Vente Exclusive


Goedkope merkkleding, schoenen, oude collecties etc outlet. Dagelijkse aanbiedingen. Op = op.

Heizel Esplanade B46

Brussel



array(0) { }

79 beoordelingen

Vente Exclusive krijgt 2 van de 5 sterren, gebaseerd op 79 79 ervaringen.

2018 door Kathy

Wanneer je online iets besteld en netjes afrekent lijkt het een normale webshop. Totdat je bericht krijgt dat je teee maand mort wachten op je bestelling waar je van tevoren niet voor word gewaarschuwd. Ik moet nog maar zien wanneer ik het ontvang. Contact kun je NIET opnemen en mailen ook niet. Ik zou er nooit wat bestellen!!
2018 door Loesje 47

Kocht regelmatig bij Vente. Ik zoek echter altijd uit of het de moeite waard is qua prijs. (adviesprijs is heel hoog van de producten, blijkt niet altijd reëel) Ik stoor me echter steeds meer aan de moeite doe je moet doen om geld terug te krijgen bij retourneren en de kosten die het met zich mee brengt. 5,95 verzendkosten heen, terug ook weer 2,75. Daarnaast moet je je IBAN invullen en een BIC code die hebben ze gewoon al.....terug naar waar het vandaan komt misschien. Ze kunnen beter een voorbeeld nemen aan Zalando en Wehkamp, geen formulieren geen gedoe...Achteraf betalen mogelijk. Zonder extra kosten.
2017 door Justine

1 ster. Schandalig slechte levering. Geen actie op niet ontvangen producten. Prijzen zoals vermeld kloppen niet. Matig. Slecht. Teleurstellend. Geen lang leven beschoren. Oplichterij. Kan je niet genoeg waarschuwen.
2017 door Mj glinthuis

Ik heb oorbellen besteld en gekregen bleken met groothoeklens gefotograveerd te zijn dus terug 8 dec terug gestuurd en zij zeggen nog niet ontvangen op 20 dec maar upc zegt is geleverd dus moet ik wachren op mijn geld wanneer zij door geven dat ze het binnen hebben vind ik niet kunnen en ja je raad het al kosten betalen en kosten voor retoer betaald.
2017 door Katrien

De service is de laatste tijd verschrikkelijk, artikelen die besteld werden worden ineens geannuleerd, er worden verkeerde dingen geleverd. Als je die laatste dan wil terugsturen krijg je een waardebon voor de verzendkosten. ... (en dan moet je weten dat er al met dezelfde bestelling 2 fouten waren gebeurd) Bij een andere bestelling alweer iets geannulleerd. Sorry Vente Exclusive jullie zijn een klant kwijt!
2017 door Ria

"Wij zeggen wat we doen en we doen wat we zeggen". Een kernwaarde voor menig bedrijf. Helaas gaat dat bij hen niet op. Zij reageren snel op een vraag maar doen er vervolgens niets mee. Iedere keer moet het initiatief over status van een openstaande vraag van mij afkomen. Beloftes en toezeggingen m.b.t. een antwoord, worden niet nagekomen...Pro-actief en klantgericht handelen ontbreekt. Ik wacht al ruim 4 weken op een antwoord. Dodelijk voor goede business lijkt mij?!
2017 door Bettie witte Roels

Heb 2 mooie shirts besteld van Addy prachtig, mooie kwaliteit helaas iets te klein, heb ze terug gestuurd en hoop ze snel terug te ontvangen in mijn maat.
2017 door Edm

Vandaag mijn eerste bestelling ontvangen. Wil niks anders dan alles retoir en mijn geld terug en. Zo slecht zijn ze in elkaar genaaid ( mij hebben ze wel beter genaaid) en de stof van de jas , dat is gewoon vilt.. moest 70% wol wezen. Ik heb vaker wollen jassen gezien hoor maar dit is waanzinnig. Als ik raad mag geven: bestel nooit iets bij deze webshop!!
2017 door Judith

2 paar schoenen besteld, eindelijk vandaag ontvangen, beiden paar verkeerde maat. Besteld maat 39/40 en ik krijg maat 37/38 en maat 42. Op de labels bij de schoenen staat ook de verkeerde maatvoering. Ik kan ze terugsturen, moet ik dus wel retourkosten betalen...Beetje krom aangezien hun het verkeerde leveren.
2017 door Elke Meganck

Tot nu alleen maar goede ervaringen, ik heb wel nog nooit iets moeten terugsturen, gelukkkg blijkbaar als ik hier zo de commentaren lees. De producten wijken soms wel licht af van op de foto, maar zo kieskeurig ben ik nu ook weer niet, zeker niet als het een 'koopje' was. Tot nu ook altijd gemakkelijk contact kunnen leggen en antwoord gekregen binnen een vrij redelijke termijn als ik vragen had. Voor mij dus een prima verkoopsite. Hopelijk verloopt alles verder vlot met de nog openstaande bestellingen.
2016 door mauricette verhelst

heb een horloge bestelt die beloofd was voor de feestdagen en nog altijd niet gehoord of gezien hoop dat ik mijn geld niet kwijt ben .
2016 door Ferdinand Hokkeling

Ben gold member dus regelmatig bestel ik bij VE. Redelijk tevreden. Echter als ze een wel betaalde artikel niet kunnen leveren dan krijg je bericht dat het betaalde bedrag binnen 3 dagen teruggestort zal worden, maar deze toezegging van 0 en generlei waarde. de 3 dagen zijn inmiddels vele weken en op reminders mijnerzijds wordt niet gereageerd. Waardeloze club
2016 door Els

De laatste tijd beneden alles. Ben al sinds jaar en dag GOLD member, maar de laatste tijd niets dan ellende, niet geleverd, fout geleverd, onvoldoende stuks, plots niet voorradig. Ik ben graag GEWOON member bij een betrouwbare aanbieder...
2016 door Liesbeth VP

Heel tevreden van VE tot nu toe. Ik bestel maandelijks, soms zelfs meer bij VE en ben nog nooit ontgoocheld geweest. Meestal worden de producten nog sneller verzonden dan de aangegeven datum. Absoluut geen klachten. Ik ben nu nog 3 pakjes verwachtende, dus ben benieuwd. Ik verschiet wel van de vele negatieve opmerkingen hier.
2016 door Antonia

Al jaren probeer ik af en toe bij hen in te loggen, het is onmogelijk, je ziet niet wat je doet er komt een grijze waas, vervolgens het toetsenbord omhoog,contact vind je ook niet, vreemd zo'n dichtgetimmerde webshop. Ik shop en koop heel wat af op het net, maar kom dit nergens tegen, heel klantonvriendelijk.
2016 door judith rom

pakje retour gestuurd op 21/6 via kiala. Kiala geeft geen track en trace code meer af (dit is nieuw) pakje niet aangekomen zeggen ze na .......vandaag 2/8 kan dus fluiten naar mijn geld ruim €125,--. Ben al jaren klant van ze en is niet de eerste keer dat een pakje van mij zoek raakt. Vorige keer had ik echter mijn track en trace code als bewijs.
2015 door Van Ham Nicole

ik krijg geen emails meer van de verkopen ven vente exclusive,ik heb geprobeerd om mij in te loggen maar dat lukt niet
2015 door Betty

Noodkreet! Hoe stop ik de mailreclame!!!
2015 door Sandra

Alleen maar positieve ervaringen met Vente Exclusive en al diverse malen naar volle tevredenheid artikelen besteld.
2015 door Linda

Gedurende twee jaar lang verschillende artikelen bij Vente gekocht. Mijn conclusie is dat het vaker een b-keus of een goedkope 'budget' productie betreft van de bekende merken. Lingerie en kleding zijn wel van het betreffende merk, maar de kwaliteit is vele malen minder dan datgene wat je in de reguliere winkels aantreft. De artikelen zijn met recht outlet en in mijn optiek ook met die insteek geproduceerd. Door de lange levertijd 'vergeet' je bijna de investering. In een winkel had ik waarschijnlijk 9 van de 10 artikelen die ik nu in de kast heb liggen van Vente, weer teruggehangen in het rek. Kwaliteit van de artikelen blijft matig en ik heb besloten niets meer te bestellen. In vergelijking met andere sites, heb ik mijn voorkeur voor sales bij bijvoorbeeld Zalando. Dezelfde merken, geen bezorgkosten.
2015 door G.Kloet

Vanmorgen en vanmiddag geprobeerd mijn bestelling te betalen via Ideal. Dat lukt steeds niet.Zodra je bent bij : wordt doorgestuurd naar de bank..gebeurt er niets meer.Ik wil die produkten wel graag hebben.Maar na een tijdje is mijn winkelwagentje weer leeg...Wat te doen?
2015 door Gart

Heel tevreden van eerdere leveringen, en had nu voor de eerste maal een retour. Is vlot gelopen. Weliswaar niet gratis, maar voor de kleine prijs van 2 EUR via Kiala. Snel een bevestigingsmail ontvangen, en onmiddellijk daarna teruggestort op mijn creditcard rekening. Ik bestel zeker nog in de toekomst !
2015 door

Hoe kan ik mail contact leggen? Ook retour gedaan en nog geen geld ontvangen!
2015 door Floss

het tegoed van mijn retourzending is na 7 weken nog steeds niet teruggestort!! betaling van 23-07-15. kreeg 0,0 reactie op mijn vele mailtjes. durf nu echt niets meer te bestellen en wacht met smart op mijn geld :-(
2015 door NV

Prima hoor. Ik ben inmiddels gold member, al vele artikelen gekocht en weinig hoeven retourneren. Wat ik teruggestuurd heb wordt netjes terugbetaald. De aangegeven levertermijn is nog nooit overschreden. Voor wie dacht dat het normaal is bij dit soort verkopen als je voor honderden euro's bestelt en dan meer dan de helft terugstuurt: ja natuurlijk verlies je dan je opgebouwde punten weer en nee natuurlijk is het niet de bedoeling dat je dat doet. Snap ook werkelijk niet dat mensen denken dat dat normaal is. Doe je dat bij de dwaze dagen van de Bijenkorf ook, eerst alle aanbiedingen wegkopen en dan, na de uitverkoop, weer doodleuk alles terugbrengen? Zodat én andere kopers niet meer van een aanbieding kunnen profiteren én de verkoper alsnog met z'n spullen zit? Denk na!!
2015 door

Ik zal willen weten hoe kan ik met hun contact nemen ik heb overal gezoekt maar ik kan niks vinden kan imand mij helpen aub
2015 door AC68

Ik heb eigenlijk alleen positieve ervaringen. Voor zowel mijn man, mijn kinderen en mijzelf kan ik regelmatig goed slagen. Kleding, schoenen, ondergoed en zonnebrillen. Altijd top geleverd. Met retouren nog nooit problemen gehad. Ook mijn geld altijd keurig terug gestort bij retouren. Misschien heb ik geluk of anderen pech. In ieder geval blijf ik klant.
2015 door Mi

Eau de parfum besteld bij ve, vandaag eau de toilette gekregen. Ik heb meteen gemaild. Na 2 u heen en weer mailen ben ik geen stap verder! Terugzenden wil ik niet omdat ik dan niks heb. Ze zeggen dat er fouten zijn gebeurd maar zetten dit ook niet recht...
2015 door Henrik

Al jaren Gold member en al jaren zeer tevreden. De levertijd is soms lang, maar dat weet je van tevoren (staat er bij) en ik heb nog nooit een verkeerd artikel gekregen. Aan de mensen die klagen dat ze door VE worden beperkt in hun aankopen, omdat ze gemiddeld meer dan de helft retourneren... Die denken er blijkbaar niet over na wat het (gratis) heen en weer zenden, de orderverwerking en het voorraad beheer allemaal kost. En als je je er dan bij bedenkt dat VE geen eigen voorraad heeft en ze dit na de retour dus ook niet aan een ander kunnen verkopen... Dat soort gedrag is ronduit asociaal.
2015 door Gerrie

bestel nooit meer!! wel gelijk betalen dezelfde dag terug gestuurd maar naar een maand nog geen geld terug,en oude collectie.
2015 door kimberly

Ik zoek de nummer omdat ik geen bestellingen meer kan doen en vind niets.. serieus min punt!
2015 door Marte

Ik heb afgelopen week een Ray-Ban zonnebril besteld op de site en kreeg deze al gauw thuis geleverd. Top! Spijtig genoeg de verkeerde bril geleverd. Had een goudkleurig montuur besteld en ontving een zilverkleurig montuur. Zal deze moeten terugsturen en lang moeten wachten op de volgende verkoop van Ray-Ban... :(
2015 door Jan

Top ervaring met Vente-Exclusive! Steeds mooie prijzen en goede service. Ook al enkele malen retour gestuurd en steeds keurig en snel mijn geld teruggekregen. Zelfs de initiële verzendkosten kreeg ik ook teruggestort.
2014 door Robin

Meteen uitgeschreven, zou teveel retour doen. Gekken.
2014 door Robin

Heb meerdere keren tassen en kleding gekregen die al gebruikt waren. In de tas zat een keer een haarborstel een spelt en twee mutjes. In een shirt zat een vlek en van een josh V jasje waren alle studs af. Slecht slecht slecht. Waneer je er iets van zegt krijg je een standaard mailtje in je maag.
2014 door Romy

Hier hetzelfde verhaal! Koop alle jaren vele artikelen via VE, nu kreeg ik ook die mail over het retouren van producten. Ronduit schandalig en nooit eerder aangegeven. Ik heb me meteen uitgeschreven.
2014 door Mr Moose

Ook ik (Gold member status) ben vorige week uitgeschreven na een bizarre email uitwisseling met VE. Ik zou zogenaamd teveel retour sturen(?) Tsja, als je voor meer dan 1500 Euro per jaar kleding besteld gaat er wel eens iets terug. Om dan je vaste klanten direct hun opgebouwde rechten af te nemen (geen early access meer, max 4 items bestellen) is echt bizar. Heb geprobeerd hierover op een nette manier in discussie te gaan met VE en aangegeven dat als hier geen betere oplossing voor kwam ik met VE wilde stoppen. Kreeg 1 mail terug waarin met niet inging op de argumenten en meedeelde dat mijn account per direct was afgesloten.
2014 door Saartje

Tamara precies hetzelfde verhaal heb ik dus ook. Ook zo 'n mail dat ik een hoge retourpercentage heb en dus maar Max 4 artikelen mag bestellen. Ik heb ze gevraagd in welk reglement dit staat want in de algemene voorwaarden staat dit niet. Via de klantenservice worden m'n vragen gewoon niet begrepen en niet beantwoord ook. Ze hebben geen zin in discussie wordt er gezegd. Ze komen behoorlijk dom over. Ga er ook zeker niets meer bestellen.
2014 door vin

Mijn beste vriendinnetje die veel koopt hier kreeg onlangs ook deze mail, te erg!!!!! Als je voor 500 besteld en voor driehonderd retourd omdat er al twee items veranderd zijn in de bestelling, wat een beroerde shit, Ze heeft zich inderdaad meteen uit de maillijst laten plaatsen,,, wat een vreselijke site!
2014 door Tamara

Ik ben al jaren trouwe klant van Vente-exclusive, maar heb me, na een zeer beledigende en klant onvriendelijke mail van hen, meteen uitgeschreven. Als je binnen een jaar meer dan €750,- uitgeeft krijg je een Silver status met extra voordelen (Early Access, geen verzendkosten vanaf €75,-) Na een jaar vervalt deze status en moet je opnieuw gaan sparen. Ik had een Silver status en was nog 33 punten van de goud status verwijderd, met andere woorden, ik was een zeer goede klant die veel afnam en kocht. Opeens krijg ik de volgende mail: "Je kocht het afgelopen jaar heel wat artikelen op Vente-Exclusive.com. Maar… wist je dat je meer dan de helft van de artikelen die je kocht, terug gestuurd hebt? Jouw retourpercentage is dan ook merkbaar boven dat van al onze andere klanten. Dat vinden we bijzonder jammer, want zo konden vele andere klanten de door jouw geretourneerde artikelen niet meer kopen. Omdat we al onze leden zo veel mogelijk kansen willen geven om de artikelen te kopen die ze leuk vinden, zullen er vanaf morgen een aantal veranderingen voor je merkbaar zijn. Zo zal je onze sales niet langer via Early Access kunnen bezoeken en kan je nog maximaal 4 artikelen per sale kopen." Om het in context te plaatsen, ik ben nooit eerder door Vente-Exclusive hierover benaderd en of gewaarschuwd, noch was ik op de hoogte dat er beperkingen waren. Opeens wordt mijn zuurverdiende Silver status beperkt. Zeer vriendelijk dat ze iedereen klant gelijke kansen willen bieden, maar ontzettend jammer en onbeschoft dat ze een vaste klant waar ze al heel veel geld aan hebben verdiend, geen kans bieden iets te doen aan het verlagen van het retourpercentage, alvorens sancties op te leggen. Mij zijn ze in ieder geval kwijt als klant.
2014 door Li

Slechte ervaring met deze website. Had aantal broeken besteld en ze allemaal geretourneerd. Volgens VE heb ik 1 broek gehouden, en hebben ze dus het aankoopbedrag van deze ene broek niet teruggeboekt op mijn rekening, terwijl ik 100% zeker weet dat ik alle broeken had geretourneerd. Ach, wat kan ik ertegen doen.. Het is mijn woord tegen die van hun...dan maar 80 euro armer...
2014 door Ingrid

Aansluitend op mijn opmerking van Ambiance muurdecoratie. Ben net begonnen met het kleven van de sticker op de binnenzijde van de toiletdeur ... Ik merk halverwege dat er nu ook tekstfouten instaan !!!! "We are real" staat hier geschreven als "W era e real" ... een spatie teveel tss W en e en de r werd geplaatst voor de a in plaats van erna .... Zeg mannen !!! Ik had mijn 29,95 € evengoed door het toilet kunnen spoelen. Nu kan ik de tekst ook nog proberen te versnijden. Neen, helemaal niet tevreden. Zelfs 1 ster is te weinig maar je kan niet onder nul !
2014 door Ingrid

Ben regelmatige gebruiker van de site en doorgaans tevreden. Vandaag (10/9/14) echter ontving ik mijn bestelde pakketje van Ambiance(muurdecoratie) en bemerkte dat de sticker reeds gebruikt was. De zijkanten hingen los van de beschermlaag en kleefden niet meer. Op de bovenzijde waren twee kleefbanden gekleefd, zoals op de handleiding vermeld staat voor de gebruiker. Dus, ik heb een tweedehandsprodukt toegezonden gekregen. Ik zou het kunnen terugsturen maar ik heb lang gezocht achter de tekst die erop staat dus ga met knip- en snijwerk proberen er nog iets van te maken maar bestellingen bij "Ambiance" zijn voor mij nu uit den boze. Vente-Excl neemt volgens haar voorwaarden enkel onbeschadigde stukken terug .... foute boel hier jongens.
2014 door Messiaen

Ik deed onlangs een aankoop van 3 artikelen bij Vente Exclusive. Oorspronkelijk zou ik alleen maar een jas gekocht hebben, maar gezien het aanbod voegde ik er nog 2 pulletjes bij. Uiteraard was de prijs van de pulletjes ondergeschikt aan die van de jas, wat eigenlijk het hoofddoel was. Op de laatste nip laat Vente Exclusive ons weten dat het hoofdartikel niet kan geleverd worden. Wij mailen terug naar Vente Exclusive en vragen een aanpassing van de verzendkosten, temeer het hoofdartikel door hen geannuleerd werd. Zij negeren dit alles en geven zogezegd een tegoedbon van € 5 voor een volgende aankoop. Van klantenbinding gesproken!!!!!!In Nederland zijn shops zoals "Elke dag iets leuks, of daily offers héél wat klantvriendelijker en CORRECTER. Deze twee laatste Nederlandse webshops zijn zeker aan te bevelen en heel correct in afhandeling van zaken, iets wat ik bij Vente Exclusieve niet kan zeggen.
2014 door V D Broek M

Ik wil mij al tijdje uitschrijven maar dat lukt mij niet zo best krijg veel te veel reclame
2014 door Michael

Zeer slechte ervaringen 2x Ice Watch horloges besteld en 2x verkeerd formaat geleverd, WIE HEEFT DEZELFDE SLECHTE ERVARINGEN HIERMEE ?
2014 door chris

tja, nare ervaringen zo te lezen. ik kan alleen maar positieve ervaringen meedelen. mooie en goed ingepakte producten aan hoge kortingsprijzen. de leveringstermijn wordt aangegeven en is tot hier toe steeds correct nagekomen, ook bij retour geen problemen ondervonden. ik heb al verscheidene malen besteld bij VE en kan alleen maar zeggen " TOP"
2014 door Linda

Tot nu toe positieve ervaringen. Heb een keer Havaians besteld en hier ben ik erg te spreken over. Overige bestellingen ook trouwens. De korting op geurtjes en onderbroeken is bijna nihiel door de hoge verzendkosten, dat is wel erg jammer! Vergelijken is voornamelijk bij geurtjes altijd een 'do'!
2014 door Floortje

Mensen die negatief zijn schrijven altijd lijkt wel! Ik bestel hier al 3 jaar spullen al tijd goed.
2014 door Petra

Voor meer dan 220 euro besteld, moest ZES weken wachten op mijn spullen. Dezelfde dag geretourneerd. Duurt een WEEK voordat het "binnen" is en dan een week voor het geld op je rekening zou staan. Zeggen dat ik iets heb achtergehouden. Kan natuurlijk bewijzen dat het niet zo is. Krijg uit "coulance" een waardebon maar die wil ik niet want ik zal NOOIT meer iets bestellen bij dit bedrijf. En ik raad iedereen aan dit ook niet te doen!!! Wees verstandig. Ga zelf de uitverkoop in.
2014 door

jurk besteld. koraal roze. hij kwam na heel lang wachten aan. er is een etiket uitgehaald en twee gaatjes in de stof gekomen. de jurk is gekleurd (het etiket is ook roze) en in het stiksel is het wit gebleven. de jurk is onderaan niet omgezoomd maar gewoon afgeknipt
2014 door Alma Schudel

Leren tas besteld, van 399€ voor 119€. Bij opening van de doos bijna gevloerd door de chemicaliën Ziet eruit als regelrecht uit China. Zij noemen dat Irene van Ryb. Op geen enkele manier contact kunnen krijgen, mailadres is verdwenen. De tel nr. door jullie genoemd, nog niet opgenomen . Ben bang dat ik er door het slechte retourbeleid en de contactonmogelijkheden, aan de tas vast zit.
2014 door Anna

Het zijn goede deals en je kan veel dingen voor veel goedkoper krijgen dan normaal, maar de service, klant-vriendelijkheid en levertijd zijn erg slecht!
2014 door wil nog geld terug-k…

Binnen de aflevertermijn een zgn. leren tas ontvangen, die enorm naar plastic rook.Het zilveren beslag was verweerd.Teruggestuurd binnen de termijn en na 7 weken nog geen geld terugontvangen, nadat mij dit in een chatsessie werd beloofd.
2014 door Elv

Ik heb een licht beige blazer besteld. Vandaag binnengekregen... Het is DONKER beige, geen S maat, slechte kwaliteit voor een eigen prijs van €119. Ik heb gelukkig 39,95 betaald. Het is zonde van mijn geld en tijd!!! Het is nap merk! Ze hebben een goedkope merk etiketje weg gehaald en dure etiketje bovenop genaaid!!! Wat een oplichters!!!!! Nu wil ik de bestelling retourneren en ik kan de klote retourformullier niet op mijn bestellingpagina vinden!!!! SLECHT! Nooit meer!
2013 door ontevreden klant

Ik plaatste een bestelling en kreeg een bevestiging van betaling op mijn scherm. Nooit een mail gekregen, van een latere bestelling wel. Bestelling werd maar niet geleverd, dus zelf contact opgenomen. Er werd gevraagd of de betaling wel van mijn rekening was gegaan. Ja, dus! Zij hebben de bestelling echter nooit geplaatst, ik had dus lang kunnen wachten. Producten zijn ook niet meer te verkrijgen, echt balen. Ze gaan terugbetalen, hebben ze beloofd. Ben eens benieuwd of en wanneer. Ook benieuwd hoe de andere bestelling gaat aankomen.
2013 door marsha

Al wel weer poosje geleden,maar geen fijne ervaring gehad. Veel moeten zoeken naar contact adres en geen telefoonnummer te vinden. Niet tof als je je geld terug wilt. Uiteindelijk gelukt maar mij te eng.
2013 door Ashley

Ondertussen al verschillende malen besteld. Je moet inderdaad goed vergelijken, maar er zijn toch verschillende verkopen met fikse kortingen waardoor je het artikel nergens anders zo goedkoop vindt. De levertijd is bij bepaalde verkopen wel lang, maar dit wordt wel aangegeven. Tot nu toe alle aankopen zeer goed ingepakt mogen ontvangen. Mijn stickers zaten zelfs in een grote doos (ipv enveloppe) zodat zij zeker niet beschadigd konden worden. Als wij de melding krijgen dat de artikelen in het magazijn toegekomen zijn, krijgen we de volgende dag een nieuwe mail dat de artikelen verzonden zijn. Een dag later mogen we ze dan ontvangen. In tegenstelling tot onderstaande reacties zijn wij WEL zeer tevreden!
2013 door cathy

Niet zozeer slechte ervaringen met de service, maar ik vraag mij wel af hoe het zit met die prijzen. De Birkenstock verkoop bvb: de meeste artikels worden aangeboden aan dezelfde prijs als in de webshop van birkenstock zelf...!? Birki Kay: 49,90 bij ve, 49,95 bij footshopping.com (birkenstock zelf), waar zit die geweldige korting!? Steeds goed vergelijken is de boodschap!
2013 door Nathalie

Superklantonvriendelijk dat kennelijk niet meer met Ideal betaald kan worden, eerst wel altijd. Dan heel klantonvriendelijk dat je terwijl je aan het afrekenen bent de melding blijft houden dat je winkelmandje gaat vervallen en ja hoor, ben je bijna klaar met betaling; alles weg! Kan je weer opnieuw beginnen! Zo smerig!!! Verzendkosten via Kiala zijn lager.
2013 door Willie

Verschillende keren besteld, duurt lang voor levering, 6 weken! Krijg je een mailtje binnen dat de produkten bij Vente binnengekomen zijn, duurt het nog 3 dagen voordat ze heti ingepakt hebben. Laatste zending, 6 aardewerken lampjes, de helft kapot in de doos. Meteen een foto met mail verstuurd, geen reactie! 3 weken later nog steeds niets! Ik bestel er nooit meer!
2013 door Willem

4 keer besteld, 2 keer goed 2 keer goed fout. Snijplanken van Joseph 64 euro inclusief een fikse korting, dacht ik. Staan die planken gewoon te koop bij v& d voor 60 euro. 6 aardewerken olielampjes besteld. Doos komt binnen en het blijkt een bouwpakket geworden, alles op 1 na stuk. Meteen een foto gestuurd, zit nog steeds te wachten op reactie. Bestellingen duren ongeveer een maand!! Nooit meer!
2013 door John

Ze bieden zonnebrillen aan. 1 zonnebril was echt wel laag van prijs, ik vermoed verkeerde prijs maar toch bestel ik. De aanbieding word vroegtijdig stop gezet. Dan krijg ik mail dat de bestelling bij de leverancier besteld is. Na 2 dagen krijg ik dan weer een mail dat ze niet kunnen leveren. Als je iets aanbied moet je ook genoeg stuks hebben voor uit te leveren. En niet met dit argument afkomen om toch de te laag geprijsde bril niet te moeten leveren. en service daar is 0,0 !!!!!
2013 door peggy

Ik heb goede ervaringen. Het is 2x voorgekomen dat een artikel niet leverbaar was, daar kreeg ik keurig €5,00 shop tegoed voor. Nadeel is wel de hoge kosten als je iets retour wilt sturen. Maar voor een jurk die stuk was werd ook dit vergoed.
2013 door M

Wat eem verschrikkelijk bedrijf. Ze maken heel veel fouten en zijn totaal niet hulpvaardig. - retouren worden langzaam verwerkt, je geld krijg je pas veel later terug. - je moet alles checken, meerdere keren gehad dat je iets retour hebt gestuurd en je krijgt je geld niet (volledig) terug. Zijn ze dan zogenaamd vergeten. - Als je iets in je winkelwagentje hebt en niet hebt afgerekend, krijg je na verloop van tijd een link met een kortingscode om door te duwen dat je alsnog besteld. Maar als je dan via die link besteld, wordt die kortingscode niet automatisch overgenomen. Als je dit dus vergeet in te vullen heb je pech, ook al meld je dit onmiddellijk. Zeer onklantvriendelijk ! -Het systeem liep vast en ik kon een bestelling niet betalen. Meteen een mail gestuurd maar dagen later pas antwoord. Toen waren de spulletjes uitverkocht terwijl er nog voldoende van waren toen ik de mail stuurde. Al met al, slechte ervaringen. Denk dat ik me ook maar uit ga schrijven. Heb er mijn buik van vol.
2013 door LoLa

Ik heb nog nooit iets gekocht( gelukkig maar als ik zo de reviews lees) maar alleen al de vele mails die je krijgt om je tot kopen aan te zetten irriteren mij enorm. Ik heb me dus uitgeschreven, niet 1x maar inmiddels wel 15x. Ze verwerken gewoon je uitschrijving niet en blijven gewoon mails sturen!!!! Irritant!
2013 door Alessandro Ferraro

Verschillende producten besteld zonder enig probleem en top kwaliteit. Voeg er wel eventjes aan toe dat ik nog nooit iets heb moet retourneren. Ben benieuwd hoe dit verloopt als het zo ver is.
2013 door Marie-Claire

Zeer zeer slechte ervaring, ik bestel nooit meer iets via Vente-exclusive !!!!!!!!!!!!! Ik had een account aangemaakt en een bestelling geplaatst, de geleverde artikelen waren niet goed en ik wilde deze retourneren. Ik ben nu al maanden bezig om mijn geld terug te krijgen want ze hebben mijn account op de naam van iemand anders staan. Terwijl ik wel een bevestiging heb gehad dat de producten inmiddels weer retour zijn gegaan en ook dat ze ontvangen zijn bij Vente. Ik heb inmiddels al 8 berichten gestuurd maar nog steeds is mijn probleem niet opgelost.
2013 door Katrien

Net mijn eerste bestelling ontvangen en meteen ook mijn eerste teleurstelling. Ik heb meer dan 50 euro betaald voor 2 topjes waarvan de afwerking VERSCHRIKKELIJK is. Er is niets goed genaaid en de stof is op sommige plaatsen te ver afgeknipt en op andere hangt er nog te veel aan. Duidelijk namaak!
2013 door Keesje

Vous pouvez vous connecter avec votre e-mail si vous êtes déjà utilisateur. Si vous n'êtes pas déjà utilisateur, vous devez vous connecter avec l'une des autres options.
2012 door Marc

Vele malen besteld , de laatste tijd als je iets retour stuurt dan krijg je pas na een maand onderhand je geld terug. Belachelijk , in dit huishouden wordt niks meer via vente besteld!!!!!
2012 door Marjolein

Ik heb recent Marlies Dekkers ondergoed besteld en kreeg uiteindelijk de mededeling dat de bestelling niet is geleverd door de leverancier?! Echt heel vervelend!
2012 door donna de jong

Ik heb nu een keer of 6 wat besteld en ben altijd tevreden geweest over mijn aankopen. Behalve een jas die ik laatst had besteld. Die was te klein maar bij het passen in gewone winkels heb ik ontdekt dat ik voor een winterjas een maat groter nodig had. Bij de Vente omschrijving stond 'valt normaal, dus bestel je eigen maat'. Geen goed advies!Baalde echt omdat het echt een super jas was. En dan komt gelijk het nadeel van Vente om de hoek kijken. Bij het terug sturen heb je niks en bent wel € 7.50 armer. Ik bestel alleen als ik een grote mate van zekerheid heb dat het bij mij past. Ik heb vooral met sierraden goede deals weggehaald. Ik zou er echter nooit schoenen daar kopen omdat ik weet dat ik een moeilijke pasvorm hebt. Kans dat het terug moet is te groot en ruilen behoort niet tot de mogelijkheden. Wat levertijden betreft; ik ben altijd bewust geweest dat die langer zijn dan andere webshops. Eerst loopt de deal een tijdje en dan moeten artikelen ingekocht worden.
2012 door margriet

verkeerd product geleverd...birkenstock ipv crocs terugsturen met 2. 50 verzendkosten. telefoontje gepleegd met mobiel, kosten 7 euro. heb me nu afgemeld voor e mails
2012 door Rina

Hallo allemaal ik heb nu 2x via deze site een revieuw gestuurd maar zo te zien worden alleen goeide ervaringen gepubliceerd ik hoop dat ook dit een vriendjespolitiek is,in een woord ik zoumensen afraden om bij deze bedrijf te bestellen ik heb helemaal geen goede ervaring en ook mijn omgeving niet.
2012 door Rina

Mijn eerste bestelling,een waar de beveiligingsknop nog aan zat,had dit niet gezien en ben in een winkel zwaar vernderd en de politie is er ook bij gekomen op de bureau kwamen wij achter wat er loos was. Dit doorgegeven aan vente-exclusive,maar zij hebben niks meegedaan,wij zijn nu al een half jaar verder maar de medewerkers zijn daar zo onbeleefd en er wordt altijd gezegd dat je terug gebeld wordt maar dit gebeurd niet.ik hoop dat een ieder zijn/haar ervaring doorstuurd.
2011 door Maarten

Reeds een 5tal keer besteld, maar 2 leveringen waren niet op tijd (zoals aangegeven) en bij de laatste bestelling kreeg ik zelfs een verkeerd product. (het bestelde product was zogezegd niet meer in voorraad, terwijl er een voorraad mechanisme voorhanden is op de website die de bestellingen afsluit als de voorraad verkocht is). Men vond het ook niet nodig eerst te vragen of ik akkoord ging met het andere product, dit werd gewoon meteen opgestuurd zodat ik ook nog eens een retourzending kon regelen. Niet serieus dus, ik zal deze webshop alvast niet meer aanraden of gebruiken.
2011 door toon

Ik mag zeggen dat ik tegen Vente eerst wantrouwig stond,maar na mijn eerste bestelling heb ik er nog vele gedaan en mag ik zeggen dat ik er nog nooit problemen mee heb gehad,integendeel sommige leveringen zijn voor de datum die zij geven al geleverd
2011 door monique

Vente Exclusive heeft leuke artikelen, de levering laat wat lang op zich wachten. Dit heeft te maken met het feit dat zij een tussenpersoon zijn. Na sluiting van de verkoop zijn zij afhankelijk van levering van de producten aan hen en vervolgens aan de klant. Houd er wel rekening mee dat bij terugzending van een product de kosten voor jouw rekening zijn. Al met al met je dan 7,50 euro kwijt aan bezorg- en retourkosten. dat vind ik wel veel. Bij de meeste online shops is dat anders geregeld.

Jouw Vente Exclusive review




(wordt niet geplaatst)






Betaalmogelijkheden & keurmerken


Webshops vergelijkbaar met Vente Exclusive

Vente Exclusive vind je in de volgende categorieën