Leen Bakker


Leen Bakker is een bekende woonwinkel in Nederland. Met vele filialen door het hele land is er ook de Leenbakker.nl webwinkel. Hier vind je vloeren, tuinartikelen, bedden, kasten, meubels en woonaccessoires om online te bestellen en natuurlijk leuke aanbiedingen. Je woonspullen thuisbezorgd door Leenbakker begint hier.

Deel hier je ervaringen van aankopen bij de webshop van leenbakker.nl

Karperweg 3
4941 SH
Raamsdonksveer



array(0) { }

Populaire producten van Leen Bakker


57 beoordelingen

Leen Bakker krijgt 2 van de 5 sterren, gebaseerd op 57 57 ervaringen.

2018 door Ad

Vier weken terug een Leen Bakker bank binnengekregen. Dat ding stonk enorm. Mijn balkondeur dus maar zo wijd mogelijk opengezet (staat nog zo veel mogelijk open) en bij -uiteraard- direct onderzoek zou de kankerverwekkende stof formaldehyde de stankveroorzaker kunnen zijn. De bank bleef stinken en dus heeft een Leen Bakker meneer vanmiddag de bank besnuffeld. Volgens hem geen formaldehyde, maar 'normale nieuw- geur'. Die 'nieuw- geur' heeft bij mij inmiddels gezorgd voor een aan beide zijden geïrriteerd en droog neusschot, korsten op de binnenkant van mijn neusvleugels, slijm in mijn bronchiën en droog mondslijmvlies. Helemaal conform de gevolgen van een te sterke blootstelling aan formaldehyde. Als nette meneer de Beer uiteraard assertief/politiek correct gebleven met deze snuffel- lullo, maar bezin mij momenteel op verdergaande -gerechtelijke- stappen. Ik besef mij in deze dat Leen Bakker het dan ook niet zo nauw neemt met de productie van hun in China gefabriceerd giftig meubilair, wat naar ik inmiddels weet niet voldoet aan de in de EU geldende normen.
2018 door Marian euser molenaa…

Vandaag zou de nieuwe eettafel komen. Alleen het blad dus de jongens van de bezorgdienst hebben mij daarover gebeld.gisteren de oude eettafel uit elkaar gehaald na de bevestiging van de bestelling, zit ik dus mooi mee.gelukkig hebben de jongens de poten later geonden en langsgebracht van leen bakker hadden wij nog een week mogen wachten. Dankjewel jongens heel blij, over leen bakker minder gesproken. Maar de tafel is er en hij staat heel mooi.
2018 door Marian euser molenaa…

Vandaag zou de nieuwe eettafel komen. Alleen het blad dus de jongens van de bezorgdienst hebben mij daarover gebeld.gisteren de oude eettafel uit elkaar gehaald na de bevestiging van de bestelling, zit ik dus mooi mee
2018 door Jelske

Slecht!!!!! 2 bedden besteld al 3 maanden geleden. Nog geen van beide ontvangen. 1 is 2 x gewoon niet geleverd terwijl er afspraak voor stond. Van 1 is levering onbekend. Mijn zoontje wacht op zijn bed dus dit is best sneu. Ikzelf ben hoogzwanger en moet een hoger bed.... hoezo slechte service!!
2018 door JB

Ik heb 8 gordijnen gekocht bij Leenbakker. Dit werd een echte lijdensweg. Er waren vlekken smeer op 1 'pand'. Deze werd dan teruggestuurd. Na een tijdje kreeg ik telefoon dat de gordijnstof niet meer in voorraad was en ik dus geen achtste pand meer kon krijgen. Daar stond ik. De andere zeven panden hingen al in mijn woonkamer (vier ramen). Ik kon mij dan ook goed vinden in het voorstel van An, de winkelmanager. Ik zou al mijn zeven (acht met de 'smerige' erbij geteld) panden terug mogen inleveren en kreeg mijn geld helemaal terug. Tijdens dit telefoongesprek beloofde ze me dit tot drie keer toe! Uiteindelijk kreeg ik slechts de helft van mijn aankoop (4 panden) terugbetaald. De andere vier stuks had ik wat eerder, en dus met een aparte bestelbon, aangekocht. Nu zit ik met vier panden van deze stof in mijn woonkamer. En kan ik dus voor de andere twee ramen op zoek naar een andere, verschillende stof. Wat ook geen zicht is. Kortom, Leenbakker, nooit meer! Geen service, geen klantvriendelijkheid en 100% amateurisme.
2018 door Ard

Zeer slechte ervaring met Leen Bakker. Wij hadden een topper gekocht 's-avonds op bed gelegd en geprobeerd omdat er slechte matrassen op het bed liggen. Topper was te klein en het hielp totaal niet. Gelijk er weer afgehaald en in verpakking gedaan om terug te brengen naar Leen Bakker. Op kassabon staat dat artikelen binnen 100 dagen retour kunnen. Met uitzondering van speciaal gemaakte en speciaal bestelde artikelen. Topper lag in winkel en verpakking was al open dus niet speciaal besteld of gemaakt. Ik wilde het na onze vakantie terug brengen (10 dagen later). Tot mijn grote verbazing werd het niet teruggenomen omdat het retour nemen niet voor toppers geld. Laat assistent-bedrijfsleider zien dat het duidelijk op kassabon staat dat binnen 100 dagen retour mag. Na lang heen en weer gepraat zegt hij dat bij aankoop de verkoopster het moet hebben gezegd dat het niet voor toppers geld wat absoluut niet door verkoopster is gezegd. Thuis gekomen direct mail gestuurd naar Leen Bakker klachtendienst. Die reageerde dat in de leveringsvoorwaarden staat dat toppers niet retour worden genomen en dat het in de winkel staat aangegeven(wij hebben het niet gezien). Wanneer je in een winkel wat koopt ga je toch niet eerst de leveringsvoorwaarden nakijken of het wel klopt van wat er op de kassabon staat. Hoop dat ze er nog wat aan gaan doen maar ik ben er bang dat Claudia van de klachtendienst het als afgedaan ziet.
2017 door Hkallenkoot

Koop er nóóit meer stoelen gekocht zou geen pu in zitten maar zit er wel in waardeloos terug geweest ja je moet 135 bijbetalen slaat nergens op slechte behandelingen
2017 door Michelle

Ontzettend slechte service, tot 2 keer toe een levering van Bed uitgesteld door Leen Bakker, beide 1 dag van te voren! Niemand wist waarom.. Bed eind juni besteld en nu uitgesteld tot 3 januari, eerder kunnen ze deze niet leveren geeft klantenservice nu aan. Terwijl bij bestellen werd gezegd: max. 8/10 weken. Klacht ingediend, hier hoor je niks van terug, moet je zelf achteraan bellen. Slechte communicatie onder finalen en hoofdkantoor. Ik heb alles geannuleerd en bestel nooit meer wat bij Leen bakker.
2017 door Christiaan

Ik heb bij leen bakker 2 nachtkastjes gekocht.Deze zaten ieder mooi verpakt in een doos. Zelf in elkaar moeten zetten/ schroeven.alles onbeschadigt en allemaal de onderdelen waren compleet en zijn zeer mooie kastjes. Ik heb er nu ook een stock kledingkast gekocht en hoop dat ik die straks ook helemaal compleet en onbeschadigt op kan halen en in elkaar kan zetten. Zo niet dan zal ik dat melden bij lb en dan hier publiceren.ik wacht dus af.
2017 door L.

Onlangs deze kast besteld en opgehaald in het filiaal Arnhem aan de woonboulevard. Vervolgens de dozen thuis geopend. Blijken 2 planken beschadigd te zijn. Beiden een diepe gat in de planken. Gebeld met het filiaal en krijg een onvriendelijke medewerkster aan de lijn die zegt dat de planken opnieuw besteld gaan worden en dat het 1 tot 2 weken duurt. Waarop ik vraag of ik het pakket niet kan retourneren. Zegt mevrouw nee dat kan niet, omdat de verpakking al open was? Mn mond viel open van verbazing. Ik moet toch het pakket openen om de kast in elkaar te zetten? Achteraf bleek dat mevrouw mij verkeerde informatie heeft gegeven, volgens andere medewerker kon ik het geopende pakket gewoon retourneren in de originele verpakking. Ongelooflijk dit. Inmiddels nog steeds aan t wachten op de 2 planlen. Na 3 weken telefoon gehad dat planken binnen waren. Aangekomen in de winkel bleek maar 1 plank binnen te zijn ipv 2!!! De andere plank kwam pas een week later. Fijn dat de medewerkster dit even van tevoren meld, maar niet heus. Ondertussen al 4 weken verder voordat ik 2 planken binnen had!!!!! Echt niet te geloven dit. Wat een slechte service bij dit filiaal. Ondertussen al zo vaak op en neer moeten rijden om de planken op te halen. Alsof dit niet erg genoeg is, zijn de randen van de kast ook van slechte kwaliteit, het laat gewoon los. Ik heb dit nog nooit meegemaakt bij een woonwinkel. Ik zal hier ook niet meer terug komen.
2017 door Marinus

Zelden zo'n slechte service en levering meegemaakt. We kochten bij Leen Bakker Utrecht/Overvecht loungeset en parasol. Bij levering bleek tafel gebruikerssporen te hebben en beschadigd en vies te zijn. De parasol was defect. Leen Bakker beloofde beide artikelen z.s.m. om te komen ruilen. Tot twee keer toe werd de aangekondigde levering -zonder dat wij daar melding van kregen- niet bezorgd. We moesten zelf bellen om te vragen waarom er niet geleverd was. Bij de derde keer werd een nieuwe tafel en parasol bezorgd. De parasol bleek echter incompleet. De verkoper stelde voor om het ontbrekende element te komen ophalen (80km vv!) of anders zou het worden opgestuurd. Dat laatste zou echter twee weken kunnen duren. We zijn diep teleurgesteld. Temeer omdat er op geen enkele wijze een tegemoetkoming of coulance is aangeboden. Voor ons nooit meer Leen Bakker.
2017 door Piet

Echt slechte ervaring met Leenbakker Ondeskundige verkopers met amateuristische manager (vestiging den Bosch) Maar te zwijgen over de klantenservice Marco Houthuijzen Voor maatwerk gordijnen kunt u beter naar de vakman gaan , mooier en goedkoper ! Ze hangen super en die rommel van Leenbakker verkocht Begrijp Blokker dat ze van deze ellende af willen !
2017 door Bommel

Ontzettend slechte ervaring. Loungekussen bleek een zitzak te zijn en ook nog verkeerde prijs op de factuur. Terugsturen in de grote doos kost mij 12,50 per doos (ik had er 4 besteld). Misleiding en nog steeds geen verrekening van bedrag. Nooit meer Leen Bakker
2017 door Cedric

betaalbaar en soms leuke spullen
2016 door Henk de Wolf

Op 2911-2016 koop ik een dekbed bij de Firma Leen bakker in Waalwijk. Het gaat hier om een 2 persoonsdekbed. Kostprijs €27,99. Dat dekbed word door ons aangeschaft bij dit Leen Bakker filiaal omdat ik er met regelmaat spulletjes haal en de terug breng of ruil garantie 100 dagen is. Thuis gekomen blijkt het door ons gekozen dekbed te groot te zijn. Even niet aan gedacht dat wij een twijfelaar hebben. Gelijk het dekbed weer in de verpakking en terug naar Leen Bakker om het om te ruilen tegen een 1 persoons wat wel in de dekbedhoes zou passen. Daar aangekomen werd mij verteld dat ik dat dekbed niet kon omruilen in verband met hygiëne. Ik wees de verkoopster erop dat dat niet op de bon staat vermeld, Alleen dat er 100 dagen omruil garantie is of terugbrengen in originele verpakking. Een te hulp geroepen verkoper wees mij op een klein briefje dat achter hem aan de muur hing aan de service balie. Daar kom je toch alleen maar als je wat te ruilen hebt en bij de kassa hangt niets, ook werd het door de kassière niet vermeld. De verkoopleider gaf aan dat ik maar contact moest leggen met de klantenservice van Leen Bakker. En daar was het mee gedaan. Thuisgekomen heb ik dat dan ook maar gedaan. Maar als je het nummer van deze klantenservice belt verwijzen ze je terug naar de winkel waar je het artikel hebt gekocht. Toch nog even met de dame aan de lijn gesproken over wat er op de bon vermeld staat en dat er niets te lezen viel over de voorwaarden die zij aangaven en dat de kassière dan volgens hun eigen richtlijnen ook in gebreke is gebleven. Helaas men had geen oor van mijn argumenten. Alleen kreeg ik te horen dat het op hun site wel te lezen was geweest, maar wie gaat er voor dat hij in een winkel iets gaat kopen eerst op een site kijken naar de voorwaarden, die moeten op de bon of bij het artikel aangegeven staan Ik voel mij zwaar besodemieterd door dit bedrijf en ik vind dat zij zich er te gemakkelijk vanaf maken door te wijzen op de hygiëne en daar vooraf te weinig mee doen . Zeker mag dit wel op de bon staan. (Zie bijgesloten kassa bon) Ik vind dat dit bedrijf dan ook op z`n minst in aanmerking komt voor een koude douche. Vanwege hun slechte service en matige info naar hun klanten toe. Met vriendelijke groet HJM de Wolf
2016 door Harry

al jaren hier meubels gekocht ,nu er wat aan de hand is met een bank ,krijg je te horen ,dat het ligt aan het onderhoud waarmee de bank is schoongemaakt,dus NOOIT WEER NAAR LEEN BAKKER,voor garantie hoef je hier niet te zijn
2016 door M. Joosse

Een paar weken geleden had ik een hoekbank besteld. Er zat 4 weken levertijd op. Ideaal vond ik dat je de bezorgdag kon vastzetten. Je kan dus op tijd een vrije dag nemen. Helaas paste de bank niet in de lift. De bezorgers hebben de bank weer mee terug genomen. Klantenservice gebeld en daar zeiden ze dat ze mijn geld terug zouden storten, maar dat dat wel 10 dagen kon duren. Ik kreeg mijn geld al 2 werkdagen later terug. Helaas vond ik op de site geen andere bank naar mijn smaak, anders had ik zeker nog een keer besteld.
2016 door Emma

Wij hebben gordijnen laten maken bij Leen Bakker Wijchen voor onze slaapkamer. Resultaat is echt super. Prachtig vakwerk, zomen en naden keurig recht. Bij V&D 3 jaar geleden gordijnen gekocht (op maat laten maken): helemaal scheef en bubbelend stiksel precies in het midden. Waren duurder dan die van Leen Bakker en veel slechtere kwaliteit. Ik zou weer gordijnen laten maken bij LB als dit nodig is in de toekomst. Ook een grote linnenkast en een grote ladenkast voor mijn moeder gekocht. Voor de service van transport en voor het in elkaar laten zetten (bijna een hele dag werk voor deze 2 meubelstukken!) moesten wij wel extra betalen (ruim 225 euro! wat ik best prijzig vind, maar goed). Goed gedaan. Maar de kwaliteit van het gedeelte waar een kledingroede zit, is wat minder. Als je die iets te zwaar belast, buigt de roede al snel door. Dit moest dan ook binnen 2 weken al verstevigd worden, wat we zelf gedaan hebben. Dus dat is wat minder. Ook hebben we 4 toelen model UPPSALA gekocht. Heel leuk model. Goede service. Prijs was naar beneden gebracht toen ik daar om vroeg, omdat ik ze besteld had in de winkel tegen de winkel prijs, maar op zondag was er een 15% kortingsactie, die ze op mijn verzoek hebben toegepast. Klasse! Maar nu hebben we wel een probleem, omdat de stoelen mooi zijn, er leuk uitzien, maar als je er op zit, glij je naar voren. Hierdoor kun je niet langer dan een minuut of 10 op deze stoelen zitten, zonder last van je staartbeen/onderrug te krijgen! Als je het zitkussen eraf haalt, zit je prima, maar dit is niet de bedoeling. Dit ga ik zeker ook melden. Ik hoop dat LB hier een oplossing voor heeft. Al met al zou ik wel weer bij LB in Wijchen gaan shoppen.
2016 door Kast

Zeer goede service gehad van Leen Bakker Soesterberg(M.van Ham) bij kledingkasten uitzoeken. Nadat de kast Fleur niet op voorraad was, toch later kunnen krijgen met bijbetaling en zeer tevreden mee. Prettige winkel prijs / kwaliteit en zeer goede service gehad in deze winkel,ze denken echt met de klant mee...
2016 door cynthia

Nooit zo'n waardeloze winkel meegemaakt als Leen Bakker. Hoekbank Aberdeen was vanaf het begin al niet goed op de naad. Gemeld bij de winkel maar geen probleem als ie scheurt dan heb je gewoon garantie. Nu na 2,5 jaar is de naad gescheurd. Meteen naar de winkel gegaan en we zijn nu al 6 weken en tig telefoontjes verder komt er maandag eindelijk iemand van een onafhankelijk bedrijf kijken, maar er wordt al gemeld dat de kosten 2/3 voor mij zelf zijn. De bank was van het begin af aan al een ondeugdelijk product en dan heb je recht op kosteloos herstel, maar daar willen ze niks over horen. De medewerkster van het hoofdkantoor is heel onaardig en leen bakker weet totaal niet wat service is. Ze houden zich vast aan hun eigen voorwaarden terwijl deze totaal niet kloppen met wat er in de wet geschreven staat. Voor mij NOOIT MEER LEEN BAKKER.
2016 door Belmans

Vandaag even binnen geweest bij Leenbakker Zaventem in Belgie.Een man liep door de gangen,vermits ik dacht aan de kledij gezien te hebben dat hij er werkte, sprak ik hem aan.Eerst voor de prijs van een plastieken doos met deksel,dat kreeg ik na een tijdje,hij zocht het op aan het scherm in de winkel.Vervolgens vroeg ik hem naar andere maten die voorradig zouden zijn,dat was helemaal tevergeefs want hij verstond niets in het nederlands.Dan iemand gaan storen aan de kassa want daar was het een druk gebabbel.Een verkoper kwam mee,maar veel wist hij niet te vertellen vb of er kleinere of grotere plastiek dozen waren met deksel.Op ééntje van een ander formaat moest er normaal een deksel zijn,maar ja dat was er niet!Als ik dan zag dat de 2 verkopers over mij praatten heb ik hem aangeraden Nederlands te leren waarop hij antwoordde"ik heb de baas al gevraagd mij te ontslaan maar hij wil niet"dat alles in zijn taal.Als gevolg ben ik buitengegaan en ben ik niet meer van zin er nog binnen te gaan.De klantvriendelijkheid was dus ver te zoeken,nochthans zal ik ook regelmatig een mailtje maken als de service super positief was,want inderdaad dat kom ik toch wel tegen. spijtig!!!!
2016 door Wilma

Bankstel en 4x eetkamerstoelen besteld. Prima service. Ze laten s'morgens via sms al weten hoe laat ze ongeveer komen. Aardige bezorgers en heel behulpzaam. Ben dik tevreden met mijn spullen :-)
2016 door Sasa

Wij zijn nu al de vertrouwen kwijt geraakt in leenbakker. ik zal vandaag een bed geleverd krijgen 6-4-2016. dus ik bellen met de klanten service. ze melden mij dat ze de boxspring Kopenhagen niet konden traceren. Vandaag bellen naar de leenbakker om te vragen hoe nu verder.. Waardeloze winkel
2016 door D.G.A. Zilverschoon

WAT EEN SLECHT BELEID ALS ER KLACHTEN ZIJN nooit meer iets kopen
2016 door José

Bij Leen Bakker in Eindhoven geweest. Super vriendelijk, deskundig en behulpzaam personeel. Hadden een eettafel (was in de aanbieding met 20% korting) en stoelen gekocht. Een dag later waren de stoelen in de aanbieding. Ik ben naar de winkel geweest en de korting werd meteen verrekend. Dat noem ik nog eens service.
2016 door patricia

Ik had vier malaga stoelen gekocht. Bij aflevering bleek van 1 stoel de zitting niet te kloppen bij het onderstel. Even gebeld met Leen Bakker Roosendaal en we konden een andere (goede) ophalen terwijl het al bijna sluitingstijd was. Top service! Bedankt Leen Bakker Roosendaal!
2016 door Marsman

Zeer goede service. Wij hadden een hoekbank aberdeen gekocht, en naar een half jaar lieten er wat draadjes los. Klacht aangegeven met foto's erbij, en hoekbank werd zonder problemen gewoon omgeruild voor een nieuwe. Dat is nu een GOEDE service. Leen Bakker Bedankt.............
2015 door

Het leuke van leenbakker is als ze een 15% korting actie doen zoals nu, ze de prijs weer eerst omhoog krikken, gisteren koste een sprint kast nog 175 euro, nu alweer 194.65 incl. 15% korting. Super toch de mensen bezeiken
2015 door Peter

Vorige week hebben ze hier 2 bankstellen gebracht, nou ja gebracht, meer binnen gesmeten. De chauffeur zegt nog, heeft u geen schuifpui? Ja, dat is wel vaker met deze banken hé… Eerst betalen, net of die gast mij niet vertrouwt. Dus met geweld door de deur gepropt binnen een paar seconden, ja we hebben maar 3 minuten voor de aflevering, en we moeten er nog 40. Over de eerste drempel verder niet, (terwijl ik zelf de bank voor hem heb getilt) tekenen, en ik wilde nog wat vragen, maar ze waren al weg. Heb zelf 15 jaar een winkel gehad, en ook wel eens spullen geleverd bij klanten, maar dit gaat helemaal nergens over Leen Bakker. En op klachten reageren ze al helemaal niet, wat ze ook beloven.
2015 door Patricia

Bank Joost besteld in andere stof. Te late levering. Slechte communicatie hierover. Draaischroef tbv poten was niet gemonteerd bij 1 poot en stof niet gelijkmatig gevuld.
2015 door Marjolein

We hebben een Stock kast bij Leen Bakker gekocht. Helemaal in elkaar gezet, na de laatste deur te plaatsten bleek deze aan te slepen. Contact gehad met fabrikant en de Heer Vermeulen van Leen Bakker uit Heerhugowaard. Hij is langs geweest om het probleem te bekijken en zo goed als t kon op te lossen. Ook de fabrikant van de Stock kast was erg welwillend!! Super!!! Supernetjes afgehandeld....
2015 door ria

Niets online bestellen, alles draait in de soep! Ik heb vooruit betaald kreeg een ordernummer dat volgens de filiaalhouder niet bestaat. Ik zou een bankuittreksel moeten voorleggen als bewijs van betaling, maar dit heb ik nog niet, betaalde met de mastercard. Hoe gaat dit aflopen?
2015 door

meubels besteld bij leenbaker Overvecht 2 weken geleden en een aan betaling gedaan om dat ze pas 29 worden geleverd zie ik tot mijn verbazing dat ze nu in de aanbieding zijn dus ik bel er naar toe krijg ik iemand van de meubel afdeling ik leg mij verhaal uit zij zeg ja maar wij kunnen u de korting niet geven bla bla bla dus ik zeg tegen haar en als ik de bestelling nou retour doe waar op mevrouw met een zeer boten toon zeg nou dan kom je maar met de bon naar de winkel en doen we ze retour dag mevrouw nou wat is dit voor een antwoord zeg ik heb echt spijt dat ik daar mijn meubels heb besteld klant is toch koning nou daar denk leenbaker Anders over
2015 door Renate

We hebben gordijnen laten maken en die zijn scheef en niet zo'n klein beetje ook. Bij de witte sterrengordijnen in mijn dochter haar kamer zie je zwarte stiksels doorheenkomen. Daar hadden we het maar mee moeten doen zeiden ze in de winkel. Daar laten we nooit meer gordijnen maken....
2015 door Theuezeit

Waardeloos !!! al 14 WEKEN !! op een bankstel aan het wachten en steeds worden afgescheept met volgende week wordt het geleverd ... NOOIT MEER !!Leen Bakker !
2015 door J.N.

Waardeloze service. Dure bank besteld, zou binnen acht weken geleverd worden. Uiteindelijk niets gehoord, zelf gebeld. Nee, de bank zou later komen, over twee weken. Weer niets gehoord, zelf gebeld. Zeer onvriendelijk te woord gestaan door medewerker die zich afvraagt of ik weet wat het woord 'planning' betekend. Uiteinde de belofte dat de bank over een week. kan worden afgehaald. Twaalf weken na de bestelling ipv acht weken na de bestelling pas de bank en dan geen woord van excuses vanuit de Leenbakker...
2014 door Thirza

Reeds een Genua 4 kast bij leenbakker gekocht. Bij thuiskomst hebben wij de kast in elkaar gezet. Nou ja, in elkaar gezet.. Bij stap 1 van het 'instructieboekje' ging het al mis. De tekening komt niet overeen met de werkelijkheid. Niet een groot probleem... Maar bij stap 5 gaat het echt mis. Er moeten houtjes in de gaten worden gedaan. Na uitvoerig de afbeelding te hebben bestudeerd en deze volgens instructie te hebben uitgevoerd, komen wij er halverwege achter dat deze stap verkeerd was. Verder zaten er geen gaten in het deurtje, waardoor wij het handvat niet konden plaatsen. Het kastdeurtje kan niet gesteld worden, waardoor het nu scheef in elkaar zit. Erg zonde voor een kast van 139,95 euro!
2014 door Bregje

2 Linnenkasten (Sprinter, 4-deurs)bij Leenbakker gekocht. De lades van de kast kun je niet gebruiken, want zo ondeugdelijk dat ze bij iedere beweging uit elkaar vallen. Na zowel schroeven als alle lijmsoorten gebruikt te hebben, dit maar opgegeven. De draaideuren vallen er uit, kunnen ook niet beter vast gezet worden. Kortom; waardeloze kast. Ik ga hem uit elkaar slopen en een kast kopen die wel gebruikt kan worden.
2014 door jota

Leenbakker is een super winkel met goede kwaliteit en service, wij waren naar filiaal eindhoven geweest aan de kanaaldijk bij afrekenen kregen weer de bezorging gratis omdat het een complete inboedel betrof voor de woonkamer, na een week was alles 25 procent goedkoper, het verschil kregen we meteen terug, super vriendelijk gemotiveerd kundig personeel
2014 door Danielle

In de winkels wel eens besteld. Vond t altijd een leuke zaak tot dat ik online een boxsping kocht voor 225. Het bed was 120x200 er staat een waarschuwing dat je moet meten omdat het bed niet altijd in het trappengat past. Prima, gemeten en volgens ons optiek pastte het bed. Echter toen het bed geleverd was bleek het niet te passen. Hierop contact opgenomen met leen bakker. Het bed mag niet geruild worden. Staat volgens de onvriendelijke medewerker duidelijk aangegeven op de site. Medewerker gewezen op wet koop op afstand. Het bed mocht teruggezonden worden maar dit zou 45 euro kosten. Dus bezorg en afhaalkosten zij 90 euro. Gezegd dat dit in strijd is met de wet. De verkoper moet het aankoopbedrag incl bezorgkosten terugbetalen. De kosten voor terugzending zijn voor rekening van de koper. Mederwerker gaf aan dat dit de verantwoordelijkheid van de koper is en brengt 90 euro in rekening op een bed wat 220 euro gekost heeft. Ik zal een aangetekende brief verzenden naar het hoofdkantoor. Ik moet 90 euro betalen en als ik ander bed zou kopen bij hen moet ik opnieuw 45 euro betalen. Ik wil andere graag hiervoor waarschuwen. Uiteindelijk is het duurkoop en hanteert leen bakker zijn eigen wetten en regels mbt koop op afstand.
2014 door Danielle

In de winkels wel eens besteld. Vond t altijd een leuke zaak tot dat ik online een boxsping kocht voor 225. Het bed was 120x200 er staat een waarschuwing dat je moet meten omdat het bed niet altijd in het trappengat past. Prima, gemeten en volgens ons optiek pastte het bed. Echter toen het bed geleverd was bleek het niet te passen. Hierop contact opgenomen met leen bakker. Het bed mag niet geruild worden. Staat volgens de onvriendelijke medewerker duidelijk aangegeven op de site. Medewerker gewezen op wet koop op afstand. Het bed mocht teruggezonden worden maar dit zou 45 euro kosten. Dus bezorg en afhaalkosten zij 90 euro. Gezegd dat dit in strijd is met de wet. De verkoper moet het aankoopbedrag incl bezorgkosten terugbetalen. De kosten voor terugzending zijn voor rekening van de koper. Mederwerker gaf aan dat dit de verantwoordelijkheid van de koper is en brengt 90 euro in rekening op een bed wat 220 euro gekost heeft. Ik zal een aangetekende brief verzenden naar het hoofdkantoor. Ik moet 90 euro betalen en als ik ander bed zou kopen bij hen moet ik opnieuw 45 euro betalen. Ik wil andere graag hiervoor waarschuwen. Uiteindelijk is het duurkoop en hanteert leen bakker zijn eigen wetten en regels mbt koop op afstand.
2014 door

Waardeloze bezorging ze komen niet eens . En geen telefoontje niets . Kost je gewoon een vrije dag
2014 door Maikel

Opzich leuke spullen maar dramatische service. Kast bij leen bakker gekocht. Incompleet geleverd gevraagd om overige onderdelen helaas verkeerde door leen bakker besteld. Vervolgens verwachten ze van de klant dat deze door heel Nederland gaat rijden om de ontbrekende spullen te halen. Dit waren wij niet van plan dan was ons enige optie om opnieuw verzend kosten te betalen voor iets dat leen bakker vergeten te leveren is. Daarnaast hoge kosten voor telefoon gesprekken met leen bakker. Al met al echt helemaal niets van enige service te ontdekken zelfs niet wanneer zij een fout begaan waar de klant de dupe van wordt. Vandaar de 1 ster.
2013 door Pim

Gemak, goedkoop, goed
2013 door Halima

Voor 280 aan spullen besteld. Eerste product die ik opened bleek kapot te zijn...Tweede artikel was een kast die incompleet was. Ik heb nog twee artikelen in dozen die ik niet durf te openen omdat ik bang ben dat ze incompleet of kapot zijn. Ben helemaal klaar met Leen Bakker! Mag de pot op en de eerste de beste dag zal ik alles terugbrengen naar de winkel!
2013 door Plien

goedkope bedden en mattrassen, verder weinig poespas
2013 door Bert

Bij Leen Bakker in Emmeloord verticale lamellen besteld. Omdat de kleurenstaal niet overeen kwam met die van de leverancier, helaas niet de goede kleur geleverd. De filiaalchef heeft de vertegenwoordiger van de leverancier laten komen voor overleg. Dit alles is goed gecommuniceerd naar ons, de klant. Leen Bakker heeft, in samenspraak met de leverancier, hierna ons een uitstekend voorstel gedaan ter compensatie. De lamellen hangen inmiddels. De kwaliteit ervan is uitstekend. Al met al zijn we toch erg tevreden.
2012 door Vivianne

Mijn nieuwe studio huisje is klein, dus heb ik overdag een bank en in de nacht een bed nodig. Via leenbakker.nl heb ik een mooie en betaalbare slaapbank gekocht. Deze is na 5 dagen keurig bezorgd en naar boven getild nadat ik de mannen even lief had aangekeken, Leenbakker bedankt! Vivianne
2012 door Ysabelle

Kinderhoogslaper online besteld, na 6 dagen keurig bezorgd en staat nu te pronken in zoonliefs slaapkamer. Geen gedoe met eigen vervoer en wel zo makkelijk.
2012 door Ruyer

Wij hebben stapelbed online gekocht, thuisbezorging superhandig.
2012 door Lisette

Glijbaan voor mijn zoon zijn verjaardag besteld via de website. Ik kon op de website een dag kiezen, 4 dagen levertijd minimaal, erg traag dus. 2 dagen later wordt m'n voicemail ingesproken dat hij helemaal niet op voorraad is en dat ik mijn geld terug krijg , dat het 30 dagen kan duren, eidne bericht dat het zo goed afgehandeld zou zijn. pffff ik bestel daar dus nooit meer wat, moet betalen voor iets dat niet op voorraad is, vervolgens moet ik 30 dagen wachten op het geld retour.
2012 door raschid

boxspring gekocht bij leenbakker bleek dat beschadigd te zijn nou ik terug naar de winkel word het omgeruild okee prima nu bestel ik een hoekbank ze zouden het 20 januari 2012 leveren ik maar wachten maar niemand kwam dus ik weer bellen naar de klantenservice van leenbakker 0900- nummer. wat blijkt nou dat de hoekbankstel zoek is. dus een andere afspraak gemaakt op 23 januari. uiteindelijk de hoekbankstel binnen (2 pakken) ik de eerste pak uitpakken wat zie ik tot mijn verbazing dat de bankstel aan de onderkant gescheurd is. Ik gauw de andere pak open maken blijkt die ook gescheurd te zijn en was beschadigd bij het hout die ze met een leverancierskaartje vast hebben geniet zodat ik het niet kan zien.dus ik weer bellen met de klantenservice en ook ben ik naar de plaatselijke filiaal gegaan. nou zouden ze hem omruilen alleen als ik dezelfde kleur zou willen dan duurt het tot 23 februari en zouden ze hem pas begin maart leveren. andere kleur konden ze 27 januari leveren.ik heb gekozen voor een andere kleur. hopelijk leveren ze het wel goed. Ik heb er geen vertrouwen in. groetjes A
2011 door Chris

Vandaag een bureaustoel gekocht bij Leen, omdat de waardering van koopgoedkoop slecht was. Ik kreeg iemand die verschillende stoelen uit het vak haalde, raad gaf,en toen ik mijn keus gemaakt had de stoel naar de auto bracht. Service of geen service. Een 10
2011 door Ankie

Zeer slechte service. Een wandparasol besteld en afgehaald bij Leenbakker Heerlen. Bij thuiskomst bleek de parasol niet in goede staat en bovendien ontbrak de handleiding. Toen we de doos weer inpakten zagen we dat erop geschreven stond dat betreffende parasol ingedeukt was. Schandalig om doelbewust een ondeugdelijk artikel opnieuw te verkopen. Leenbakker voelt zich ook te goed om dit toe te geven. Hiermee zijn ze een trouwe klant verloren.
2011 door Mariska

Filiaal in Amerfoort vriendelijk personeel, goede service. Bezorging via TNT waardeloos. Zijn onze tafel kwijt en zijn nu al 9 uur aan het zoeken. Klantenservice gebeld. Het enige wat ik daarover wil zeggen is dat ze het woord service beter weg kunnen laten.
2011 door willike

positief: goedkoop / bezorging thuis negatief: weinig info per telefoon
2011 door Remko

Iemand een actiecode voor mij zodat ik met korting een tuinmeubelset kan kopen bij Leenbakker?

Jouw Leen Bakker review




(wordt niet geplaatst)






Betaalmogelijkheden & keurmerken


Webshops vergelijkbaar met Leen Bakker

Leen Bakker vind je in de volgende categorieën