ParfumLux







55 beoordelingen

ParfumLux krijgt 2 van de 5 sterren, gebaseerd op 55 55 ervaringen.

08-02 door Mlam

Betaalde bestelling van 19-12-2017nooit ontvangen. Meerdere malen klacht ingediend, geen reactie Bestel niets, een grote oplichter!!!!!!
26-11 door Annie

Ik heb een bestellng geplaatst maar niet gekregen. Heb gebeld telefonisch niet te bereiken. Mails wordt ook beantwoord.Gewoon slecht hoe ze met de mensen omgaan. Gewoon oplichters.
13-07 door Carla Tijmens

Eerder nooit problemen gehad tot de laatste bestelling waar ik het verkeerde luchtje heb ontvangen. Vele mails gestuurd maar geen antwoord. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar. ben wel klaar met Parfumlux. wat een slechte service hebben zij als er iets mis gaat. moet ik eens doen op mijn werk, dan wordt ik gelijk ontslagen
31-03 door Marijke

1ster is al teveel voor deze oplichters !!! Parfum besteld en betaald maar geen levering noch reactie ! Niks kopen hier bij deze oplichters !!!!!!!
21-03 door Elizabeth

Na veel mails iedere dag wel 2 en gedreigd met aangiften krijg ik vanmiddag mijn luchtje ...heb nooit eerder last gehad met parfumlux..maar hopen dat het de goede is ...maar bestel er nooit meer ,koop het invervolg wel in de winkel kost meer maar scheelt veel stress..
14-02 door Mark

Heb in het verleden meerdere keren besteld en dat ging altijd goed. Weet niet wat er veranderd is maar nu kan het niet slechter. Men reageert niet op de mail, product wordt niet binnen de afgesproken termijn geleverd, geen mededeling dat het later wordt geleverd, tel. totaal niet bereikbaar. Wacht nog een dag af en dan ga ik aangifte voor oplichting bij de Politie doen zoals zovelen voor mij bijkbaar ook al hebben gedaan, is de enige manier om je geld terug te krijgen.
19-08 door Petra

Niet bestellen, oplichters. Bestelling komt niet binnen ondanks meerdere mails en contact wat ik heb gezocht.
10-06 door piet

Bestelling na 1 week binnen vriendelijk en netjes op de hoogte gehouden met het verloop van de bestelling, iets langere levertijd dan beloofd op de website, maar boeit mij niet omdat de scherpe prijzen die deze winkel hanteerd voor mij belangrijker zijn.
05-04 door Maartje Maastricht

Echt triest. Had ik (ook ik, jawel) dot maar allemaal eerder gezien... Op 28 maart bestelling geplaatst, levertijd maximaal 5 werkdagen. Dat is nu overschreden maar heb geen bericht gehad hierover. Intussen al 2x gemaild naar "klantenservice" maar geen reactie gehad. Nu per mail ultimatum gesteld dat ze 2 dagen hebben om mij te laten weten wanneer ik mijn bestelling kan ontvangen, anders volgt aangifte. Nog nooit zoiets meegemaakt met bestellingen. Echt betreurenswaardig deze "klantenservice".
10-03 door tvd

verkeerde lucht geleverd, geen antwoord op email en telefonisch niet bereikbaar nooit meer
16-02 door Marijke

Ik bestel al lange tijd bij Parfumlux. Altijd originele parfum, nog nooit problemen gehad!
13-01 door corina

Heb parfum besteld via parfum luxe kreeg op tijd thuis bezorgd maar....in verzenddoos met beschermend materiaal, de parfum zat niet in een verpakkingsdoos en er zat geen DOP op de fles toen ik het op sprayde merkte ik al meteen dat het niet de orginele parfum is maar een kopie achterop de fles las ik in het klein tester, dus een tester van een nep amarige, pas op wat je koopt via de site het is puur nep, en hele slechte kopies van parfums ook want ze blijven nauwelijks geuren.
08-01 door Margreet

bestelling niet geleverd !! dit moeten we niet accepteren kan echt niet !!!graag allemaal aangifte doen !!!!
02-11 door bob

Positieve ervaring in totaal 2x besteld en beide bestellingen binnen 5 dagen ontvangen.
02-08 door Roel

Helaas de beoordelingen te laat gezien... De beloofde levering binnen 5 dagen is ook bij mij niet gelukt. Ook geen e-mail ontvangen fat er iets niet of te laat zal worden gelevert. Het enige wat wel erg snel ging en zonder enige vertraging was het afboeken van de € 119 die ik betaalde voor mijn bestelling. Wanneer ik zo de ervaringen lees, zal ik ook wel aangifte van oplichting moeten gaan doen. Jammer dat er niet beter wordt gekeken door diegene die een keurmerk voor dit soort firma's verstrekt. Op mijn ingesproken bericht op hun voicemail en e-mail krijg ik geen respons. Nou ja, geen, ik krijg een bericht dat er spoedig wordt geantwoord.
01-06 door thijs

Bestel nooit bij dit bedrijf! 22-05-2015 geurtje besteld. Tot op heden niets ontvangen en geen reactie op mijn mail gekregen. Kortom oplichters en zeer onbetrouwbaar!!
27-05 door Caroline

Ze komen niet na wat ze beloven .Het zou 2 tot 5 dagen duren ,na 8 dagen maar eens een email gestuurd weinig reactie toen maar eens een email gestuurd naar parfumtop is de zelfde kreeg ik als antwoord product is niet leverbaar terwijl het wel op de shop stond .Het geld hebben we terug gestort, ik was blij dat het ook zo was .Nee voor mij geen parfumtop/ parfumlux meer .Ik heb een andere shop gevonden die wel betrouwbaar is en de volgende werkdag in huis
16-05 door Frans

al een paar jaar mijn vrouw's favoriete parfum besteld, nog nooit problemen gehad, binnen 2 dagen thuis! super!
06-05 door Peter

Na de bestelling geplaatst te hebben netjes bericht dat het product na 1 tot 5 werkdagen verzonden zou worden Helaas had ik na 5 werkdagen niets gekregen. Hierop een mail gestuurd waarop ik netjes bericht kreeg "u product is verzonden u heeft het de volgende dag in huis". Helaas niets ontvangen, ik heb hierop een email gestuurd waarin melde dat ik niets ontvangen had 2 dagen later weer een email gestuurd ik vroeg om mijn geld terug te storten omdat ik er geen vertrouwen meer in had dat het product nog geleverd zou worden, hierop weer de volgende email terug van parfumlux Helaas kunnen wij dit parfum tijdelijk nergens meer verkrijgen, wij hebben uw aankoopbedrag teruggestort. Excuses voor het ongemak. Ik heb netjes mijn geld terug gekregen en ook gelijk antwoord op mijn mails gehad helaas vind ik wel dat het bedrijf verzuimd heeft om mij gelijk te informeren dat het product niet meer te leveren was en zelf met de oplossing moest komen om mijn geld te retourneren. Peter
16-04 door astrid de mooij

ik kreeg het parfum niet op tijd dus vroeg mijn geld terug ,wat ik ook het gekregen ,ze reageerden wel ALTIJD op mijn mails dus ik ben blij dat ik mijn geld terug heb
10-04 door fred

ik had parfum voor mijn vrouw besteld bedrag 58,85 en deze netjes op tijd binnen 5 dagen gekregen, schrok wel naar al die negatieve berichten heb daarom een duidelijke mail met bepaalde punten er op die je maar een keer hoeft om het toch goed te begrijpen . ik raad iedereen aan om toch vooral aangifte bij de politie te doen en altijd vooraf de REVIEUWS TE LEZEN en niet achteraf zoals ik ook deed en telefonisch zijn ze niet te bereiken .
01-04 door J.Haverkamp

Na de bestelling hoorde ik niets dus maar even gemailed. Dag later een mailtje dat de bestelling door Turquoiseshop bij GLS was aangeboden met Track & Trace nr. . Opgezocht en niet gevonden. Dag later bericht van GLS dat bestelling niet was aangeboden. Gemailed met de vraag hoe dat zat, toen werd het stil. Niets meer gehoord. Kreeg wel nog een mailtje van de klantenservice dat het pakketje maandag verzonden zou worden dus dinsdag in huis. Niet dus ! Gelukkkig met Pay Pal betaald en die dus ingeschakeld. En binnen 10 minuten!!!!! mijn geld terug. Nou ja niet alles maar met een PayPal claim moet dat ook lukken. Advies laat je niet door Parfumlux beduvelen.
19-03 door Petra

Het zijn gewoon oplichters! geld gestort voor een parfum, ik heb niks ontvangen, ook geen geld terug, ze nemen niet op en er komen ook geen antwoorden op berichten. dus zeker een grote afrader, opgelet mensen
19-03 door Geurts

Waardeloze instelling, wacht nu bijna 3 weken op mijn bestelling.Na de bestelling een email ontvangen, met de mededeling dat eerst de rekening voldaan moest worden. dat direkt gedaan, was nl kadootje. Na 1 week wachten email verstuurd en verdomd, ik kreeg antwoord. Maandag verstuurd, dinsdag bij je thuis. Nou, dat gaf moed, echter niets ontvangen. Na herhaalde onbeantwoorde emails, vandaag 19 maart, de laatste eruit gestuurd en bij geen levering, vandaag of morgen, gaat er ook aangifte naar de politie en kijk ik voor andere harde akties. NOOIT MEER,
19-02 door Verwaard

Kmt niet na wat zij beloven. Mails worden niet beantwoord, en als zij beantwoord worden komt er niets uit. Geen zaak om mee in zee te gaan. Na enig aandringen wordt er vanuit Parfumlux verzocht het door hun geleverde half volle product retour te zenden om een nieuw exemplaar te krijgen, helaas geen exemplaar maar zonder melding geld terug op rekening gestort. Verzend kosten van de retour zending zouden door hun vergoed worden, helaas tot op vandaag geen vergoeding ontvangen. Máil,s worden gewoon niet beantwoord, maar wel steeds mail,s met hun aanbiedingen. Voor mij is deze zaak nog geen ster waard.
19-02 door Sannie

Ik lees hier bij de reviews van januari dat Qshops het keurmerk ingetrokken zou hebben. Ik heb echter eerst op die site gekeken voordat ik daar bestelde en ze staan er gewoon op. Helaas wel.
11-02 door Gert

Zaterdag 7/02/'15 deed ik een bestelling vanuit België voor 3 geuren bij Parfumlux en betaalde via paypal. Maandag las ik per toeval de negatieve reviews over ParfumLux. Meteen vreesde ik dan ook het ergste zeker omdat ik de geurtjes bestelde voor Valentijn. Ik stuurde meteen een mailtje naar ParfumLux of ik mijn bestelling tijdig zou ontvangen voor 14/02. Dezelfde maandag kreeg ik een vriendelijke mail terug en er werd beloofd dat mijn bestelling er tijdig zou zijn.En geloof het of niet, vandaag arriveerde mijn pakket mooi op tijd bij mij thuis. De bestelde goederen zijn de originele flessen en geuren, dus ben ik een tevreden klant. Toch denk ik bij mezelf bij het lezen van alle negatieve reviews, heb ik geluk gehad en waarom of is de service verbeterd. Groeten Gert
11-02 door bpukje

Helaas heb voor mijn man iets besteld en hoorde niets ben nu 24 uur verder en heb nog niets gehoord ook ik ben er bang voor ga ook mijn rechts bijstand bellen
04-02 door Norina Elmiger

Afgelopen Zaterdag 3 flesjes bestrld, €135,- Ik kreeg al een raar gevoel toen ik niets binnen 2-3 dgn hoorde. Nu blijkt dit dus !! En kwam ik op deze site. Moeten we nu allemaal niets doen en afwachten ??? Oplichters zijn het en ik vraag me af waar ons geld blijft. Ik wil dit zo snel mogelijk oplossen. Aangifte doen en rechtsbijstand inschakelen. Hier moeten wij nu iets aan doen en dit niet laten gebeuren !!! Ook voor de verdere mensen met hun bestellingen !!!
28-01 door Lydia

Ik heb 20 Januari een fles Kouros 100ml besteld voor mijn man zijn verjaardag.Van morgen heb ik aangiften gedaan bij de Politie.Want na mails gestuurd tehebben nog niets gehoord.
17-01 door Boels

Bestelling van 11 januari 2014 niet ontvangen. We vertrouwen het niet. Gereageerd per email.
15-01 door Martin Jorritsma

Ook wij hebben 2 januari een bestelling geplaatst. Na een week een keer gemaild en het zou direct worden verzonden en dan zouden we het begin v.d. week ontvangen. Sinds dinsdag al weer 2 keer gemaild, maar geen reactie meer. Na mijn eerste mail kreeg ik wel direct reactie en vervolgnes nog een mail of ik hun reactie/contact wilde beoordelen, maar dit is nu (ook) niet meer mogelijk. Via www.beslist.nl ben ik uiteindelijk bij hun terecht gekomen, omdat ze de goedkoopste zouden zijn (achteraf waarschijnlijk ook duurkoop), al zijn ze trouwens nog lang niet van me af!
15-01 door arie

ik heb nog steeeds mijn parfum niet binnen en wacht er nu op!!
13-01 door theo

ik heb op 8 dec een luchtje besteld en betaald. kreeg op18 dec een mail dat het luchtje niet te leveren is en dat ze het geld terug storten. heb niets meer gehoord . heeft iemand een telefoon nummer van dit bedrijf? ze zitten wel op de zwaardvegersgaarde 74. in den haag. ik ga ook aangiften doen bij de politie. heeft iemand meer gegevens van hun? stuur me een mail dan. west-beek@live.nl
09-01 door

malafide praktijken:op 12/12/2014: 3 parfums besteld 2 gekregen,op 13/12/2014 :één was zogezegd niet in voorraad en zou teruggestort zijn ;37 euro:nooit meer gezien;geen reacties op mails,ik zou weleens willen weten wie de bedrijfsleiders zijn van deze bedrieglijke firma;aan iedereen: niet meer kopen daar
07-01 door Jose Bakker

Ik vrees dat het hier om oplichting gaat. Inmiddels heeft Qshops het keurmerk ingetrokken en ik heb ook melding gedaan bij de consumentenbond. Ik heb voor de eerste keer bij Parfumlux besteld vanwege het keurmerk en helaas is dit dus ook heel betrekkelijk. Maar Qshops kan bemiddelen en je kan het voordragen aan de geschillencommissie en inderdaad is het prima om het te melden bij Radar, consumentenbond. Ik wens de gedupeerden heel veel succes.
06-01 door Bas

Ik heb ruim voor kerst besteld en betaald, tijd niks gehoord. Toen gemaild hoe het zat (21 dec), gelijk reactie gehad dat het de 23e binnen zou komen. Op 24 december een mail dat het verzonden is via GLS. Na de kerst niks ontvangen. Op 30 december heb ik maar GLS gebeld of mijn adres in hun bestand zit (had maar geen track and trace nummer), adres niet bekend!! Ik parfumlux gemaild, zij gaven GLS de schuld en niks meer gehoord. Voor de rest nog proberen te bereiken (8x telefonisch, 3x mail), geen reactie!! ALLE POSITIEVE REACTIES ZIJN GEWOON VAN HET BEDRIJF ZELF. Na goed zoeken kwam ik op internet tegen, dat zij al bij RADAR zijn aangeklaagd. Er zijn al meerdere aangiften gedaan en ik ga dit ook doen. Ze liegen alles bij elkaar, hoop valse beloften en ik geloof na al die negatieve reacties ook echt niet in die positieve reacties. Het bedrijf neemt totaal zijn verantwoordingen niet al mochten ze wel luchtjes op voorraad hebben, een excuses kan er geen eens van af en nu reageren ze nergens meer op. Dan houd je je niet aan afspraken en spreek ik van internet oplichting
23-12 door Yvonne

Vorige week parfum besteld voor de kerst. Zou voor de kerst geleverd worden staat op de site. Heb nu meerdere malen een mail gestuurd met de vraag of ze dit gaan redden want anders zal ik toch wat anders moeten kopen voor mijn zoon. Op de site staat dat je binnen 24 uur reactie krijgt. Nou ik helemaal niets. Wat vin dik het jammer dat ik niet eerst gekeken heb op internet. Ben erg bang dat ik ook ben opgelicht of word opgelicht.
13-12 door Kimmie

Voor het eerst besteld : 3 verschillende geuren. Na een week ben ik gaan eisen, dat ik het de volgende dag zou ontvangen en anders mijn geld terug wilde. Na 4 mails van mij "op poten" kreeg ik te horen, dat mijn bestelling niet leverbaar was en ik heb inderdaad mijn geld teruggekregen....maar dat lag ws meer aan mijn toon dan aan hun betrouwbaarheid! Slecht bedrijf!!!
10-12 door Els11

Parfum op tijd geleverd,daar geen klagen over. De verpakking en fles wijken echter af van een origineel exemplaar dat ik bezit. Bij de drogist en parfumerie hebben ze dezelfde fles en verpakking als mijn oude. Op vragen over de afwijking krijg je geen antwoord. Terugsturen durf ik niet, gezien de vele negatieve reacties, want dan ben ik m'n geld en parfum kwijt en ik mag ook nog de retourkosten betalen. Nooit aan beginnen dus en voor mij geldt "nooit weer"!!!!
30-11 door Gesina

Helaas moet ik me aansluiten bij de negatieve kritieken. Ik kreeg mijn bestelling wel op tijd, maar ik weet vrijwel zeker dat het geen origineel is. Dus het bekende goedkoop is duurkoop. Je zwicht voor de lage prijs en komt uiteindelijk bedrogen uit. Deze webshop zou aangepakt moeten worden.
21-11 door purdey

Super goede ervaring. 2 parfums besteld en binnen 5 dagen in huis!! Was heel erg bang door alle negatieve reacties op Internet, maar uiteindelijk een super ervaring! Een echte aanrader!!
11-11 door yvonne springveld

mijn man had voor mijn verjaardag luchtjes besteld op 02-11-2014 pas de 11de ontvangen, was helaas de 4de jarig ,maar de luchtjes zijn top!
30-10 door Yvonne Konings

Eerste maar ook de laatste keer dat ik een bestelling plaats bij parfumlux.nl!! Waarom vermelden ze niet bij de parfum of hij nog te leveren is of niet? Na 5 werkdagen nog niet geleverd, na zelf navraag te doen verneem ik dat de parfum niet te leveren is. Mijn zus heeft een pakket terug gestuurd op 6 oktober en verder niets meer vernomen! Komt vandaag het pakketje weer terug , ongeopend! Vandaag ontvangt ze mailtje dat geld terug gestort wordt! Niet echt klantvriendelijk! Ben benieuwd of ik geld terug ontvang. Helaas te laat de slechte reviews gelezen van dit bedrijf! Yvonne Konings.
16-08 door thea

Wat ben ik blij dat ik net op tijd dit allemaal heb gelezen. Wilde net een paar geurtjes bestellen omdat de prijzen me wel aan staan. Het kan ook niet voor die prijs soms met 50% korting. Gelukkig nog niets besteld. Wat een zwendel!!
14-08 door jolan Martin

Parfumlux/ turquoiseshop/ parfumtop koop er niks, 1 tot 5 dagen levertijd komt helemaal niks en na mails, sms, bellen etc. Naar alle bedrijven eindelijk bestelling ontvangen, maar de geuren zijn allebei nep, dus pure zwendel , en het is ook nog tegen de wet, want ze vermelden op hun site originele geuren en er staat ook geen telefoonnummer vermeld. Dus mensen niet meer kopen bij deze winkels.inmiddels op alle denkbare sites melding nier van gedaan en ook op mijnpolitie.nl kan je aangifte doen van oplichting en ook bij qmerkkeurmerk heb ik melding gedaan, daar zijn ze tenslotte bij aangesloten. We moeten er allemaal hard voor werken en dan krijg je deze ellende van personen die niet op een eerlijke manier hun geld verdienen en er gewoon mee wegkomen.
13-08 door Romy

Ik ben er ook zeer bang voor dat ik slachtoffer ben geworden van oplichting!! Wat baal ik enorm!! Zodra ik geen bericht krijg binnen 24 uur ga ik aangiften doen
01-08 door Chanthal

Ik heb vorige week vrijdag een bestelling geplaatst bij dit bedrijf, levering binnen 1-5 werkdagen staat er, ook bij het product. Levering blijft uit, wordt geen contact opgenomen dat het is verstuurd, of dat de levering langer gaat duren. Woensdag heb ik per e-mail contact opgenomen, er wordt niet op gereageerd! Beantwoording e-mails binnen 24 uur (is ook wel zo netjes als je geen telefoonnummer hebt) Via Google diverse mobiele telefoonnummers gevonden, waarvan 2 niet in gebruik! Ook diverse adressen. Mobiel telefoonnummer dat het wel deed werd niet beantwoord, ook geen duidelijkheid op de voicemail of ik de juiste persoon heb. Zeer onprofessioneel! Krijg sterk het gevoel dat ik wordt opgelicht, ook door recensies op internet die ik zojuist heb gelezen. Positieve reviews zijn waarschijnlijk nep!Er staan zeer veel negatieve reviews over dit bedrijf op internet. Zowel dat het wéken duurt voor er geleverd wordt, of dat de parfum neppers zijn en geen origneel. Ik heb er mijn buik van vol. En wil dus mijn geld terug!
28-07 door D. Fontein

Paar maanden geleden parfum gekocht. Zou binnen paar dagen geleverd worden. Niet dus. Duurde weken. Paar keer gemaild. Eerst geen reactie. Toen een paar woorden; was moeilijk te krijgen!? Uiteindelijk kreeg ik het. Met een tegoedbon van 2,50 voor een volgende bestelling. Die ga ik dus niet meer gebruiken. Volgens mij heb ik ook nepspul gekregen. Ruikt heel vreemd. De positieve reviews zin volgens mij gekocht. Hangt tegen oplichting aan.
27-06 door Stella

Op maandag parfum besteld en betaald. Nooit een bevestiging of iets dergelijks ontvangen. Na 4 dagen gevraagd hoe dat zat aangezien levering binnen 1 tot 5 dagen zou geschieden. Of ik het ordernummer even door kon geven. Nee want dat had ik dus niet. Heb ik geantwoord in de mail maar verder niets meer van gehoord. Dag later krijg ik een melding dat mijn pakket verstuurd is. Komt alles toch nog goed dacht ik. Maar na 3 dagen was mijn track & trace nummer nog niet zichtbaar op de site van de vervoerder en op de beloofde leveringsdatum kwam er niets. Wederom gemaild maar dat ging me toch allemaal te traag dus op zoek gegaan naar een telefoonnummer. Dit 06 nummer werd niet opgenomen dus ik ben ze gaan bestoken op whatsapp. Heb geëist dat ze mijn geld terugboekten en dat hebben ze gedaan. Wel vreemd als het pakketje eigenlijk al onderweg was...
10-04 door Zsuzsanna

I am really surprised how many people had complaints against Parfumlux. I was also a little afraid bc their prices are so much under any other average retail price, but my order was delivered just fine, in less than 5 days, so I will keep ordering from them in the future as well.. Zsuzsanna http://www.consumme.com/index.php/dolcegabbana-the-one-75-ml-parfumlux/
15-03 door alex

Voor ik de slechte ervaringen over parfum.nl gelezen heb, heb ik een bestelling t..w.v €118,05 geplaatst en betaald. Eerst heb ik op de website van KvK de gegevens van dit bedrijf gecontroleerd en alles lijkt wel te kloppen: Turquoise Shop Hoofdvestiging KvK 57455864 Vestigingsnr. 000012682098 Zwaardvegersgaarde 74 's-Gravenhage - http://www.parfumlux.nl - maar de ondernemer opereert onder 3 namen:Turquoise Shop;Parfumtop.nl en Parfumlux.nl Mijn order is niet vermeld in mijn account bij parfumtop.nl en op mijn vragen hierover kreeg ik geen antwoord dus heb ik contact met de Consumenten instelling opgenomen en op hen advies mijn bestelling geannuleerd met duidelijk verzoek mijn geld binnen 3 werkdagen terug te storten op mijn bankrekening. Tussentijd heb ik ook contact met de Politie opgenomen en in geval van geen terugbetaling kan ik een aangifte van oplichting doen. Ik adviseer iedereen die producten tussen de aangegeven termijn 2-5 werkdagen na betaling niet ontvangen heeft of vermoedelijk namaak producten ontvangen heeft z.s.m een aangifte bij de Politie te doen en contact op te nemen met Kassa.vara.nl en het TV programma "Opgelicht". Dat soort praktijken moeten onmiddellijk gestopt en bestraft worden.
20-01 door Hans van den Brand

Ik ben bang dat we met oplichting te maken hebben ruim voor kerst besteld een bevestiging gekregen later gereklameerd dat niets binnen gekomen krijg als antwoord heett u al betaald dacht dat de rekening met de zending zou meekomen daar we bevestiging van de bestelling hadden gehad. 30 dec is het geld van de rekening afgeschreven .ook meteen doorgegeven later nog maals doorgegeven naar van met welk Reknr maar krijg geen reactie nog per mail op het bestelde en betaalde geurtje .Dus wat de site beloofd doen ze zeker niet maar durven wel te vragen wat we van de klanten ondersteuning vinden ik denk dat ik beter kan vragen wat ze van onze ondersteuning vinden
11-03 door anoniem

Nooit meer bestellen bij parfumlux. het verhaal wat hierboven staat beschreven geldt precies voor mij. de site is gewoon niet betrouwbaar. ze innen het geld van je bankrekening af maar voldoen niet aan hun plichten.
08-11 door vd wetering

Onze oma zocht een bepaald geurtje van vroeger die ze graag kado wilde doen aan haar man. Wij op internet gezocht en vonden deze op parfumlux.nl en bestelde deze gelijk. We betaalde ook gelijk en hij was op voorraad dus het zou uiterlijk 5 werkdagen duren. We bestelde op 15-08-2012!!! De bestelling zou gelijk naar haar toegestuurd worden dus toen wij op 21-09-2012 van haar hoorde dat ze nog steeds niets had gekregen stuurde wij een mail en kregen als antwoord dat hij niet op voorraad was en dat hij een week later zou worden toegestuurd. Goed wij een week wachten! Op 29-09-2012 wederom een mail gestuurd dat we niets hadden ontvangen. Hierop hebben wij nog steeds geen antwoord op gehad. Op 03-11-2012 op nieuw een mail gestuurd en wederom niets ontvangen of reactie gekregen! Nu vandaag stuurde oma een bericht of wij al iets meer wisten omdat ze haar geurtje nog steeds niet had! Vandaag 08-11-2012 wederom een mail gestuurd en hopelijk krijgen we nu wel een reactie want ik vind het niet normaal dat we zolang op een bestelling moeten wachten en dat er niet de moeite wordt genomen om even te laten weten waarom het zo lang duurt.

Jouw ParfumLux review




(wordt niet geplaatst)






Betaalmogelijkheden & keurmerken


Webshops vergelijkbaar met ParfumLux

ParfumLux vind je in de volgende categorieën