Worldticketcenter.nl


World Ticket Center (ook bekend als WTC.nl) is één van de grootste vliegticketaanbieders van Nederland. Al 25 jaar ervaring en de scherpste prijzen voor alle airlines. Worldticketcenter.nl is gespecialiseerd in vliegtickets, stopover tickets en around the world wereldtickets.

Worldticketcener.nl vergelijkt de laagste tarieven van alle maatschappijen en biedt de klant de beste prijs voor vliegtickets, hotels, camperverhuur en autohuur.

Vind jij Worldticketcenter betrouwbaar? Zowel ervaringen lezen als je eigen review delen kan op onze site. Voeg bij je beoordeling altijd een netjes onderbouwde toelichting toe.

NZ Voorburgwal 159
1012 RK
Amsterdam



array(0) { }

17 beoordelingen

Worldticketcenter krijgt 3 van de 5 sterren, gebaseerd op 17 17 ervaringen.

2016 door Gertjan

Koop nooit tickets via deze organisatie, ze belazeren je waar je bij staat. Ook op de website van Tros Radar en de Consumentenbond wordt gewaarschuwd voor WTC! Voor mij was het helaas te laat...
2015 door Raymond Spronken

Je wordt aan het lijntje gehouden. Door o.a. slechte en invalide informatievoorziening hebben wij het vliegtuig gemist. Daarnaast klopte de boeking niet aldus het vliegtuigmaatschappij. Nu legt WTC het balletje bij hen neer. Ik ben nu al drie maanden aan het wachten op een passende oplossing. Ik word aan het lijntje gehouden. Boek nooit bij WTC
2014 door Tom

Belachelijk hoge Customer Service Charge die op een veel te laat moment wordt weergegeven. Zo wordt boeken enorm ondoorzichtig. Andere sites schelen tientallen euro's!
2014 door Denise

Denk je bij een goed bekend staande firma (overal komt reclame voorbij met nr. 1 van NL) je ticket te boeken en dan nog zit je met problemen… Ik had ruim 6 maanden voor vertrek een ticket geboekt. 1 maand voor vertrek kreeg ik een telefoontje van een mevrouw welke niet te verstaan was, de lijn haperde enorm. Ik heb haar gevraagd of ze mij opnieuw terug kon bellen maar ik hoorde iets over een email. Daarna heb ik haar geprobeerd op te bellen maar weer een haperende lijn. Het enige wat ik had verstaan was: vlucht geannuleerd, geen alternatief en email… is dit een grap?? Toen kwam het mailtje binnen alle vluchten met deze vliegmaatschappij waren geannuleerd en of ik de annulering kon bevestigen. Daarna krijg je dan je geld terug -€40,- dossierkosten en dat kan 2 tot 6 maanden duren. SCHANDALIG!!! En nu??? Vakantie annuleren?? Omdat klaarblijkelijk zomaar je vlucht geannuleerd kan worden???? Daarna weer gebeld en gevraagd om een alternatief maar als antwoord kwam dat zij er niets aan konden doen en helpen om een alternatief te zoeken was teveel gevraagd. Na een kwartier had ik mevrouw toch zo ver om mee te kijken naar een alternatief echter kwam daar vrij weinig uit. Ik zelf had een vlucht gevonden ook bij WTC en dezelfde dag alleen een stuk duurder. Ik belde ze op maar zij waren niet bereid om het verschil te vergoeden. Een klant behouden en van dienst zijn staat bij hun duidelijk niet op nr. 1!!! Uiteindelijk heb ik zelf een andere vlucht gevonden weliswaar vanaf en naar een andere luchthaven maar mijn vakantie kan nu wel doorgaan. Ongelofelijk dat ze geen enkele moeite doen om je te helpen…. De vlucht die ik nu zelf heb gevonden hadden zij ook als alternatief kunnen geven…. NOOIT meer WTC voor mij!!!
2014 door Gioia Huizenga

Op dit moment alles behalve over WTC! Ik boek tickets met een zo'n kort mogelijk tussen stop en op het moment dat ik geboekt heb, zie ik ineens dat de vlucht met de langere tussenstop geselecteerd is (terwijl ik zeker weet dat ik die andere vlucht had geboekt.) Dus ik bel WTC op, ik vertel het verhaal, ik word 6 min in de wacht gezet en ik krijg te horen dat die vlucht niet meer beschikbaar was. Waarom staat hij dan online? Ik vind het waardeloos en slecht geregeld! Vooral omdat het niet even t
2014 door Henriette

Juni 2012 heb ik via worldticketcenter tickets geboekt om in december alleen door Zuid-Amerika te reizen. Doel van mijn reis mijn biologische moeder te ontmoeten en haar familie. Vanuit Curacao 2 tussenstops naar Chili. Er was genoeg tijd om over te stappen, zelfs met veel vertraging. Helaas ging het vanaf begin af aan al mis. En had ik inderdaad veel vertraging. Ik heb uren gewacht, maar kon alsnog mijn volgende vlucht niet halen. Na het falen van Insel air om mij toch op plaats van bestemming te krijgen, heb ik een nieuw ticket moeten kopen (een enkele, omdat ik dacht mijn terugreis staat nog). Helaas kwam ik met de terugreis, midden in de nacht erachter dat mijn ticket was geannuleerd, omdat ik geen gebruik had van de heenweg. Weer een nieuwe ticket moeten boeken. Waardoor ik 2000-2500 euro aan extra kosten heb gehad. Meteen bij terugkomst mijn klacht bij Worldticketcenter ingediend. Na 6 maanden kwam Insel air met een teleurstellende vergoeding van nog geen 1/4 van de totale kosten. Ik heb een brief geschreven dat ik niet akkoord ga met dit bedrag. Daarna heb ik regelmatig contact opgenomen via mail en telefoon met Worldticketcenter. Ze konden geen contact krijgen met Insel air. En volgens hen zijn ze niet verantwoordelijk. Ze houden mij nu ruim een jaar het lijntje. En komen hun afspraken niet na. Zij komen nu met een aanbod van 50 euro als cadeaubon voor mijn volgende vlucht. Maar ik ga niet meer met ze vliegen Ik stel Worldticketcenter hier wel verantwoordelijk voor. Ik heb hun het bedrag betaald voor de tickets, waar ik geen gebruik van heb kunnen maken. Verder zijn zij zaken gaan doen met Insel air. En als er een situatie als deze voordoet, moeten hun goede afspraken maken met Insel Air. En anders hier de verantwoordelijkheid voor nemen. En niet hun handen eraf trekken als ze geen contact kunnen krijgen met Insel Air. Deze manier van afhandeling vind ik ontzettend slecht. En verder erg schandalig en teleurstellend dat ze niet meer kunnen doen. En er niet voor zorgt dat het opgelost wordt.
2012 door Brigitte

Via wtc.nl 15% vroegboekkorting gekregen op een camperrondreis door Californie in de meivakantie 2013. Zeer scherpe deals inclusief vliegticket voor nog geen 1000 euro per persoon. Enorm veel zin in.
2012 door J. Tuin

Als je lid wordt van de WTC.nl nieuwsbrief krijg je meteen een kortingscode van 20 euro, handige tip dacht ik zo!
2012 door sm

"Customer Service Charge" en "booking charge"? Niet WTC. WTF!
2012 door Roos

Ik ben absoluut tevreden met de site en met de vele vluchtmogelijkheden en goede prijzen. De bereikbaarheid is goed van het callcenter en ik werd prettig geholpen. Heb daarom ook meteen mijn hotel geboekt.
2012 door Adile

WTC is absoluut oke (-:
2011 door ramon

De Vliegticketsaanbiedingen van WorldCenter zijn altijd de moeite waard, zeker als je niet te veel voorkeur qua vliegbestemming hebt maar gewoon lekker wilt reizen naar verre landen.
2011 door bits en bytes

blijft zeer onderdoorzichtig die vliegticketprijzen, mijn advies is, zie je goede deal, meteel afronden!
2011 door bram

Als je goed op de vliegticketaanbiedingen let en je flexibel bent qua datum en bestemming kan je supergoedkoop verweg vliegen met worldticket!
2011 door jan tinus

De customer service charge kosten maken het vliegticket uiteindelijk helemaal niet meer goedkoop.
2010 door fam K

Deze website wisselt vrijwel dagelijks qua prijs. Toen het vliegticket New York voor 439 in beeld kwam heb ik het meteen maar gedaan. Rare wereld die vliegtickets.
2010 door Filip

Vergelijksite voor airlines. Beste prijzen voor verre vluchten

Jouw Worldticketcenter.nl review




(wordt niet geplaatst)






Betaalmogelijkheden & keurmerken


Webshops vergelijkbaar met Worldticketcenter.nl

Worldticketcenter.nl vind je in de volgende categorieën