Sans-Online


Bij Sans-Online vind je kleding en accessoires van meerdere bekende merken. Kijk in de shop voor artikelen van Vero Moda, Only, Object, Vila en Esprit. Voor mannen heb je onder andere de merken Jack & Jones, PME Legend, Matinique en Twinlife.

Haarstraat 35
7462 AK
Rijssen



array(0) { }

15 beoordelingen

Sans-Online krijgt 3 van de 5 sterren, gebaseerd op 15 15 ervaringen.

2018 door Saviera

Slecht bedrijf. Pakket was bij een verkeerd afhaalpunt geleverd. Hier kwam ik achter na een aantal keer contact te hebben opgenomen met Sans Online en uiteindelijk vervolgens met een Nick gesproken te hebben. Vervolgens werd het pakketje ruim een week later naar het andere gekozen afhaalpunt gestuurd. Helaas waren twee kledingstukken niet goed en moesten retour. Door het gerommel met het versturen naar het juiste afhaalpunt zat ik enkele dagen buiten de uiterste retourdatum. Er zat geen retouretiket bij. Moest ik zelf maar printen. Zelf ben ik, net als veel mensen, niet in het bezit van een printer. Het DHL-punt wilde het pakketje niet terugnemen zonder retoursticker, dus maar zelf via een PostNL-locatie het pakketje teruggestuurd waarbij ik zelf de retourkosten moest betalen. Twee dagen later mail van Sans Online dat ik buiten de retourtermijn was en ik de artikelen wederom tegen betaling terug moest nemen. Inmiddels hadden ze ook een incassobureau ingeschakeld omdat deze twee producten nog niet betaald waren. Inmiddels mijn rechtsbijstandsverzekering gecontacteerd en zij geven aan dat de manier van handelen van Sans niet juist is en nemen het verder in behandeling. Voor mij in ieder geval nooit meer Sans Online. Ik heb hen gevraagd mij uit hun systemen te verwijderen, maar ook dat lijkt erg veel moeite te kosten. Erg vervelend en totaal niet klantvriendelijk bedrijf.
2018 door Bianca

Ik kreeg vanuit het niets een brief incasso bureau uit naam van Sans O Line. Mijn bestelling was betaald, bewijzen toegevoegd. Betalingsherinneringen had ik niet ontvangen van deze niet bestaande en ontvangen bestelling. Nu bleek dat deze herinneringen naar een niet bestaand email adres van mij was gestuurd, dit bij navraag bij Sans. Bij Sans kreeg ik Erika aan de lijn, geen inlevingsvermogen, brutaal niet meedenkend en dus totaal niet klantgericht. Ik moest contact opnemen met het incassobureau. Een klacht indienen kon via de info@, echter deze wordt gelezen door ....Erika en haar collega. Ik ben niet van het klagen via internet..maar in dit geval....WEL! Wat een klant onvriendelijk bedrijf. Niet meer bij kopen dus!
2018 door Bianca

Ik kreeg vanuit het niets een brief incasso bureau uit naam van Sans O Line. Mijn bestelling was betaald, bewijzen toegevoegd. Betalingsherinneringen had ik niet ontvangen van deze niet bestaande en ontvangen bestelling. Nu bleek dat deze herinneringen naar een niet bestaand email adres van mij was gestuurd, dit bij navraag bij Sans. Bij Sans kreeg ik Erika aan de lijn, geen inlevingsvermogen, brutaal niet meedenkend en dus totaal niet klantgericht. Ik moest contact opnemen met het incassobureau. Een klacht indienen kon via de info@, echter deze wordt gelezen door ....Erika en haar collega. Ik ben niet van het klagen via internet..maar in dit geval....WEL! Wat een klant onvriendelijk bedrijf. Niet meer bij kopen dus!
2017 door Abigail

Dit is by far de slechtste klantenservice ooit! Als ik iemand ooit kan behoeden om hier wat te bestellen doe ik het zeker! Ik had voor mijn verjaardag wat kleding besteld, leuk om uit te kiezen en wat ik niet leuk vond kan weer terug! Helaas door een serie van events de kleding wat te laat terug gestuurd. Ik kreeg uiteindelijk een bericht dat de kleding te laat was en dat ze deze dus niet meer konden aannemen vanwege de strikte 14 dagen retour policy! Ik kon de kleding op komen halen of zij zouden het naar mij opsturen, maar dan wel op mijn kosten! Naar meerdere malen gemailt te hebben en aangegeven dat ik de kledingstukken niet wil, omdat ik ze niet pas, bericht gekregen dat zij er nu eenmaal niks aan kunnen veranderen en dat zij nu eenmaal zo werken. Nu zit ik met kosten en kleding stukken die ik eigenlijk niet wil hebben en de klantenservice doet er compleet niks aan! Dit heb ik in mijn leven nog nooit meegemaakt! Als dit is hoe zij met hun klanten omgaan dan hebben zij zeker nog heel veel te leren! Het enige waar het bij hun om draait is dat zij hun geld binnen krijgen en het kan ze niet eens schelen hoe! Dit echt nooit meer!
2016 door Bas

Ik was om privé-redenen een ruime week te laat met terugsturen van een deel van de kleding. Dat is uiteraard niet zoals het hoort (ze hebben een retourtermijn van 14 dagen). Maar waar het gemiddelde bedrijf klantvriendelijk optreedt en het geld alsnog terug stort, kleding in een andere maat terugstuurt zodat ik er alsnog wat aan heb, of een andere regeling treft... doet Sans dat absoluut niet. Vanaf het eerste mailcontact en later telefonisch is contactpersoon Cassandra (blijkbaar Managementassistente AfterSales, zo lees ik in haar blog Momambition punt nl) hard, kortaf en er duidelijk op uit om nergens ook maar enigszins klantvriendelijk of meedenkend te zijn. Het verbaast me dat een servicegerichte houding enorm ver te zoeken is. Ook toen ik aangaf dat ik een tegoedbon ook prima vond. Of dat ze de gemaakte kosten voor het ontvangen van de retourartikelen kon verminderen op het bedrag. Maar niets van dat alles. Inmiddels lees ik hier dat het vaak genoeg fout gaat bij Sans Online. En had ik beter moeten weten. Jammer dat een vrouw die op haar eigen blog zo spontaan overkomt, zo weinig servicegericht is en niet eens heeft gevraagd wat de reden van de vertraging was. Onbuigzaam. Bah, jammer dat er - in een tijd waarin de maatschappij alleen maar harder wordt - zo'n bedrijf je enthousiasme in klantvriendelijkheid kan verzieken. Zoals ik ook aan de beste Cassandra aangaf: ik hoop dat jij met leveranciers werkt die het beter voor hebben met je, dan jij met jullie eigen klanten. Gelukkig heet haar site niet 'clientambition' of zoiets... Erg jammer dit! Ik doe hier geen aankopen meer. En ik hoop dat iedereen goed nadenkt voordat ze hier iets kopen. Als je ook maar iets niet doet naar hun wensen (lees: disclaimers), dan ben je de sjaak en kan je het uitzoeken. Ik heb nu voor circa € 200,00 aan kleding in de kast waar ik niets mee kan omdat ze te groot zijn.
2016 door Frank

Super site, nette klantenservice en behulpzaam personeel. In een woord, top!!
2015 door susanne

Heel heel erg slecht! Mensen pas op! Het zijn een stelletje oplichters! Vaak gaat het goed, maar je zal maar net zien dat je moet gaan betalen voor een artikel dat beschadigd aan is gekomen! Ik had wat shirts besteld, 2 ervan duidelijk beschadigd en gedragen, heb ik netjes op het retour formulier gezet. Moet ik nu gaan betalen omdat de shirt zijn gedragen, ze zouden zo genaamd naar zweet ruiken! Echt onmogelijk naar mijn zweer in die 15 seconde dat ik het aan heb gehad. Ook heel toevallig dat de andere 4 onbeschadigde shirts die ik retour heb gestuurd niet naar zweet ruiken! Niet door mij in ieder geval! Je wordt constant afgescheept door een zeer onkundig en klant onvriendelijke service. Ze zijn aardig zo lang dat alles goed gaat, maar o wee als ze een fout maken, dan is het jouw schuld! Ik ga waarschijnlijk aangifte doen!
2015 door wensink

Een dure jas besteld waar na drie maanden de knopen uit de stof scheuren. De enige reactie die ik van medewerkers terug kreeg was: wij geven geen garantie op sluitingen. Ik kan iedereen alleen maar ten zeerste afraden bij deze winkel te bestellen!!
2015 door Tim

ronduit bagger service, dit bedrijf kent geen grenzen in klantonvriendelijk gedrag.
2015 door tim

Hele slechte service. Een jas die na 2 maanden op de naad scheurt en me dan met 10 euro afschepen onder het mom van dat mag je zelf repareren met naald en draad.
2015 door daisy

Hele slechte service
2014 door Véronique

Thans goed bevallen. Veel keus, veel aanbiedingen.
2014 door Esther

Mooie shop! Al meerdere bestellingen gedaan. Altijd snel in huis en ook in een leuk tasje verpakt. Tip: Veel winterjassen zijn nu afgeprijsd dus je kan nu nog een goedkope winterjas scoren!
2012 door Sonja

Super webshop! Ik had mijn artikelen 's middags besteld en de volgende dag al in huis. Super leuk verpakt. Ik ben echt heel blij met Sans-online!
2012 door Erwin

Eindelijk een shop met de goeie mannenmerken! Dag erna had ik het al in huis dus helemaal prima.

Jouw Sans-Online review




(wordt niet geplaatst)






Betaalmogelijkheden & keurmerken


Webshops vergelijkbaar met Sans-Online

Sans-Online vind je in de volgende categorieën