Zalando.nl


Duitse modebedrijf Zalando biedt met Zalando.nl, het grootste online schoenenassortiment van Nederland. Naast schoenen bestel je ook online kleding, accessoires en beautyproducten van gerenommeerde topontwerpers en merken. Ontdek hier nu de laatste kortingscode acties van Zalando. Word lid van de nieuwsbrief en ontvang meteen een kortingscode in je mailbox.

Tevreden over Zalando of een klacht? Plaats jou ervaringen met Zalando.nl alhier. Hier lees en deel je beoordelingen over betrouwbaarheid, assortiment, service, kwaliteit, levertijd, email acties, uitverkoop aanbiedingen en andere reviews over Zalando.nl.

Kerkstraat 163
1017 GG
Amsterdam



array(0) { }

117 beoordelingen

Zalando krijgt 2 van de 5 sterren, gebaseerd op 117 117 ervaringen.

2017 door Shanna

Stop met zeuren. Leer dat geduld beloont wordt en stop met misbruik van online aankopen en dan over jullie gedrag nog maar te zwijgen. Ga naar een winkel op de straat...jullie verpesten het zelf. In Duitsland heeft zalando al zwarte lijsten. Dan kan je niet meer online bestellen.
2017 door linda

nou ik denk dat ik een van de gelukkige ben waar alles perfect verloopt, ik bestel al 3 jaar lang zeker 3 x in de week iets bij zalando. Het is altijd super snel en netjes afgehandeld. retourzendingen verlopen soepel, ik heb alles binnen 2 dagen in huis. waar verdiend zalando dit aan?? ik ben supoer tevreden mijn nummer 1 webshop!!leuke aanbiedingen
2017 door lm

Wat zeurt iedereen over Zalando dacht ik wel eens als ik de negatieve commentaren las, bij mij ging altijd alles prima, echt top, tot de laatste bestelling. Ik retourneerde 2 items van de 3 die ik bestelde, beweert Zalando dat ze maar één item ontvingen. En dat ik het 'verdwenen' artikel moet betalen. 90 euro betalen voor een artikel dat ik effectief heb geretourneerd. Onvoorstelbaar. Dus degene die de verhalen van superslechte service niet gelooft: jullie hebben tot hier toe geluk gehad. Het kan iedereen overkomen, en de klantenservice bij Zalando is rampzalig, minder dan nul komma nul. Kijk uit met Zalando!!!!!
2017 door M. van den Berg

Jammer dat er 1 ster ingevuld moet worden. Ik waardeer Zalando met 0 sterren. Helaas kan dat niet. Na het retourneren van een bestelling komt er een oorverdovende stilte................................................................................................................................................................................. Ik wacht nu al bijna 3 weken op mijn geld. Geen ontvangstbevestiging ontvangen van het retour pakket. Terwijl Track&Trace toch duidelijk aangeeft dat het pakket drie weken geleden is afgeleverd. Zalando zelf is onbereikbaar. Reageert niet op mail. Helaas lees ik de ervaringen nu pas. Had ik natuurlijk eerder moeten doen. Kan waarschijnlijk fluiten naar mijn 105 euro.............................................
2017 door Rita

Ik log automatisch in bij Zalando. Bestel iets in de outletshop en kom zonder iets te merken bij een zusterbedrijf terecht. Tot mijn verbazing een deellevering waar ik ook 2 keer verzendkosten dien op te betalen. Contact opgenomen. Waardeloos service. Krijg tot 3 keer toe een telefoonnummer wat niet bereikbaar. Wellicht omdat Zalando-outlet net over de Duitse grens zetelt. Enfin met veel pijn en moeite een retourformulier uitgeprint. Moest nota bene een account aanmaken bij zalando-louge. Om te kunnen printen. Misleindende informatie.
2016 door Ontevreden klant

Door een druk schema, kan ik niet van gaan winkelen in de winkelstraten. Hierdoor nam ik de bestelling om bij Zalando te bestellen. Ik had verschillende artikelen besteld, en besloot één hiervan bij te houden, aangezien de rest mij niet aanstond. Eén jurkje was net iets te groot. Bij het passen viel het me wel meteen op, dat dat jurkje uit mijn bestelling een zeer opmerkelijk los draadje had. Ik ging dit ook meteen melden op de website en maakte gelijk ook een retourzending aan voor de jurk. Ik had het artikel dus geretourneerd en ik had eveneens gemeld dat het defect was. Inmiddels heeft Zalando het artikel weer naar mij teruggestuurd, bewerend dat ik deze gedragen heb. Bij het ontvangst hiervan kon ik duidelijk vaststellen dat er helemaal niets mis is met de jurk, behalve het los draadje! Wat moet ik hiermee doen? De jurk ziet er ongedragen en nieuw uit. De jurk ruikt helemaal fris en de labels hangen er nog aan vast. Ik wens deze NIET bij te houden aangezien ik de jurk nooit heb gedragen! De jurk werd niet gedragen. Ik weiger hiervoor te betalen. De voorwaarden werden gerespecteerd, de labels hangen er nog aan en de jurk is in perfecte staat. Ik snap niet waarom ze dit doen, maar dit is echt niet eerlijk. Het is waarschijnlijk ook geen toeval dat het "gedragen artikel" ook nog eens het duurste artikel was van mijn bestelling. Ik weet niet hoe vaak ik nog moet zeggen dat ik de jurk niet gedragen heb. Nadien vragen ze mij om moeite te doen om foto’s te trekken van de jurk, om daarna nogmaals hetzelfde te beweren, dat de jurk volgens hun magazijn gedragen werd. Op de foto’s is het duidelijk zichtbaar dat de jurk splinternieuw is. Ik had nog niet betaald voor de bestelling, omdat ik wist dat ik waarschijnlijk niet alles zou bijhouden indien het me niet zou aanstaan na het passen. Nu wordt er van mij geëist om te betalen voor een jurk die in perfecte staat is, maar die mij helemaal niet past.
2016 door Frans

Op 21 augustus heb ik een bestelling geplaatst voor een artikel met 2-4 werkdagen levertijd. Twee weken later heb ik nog steeds geen artikel ontvangen en heb ik hierover contact opgenomen met de klantenservice. Na meerdere malen contact te hebben gehad met de klantenservice is mij verzekerd dat er contact zou worden opgenomen met zowel de leverancier als de desbetreffende leidinggevende. Gedurende twee weken heb ik meerdere malen contact opgenomen met Zalando om de status van de bestelling na te gaan, hier heb ik echter nooit een reactie op gekregen. Nu ben ik inmiddels 4 weken verder en heb ik nog steeds het artikel niet ontvangen en deelt Zalando mij mede dat ik het artikel ook niet kan annuleren. Zalando heeft al 4 weken mijn geld zonder een product te leveren en biedt mij ook niet de mogelijkheid om mijn geld terug te geven.
2016 door Vee

Ik heb nog niet supervaak bij zalando besteld, maar tot nu toe is alles super afgehandeld. Heb kortgeleden per ongeluk iets verkeerds besteld en meteen geannuleerd, maar ook daarover kreeg ik meteen netjes een mail dat het geannuleerd was en dat het geld zo snel mogelijk wordt terug gestord. En ach, als dat dan wat langer duurt kan ik daar ook niet boos om worden, het is ook niet hun schuld dat ik de verkeerde kleur heb besteld toch? Denk dat de mensen hier iets minder alle problemen bij iemand anders moeten zoeken als ik dit zo lees ;)
2016 door Iloon

Nike sneakers besteld. Levertijd zou de volgende werkdag. Ik kreeg een mail dat het iets vertraging had opgelopen. Oke maar daarna hoor je niets en ik volgde het pakket. Na dagen wachten zou het dan eindelijk de zaterdag arriveren. Nou nee. Er stond, nog geen verwachte levertijd. Ik gebeld na 1,5 week. Oh sorry we weten niet waar het pakket is. We storten u het bedrag retour. Wat heb ik daar nu aan...Super slecht.
2016 door Draude

KIJK UIT VOOR MISLEIDENDE AANBIEDINGEN VAN ZALANDO!! Ik ontving een nieuwsbrief van Zalando met daarin een aantal aanbiedingen. Bij bestelling 3 dagen later (!!) bleek de aanbieding al weer verlopen, zonder dat er een expliciete geldigheid van de aanbieding was vermeld. Contact met klantendienst leverde een verwijzing naar de kleine lettertjes op. Voor mij een typisch voorbeeld van misleidende reclame (van vaste klanten). Goed bezig Zalando!!
2016 door J. B

Levertijd naar verwachting klopt niks van, altijd te laat, wil je iets retouren? Pech, geld krijg je toch niet terug! ;) Echt een stel tokkies. Op boze mailtjes krijg je een standaard mail terug. Bellen veranderd ook niks want blijkbaar is alles de schuld van PostNL... Hoop dat ze binnenkort failliet gaan, dan mogen ze mijn geld houden.
2016 door c grisnich

ONGELOOFLIJK........!!!!!!!!!!!!!!! in 2014 een hoop gedoe en gezeur gehad over een bestelling die ik heb geretourneerd. incassobureau en al op mn dak gekregen. uiteindelijk hebben ze me sinds medio 2014 er niet meer mee lastig gevallen. ik heb door deze slechte ervaring ook een hele poos niets meer gekocht bij zalando. nu afgelopen december 2015 toch maar weer eens wat besteld. een kostuum voor mijn man. past niet, slechte kwaliteit dus retour zalando. het geld zou worden terug gestort op mijn rekening na ongeveer 5 dagen. half januari maar weer eens gebeld, en gemaild naar zalando. waar blijft mijn geld????? "oh, mevrouw u heeft nog een openstaande factuur van 40,13 euro in 2014, wij sturen uw gegevens door naar ons incassobureau.". en mijn verbazing maakte vandaag plaats voor giga boosheid, want ik krijg niet het bedrag terug van het kostuum, maar daar hebben ze 40,13 euro + 40,00 incassokosten zomaar eigenhandig en brutaal vanaf getrokken. dus,... ik moet betalen voor artikelen die ik niet heb gekocht en die ik ooit in 2014 heb terug gestuurd naar Zalando(maar die zij niet hebben terug kunnen vinden) en ook nog eens 40,00 euro voor hun incassobedrijf betalen.....wat een waardeloos bedrijf!!!!!!!!!
2016 door ml

Retourzending van bijna 250 euro 'kwijt'...vandaag rechtsverklaring ingevuld en opgestuurd...nu maar afwachten...eerdere bestellingen super bezorgd en retourzendingen goed afgehandeld dus ook ik was een tevreden klant hoor...maar als ik deze reviews eerder had gevonden, had ik in ieder geval nooit zoveel in één keer besteld...u bent dus gewaarschuwd. Ik hoop dat dit nog goed gaat komen ik zal er iig alles aan doen! Zal updates posten...
2016 door versteeg

iemand hier al gehoord van het zelf moeten aantonen van een fabrieksfout? Hier 8 maanden geleden een paar hardloopschoenen besteld waar nu letterlijk de gaten invallen.. Nu moet ik zelf aan gaan tonen dat dit een fabrieksfout is! moet toch niet gekker worden. Zalando, garantie tot aan de deur, waardeloos!
2015 door Karam

Slecht.slecht. Slecht!!! Nike schoenen. Binnen 5 dagen Kapot.60 euro terug gekregen voor reparatie. Krijg het geld volledig terug wanneer ik ze retour stuur. Ik volg het pakketje via postnl.nl. Pakket ontvangen door postnl bezorg datum onbekend al 10 dagen... Nog in wacht. Mensen die praten over mensen die zeiken en klagen mogen de kanker krijgen!!! Zo stoer praten tot ze zelf de zelfde problemen mee maken dan zijn ze het pas mee eens. Laat ik jouw 130 euro betalen en ik poep naar je stuur, eens kijken dan hoe je, je dan voelt. Mensen die nog steeds bestellen of willen bestellen via Zalando, is your own risk!!!
2015 door Merel

Pakket retour gestuurd met een waarde van €118 2 weken later is het nog steeds niet aangekomen bij zalando. Helaas heb ik het bonnetje met de verzendcode niet meer :( PostNL gebeld, zij kunnen de code niet meer achterhalen maar de medewerkster van postnl gaf aan dat het wel vaker mis gaat met zalando. De pakketjes bij voor Zalando gaan bij PostNL in één grote container en worden meestal niet allemaal apart gescand. Maar zo kan er dus bij PostNL niet snel een pakketje van Zalando kwijt raken. Vaak gebeurd dit dus binnen Zalando zelf! Zo balen dit €118 die ik dus nog moet betalen en waar ik niks voor terug heb!! Ik hoop zo dat het pakketje nog boven water komt!
2015 door Michel H

Bij Zalando een mooi kostuum gevonden welke ik graag aan wilde trekken voor een trouwerij. Ruim op tijd besteld en het pakket was er na twee of drie dagen al. Ik dacht top! Maar toen de doos werd geopend zat er enkel een colbert in de doos. Ik heb meteen gebeld met Zalando en de jonge dame aan de telefoon gaf meteen aan dat er inderdaad op de website vermeld staat dat het een kostuum betreft en niet enkel een colbert. Ze gaf aan dit in het systeem aan te laten passen zodat het magazijn op de hoogte zou zijn van het feit dat zowel colbert als pantalon in het pakket hoort. Ik kreeg het verzoek het pakket retour te zenden en opnieuw mijn bestelling te plaatsen. Zo gezegd zo gedaan. Ik dacht nog, keurig opgelost er kan altijd iets mis gaan. Totdat het nieuwe pakket (3 dagen later dan beloofd aan kwam). Er zat wederom alleen een colbert in! Maar meteen weer in de telefoon gekropen om aan te geven dat het mis is gegaan. Ik werd echter zeer onvriendelijk te woord gestaan en er werd gezegd dat ik verkeerd was ingelicht door de medewerkster. Nee hoor, het staat zelfs nog steeds opnde website zo en ik heb er natuurlijk ook print screens van! Tot 6 keer toe opgebeld naar de klantenservice, steeds iemand anders aan de lijn die precies het script op het scherm volgde. Doorverbinden met een supervisor of klachtenafdeling was keer op keer niet mogelijk volgens hen. Er werd alleen gezegd als u een broek wilt moet u die kopen anders krijgt u hem niet. Schandalig!!!! Zeer onbeleefd gedrag aan de telefoon, als je vragen stelt die niet in hun script staan slaan ze op hol en willen ze je niet meer verder helpen... Voor de bruiloft komend weekend koop ik wel een kostuum in een winkel die enig idee van service is en waar ik ook een broek bij krijg. Nog nooi zoiets slechts meegemaakt!!! ADVIES NOOIT IETS KOPEN BIJ ZALANDO!!! Afpraken worden niet nageleefd en beloftes niet nagekomen!
2015 door Teunis Jan Visser

Ga ik een pakketje ophalen bij een postNL afhaalpunt, blijkt het door iemand anders te zijn opgehaald. PostNL geeft aan dat ik de klantenservice van Zalando moet bellen om een klacht in te dienen. 17 dagen later nog steeds geen pakketje of terugstorting van het geld. Lang leve de webshops...
2015 door OJee

Waardeloze winkel. Pakket van meer dan 700 euro is ergens "kwijtgeraakt" waarschijnlijk weer eens bij PostNL. Vervelend, maar Zalando dient dit op te lossen. Helaas doen ze dat niet. Ze verwijzen naar PostNL en starten een onderzoek. Wettelijk zijn ze echter verplicht om gewoon de goederen te leveren. Wat ze verder uit willen zoeken moeten ze zelf weten. In gebreke stellen van Zalando werkt ook niet. Ze reageren gewoon nergens op, dat is hun tactiek. Ondertussen staat mijn 700 euro al 3 weken op hun rekening. Wat een aanfluiting van een "bedrijf" .
2015 door Trudy

Besteld bij zalando alles ingevuld op de webshop, kortingscode enz. is de korting op een of andere manier niet verrekend, optie is alles retourneren en opnieuw bestellen, retourneren is een probleem omdat lingerie niet retour kan (heb het al uitgepakt) de rekening kan in het systeem niet aangepast worden dus moet ik de kortingscode de volgende keer gebruiken. Jammer dan is maar geldig tot 31 maart as. kut service
2015 door Felicia

Heel tevreden met de afwikkeling van Zalando. Schoenen per ongeluk naar een verkeerd adres laten verzenden hoewel een adreswijziging niet mogelijk was kreeg ik een kortingscode voor mijn nieuwe bestelling (bij mijn 1e bestelling waren de schoenen in de aanbieding). Vervolgens binnen 4 dagen bericht dat de schoenen retour waren ontvangen. Ook een keer een bestelling geannuleerd en binnen 4 dagen het bedrag weer ontvangen op mijn rekening. Als er problemen waren bij Zalando zijn deze naar mijn mening nu zeker opgelost. Vriendelijke klantenservice!
2015 door Jan

Schoenen, besteld, levering snel, maar de schoenen waren veel te smal dus onmiddelijk weer geretourneerd. Volgens Etracker van de post zijn ze nu een week geleden in ontvangst genomen door Zalando, maar status op hun website blijft 'zending nog niet ontvangen'. Ik lees veel gelijkaardige klachten, bedrieglijke praktijken m.i. dus ik raad iedereen af bij deze webshop te kopen. Eerlijk duurt het langst Zalando :(
2015 door M & M

Had schoenen besteld en dacht dat het ongeveer 4 dagen zou duren. Maar ze kwamen al in 2 dagen! Was ik erg tevreden over. Maar ze waren wel te klein.. Ik ga ze nu retourneren, hopelijk gaat dat net zo snel.
2015 door moniek

Begin december heeft mijn man een cadeaubon voor mij besteld die we per e-mail zouden ontvangen. Nooit iets gevonden, en alhoewel we de betaling kunnen bewijzen weigeren ze ons de bon te geven.
2014 door Wouter

Ik heb al 10.000 dingen op zalando besteld en het ging altijd goed! 1 keer schoenen iets te klein. Gratis retour gezonden en binnen 4 dagen mijn geld terug. Nog nooit problemen gehad. TOP SITE!
2014 door Agnes

Op 26 oktober heb ik een verkeerde schoenen besteld,betaald en direct geannuleerd - bestelling 10206022226022.Daarna heb ik een bericht ontvangen dat mijn geld werd binnen 5 werkdagen terug betaald.Na 11 werkdagen is mijn geld steeds niet door Zalando terug betaald. Slechte zaak,vind ik.Bovendien heeft Zalando schriftelijk belooft dat geld over te maken binnen 5 werkdagen.En belofte maakt schuld maar zo te zien niet bij Zalando.Ik voel me opgelicht door de ondernemer. U bent gewaarschuwd !
2014 door Bert

Ik wilde voor het eerst iets bij zalando gaan bestellen. Ik lees nu zoveel slechte recensies dat ik toch maar elders ga bestellen.
2014 door Joeri

Jas besteld in maat L , en netjes binnen de termijn bezorgd. Tevens een paar schoenen. Na iDEAL betaling er achter gekomen dat ik de schoenen een maat te groot had besteld. Artikel was nog niet verzonden, dus kon deze gemakkelijk annuleren. Terugbetaling liet even op zich wachten, na e-mail is mij meegedeeld dat het bedrag terug gestort was. 7 dagen na annulering, dus vrij netjes. De jas die ik ontving was helaas te groot, dus deze is geretourneerd. Dit is pas geweest, dus kan mijn ervaring daarin niet delen. Heb wel een maat M besteld en een dag eerder ontvangen dan aangekondigd. Super dus. Helaas deze maat ook te groot?? Bij passen echter een vet vlek of zo iets gevonden aan binnen zijde van jas, Heb dit telefonisch gemeld. De dame aan de telefoon heeft mij uiterst vriendelijk en dienstbaar behandeld. Heb zelfs nog een kortingsbon gekregen voor het ongemak.. uiterst tevreden over de service van zalando.. maar tja zoals zo vaak tegenwoordig, het is maar net hoe je opstelt.
2014 door Joeri

Jas besteld in maat L , en netjes binnen de termijn bezorgd. Tevens een paar schoenen. Na iDEAL betaling er achter gekomen dat ik de schoenen een maat te groot had besteld. Artikel was nog niet verzonden, dus kon deze gemakkelijk annuleren. Terugbetaling liet even op zich wa
2014 door Magriet

Ik heb al redelijk vaak schoenen besteld bij Zalando. Altijd is dit goed gedaan en kreeg ik de bestellin gbinnen de aangeggevn termijn thuis gestuurd. Nu heb ik 4 dagen geleden zwarte roshe runs Nikes besteld. Ik was eigenlijk al met smacht aan het wachten wanneer ze binnen komen, kreeg ik vandaag een mail dat mijn bestelling vertraging heeft opgelopen. Misschien een negatieve gedachte van mij, maar ik ben bang dat ze niet meer zullen komen.. Ze waren vd week namelijk in uitverkoop ineens, gelijk besteld, laatse maat 38. En nu ineens zijn ze niet meer in de uitverkoop. Ik wacht met spanning af
2014 door Brainsnack

Geen problemen mee. Veel keuze en de prijzen zijn goed. Retourneren is iets wat ik belangrijk vind, omdat het vaak lastig is om iets voor mezelf te kopen zonder het in het echt te zien. Tot nu toe gaat het goed en ik heb het bedrag altijd binnen enkele dagen na ontvangst retourpakket alweer op mijn bankrekening terug (met iDeal betaald). Het enige nadeel is dat mijn maat snel is uitverkocht, maar dit ligt niet aan Zalando maar aan de rest van Nederland dat overgewicht heeft! Gelukkig zijn er altijd leuke alternatieven te vinden.
2014 door Oplichterij

Zwart/witte Roshe Runs besteld, kwamen vandaag binnen en ik was gelukkig... Tot ik de doos openmaakte.... Zat er de VERKEERDE kleur in, terwijl er op de doos en de factuur wel de GOEDE kleur stond.. Stelletje oplichters, ga ze retourneren en bestel er nooit meer wat!!! Prutsers, bedankt he
2014 door sandra

Bestel er regelmatig en geen klachten. Bezorging is soms wel een dag te laat, maar om daar nu een punt van te maken.....
2014 door tevreden klant

Echt een zeikerds deze mensen sjonge jongen zeg. Willen jullie dat de mensen niet gaan bestellen bij zalando en dan stieken na de negatieve reactie toch zelf iets verder bestellen. Zielige figuren dit echt waar. Enige wat jullie kunnen is gewoon zeiken.
2014 door Jordy

Als je iets bestelt duurt het langer dan ze zeggen voor het er is, en als je iets terug stuurt, hou dan maar niet je adem in tot je geld terug is. Duurt bij mij nu al 3 weken, maar volgens de mensen van zalando "komt het goed"
2014 door Larry

Langzaam customer service. Bellen heeft geen zin. Mijn geld voor een retour is niet op mijn rekening gestort. Ik ben altijd verteld "het komt goed meneer"
2014 door Kenneth

Veel keuze is hun kracht
2014 door lala

stelletje zeikerds zijn jullie hoor! Zalando is TOP! Als je geen geld hebt maar wel kleren nodig hebt kan je gewoon bestellen en achteraf betalen.. Wat valt er nu te zeiken?
2014 door Jaan

Zalando? Zalandont zeg ik. Assortiment is weliswaar benoemenswaardig, maar levertijden worden niet waargemaakt en cancellen mag dan niet, zonde. zo lukt winst maken natuurlijk nooit
2014 door Marianne

Ik heb een bestelling gedaan en probeer een kortingsbon van 10 euro in te wisselen. Krijg ik mail dat dit niet kan omdat bepaalde merken uitgesloten zijn en dit er één van is. Wat een waardeloze behandeling. Nooit meer Zalando
2014 door Marlyn

Voor goedkope kinderskikleding aanbiedingen moet je hier zijn, wist niet eens dat ze dat ook hadden.
2013 door Joël

Ik heb schoenen besteld voor kerst, vervolgens krijg ik een mail dat het de 24e wordt geleverd. Ik maar wachten en wachten, zolang zelfs dat ik begon te twijfelen of het wel goed was gegaan. Wat blijkt, de levertijd is veranderd naar 27 december! En weg zijn de plannen om met nieuwe schoenen te verschijnen, ongeloofelijk, zo kort af!
2013 door Selya

Productreviews zijn handig en raadzaam. Soms nog erg leeg
2013 door Bernf

Volgens mij is ZALANDO gewoon een complot om mensen teirriteren en geld af te troggelen, tenminste grotendeels. Grooooootenndeeeeeeeeellssssss ( sommige worden opgelicht in de letterlijke zin van het woord zonder het door te hebben )
2013 door Jostih

Ik heb begesteld en zag en paar dagen laterg dat ze het naar en heel ander anddres haden gestuurd en nadat ik actie heb ondernomen stuurden se en Email dat het wat langer zou duren voor ze konden reageuren ivb met den drukte van sint enz, et was den eersten en waarschijnlijk laatsten keer dat ik hier berserselenl....
2013 door Willeke Jansen

We kennen Zalando natuurlijk van de opvallende reclame. Eigenlijk wilde ik om die reden aanvankelijk juist niet naar de website. Mijn dochter was enthousiast en heeft me inmiddels overtuigt. Overzichtelijke site, wat een keus en – vooral – goede service.
2013 door sam

Zeer slechte Zalando ik bestel vanaf 7 november meer dan 9 dagn helmaal krijg ik niks ik gewenste aantal sterren 00000000000
2013 door Henk

Lekker makkelijk allemaal, ik kreeg deze mail: Helaas heeft uw bestelling in één van onze warenhuizen vertraging opgelopen. Op dit moment wachten wij op de aanlevering van (een deel van) uw bestelling zodat deze zo snel mogelijk verzonden kan worden. Indien uw bestelling uit meerdere artikelen bestaat, is het helaas niet mogelijk om deze bestelling in meerdere pakketten te laten versturen. Wij vinden het erg jammer dat wij hierdoor niet voldoen aan onze eerder gecommuniceerde levertijd en begrijpen dat dit voor u vervelend kan zijn. Zodra uw bestelling het betreffende warenhuis heeft verlaten ontvangt u een verzendbevestiging per e-mail met daarin een track & trace code. Met deze code kunt u 12 tot 36 uur na ontvangst, uw bestelling volgen op de website van PostNL. Het is technisch helaas niet mogelijk om uw bestelling te annuleren. Mocht de bestelling door de opgelopen vertraging te laat voor u arriveren, dan kunt u de gehele bestelling kosteloos retourneren na ontvangst. De geretourneerde artikelen worden vervolgens binnen 2 weken verrekend. Mocht u 4 dagen na ontvangst van deze e-mail nog steeds geen verzendbevestiging per e-mail hebben ontvangen, dan adviseren wij om contact met ons op te nemen via service@zalando.nl of gratis per telefoon
2013 door Ciska Schmidt

Vandaag 2 linkerschoenen opgestuurd gekregen. Moet ik nu zelf uitzoeken wie mijn rechterschoen heeft?
2013 door HenkJohan

Ik heb een winterjas bij Zalando gekocht. Veel keuze en gemakkelijk navigeren. Wat me tegenviel is dat je niet achteraf kan betalen, wel gratis verzending en gewoon fijne site.
2013 door Ture

Nou ik ben wel geschrokken van al dezen klachten ik heb gisteren bij zalando wat besteld en na 2 minuten zag ik dat het verkeerd was ik gebeld,ze zouden geen geld van mijn rekening halen,maar het was er wel af ,nou ik heb goede hoop dat ik het terug krijg,zou wat moois zijn ik geloof al die verhalen niet en ik denk dat zo,n bedrijf toch graag zijn klanten behoud ik heb er wel vertrouwen in
2013 door Valerie Benders

teruggestuurd omdat ik ze niet goed paste, dat ging allemaal goed, helemaal geen probleem, dus dat noem ik service. Een tevreden klant.
2013 door NMB

Laptoptas besteld en na een aantal dagen ontvangen. 4 maanden later liet de binnenvoering los. Dermate dat ik er een mail met foto's over heb gestuurd. Er werd direct gereageerd of ik nog een foto kon toevoegen van het totale product. Dit heb ik gedaan en dezelfde dag werd mij een financiële compensatie aangeboden voor het herstellen van de tas. Deze compensatie is ruim voldoende om de binnenkant te herstellen. Hoewel het jammer is dat de tas van binnen erg snel kapot ging vind ik de snelheid en vriendelijkheid waarmee de klacht werd afgehandeld absoluut erg goed.
2013 door Tina

Een paar keer besteld, paar artikelen teruggezonden nooit problemen gehad. Laatst had ik 6 artikelen besteld en 3 teruggezonden. Doos dichtgeplakt voor het geval dat. Bevesting per email dat ze 2 artikelen hebben ontvangen. Dus is meteen mailen 'ik heb 3 artikelen teruggestuurd'; antwoord 'we hebben artilnr xxx nog niet ontvangen. Het duurt gemiddeld 7 dagen totdat artikelen binnenkomen' dus ik weer mailen 'mevrouw alles zat in dezelfde doos!!!!!!!' Hierop heb ik tot heden geen antwoord gekregen. Ik hoop toch op een goede afloop
2013 door boze klant

waardeloos
2013 door Senne

Nadat ik een zonnebril besteld had bij zalando ben ik een beetje gaan opzoeken over hun service. Misschien een beetje te laat. Nadat ik al deze berichten had gelezen was ik toch wel een beetje ongerust! Maar kijk, twee dagen nadat ik een mail gekregen had dat mijn bestelling verzonden was, stond er een postbode aan mijn deur met het pakketje! In dit pakketje zat alles wat ik besteld had, perfect in orde. Hiermee wil ik even het hoofd bieden aan al de personen die slechte reviews schrijven. Er kunnen natuurlijk problemen voorkomen, maar vaak worden die door de mensen zelf veroorzaakt. Ik denk aan het verkeerd overschrijven van geld, de retourvoorwaarden/retourbonnen niet goed lezen, enz. Zalando, dit heeft u prima gedaan!
2013 door Y.B.

Op 4/7 bestelling geplaatst voor 420 euro. De levering is vertraagd omdat enkele stukken niet leverbaar zijn. Tussendoor leveren, zoals bol.com/wehkamp e.a. doen, is geen optie. De order cancelen is ook niet mogelijk, hetgeen bij andere firma's wel kan. Het enige wat je kan doen is wachten tot de order ooit eens wordt verzonden en dan in totaliteit de zending terugsturen. Dan nog kan je 2 weken wachten op je geld... Na een telefoontje met de klantenservice op 12/7 blijkt dat alle stukken binnen zijn en ik op een verzend bericht kan wachten. Op 16/7 een klacht ingediend, omdat de zending nog steeds (volgens hun helaas) nog niet verzonden is. Inmiddels is het 17/7 en heb ik 's avonds nog geen bericht dat mijn bestelling verzonden is. Dit is niet mijn eerste, maar wel zeker mijn ALLERLAATSTE keer dat ik bij Zalando heb besteld. Ondertussen staat mijn 420 euro fijn op hun rekening en heb ik 13 dagen laten nog niets in handen....
2013 door Sylviane

heb een prima levering gekregen van zalando, op tijd, netjes geleverd en ik heb dit betaald. Nu blijkt dat ze het geld niet ontvangen hebben. Ik heb al meerdere malen mijn bewijs van betaling doorgemaild en ik krijg nu zelfs een aanmaningsbrief toegestuurd. Dan geven ze zo een nep-professionele uitleg dat de storting foutief gekoppeld was en dat er een terugboeking gebeurd is. Het geld ging wel van mijn rekening en kreeg het zeker niet terug. Dus alles is van mijn kant betaald en ik blijf herinneringen krijgen! Maffiapratijken zijn het, er zijn mensen die het natuurlijk 2x zouden betalen, goed geprobeerd Zalando, maar niet met mij :-(
2013 door Hey

Slechte winkel halfjaar geleden uggs bestelt en terug gestuurd. Gebeld en. Alles was goed . Nu halfjaar later krijg ik een aanmaning u moet betalen . Ze zijn niet wijs daar. Echt heel slecht kijken op het afloopt.
2013 door Marion

Had ik deze klachten maar eerder gelezen voordat ik bij Zalando had besteld. Ik heb laarzen besteld die onder de zwarte vlekken zaten. De doos waarin de laarzen zaten, zat ook onder de zwarte vlekken. Ik heb ze hierover gebeld en ze zeiden dat ik foto's op moest sturen van de doos en de laarzen. Ze hebben toen aangegeven dat de vlekken op de laarzen hoorde. Ik vroeg toen of ze ook op de doos hoorden, maar daar werd nooit op gereageerd. Ik krijg steeds een standaard mail(Zoals aangegeven betreft het geen productiefout, behoren de zwarte vegen op de schoenen te zitten. Wij kunnen uw schoenen daarom niet als retour verwerken of u een vergoeding aanbieden.)Terwijl ik de grootste gedeelte van de vlekken weg heb gekregen met een speciale schoenencreme die ik bij de schoenenwinkel gehaald heb. Ook zeiden ze dat ik naar de laarzen moest kijken op de site en dat ik daar duidelijk de vlekken kon zien (dus niet) Ik ga dus nooit meer bij Zalando bestellen. Klagen is zonde van je tijd.
2013 door dr. Kok

Slechte ervaring en klachten zijn altijd leuk om te lezen. Deze helft laat staan 2/3 betreft allemaal problemen die niet door het betreffende bedrijf veroorzaakt worden, veelal zelfs door klanten zelf. Maarja waar zijn we anders Nederlanders voor om direct vooraan te staan met waarschuwingen. Voorbeeld hierin is Michael S. Ooit weleens eraan gedacht dat het veroorzaken van dit probleem misschien wel aan je eigen computer ligt? Beveiligingen binnen online betalingssystemen zullen altijd bij een onderbreking van de verbinding i.v.m. Fraude een koppeling verbreken. Dit om te voorkomen dat je bedrag in handen van een verkeerde persoon komt. Ofwel je mag blij zijn dat het gebeurd. Maar nee allereesrt klagen dat het slecht is. Liever je geld kwijt geweest dan? Voorbeeld van Tim is ook een leuke. Door het foutief retourneren van de nieuwe bewoner, lees buiten de officiële wijze kan het zomaar zijn dat de retourzending op een lokatie aankomt waar deze helemaal niet thuis hoort en zeg nu zelf wie is hierin dan schuld? Mooi dat het wel alsnog opgelost kon worden. De vraag is echter heeft Zalando deze bestelling überhaupt ooit kunnen traceren of zijn ze nu de artikelen en ook het terugbetaalde bedrag kwijt uit zicht van de klanten service. Ik ben in deze advocaat en heb veelal te maken met clientel welke met zulke problemen bij mij komen. Voor u als klant zijn de problemen vaak erg vervelend, tuurlijk. Zou je denken voor een bedrijf niet? Ik ben ook veelal bezig om toch de perceptie van mensen zover te krijgen dat ze het totaalplaatje zien en niet alleen het onrecht wat ze is aangedaan en het daarbij behorende vingertje wat zich altijd voordoet en hiermee in de meest voor de hand liggende richting wijst, richting het bedrijf waarmee je zaken doet, wat natuurlijk deels wel begrijpenlijk is natuurlijk.
2013 door Michael S.

Zalando is een verschrikkelijk bedrijf. Ik heb een bestelling geplaats van 130 euro en ik heb met ideal betaald. Er was echter een zogenaamde storing, waardoor het bedrag wel afgeschreven was, maar mijn bestelling geplaatst was. Ik ben nu al weken bezig om het geld terug te krijgen, terwijl ik niet eens een bestelling heb. Telkens hoor ik het smoesje ''de afdeling die dit regelt heeft dit probleem vaker gehoord en is hier heel druk mee bezig''. Echt een belachelijk bedrijf.
2013 door fynn

Slechte ervaringen met Zalando 2013. Hierbij een samenvatting 24 maart jurk besteld bij Zalando (afgeprijsd van 149 naar 94 euro) 26 maart: Kreeg ik een brief van Zalando dat mijn bestelling is vertraagd (logistiek probleem). 8 april gebeld: antwoord van Zalando: excuses, was logistiek probleem, zal mijn bestelling binnen 2 werkdagen leveren. 10 april: geen bestelling ontvangen Daarna heb ik regelmatig gemailed en gebeld, maar kreeg mijn bestelling niet. Reden: nog steeds logistiek probleem. Op 22 april opnieuw gebeld en gezegd dat ik mijn geld terug wil met mededeling dat als ik mijn geld niet snel terugkrijg, dat ik een klacht ga indienen bij Thuiswinkel Waarborg Let nu op: Ik kreeg mijn geld op 24 april terug. En nu even lachen: ik keek naar de website van Zalando voor dezelfde jurk. Tot mijn verbazing was de jurk teruggezet naar de oude prijs (149 euro ipv 94 euro) De reden was klaarblijkelijk geen logistiek probleem maar een prijsprobleem. Zalando wilde blijkbaar zijn leveringsverplichting niet meer nakomen voor de afgesproken prijs. En ik heb mijn mening geschreven voor het forum “klantbeoordeling” van Zalando. Uiterraad wordt dit door Zalando tegengehouden en niet geplaatst. Dus vertrouw de waardering van het product van Zalando niet, want slechte beoordeling zullen waarschijnlijk niet worden geplaatst door Zalando.
2013 door Tim

Update: Aankoopbedrag inmiddels binnen 3 werkdagen teruggestort. Wat dat betreft is de uiteindelijke afhandeling van mijn retourzending evengoed vlot en netjes verlopen. Feit dat men het pakket enige tijd 'kwijt' was blijft evengoed een zorgelijke kwestie en uit andere reacties blijkt dat het retourneringssysteem (hetzij bij Zalando, hetzij bij PostNL of combinatie hiervan) niet goed in elkaar zit.
2013 door Tim

Update: inmiddels excuusmail met kortingsbon ontvangen en bevestiging dat retourzending op basis van verstrekte informatie is verwerkt; geld zal binnen enkele dagen worden teruggestort. Op zich een nette afhandeling tot dusverre. Echter houd mijn hart vast wanneer ik overige reacties lees m.b.t terugstorten van tegoeden.... Wordt vervolgd.
2013 door Tim

Bestelling geplaatst op 12/3/2013, per abuis oud huisadres over het hoofd gezien. Bestelling geleverd op oud huisadres, door nieuwe bewoners retourgezonden via post inleverpunt. Retourzending bevestigt door post inleverpunt. Zalando heeft bijna 4 weken nog steeds geen retourzending ontvangen, dus contact opgenomen met deze firma. Doorverwezen naar PostNL/TNT, deze bleken niet voor mij te kunnen doen ondanks suggestie om te zoeken in database van retourzendingen op een specifieke dag met een specifiek retouradres (Zalando, Duitsland), vanaf een specifiek post inleverpunt. Hoeveel pakketten kunnen dit zijn?? Blijkt niet mogelijk. Wederom contact met Zalando en probleem nogmaals uitgelegd. Rechtsverklaring voor retourzendingen opgestuurd gekregen ter invulling. Na vraag over dit formulier blijk ik een verkeerd formulier te hebben gekregen, ik krijg een nieuw formulier toegestuurt. Inmiddels 19/4/2013 en nog steeds geen geld retour en pakket nog onvindbaar. Wordt vervolgd, dit geeft alleen al aan hoe dramatisch het gesteld is bij dit bedrijf qua retourneren (zie ook andere recensies). Wees gewaarschuwd dus.
2013 door valentine

verzending duurt standaard veel te lang. regelmatig is een artikel toch niet aanwezig in het magazijn in Duitsland en moet je 10 dagen wachten op de gehele zending. alvast de artikelen verzenden die wel aanwezig zijn doet Zalando niet. zeer slechte klantenservice, je voelt je absoluut niet gehoord. ik hoop dat bol.com binnenkort kleding gaat verkopen, die zijn ten minste goed in klantencontacten!
2013 door marjan

wacht al 5 dagen en nog steeds niks!!!!
2013 door Tolas

Zalando virus heeft mij te pakken. Mooie sneakers, veel keuze en altijd in max 3 dagen in huis. Ik koop altijd Nikes, dus maat 43 altijd goed
2013 door Saar

Eindelijk...ik heb mijn geld teruggestort gekregen!
2013 door Saar

Schoenen besteld, maar pasten niet dus teruggestuurd. Netjes een ontvangstbevestiging gekregen met de mededeling dat het retourbedrag binnen afzienbare tijd zou worden teruggestort. Inmiddels ben ik 6!weken en 4 telefoontjes mijnerzijds verder en heb ik nog steeds mijn geld niet op mijn rekening..Steeds een excuus van "we moeten ivm een storing alles handmatig terugboeken bla bla bla..,we maken er melding van" en "het geld is al meerdere malen tevergeefs geprobeerd op uw rekening te storten"(dit is echt de slechtste smoes ooit!)Als ik iets bestel dien ik snel te betalen, als ik iets retourneer wil ik mijn geld graag per ommegaande terug en dat graag zonder smoesjes dat is toch niet teveel gevraagd? Voor mij geen Zalando meer!Helaas moet ik qua waardering één ster aanvinken..
2013 door Carine

Mijn zus woont in het buitenland en woensdag ga ik ernaar toe. Zij heeft twee bestellingen geplaatst bij Zalando, de eerste op 20 feb, de 2e op 26 feb. De 2e heeft NU pas hun verzendhuis verlaten is onderweg naar NL, maar komt vast niet op tijd aan. De 1e bestelling staat nog in verzendhuis. Klantenservice gebeld, die kunnen niets oplossen en ook niet zeggen wanneer ik WEL de 1e of 2e bestelling ontvang. Rampzaak dit!!! Nog erger dan BonPrix. Geef mij maar Wehkamp of Neckermann die goed georganiseerd zijn of een kleinere webwinkel die WEL klantgericht is en werkt voor het geld dat ze verdienen.
2013 door Anoniem

Mag je ook geen sterren geven?Wat een drama,je doet een bestelling,betaald en vervolgens zeggen ze doodleuk dat er een foutje in de goederen inventaris zat,artikel kan niet geleverd.Ik zou binnen 2 weken geld terugkrijgen ,maar na heel veel mails ,krijg ik alleen onzinnige mails terug,die niks te maken hebben met mijn vraag!Ben er echt klaar mee!Wees gewaarschuwd,ga niet bestellen bij deze firmaze betalen je gewoon niet terug
2013 door Astrid

nou wat ik hier allemaal lees....ik neem aan dit enkel dee positieve ervaringen zijn van mensen die werken bij zalando......de rest is meer dan duidelijk...nooit iets gekocht bij zalando en zal het dus ook nooit doen na alles wat ik hier lees.....
2013 door lotte

Ik heb schoenen besteld en retour gestuurd aangezien deze te klein waren en wacht nu al 5 weken op geld!! smoesjes over storingen in de boekhouding! DIT WAS MIJN EERSTE ERVARING BIJ ZALANDO EN NOOIT MEER! Is nog maar afwachten of ik ooit mijn geld nog terug zal zien!
2013 door gemma

Ongelofelijk! Een artikel retour gezonden, maar ze storten het geld niet terug! Ook niet na vele mails waarin je alleen maar standaard antwoord krijgt, voor hen een druk op de knop en weer een klant belazerd! Ook telefonisch contact volkomen zinloos. Ik heb nu thuiswinkel waarborg ingelicht en ben benieuwd of ik daar iets van mag verwachten.
2013 door Anja van der Ende

wat zo leuk had kunnen zijn is geëindigd in een nachtmerrie. Mensen bij deze een waarschuwing, KOOP NOOIT BIJ ZALANDO U moet vooruit betalen, want anders krijgt u uw bestelling niet en als het niet goed is of niet past, KRIJGT U ECHT UW GELD NIET OF NOOIT TERUG. Lees voor u gaat bestellen maar eens alle klachtensites van de mensen die weken soms maanden en soms helemaal hun geld niet terug krijgen. Dit bedrijf moet gewoon stopgezet worden wegens oplichting Mijn dochter zit al een maand op haar geld te wachten en er is zogenaamd een storing bij de boekhouden MENSEN WEES GEWAARSCHUWD MET DIT BEDRIJF bestel pas als u goede berichten lees over dit bedrijf en ze hun problemen opgelost hebben. Het is daar zelfs zo erg dat je niet eens een artikel kan omruilen. Nee dan moet je weer een nieuw artikel bestellen maar u raadt het al ook weer vooruit betalen !!!
2013 door Annie

Helemaal niet tevreden over Zalando,als je iets retour doet kan je fluiten naar je eigen!!!! geld,ze hebben de smoes al op papier staan,ze liegen de hele boel aan elkaar,dan staat er in het A.D van zaterdag dat ze winst gemaakt hebben over 2012 triest,en ons terug betalen dat gebeurt niet,er zou niemand iets meer moeten kopen bij dit rot bedrijf.we moeten Radar is benaderen.ze moeten dit bedrijf is gaan aanpakken,er zijn heel veel mensen die nog geld van hun krijgen waaronder ook ik zelf.
2013 door ugh

Waardeloos wacht al ruim een maand op mijn geld. Was goede klant nu niet meer niet betrouwbaar meer.
2013 door Chantal

Gewoon oplichters, ik wacht al weken op 185 euro!! Steeds nieuwe smoesjes, technische storing, u staat onder aan de lijst.. Wet iemand welke stappen ik verder kan ondernemen tegen Zalando? Mailen, bellen en klacht indienen helpt niet.. Maar ik zou graag mijn gelx terugkrijgen van het stelletje oplichters! En zeggen dat t zo'n betrouwbare tent is slaat nergens op. Dit kan iedereen gebeuren en dan piep je wel anders! Schijtfirma!
2013 door Ramon

Geachte meneer Onlangs heeft u contact met ons opgenomen met een vraag over de financiële afhandeling van uw bestelling of retourzending. Om uw vraag volledig te kunnen beantwoorden, zijn wij genoodzaakt extra informatie in te winnen bij onze boekhoudafdeling. In verband met een technische storing in ons boekhoudkundig systeem, duurt het verkrijgen van een antwoord op uw vraag helaas enkele dagen langer dan u van ons gewend bent. Wij willen u onze excuses aanbieden voor het ongemak en proberen uw vraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden. Met vriendelijke groet, Fréderique Sonneveld -- Zalando Postbus 20599 1001 NN Amsterdam =================================== Deze onzin heb ik een week geleden ook al gehoord en eerder met mij vele anderen die bij u op hun refund wachten. Jammer dat Zalando als standaard antwoord gebruikt "in verband met een technische storing in ons boekhoudkundig systeem". Bedenk iets originelers
2013 door Gertjan

Ik had een paar schoenen besteld die te klein bleken te zijn. Deze teruggestuurd en andere besteld... die vervolgens weer te groot waren. Ook maar teruggestuurd. Beide retourzendingen waren de eerstvolgende dag al ontvangen door Zalando. Het eerste paar heb ik betaald via Ideal, en ik wacht twee weken later nog op het geld. Het tweede paar heb ik betaald via Paypal. Binnen twee dagen had ik het geld terug op mijn Paypal account. Overigens was dit ook bij een bestelling bij Media Markt het geval. Naar aanleiding van mijn ervaring raad ik iedereen dan ook aan via Paypal te betalen. Dan heb je je geld een stuk sneller terug.
2013 door van Zon

Wacht al 4 weken op geld !!!! Als ik het morgen niet heb, gaat de brief die ik klaar heb liggen naar Tros Radar. NOOIT geen Zalando meer !!!!!
2013 door Mark

WEES ALERT, bij retourzending wordt geen enkele cent terugbetaald. blijkbaar "technische storing"..
2013 door Annabel

Ik wacht nu al 3 weken op een terugbetaling maar door een computerstoring nog niets ontvangen. Maar wees gewaarschuwd! Google even op 'klachten Zalando'. Dat zijn er echt heel veel. Heeft Zalando zelf financiele problemen waardoor er niet wordt terugbetaald???
2013 door Karin

Zeer slechte klantenservice en komen afspraken niet na. Geld wordt niet teruggestort binnen twee weken zoals vermeld opp website. Ze geven smoesje op over een storing.
2013 door Bella

Ben nieuwe klant. Heb een tas besteld, maar heb alleen een Zalando tijdschrift met veel opgeblazen plastic zakjes gekregen. Heb ze een paar keer gebeld en gemaild, maar mijn tas niet ontvangen en het bedrag is wel afgeschreven. Waardeloze winkel!
2012 door helma

het ligt niet zozeer aan zalando die overigens al weg is bij selektvracht.Zouden Douglas enz ook moeten doen. Selektvracht bezorgd kennelijk wanneer het HUn uitkomt... ik zit al 2 dagen op mijn pakketje te wachten die bezorgd zou worden op aangegeven tijd! maar niks en nog eens niks!!!! Douglas weg daar.... ze zijn al een grote klant kwijt en moeten er nog meer volgen... wat ik hier lees en op andere fora, komt precies overeen wat ik nu meemaak.. het is iig GEEN toeval of ongelukje meer. alsof mijn tijd geen geld kost zeg! kom op
2012 door Bjorn Sweeren

Waardeloze winkel. Nieuwe klant, bestel 2 paar schoenen, betaal met ideal. Bestelling wordt niet geplaatst, geld wel afgeschreven. Kortom: wel betaald, geen producten en zalando weigert iedere medewerking,
2012 door N

Zelfde probleem hier. 3 paar schoenen besteld, helaas te klein. Alle schoenen teruggestuurd in 1 doos (waarin de schoenen ook naar mij waren opgestuurd), maar slechts 1 paar schoenen (het goedkoopste paar) is nu als retour verwerkt. Dus ik mis nog 170 euro (vooraf betaald met creditcard). De 2 paar lijken gewoon verdwenen... Heb de afleverbon van Post NL nog. Maar nergens staat dat er 3 paar in de doos zat! Inmiddels rechtsverklaring opgestuurd en hopen op een goede afloop. Dan krijgen ze hun sterren terug. Was nl. altijd erg tevreden over Zalando!
2012 door Danny

Ik voel me nu wel bestolen. Hoop wel mijn geld 50 euro terug te krijgen. Mijn vrouw heeft voor mijn dochter 3 bhtjes besteld ze waren te klein en daarom alle 3 bhtjes terug gestuurd, vandaag mail ontvangen van afdeling retourbeleid dat ze maar 2 hebben ontvangen. Dit vindt ik wel heel raar ik weet zeker dat we alle 3 artikelen in de doos hebben gedaan en met extra dik breed plakband dichtgeplakt. 100 procent zeker. Volgens mij gaat bij afd. retourbeleid van Zalando iets niet helemaal goed en moet de klant hiervoor opdraaien. ze kunnen beter een bedrijfsrecherge inschakelen. Ik heb op andere sites reactie gelezen van mensen die dezelfde ervaring met ZALANDO hebben gehad.
2012 door Sofie

Ik heb een paar schoenen besteld , heb deze geretourneerd omdat deze niet pasten. Ik kreeg een betalingsherinneringen heb toen het bewijs van retour doorgemaild en moet dan nog eens een rechtsverklaring invullen. Volgens hen is het pakket nooit teruggekomen bij Zalando, terwijl op de site van de post staat vermeld dat deze bij hen werd persoonlijk afgeleverd! Mij zien ze hier niet meer terug!
2012 door Peter

Soow er gaat een keer wat mis en direct valt de wereld ineen voor sommige mensen. Zalando is een betrouwbare en goede webshop. Een verkeerde levering kan altijd wel eens gebeuren als je nagaat hoeveel bestellingen ze krijgen! Oplichters zeker niet! Mensen die klagen over hun retourzending die niet aankomt, bewaar dan in godsnaam je retourbewijs (Hoe dom kun je zijn) En dit hoeft niet aan zalando te liggen he! Kan ook bij bezorgdienst zoek raken. De dag dat mensen zoals Anja professionele hulp zoeken is de wereld weer een beetje geholpen. Zeikerd hahaha
2012 door Alderink

Eindelijk ook skikleding!
2012 door ZAl ANders DOen

Wat een zootje. Bestel twee boxershorts. Krijg twee onderbroeken.Niet bestelde kleur. Niet bestelde vorm. Kom hier nooit meer.
2012 door Bernard visser

Betrouwbaar is Zalando zeker. Alle leveringsafspraken worden bij tot nu toe altijd nagekomen en als vaste klant kan ik ook met acceptgiro achteraf op factuur betalen. Een leuke toevoeging zal zijn dat ik na bestellen nog 30 minuten kan doorwinkelen met korting, dat zie je wel eens bij Amerikaanse webshops, misschien leest een Zalando medewerker dit... Al met al zeer positieve beoordeling. Bernard uit Haarlem
2012 door Martinus

De serie "montreal racer" bestaat uit lage sneakers van nike in diverse kleuren. Ik begon met groen / geel en heb nu ook wit / grijs binnen!
2012 door ZalandoFan

Ik ben helemaal fan van Zalando. Ik bestel er nu zeker 10 keer. De website, prachtige nieuwsbrieven en dan die schitterende zalando doos, mooi ontwerp en gelukkig ook veel aanbiedingen. Van mij hoeft de vistaprint kortingsflyer in de doos dan alleen net weer niet.
2012 door Maud

5 dingen besteld alemaal retour maar Zalando zegt maar 4 dingen te hebben ontvangen. Gemaild, gebeld, niets afwachten gewoon aanmanigen sturen en moest gewoon het ene shirt betalen terwijl ik die heb retour gezonden. Ik koop nooit meer bij Zalando. Ik raad je aan ook niets meer te kopen. Service is echt niks.
2012 door Jane

Slechte service, ik bestel slippers maat 38 en krijg 37 binnen. Heb er over gebeld, moet ze gewoon terug sturen en nog een keer bestellen. Voor de zekerheid maar maat 38 en 39 besteld en wat krijg ik binnnen...37 en 38! Ook een pakje met schoenen terug gestuurd waarvan ze zeggen dat ie nooit is aangekomen, helaas is mn retourbewijs na 1,5 maand niet meer te vinden dus heb ik gewoon pech...ik zal 80 euro voor niks moeten betalen. Zo kan ik ook winst binnen slepen voor mn bedrijf, als ze dit bij elke klant een keer proberen gaat het goed. Je snapt wel dat ik er niks meer bestel!!
2012 door F.

Wat een vreselijke klantenservice!!! Ik wilde iets retourneren zonder dat stomme etiket zelf te printen. Kunnen ze niet zoals andere webshops gewoon een sticker meesturen die je op het doosje plakt? Bij de klantenservice kunnen die oenen alleen de procedures herhalen (en nee ze hebben zelf de regels niet verzonnen). Hoe ambtelijk en niet flexibel!!! IK KOOP NOOIT MEER BIJ ZALANDO EN ZAL HET IEDEREEN AFRADEN!!!!
2012 door Marianne

Pakket vrij laat bezorgd. Uiteindelijk alles retour gestuurd. Na even gestoeid te hebben met de nieuwe, zeer omslachtige retourprocedure waarvoor je hogere wiskunde moet hebben gestudeerd (inloggen, retourcoupon uitprinten, ze willen het je er duidelijk niet makkelijker op maken) het pakket retour gestuurd. En wel op 13 april. Toen viel er een lange radiostilte, waarna ik hen op 1 mei het afgiftebewijs heb gestuurd met de vraag waar de bevestiging en mijn geld bleef. Ik kreeg een onpersoonlijke e-mail waarin men durfde te beweren dat mijn retourzending op 2 mei door hen was ontvangen en men met geen woord repte over het overduidelijke feit dat er kennelijk iets mis was gegaan (3 weken later ontvangen zij zogenaamd mijn pakket). Dus ik weer een mail sturen, dat ik het wel aardig had gevonden als men gewoon had erkend dat er iets fout was gegaan en het wel aardig zou zijn als men mijn geld nu dan tenminste met spoed zou terugstorten. Volgt er op 7 mei weer zo'n standaardreactie, waarin ze zelfs nog naar de verwerkingstijd bij de bank durven te wijzen... Tot op de dag van vandaag geen cent terug gezien van de € 232,-... Mij zien ze er nooit meer terug!
2012 door Nelleke

Bestelde schoenen, kreeg ik een paar toegestuurd die er uit zien of ze 100 dagen achter elkaar gedragen zijn, bij de kringloop vind ik ze beter... Zelfs de binnenzool was kapotgelopen. Eerste en gelijk laatste bestelling. En nu maar hopen dat ik mijn geld retour krijg. Zalando, schreeuw van ellende!
2012 door e

Zeer slechte ervaring!Een paar laarzen teruggestuurd en zeggen niks te hebben ontvangen! Rechtsverklaring op moeten sturen, die wachten ze niet eens af want ze sturen meteen een aanmaning en dreigen met incassoburo. Nu zeggen ze dat het is opgelost maar als ik andere beoordelingen zie dan kan ik alsnog over een tijdje een deurwaarder verwachten, ben benieuwd!
2012 door Nina

Mensen zeik niet zo. Er zijn ergere dingen in het leven. Bleeeeeeehh
2012 door Jetske

Altijd goed geholpen, goede ervaringen met de klantenservice. Spullen geretourneerd snel geld terug gekregen en klachten snel opgelost. Ik verbaas me over de andere negatieve berichten..!
2012 door Laurens

Niet goed opgelet, wiest niet dat die troep daar zo lang duurt, zit nu al 5 dagen op mijn bestelling te wachten en nog is die niet bij selectvracht aangemeld. wat een zooitje. Toch maar weer de Wehkamp!
2012 door slecht!

Zeer slecht en onvriendelijk. Koop ik nooit weer. Nog niet eerder meegemaakt bij online kopen. Verschrikkelijk. Sind 28 november probeer ik al mn klacht opgelost te krijgen. Ze reageren gewoon niet! Heb inmiddels thuiswinkel waarborg ingeschakeld. Ben benieuwd of dat zal helpen.
2012 door Lonneke

Zalanda 1 keer en nooit weer, wat een gedoe als je wilt ruilen! Drukte bij postkantoor echt niet lonend.
2011 door Anja

Zalando is verschrikkelijk in hun retourbeleid. 2 artikelen besteld, 2 artikelen teruggestuurd. Vervolgens is er bij hun maar 1 artikel binnengekomen terwijl beide artikelen in dezelfde doos zaten! Na wat emailverkeer kreeg ik een rechtsverklaring, die heb ik ingevuld en opgestuurd. Daarna hoorde ik niks meer dus ging er vanuit dat het goed was. Maar helaas... Daar kwam het incassobureau.. Nu zeggen ze geen rechtsverklaring te hebben ontvangen van mij. Intussen ben ik een half jaar verder en nog steeds bezig met het incassobureau om mijn geld terug te krijgen. Zalando zegt niks te kunnen doen omdat het bij een incassobureau ligt. Je bent er mooi klaar mee!
2011 door Tuinkriebels

Het heeft de nodige moeite en ergernis gekost maar ik heb mijn geld terug van Zalando.
2011 door Anja

OPROEP AAN IEDEREEN DIE SLECHTE ERVARING HEEFT (GEHAD) MET ZALANDO: Zalando voert het Thuiswinkel Keurmerk. Volgens de site van Thuiswinkel.org laten ondernemers met dit keurmerk zien dat zij consumenten een betrouwbare manier van online winkelen bieden. Velen van ons hebben imiddels ervaren dat Zalando niet betrouwbaar is. Vandaar dat ik iedereen met slechte ervaring met Zalando oproep een klacht over Zalando in te dienen bij Thuiswinkel Waarborg. Dit kost je enkel een paar minuutjes en verder niets. Met z'n allen kunnen we hoplijk bereiken dat Zalando dit keurmerk niet meer mag voeren en zo anderen consumenten ellende besparen. Zalando maakt met zijn gedrag het keurmerk inmmers waardeloos.
2011 door tuinkriebels

Onlangs heb ik 4 paar schoenen besteld bij Zalando. 2 Paar daarvan vielen klein uit en heb ik teruggestuurd. Dit gaat via een antwoordnummer en als je het pakket afgeeft krijg je daar een bewijsje van. Tot zover ging het goed echter Zalando bericht mij een aantal dagen later dat zij 1 paar van mij retour hebben ontvangen. Dit is volgens mij niet mogelijk. Ik heb beide paren in 1 doos gedaan en deze zo goed dichtgeplakt met breed plakband dat het niet per ongeluk open kan zijn gegaan. Ik geloof ook niet dat de bezorger(ster) van PostNL het pakket heeft open gemaakt en er 1 paar heeft uitgehaald. Hij of zij had dan zoveel schade aan het pakket aan moeten richten dat dat erg opvallend zou zijn. Ik heb Zalando direct gemaild dat ik 2 paar heb teruggestuurd maar ze reageren gewoon niet. Ik heb gisteren PostNL gevraagd of zij terug kunnen vinden hoe zwaar het pakket was zodat ik daarmee kan aantonen dat ik 2 paar heb verzonden. Ik heb op een andere site 2 reacties gelezen van mensen die dezelfde ervaring met Zalando hebben gehad.
2011 door Michael

Wat een vreselijk slechte service van Zalando en Selektvracht. zit nu al 10 dagen op mijn bestelling te wachten. alles al betaald maar geen levering. Selektvracht zou al 3 keer langs zijn geweest maar ik was op alle momenten thuis en ze zijn niet geweest. Er is ook geen briefje achter gelaten. en nu vanavond weer thuis geweest maar er is wederom niemand aan de deur geweest en nu staat de status op de site van Selektvracht als geleverd…. Dit wordt dus doffe ellende. Zalando reageert niet op mijn emails… geen bestellingen meer bij Zalando voor mij.
2011 door driek

Stop alsjeblieft met die reclame!!!
2011 door han h

Ik waardeer hun 100 DAGEN retourbeleid en gratis retourzenden enorm. Daarbij hebben ze originele sneakers van o.a. Pepe Jeans en Bugatti. Tot slot zijn mijn bestellingen tot nu bovendien prima afgehandeld door Zalando! Aan te raden dus
2011 door brenda vd v

irritante reclame OVERAL. toch heeft Zalando prima shop met mega voor aanbod en veel merken. maar stop aub met die vervelende banners overal

Jouw Zalando.nl review




(wordt niet geplaatst)






Betaalmogelijkheden & keurmerken


Webshops vergelijkbaar met Zalando.nl

Zalando.nl vind je in de volgende categorieën