Travelbird.nl


TravelBird.nl biedt elke dag vanaf 00.00 uur top aanbiedingen van vakanties. Van supergoedkope weekendje weg tot wellness koopjes voor een dagje uit naar de sauna.

Ervaringen met vakantie aanbiedingen van Travelbird deel je hier met andere mensen.

Keizersgracht 317 A
1016EE
Amsterdam



array(0) { }

20 beoordelingen

Travelbird krijgt 2 van de 5 sterren, gebaseerd op 20 20 ervaringen.

2018 door patrick en annette

in één word gezegd : grote bedriegers reisje geboekt naar de Moezel, wegens hartingreep geannuleerd, hadden een annulatieverzekering betaald bij Travelbird, dit was een dubieuze verzekering in Madrid en Palma de Mallorca, resultaat GELD kwijt, dus wij zijn gewoonweg in 'tzak gezet en Travelbird grote reklame en publiciteit maken op de rug van gewone mensen, bedankt!!
2016 door Tom Leeuwenburgh

Goed
2016 door harold

Oplichters zijn het! Je komt in een Nachtmerrie terecht als je er koopt of boekt! Heb via Hun een Voucher gekocht voor 3 dgn A&O Hotels. Alleen werkt deze site niet goed, zodat je de Voucher niet kunt verzilveren! Lijkt me normaal dat Travelbird mij compenseert aangezien bij hun gekocht! Klantenservice weigert iedere medewerking. Weigeren compensatie! Weg Geld! Geen Reisje! Je moet er hard genoeg voor werken. Schandalig is het!
2015 door Mandy

Travelbird is maar een tussenpersoon die haar geld verdiend met de klanten te misleiden en van hotels een precent te eisen Je kan heel snel door travelbird bedrogen worden Service kennen ze niet
2015 door Jorrick

8 dagen cyprus geboekt. Geen verdere informatie ontvangen tot 5 dagen voor vertrek: we komen maandag NA 23.00 aan en vliegen de volgende maandag om 8.40. dus in plaats van 8 dagen slechts 6 dagen vakantie. Travelbird verhult deze informatie met opzet om valse verwachtingen te wekken. Bij telefonische en email klachten de standaard "kan ik u niet mee helpen" helpdesk praat. Travelbird: oplichters.
2015 door Noël

Beste, Niet te geloven wat we deze avond mee gemaakt hebben in Lille in het hotel Grand-palais& spa ze hadden geen enkele fles rode wijn in huis! Dat in Frankrijk niet te geloven. Ik geef voor dit hotel een 4/10 zeker wat het eten betreft, we zijn in Frankrijk toch beter gewoon. Ook de locatie is in een onveilige aanvoelende buurt, veel gebroken glas op straat wat wijst op vandalisme. Dus den auto in een bewaakte parking(€10 P/ N) drie straten verder. Hopelijk de volgende keer beter hé Noël
2015 door Carolien R

Boeking aanpassen (en meerprijs willen betalen tot 500 euro per persoon) niet mogelijk, andere persoon meenemen en meerprijs willen betalen voor naamwijziging, niet mogelijk. Meer betaald voor annulatieverzekering, maar niet mogelijk, moesten dan eerst het hele bedrag betalen en dan "proberen" te annuleren bij de verzekeringsmaatschappij. Alleen gaan = prijs voor twee betalen. Onflexibel, slechte en trage service met tegenstrijdige feedback op de klantendienst. De touroperator zou het hebben geweigerd, maar we kregen wel de naam niet van de touroperator. Zeer onprofessioneel en niet flexibel.
2014 door Gert

Geen boeking gedaan met travelbird, maar wel veel pogingen om de dagelijkse mail uit te schrijven. Zeer irritant als die spam gewoon blijft komen.
2014 door

In oktober 2014 naar Brugge, hotel Leonardo geweest met Travelbird. Alles heel goed gegaan. Alles wat beloofd werd is dan ook verwezelijk. De prijs die er voor stond klopte precies. We hebben een paar leuke dagen gehad. Hotel, kamer en ontbijt was prima. Vriendelijk personeel.
2014 door JacenTijn

Helaas niet zo goed. Mijn ouders hadden twee weken geleden via een andere aanbieder ( bleek later) een 3 daagse in een hotel te Nijkerk geboekt. Omdat mijn ouders zo enthousiast waren, heb ik gegoogeld en kwam ik op een 3 daags arrangement via Travelbrid voor €64,50 per persoon. We waren met z'n vieren, dus twee kamers geboekt. Twee keer € 149 betaald via Travelbird. Pas toen de nota nog eens werd bekeken, bleek dat het arrangement met 4 gangen diner en ontbijt op de eerste dag, ook alleen maar voor 1 dag was! Er bleek een discrepantie tussen google link en daadwerkelijke aanbieding! Ik had beter moeten lezen, maar is vind dit wel erg slordig. Het hotel heeft het netjes opgelost. We kregen de tweede nacht voor een gereduceerd tarief. Maar laten we eerlijk zijn, 2 volwassenen en twee kinderen van 8 jaar voor 3 dagen en twee nachten € 420 is niet zo'n koopje! De mevrouw die ik direct de eerste dag gebeld heb van Travelbird was heel onvriendelijk en vond dat wij beter hadden moeten opletten! Ze vertelde zelfs dat een broek bij H&M ook de ene dag € 60 kosten en de andere dag € 40. Dus wij moesten niet zeuren en beter opletten. Heel klantonvriendelijkheid! Van mij krijgen ze een 1 voor de service en dat is nog teveel!
2014 door Prunelle

Zijn op 20mei 3dagen naar Venetië geweest. Tamelijk tevreden maar eerste dag was niet zo goed. Normaal zouden we om 13u10 vertrekken. Toen we de ticketverkoop ontvingen was de vlucht verlaat naar 19u25. Dit vind ik wel een groot verschil. Op de vlucht werd wel gebrabbeld maar het was niet verstaanbaar. Toen we uit de luchthaven kwamen sprak een man ons aan van de bus en moesten we 36 euro betalen voor de rit naar de boot. Dan stap je van de bus en weet je niet waar naartoe. Geluk was er een Eisje die ons zei welke boot we moesten nemen . Weer 60 euro. En in donker niet weten waar we naartoe moesten. Als je dan eindelijk van de boot komt. Moet je de bus nemen. Maar welke in het holst van de nacht. Dan maar een taxi genomen. Weer 15 euro voor 3 minuten rit. Het hotel was wel super goed, dIe verdienen een pluim. Mooie kamers, vriendelijk. Super ontbijt. Rest van de reis was dan ook wel goed. Maar zou meer informatie moeten gegeven worden voor de heenreis, want zo geeft het wel stress. Het was onze eerste reis via travelbird. We geven het nog wel een kans en hebben eruit geleerd dat we volgend keer meer informatie zullen opvragen.
2014 door S.v. Hulstijn

Samen met vriendin een trip van een week naar Malta geboekt (aanbieding) Voor de zekerheid gekeken op de site van het hotel, wat bleek? Zelf boeken is een stuk voordeliger dan via Travelbird!! Travelbird hiermee geconfronteerd, kwam niet verder dan " we kunnen niets voor u doen, had u maar beter op moeten letten en eerst op de site moeten kijken voor u boekte" !! Bij deze dus, die zgn. Korting slaat dus nergens op, degene die er beter van wordt is Travelbird.
2013 door kassa

Ik vinden de service erg slecht ze beloven alles aan de telefoon maar geld geven hoe maar Ik koop nooit meer aanbiedingen bij Travelbrid
2013 door Peter

Wacht nu al 6 weken op een toegezegde terugbetaling. Ook opnieuw aan de bel trekken heeft nog geen resultaat gehad.
2012 door Meneer Brouwers

Hele leuke aanbiedingen, maar met geld terug storten zijn ze niet zo gretig. dat duurt meer dan 10 werkdagen! Zeer slechte service wat dat betreft.
2012 door Ad

Prijsverschil tussen factuur en aanbieding website. Verschil keurig teruggeboekt door Travelbird.
2012 door Menker

werkt erg verslavend die dagelijkse reisaanbiedingen, leuk
2012 door annemieke

lekker goedkoop kort op reis. ik vind het heerlijk af en toe de aanbiedingen te verslinderen, maar soms wat overkill.
2012 door de beule

ben er mee aan met al die aanbiedingen, op zich wel voordelig en zo maar overkill
2012 door Kevin

Sommige aanbiedingen zijn de moeite waard, andere niet, per nieuwsbrief kan je op de hoogte blijven.

Jouw Travelbird.nl review




(wordt niet geplaatst)






Betaalmogelijkheden & keurmerken


Webshops vergelijkbaar met Travelbird.nl

Travelbird.nl vind je in de volgende categorieën