Kies de juiste sport bh


Webwinkel met allerlei sportbh modellen kleine tot grote borsten, kleuren wit / zwart en diverse soorten. Perfecte webshop voor de sportvrouw.

Giraffeweg 47
1338 HN
Almere Buiten



70 beoordelingen

Kies de juiste sport bh krijgt 2 van de 5 sterren, gebaseerd op 70 70 ervaringen.

02-10 door CrurbMixCic

free casino <a href="https://onlinecasinoplay.us.org/">free casino games</a> free vegas casino games <a href=" https://onlinecasinoplay.us.org/">online casinos for us players</a> | https://onlinecasinoplay.us.org/ - online casinos https://onlinecasinoplay.us.org/ - online casino bonus
19-09 door Pheseatwems

casino games slots free <a href="https://onlinecasinodd.com/">casino online</a> online casino slots <a href="https://onlinecasinodd.com/">doubledown casino</a> | https://onlinecasinodd.com/ - best online casino https://onlinecasinodd.com/ - online casino bonus
25-01 door uruhevaa

http://dapoxetine-onlinepriligy.net/ - dapoxetine-onlinepriligy.net.ankor <a href="http://ventolinsalbutamol-buy.org/">ventolinsalbutamol-buy.org.ankor</a> http://ventolinsalbutamolbuy.org/
22-08 door sophia

Heb helaas ook deze ervaring. Ik lees nu tot mijn verbazing dat veel meer mensen dit is overkomen. Ik heb 2bh's besteld, daar uiteraard van te voren voor betaald, en 1 teruggestuurd. Deze is nooit aangekomen, zeiden ze daar. Nu dacht ik dat Post NL dit achterover heeft gedrukt, maar nu zie ik het in een ander licht..... PAS OP!! Ze is met een andere naam verder gegaan omdat zogenaamd de inhoud van de webshop de lading niet meer dekt met sportbh's... Ik krijg dus nog 90 euro van dit bedrijf!!!!!!!!!!
17-07 door Karin

Let op!! Deze dame is met een nieuw naam voor haar website begonnen!! www.bhsupport.nl
19-05 door Karin

Zijn er dames die samen met mij aangifte zouden willen doen bij de politie? Dit is mij geadviseerd door meerdere partijen.
20-04 door et

Ook ik ben slachtoffer geworden van oplichting door kiesdejuistesportbh.nl Vanwege een aanbieding, wil zij de 2 bh's die ik teruggestuurd heb (aangetekend en heb bewijs dat zij deze heeft aangenomen) niet terugbetalen; ondanks herinneringen en ingebrekestelling. Omdat zij niet bij een geschillencommissie is aangelosten, zijn de mogelijkheden zeer beperkt tot nihil om mijn recht te halen. Heeft iemand van jullie nog beter nieuws dat er iets is opgelost via een bepaalde weg, of wordt er ergens nog actie tegen haar ondernomen?
07-04 door Krieneke

Jee,had ik maar eerder gezocht naar ervaringen met kiesdejuistesportbeha! Een paar jaar geleden heb ik een beha besteld en omdat die me goed beviel heb ik begin dit jaar nog een beha besteld en direct betaald ( een bedrag van 60 euro). Ik kreeg bericht dat het product ingepakt was en dat het verzonden werd. Na 2 weken was het pakketje nog niet gearriveerd. Toen maar eens gemaild en gebeld. Kreeg me toch een onbeschofte dame aan de lijn! Het was gewoon vette pech voor mij en zij kon niets doen. Ze stuurde een kopie van een track en tracecode waarop stond dat het pakketje afgeleverd was en voor hen was het dan klaar, maar ik heb niets ontvangen. Heb de post al beschuldigd van het inpikken van mijn pakket, maar uiteindelijk is de leverancier toch degene die de verantwoordelijkheid heeft? Na een telefoontje met postnl heb ik de dame nogmaals verzocht om contact op te nemen met postnl. Dat is nu 3 weken geleden en omdat ik nog steeds niets gehoord heb heb ik vandaag nog maar eens gemaild. Zal wel weer een boze reactie op komen of helemaal geen reactie. Je kunt wel mooi schermen met een zgn kopie van een track en tracecode, maar wie zegt me dat die klopt? Ik ben wel mijn geld kwijt!!!En ik wil vergoed worden!!!!
13-01 door Erica

Ook OPGELICHT:( wie wil samen met mij ten strijde trekken? Radar, Alberto Stegeman zijn op de hoogte en politie aangifte is gedaan. Dit moet stoppen, samen staan we sterk en wordt er wellicht een tv uitzending van gemaakt! Wij hoeven ons nergens voor te schamen, zijn te goed van vertrouwen geweest maar A van Elmpt moet zich kapot schamen! Steeds dezelfde smoezen en praktijken... Hoe diep kun je zinken...
23-12 door Judith

Ik heb afgelopen oktober een sportbh besteld in de aanbieding bij dit bedrijf. Ik kreeg vervolgens een bh die ik niet besteld had: verkeerde kleur+maat. Ik heb hierover gemaild met het bedrijf, maar ze zei dat ik geen geld terug kon krijgen bij bh's in de aanbieding. Ik stuurde terug dat volgens onze wet een koop op afstand altijd ontbonden kon worden binnen 14 dagen. Hierop kreeg ik geen antwoord. Toen ik de bh terug stuurde kreeg ik niks meer te horen. Toen ik na 2 maand nog geen geld terug had, heb ik nogmaals gemaild. In deze mail zei ze dat ze mijn bh nooit had ontvangen en dat ik dus pech had. Het is immers je eigen verantwoordelijkheid. Ik heb dus geen bh en ben 40 euro lichter. Wat mij meer ergerde waren de klantonvriendelijke mailtjes, nooit een woord van: wat vervelend of ik bied je een alternatief aan. Kortom gewoon diefstal.
07-12 door Mathea

Hele slechte ervaring. Ze betaalt niet terug als je een artikel terugstuurt.Ik was zo kwaad dat ik me niet kon beroepen op de teruggave. Ik heb haar gebeld en ze zei dat ik dat maar moest emailen want ze kreeg honderden telefoontjes per dag. Dus moest ik wel een andere bh verplicht kopen. Eerst liet ze me verzendkosten overmaken. Dan zou ik de bh krijgen. Ik voel me echt schandalig behandeld door haar. Zo onvriendelijk voor iemand die iets wil verkopen. Ik ga daar nooit meer terug. Ik bestel nu bij www.annamamelle.nl.
20-11 door S.

Twee jaar geleden heb ik bij 'Kies de juiste sportbh' een bh besteld. Over de klantvriendelijkheid was ik niet tevreden (het kan wel eens gebeuren dat iemand een wat mindere dag heeft, bijvoorbeeld), wel over de bh. Nu heb ik opnieuw twee bh's besteld, maar beiden zaten niet goed. Om heen en weer gestuur van bh's te voorkomen heb ik een persoonlijke afspraak gemaakt. Ik heb netjes gebeld omdat ik een paar minuten te laat zou gaan komen, maar werd al niet echt vriendelijk te woord gestaan door Anita; als ik maar niet veel te laat kwam, want er kwam nog een klant na mij... Eenmaal gearriveerd werd mij telkens duidelijk gemaakt dat ze het erg druk had. Geen warm welkom dus... (na een uur rijden). Mevrouw was niet voorbereid, had slechts één van de mailtjes paraat waardoor er bij haar verwarring en helaas ook irritatie richting mij ontstond. Ik heb aangegeven dit als onprettig te ervaren, maar de enige reactie was dat dat dan aan mij lag. Ik vond ook dat Anita niet echt actief meedacht over de juiste bh. Ik wilde graag met beugel, maar het leek alsof dit wel een erg lastige wens was. Voor de bh ben ik uiteindelijk geslaagd, maar dit was echt de laatste keer dat ik hier besteld heb.
17-11 door Willeke

OPGELICHT. Jammer dat ik deze negatieve recensies niet eerder ben tegen gekomen. 4 bh's besteld. Deze zijn in een envelop verstuurd als brievenbus pakje, maar paste daar niet door. Na een week mijn bestelling ontvangen. 1 van de bh's retour gestuurd. Na 1,5e week gevraagd wanneer ze gaat terug betalen. NIET was haar reactie, want je hebt niets terug gestuurd. Ik heb haar de scan van de track & trace gemaild. Haar reactie via mail: ja, ik heb zo'n bh retour ontvangen die dag, in die maat, in die kleur, maar die is niet van jou want er zat geen retour formulier bij. Je krijgt dus geen geld retour! Daarna belde ze ook nog even om te zeggen dat ze me een naar mens vind. Ik heb aangifte gedaan bij de politie. Daarop reageerde ze direct dat ze mij gaat aangeven. Gezellig type dus. BESTEL NIET BIJ HAAR!!
21-10 door AnnetB

Zeer onvriendelijke, onbeschofte klant-benadering en behandeling. Mails, die de mevrouw E niet handig vindt, beantwoord ze gewoon niet. en bij niet passen, krijg je geen geld terug en geen tegoedbon. Je bent je geld dus dan echt kwijt aan haar. Hierdoor vind ik deze webwinkel heel slecht en zal ik er niet meer iets kopen.
13-10 door LIzzy

Helaas ook in mijn geval een zeer negatieve ervaring met kies de juiste sportbh. Omdat de bh niet paste, heb ik hem geretourneerd. Vervolgens duurt het nu al meer dan 3 weken voordat ik mijn geld terugkrijg. Het duurde meer dan een maand en kostte 4 mailtjes voordat ik überhaupt een bevestiging kreeg van de Retourzending. Schandalig dit, en ook dat je de verzendkosten zelf miet betalen. Bestel hier NIET is mijn advies.
15-09 door Tevreden gebruiker

Ik heb meerdere DURE sport bh s gekocht bij lingeriezaken waarbij de bh s..ofwel snel stuk gingen , en waarbij ik geen garantie kreeg. Heb een lastige maar f85 Ben zelf superblij met deze website, heb 3 bh s besteld (verschillende leveringen) en deze passen echt perfect en zijn kwalitatief echt goed. deze zomer een badpak in de uitverkoop gekocht ..De levertermijn was zeer kort ivm dat ik op vakantie ging, maar na een mailtje kreeg ik m de volgende dag. ook deze zit perfect Herken me niet in de klachten, ik ben absoluut heel tevrden en blij dat ik deze website heb ontdekt
14-09 door Opgelicht

OPGELICHT - Let op, nooit bestellen bij deze website!! Als je al het geluk hebt dat je bh's ontvangt, dan zal dat zeker niet nog een keer zijn als je de bh's retour stuurt. Mevrouw heeft iedere keer dezelfde smoes, namelijk dat het pakketje kwijt is geraakt bij de post. Helaas heb ik de website te laat gegoogeld en ben dus ook opgelicht. Een gewaarschuwd mens telt voor 2!!
12-08 door K

Ik geef iedereen één goede raad,KOOP NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT iets bij kies de juiste sport- BH. Ongelooflijk hoe onbeschoft je wordt behandeld! Ikzelf heb onlangs een sport- BH geretourneerd maar in mijn haast vergeten op de achterzijde mijn afzender adres op te schrijven en per ongeluk vergeten te frankeren. Kan iedereen overkomen, meteen gemaild hierover en de situatie uitgelegd en of ze zo vriendelijk wilde zijn om het pakketje alsnog aan te nemen als het aangeboden zou worden door postnl. Vervolgens wordt je ' vriendelijk' afgescheept met een nietszeggende mail!!! Ik hierop contact gezocht met postnl de situatie uitgelegd en de telefoniste van postnl zei dat de postbezorger ten alle tijde een bezorgplicht heeft,dit betekent dus in de praktijk dat kiesdejuistesport- BH wél mijn pakketje in ontvangst heeft genomen met eventuele strafporto kosten!!! Ik daar weeer een mail naar toegestuurd, daarin vermeld wat postnl mij verteld heeft en dat ik bereid was de eventuele straf portokosten te betalen!! Zij reageren gewoon niet op je mails, dit betekent dus dat ikzelf even € 70,- euro kwijt ben omdat kiesdejuistesport- BH weigert om mee te werken, ontzettend star zijn in hun handelen en absoluut niet klantvriendelijk zijn.Bovendien had ik deze desbetreffende sport- BH besteld met ik dacht €10,- actie korting, maar wat blijkt, het is ook oplichting, er wordt zogenaamd een korting geven van €10,- maar na die actie kost de BH evenveel als met die actiekortingen, dus er wordt helemaal géén €10,- korting gegeven, er wordt in die zogenaamde actieperiode " gewoon" €10,- boven op de prijs gedaan, en de klant dan maar denken dat ze een korting hebben van € 10,-. Ik overweeg dan ook om verdere stappen te ondernemen en dit verhaal ook voor te leggen aan radar en kassa! Want er staat mij iets bij dat kiesdejuistesport- BH al eens negatief in het nieuws is geweest bij een van deze twee instanties. Maar hoe je het werd of keert ik ben mijn duur betaalde sportbh en een bedrag van €70,- kwijt!! KOOP DUS NOOIT IETS OP DEZE SITE,EEN GEWAARSCHUWD MENS TELT VOOR TWEE!!!
11-08 door

Ik heb gelukkig wel een positieve reactie! Ik heb eerst de test gedaan om te kijken welke bh de juiste was voor mij en die dan ook besteld.Helaas na een paar maanden zijn mijn haakjes gebroken, ik heb hker over gemaild en kreeg van Anita te horen dat ik mijn bh kon opsturen. Nou binnen een paar dagen een splinternieuwe sportbh gehad. Geweldige service !!!
21-07 door monique

Ik had een bestelling met korting besteld van 2 bh's ze pasten niet dus ruilde ik ze om en dan weg korting. Toen ik hiervoor belde was de telefoon vanaf half4 tot 5uur bezet.Ik heb op de repeatknop geduwd 27 keer maar niemand pakte op. Toen gemaild of de telefoon kapot was?Nee ze hadden t zo druk??? S'ochtends weer 15keer op de repeatknop gedrukt en ja hoor ze nam zeer onvriendelijk op en ik kreeg gezegd dat ik moest mailen. ik zei dat ik wilde praten niet mailen maar daar had ze niet veel zin in. als je besteld en direct koopt is alles oke maar ojee als je ruilen wil. dit was mijn laatste keer dat ik hier koop.
10-07 door EF

KOOP NIET bij kiesdejuistesportbh.nl Op zeer bijzondere wijze is de helft van de inhoud van een afgesloten enveloppe verdwenen tussen de brievenbus bij ons en mw. van Elmpt. De ene helft van de retourzending is wel aangekomen, de andere helft niet en de enveloppe was niet geopend volgens de dame aan de telefoon. Kortom, naar het geld van de ene bh kan ik fluiten. En als je eenmaal ruilt mag je niet meer retourneren! Dat is wel zo absurd dat ik hier daadwerkelijk nooit meer wil bestellen! Nu zit ik er aan vast maar moet ik dus eerst naar een winkel bij mij in de buurt om een passende bh te vinden voordat ik die bij haar kan bestellen. En dan ben ik dus 130 euro (twee keer ruilen + verzendkosten 3e levering) kwijt voor 1 enkele sportbh. Jammer dat je niet 0 sterren kan geven
15-06 door Sab

Ook hier een exact dezelfde ervaring! Bij een vraag over een retourzending kreeg ik direct de wind van voren. Honderden mails kreeg ze per dag (klachtenmails zeker!) en ik moest niet denken dat ik de enige was. Ze schreewde dat Ik begrip moest hebben en dat ze doodziek werd van al die irritante mensen met hun retourzendingen. ik gaf aan dat ze er niet aan voorbij moest gaan wat voor soort producten ze verkoopt, o.a post operatieve bh's die worden aanbevolen na borstreconstructie en dat haar toon wel heel erg onbeschoft was! Nou dat was helemaal tegen het zere been. In het ziekenhuis adviseren ze na de operatie Marena bh' s ik heb vanmorgen het verhaal daar gedaan over kiesdejuistesportbh.nl en zij gaan in overleg met de fabrikant proberen om de levering aan Anita stop te zetten!
31-05 door Lisa D

Heb ik even spijt van mijn aankoop bij deze site! Nu lees ik dat meerdere mensen helemaal ontevreden zijn over de service vd webshop ! Klantvriendelijkheid kennen ze niet en ik heb ook zo'n vermoeden dat ze de zaak naar hun hand draaien om geen geld terug te moeten geven. Ik heb een andere persoon moeten zoeken die een bh wou kopen van de site om op die manier mijn geld terug te krijgen. Normaal moet je de bestelling binnen de 14 dagen terug sturen om je geld terug te krijgen. Volgens mijn bestelling was de 14e dag op een zondag, maar dan wordt er niets verzonden dus het pakje kwam toe op een maandag, de 15e dag dus. Resultaat? Ik kreeg mijn geld niet terug en ze negeerden zelfs mijn mails om een regeling te treffen. Echt enorm onvriendelijk. Ik heb hen daarna een mail gestuurd met mijn ongenoegen erin en daarop kreeg ik ook geen antwoord. Kortom ; als je een sportbh nodig hebt, bestel hem dan nooit, maar dan ook NOOIT bij "kiesdejuistesportbh", je gaat het je enorm beklagen!
24-05 door Isis

Ten eerste: je bent sowieso je geld kwijt. Daar moet je van uit gaan. Okee ze zullen zo lang doorgaan tot je de goede bh hebt gevonden, maar daar kan drie maanden overheen gaan. Ze stellen de retour/ruilverzendingen zo lang uit tot het termijn verstreken is dat je je geld terug kan krijgen. Tot grote ergernis toe. Daarbij was de telefoniste uiterst chagrijnig en niet hulpvaardig. Ik ben uiteindelijk naar de zaak zelf gereden (1 uur reistijd) om daar te passen en er van af te zijn. Daar werd ik wel goed geholpen.
11-05 door

Onlangs een BH besteld en BH is niet zoals ik had verwacht. Netjes gemaild dat ik niet tevreden was en gevraagd wat retourvoorwaarden zijn (had envelop al dicht en had het niet gelezen en dat ik graag een andere zou willen welke wel aan mijn wensen voldoet. Kreeg een hele korte beknopte reactie en niet eens een nieuw advies. Zojuist haar gesproken en ze was alles behalve behulpzaam. Wat een onbeschoft wijf - ja, wijf heb geen andere woorden voor zo'n viswijf - mail maar, want ik krijg honderden???!! mails per dag en weet zo niet waar het over gaat. Om lang verhaal kort te maken, ze wees me de deur en toen ik aan gaf een recensie te plaatsen zei ze, ben jij er ook al zo'n 1.... Ik had ook vooraf moeten googlen, want dit is de eerste keer dat ik zo slecht behandeld word via internet aankopen. TIP - KOOP NIKS VIA DEZE WEBSITE!!!!! JE WORDT OPGELICHT
04-05 door Carin

Toevoeging aan een lange lijst met ellende; zojuist ronduit schofterig te woord gestaan; geld terug is niet mogelijk; wanneer houdt deze oplichting op? Zodirect even naar het politiebureau voor aangifte.
12-03 door Odette Vanweerts

maart 2015 en nog steeds kan deze mevrouw zulke manier van handelen blijven hanteren!!! Een illusie armer en ervaring rijker...had ik maar voor het bestellen van mijn sportbh, deze beoordelingen gelezen!!! Het zal mij niet meer gebeuren. Het is mijn eerste slechte ervaring met online kopen.Een gewaarschuuwd persoon is er twee waard. Maar ik versta niet dat dit zo maar kan gedurende zoveel jaren (..sinds 2010!? ..)Is er dan niemand die aan zo'n praktijken een eind kan maken? Ik heb begin februari besteld en betaald en nu 5 weken later en heen en weer gemail nog niets ontvangen. Stilletjes begon de argwaan op te komen en ben ik beginnen zoeken op google...ik ben nog steeds verbaasd van wat ik hier allemaal gelezen heb!! Nederland je verbaast mij dat hiertegen niets ondernomen word !!! HOE LANG KAN DEZE MEVROUW NOG ONGESTOORT VERDER DE MENSEN OPLICHTEN EN BESTELEN!
09-03 door Laura

Mooi concept, helaas slechte uitvoering. De webshop/site is netjes opgezet, veel informatie en vooral veel keuze in modellen en maten. Echt een prima idee, gat in de markt! Het probleem is echter de eigenaar van deze zaak. De mevrouw, Anita van Elmpt, die achter deze webshop zit is onbetrouwbaar en onprofessioneel. Bij 'problemen' zoals retourzenden of geld terugbetalen, toont ze zich onvriendelijk en ronduit agressief. Ze verzint bij confronatatie nieuwe regels/voorwaarden/excuses die op het moment van koop niet op de site noch op geleverde retourformulieren stonden waardoor ze zich aan terugbetalen van de bh of zelfs verzendkosten onttrekt. Kortom; erg jammer dat dit steengoede concept door een klantonvriendelijke benadering verpest wordt.
26-02 door Marga

Ook ik heb hetzelfde meegemaakt. Geld kwijt. De dame in kwestie weet dat ze er mee weg kan komen. Schandalig dat dit zomaar kan in dit land.
26-02 door Maria

Pas na mijn geretourneerde bh las ik alle slechte reviews over dit bedrijf! Doordat ik een tweede bh bestelde zat ik er aan vast. Immers retour 2e maal kent mw. niet. Althans geen geld terug. De bandjes vd 2e bh bleken te kort. Anita gebeld. Lag aan mijn figuur! , ik kon ze verstellen ( niet dus), Mijn probleem enz. Kortaf onvriendelijk bijna onbeschoft te woord gestaan. Ik besloot eieren voor mijn geld te kiezen. Bij een prima Turks naaiatelier heb ik twee stukjes elastiek van een oude sportbh laten zetten middenin de nw bandjes. Totaal voor 67,50 ( aankoop bh 60 en 7,50 naaiwerk) heb ik nu een goede bh. Advies: koop nooit iets bij deze onprofessionele arrogante verkoopster!
20-02 door Nijn

Hee, fijn! Een feedbackmanier die niet door mevr. Van E. Verwijderd wordt... Deze mevrouw handelt in strijd met de wet en houdt na retourzending het geld zelf. Want, zo redeneert mevrouw, ik heb een BH in de uitverkoop gekocht en dan heb je geen recht op geld terug. Ik heb aangifte gedaan, helaas kan politie niets voor me doen. Dus mevrouw van E. strijkt 59,00 op en kan de bh's opnieuw aan een andere klant verkopen. Lucratieve business!! Nooit iets kopen en als je er wel iets koopt: doe vooral aangifte.
03-02 door J

Na een mailwisseling van enkele weken is mij duidelijk dat deze dame vooral een ding wil en dat is GEEN GELD TERUG betalen. Het gaat niet erom je klant tevreden stellen en een het juiste product te helpen. Nadat ik een bh terug heb gestuurd die niet paste, kreeg ik een mail met het aanbod van 2 andere bh's. Deze belandde in mijn junkmail en zag ik pas veel later omdat ik ook niet verwachtte dat zij mij iets anders gingen aanbieden i.p.v. mijn geld terugstorten. Ik heb vervolgens gemaild maar nee geld terug is geen optie want dat had ik niet goed aangegeven op het retourformulier, daarop had ik ook niet aangegeven dat ik iets anders wilde bestellen maar dat ter zijde. Volgende reden: een racerback bestaat helemaal niet in jouw maat. Nog een reden: we hebben de hele tijd 2 bh's voor je apart gehouden. Deze 2 bh's hebben zij voor mij geselecteerd en eentje daarvan hebben ik al in mijn bezit, ooit bij hun besteld. Nog een reden: de leveringsvoorwaarden zijn er om je aan te houden anders kunnen we ze beter afschaffen. De klantvriendelijke en coulante omgang met klanten is helaas een puntje die op deze leveringsvoorwaarden mist. Ik zou iedereen ten sterkste afraden om hier te bestellen want grote kans dat je je belazerd voelt.
28-01 door Rilana

Koop hier niks!!!! Ik zou haar het liefst - sterren geven. Ik ben nog nooit zo onbeschoft behandeld! Ik mocht haar niet bellen zei ze direct, want ik had de vorige dag al een mailtje gestuurd en dan mag je niet meer bellen. Ik wilde graag met haar overleggen, maar die vrouw is voor totaal geen reden vatbaar. De bh heb ik ontvangen, maar het klopte niet met wat er op haar site staat! Ik twijfelde of ik de bh zou retourneren (en dan een andere) of deze zou houden. Ik had nog geen reactie gehad op de mail en ik zou vlakbij de post komen, dus ik dacht ik bel haar even. Dan weet ik zeker of ik hem wil ruilen of niet. Nou...geen bedrijf heeft me ooit zo boos weten te maken!
05-01 door Coby

Ook ik heb slechte ervaringen met deze mevrouw, bestelling gedaan, maar niets ontvangen. Mailen herhaaldelijk, maar geen respons. Krijg geen geld terug, maar waar zijn de bh's gebleven? Dus dames noooooit hier iets bestellen
05-09 door Advies

Ik herken de verhalen. Is er iemand die het voorelkaar heeft gekregen zijn gelijk te krijgen. Ik hoor graag concreet hoe je dat hebt gedaan. Met name van 'ik ben wie ik ben'.
17-06 door Sannie

Zelfs 1 ster is nog teveel eer voor deze dame. Heb een sportbh besteld bij kiesdejuistesportbh.nl en met Ideal betaald. Op de site stond bij de omschrijving dat de schouderbandjes verstelbaar waren. Dat bleek niet zo te zijn, heb de bh om die reden retourgezonden. Heb dat aangetekend gedaan. Op dat moment stond op de website ook dat de retourkosten bij niet-aankopen voor rekening zijn van de klant. Dit staat ook op hun retourformulier dat bij de levering is bijgesloten. Prima, die kosten had ik al betaald door het aangetekend verzenden. Wordt na mijn retourzending de website aangepast, wordt beweerd dat nooit op de site stond dat de bandjes verstelbaar zijn en omdat ik de bh niet heb gehouden krijg ik mijn geld terug minus 5 euro verzendkosten. Ik heb de bewijzen in handen (kopieën van de webpagina's) dat dit wel degelijk op de site stond. Bovendien staaat op het retourformulier ook dat de RETOURkosten voor rekening van de klant zijn. Toch is er nu 5 euro van mijn geld achtergehouden. Dat mens is gewoon een dief en een oplichtster.
03-05 door Lucia

Ik heb hier dezelfde ervaringen mee. Ze houdt haar administratie niet bij en beweert dan dat ze het retour nooit heeft ontvangen. Het is een leuk idee maar de uitvoering is waardeloos!
23-04 door Kay

Zeer slechte ervaring, als de bestelde bh's in orde zijn geen probleem, maar pas op bij retournering er word gewoon glashard en kortaf gezegd dat de zending nooit is aangekomen en dat er maar contact opgenomen moet worden met Post.Nl want daar zal de fout wel liggen , als mevrouw zo druk is met haar bedrijf en administratie heb ik alle begrip voor enige vertraging,maar zij claimt dat er meerdere dames werkzaam zijn en de gehele dag bezig zijn met klanten zowel live als telefonisch te woord te staan dan komt de geloofwaardigheid wel erg disputabel over daar de levering maar op zich laat wachten.
10-04 door Ikbenwieikben

In januari heb ik 2 sportbh’s besteld bij kiesdejuistesportbh.nl. Die bestelling is nooit aangekomen. Toen ik daar melding van maakte, hoorde ik eerst een tijdje niets, maar na herhaaldelijk aandringen werden er dan toch 2 nieuwe sportbh’s toegestuurd. Vanwege het feit dat de bh’s niet aan mijn wensen voldeden, heb ik de bh’s per aangetekende post teruggestuurd. Nadat de terugbetalingstermijn verstreken was en ik mijn geld nog niet terug had gekregen, heb ik wederom contact gezocht met dit bedrijf. De eigenaresse was niet van plan om het geld terug te betalen omdat ik de eerste zending zogenaamd achterover gedrukt zou hebben. Pas toen ben ik het bedrijf en de eigenaresse gaan googlen en dan schrik je je werkelijk rot. Forums vol kwam ik tegen met slechte ervaringen met dit bedrijf. Als je eenmaal een bh hebt besteld, en die bevalt niet, dan wordt het je flink lastig gemaakt om je geld terug te krijgen. Ik heb alles op alles gezet en gedreigd met juridische stappen. Uiteindelijk heb ik mijn geld terug gekregen met de mededeling dat ze hoopte dat ik weinig plezier zou beleven aan de gestolen bh’s. Ik denk dat ze mijn hete adem in haar nek voelde en daardoor overstag is gegaan. Doordat het om relatief lage bedragen gaat, waardoor rechtsbijstandverzekeringen niet in actie komen, blijft dit bedrijf rustig haar gang gaan. De meeste gedupeerden nemen geen stappen meer, omdat ze niet weten welke weg ze moeten bewandelen. Het is schandalig dat dit bedrijf hier nog steeds mee weg kan komen. Wees gewaarschuwd! Zodra je voor het eerst iets koopt bij een voor jou onbekende webshop adviseer ik je om eerst even te googlen. Zo voorkom je een heleboel ellende.
12-03 door claudia

Mensen Koop hier niks aub! Dit is een oplichtster. Je kunt gerust iets ruilen of retour sturen maar naar je geld kun je fluiten! Een gewaarschuwd mens telt voor 2! Zeg het voort, deze mevrouw moet aangepakt worden!!!
23-02 door Onyx88

In 2009 kocht ik voor het eerst wat bij Anita van kiesdejuistesportbh.nl. Ik was enkele jaren tevreden klant, kocht jaarlijks zo’n 2-3 bh’s en ben zelfs 2 keer aan huis geweest om iets te passen. Eind december 2013 plaatste ik weer een bestelling en kocht 2 bh’s en een hipster. Omdat ik iets was afgevallen wilde ik een maatje kleiner dan gewoonlijk proberen, maar één van de bh’s en de hipster bleken niet te passen en een dag na ontvangst van het pakketje heb ik de hipster en de te kleine bh retour gezonden. Ik besteedde er verder niet zo veel aandacht aan, omdat ik voor mijn studie naar het buitenland moest, maar toen ik terug kwam zag ik dat er nog geen geld retour was overgemaakt en we waren al 5-6 weken verder. Ik heb bij Anita geïnformeerd en die zei dat ze mijn retourzending nooit heeft ontvangen en dat Post.nl vermoedelijk mijn retourzending heeft zoekgemaakt. Ik had nog geen argwaan en ging het klachtenformulier van Post.nl invullen, maar daar had ik wat gegevens voor nodig. Terwijl ik dat formulier aan het invullen was, typte ik haar naam in bij Google en trof zo veel oplichtingszaken dat ik niet meer kon geloven dat Post.nl mijn zending heeft zoekgemaakt. Hier was kwade opzet in het spel! Anita heeft zélf mijn zending achterovergedrukt en wílde gewoon geen geld retour geven! Net als bij veel van die andere oplichtingszaken reageerde Anita kribbig en onvriendelijk. Ik heb haar nog een tegenvoorstel gedaan, gewoon die bh in de gebruikelijke maat opsturen en voor de rest van het bedrag-zand erover, maar dat wilde zij niet. Natuurlijk voel ik mij stom, ik heb ook gezien dat het keurmerk van haar website verdwenen is (toen ik voor het eerst bestelde was het er nog) en had ik misschien beter op kunnen letten, maar ik vertrouwde haar eigenlijk omdat ik al jaren klant was. Ondertussen heb ik aangifte gedaan bij de politie en ben ik bezig met mijn verhaal op alle mogelijke fora en andere kanalen te verspreiden. Mijn vertrouwen is beschaamd, ik voel mij gekwetst en ik hoop dat ik voor alle andere mensen een goede waarschuwing af kan geven. Zelfs in 2014 worden mensen nog door Anita van kiesdejuistesportbh.nl opgelicht.
30-10 door Bollen

Ik ben gewoon van slag ik namelijk enorm onaardig te woord gestaan zelf onbeschoft, terwijl mijn vraag alleen is wanneer mijn sportBH na 2 weken wachten geleverd wordt. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt, dat iemand zo vreselijk onbeschoft tegen een klant doet. Ik moet gewoon wachten en ze kan me geen verdere informatie verstrekken. Ik ben benieuwd hoelang het wachten gaat duren. Mijn advies nooit iets kopen bij dejuistesportBH!
18-09 door Irma

Ik ben met mevr van Elmpt aan het steggelen om € 5,00 terug te krijgen die ze standaard van het retour bedrag afhaalt. Ook ik kreeg een mail nav het retoursturen dat ze de bh net de dag er voor ontvangen had. Ik had een verzendbewijs van 3 weken er voor... Hoezo... gisteren... Ik raad aan om naar een goede sportzaak te gaan maar niet meer naar Mevr van Elmpt.. ze doet in eerste instantie aardig maar is niet thuis als je met vragen komt... Triest...
06-09 door Myrte

Ik ben blij deze berichten allemaal te lezen voordat ik ga bestellen. De site ziet er prachtig uit en test beloofd heel wat. Deze heb ik dan ook gemaakt, met een goed advies.... Ik heb naar mijn mening een goede sport bh gevonden voor 70 euro... Maar Antia smeert er mij een aan van boven de 100 euro.. met mijn cup i , weet ik echt na al die jaren wel wat voor soort goed voor me is... Ik heb haar ook nog gebeld, om te vragen wat de mogelijkheden waren met niet goed geld terug garantie ivm mijn huisvesting in zuidduitsland, er is geen beweging in die vrouw te krijgen. ze is bijzonder onaardig.. kreng!
16-07 door Janine

Na vier maanden geleden een beha te hebben besteld en retour gestuurd, heb ik mijn geld nog steeds niet terug. Mevrouw van Elmpt is bijzonder onvriendelijk. Hier niets kopen!
05-06 door Bert

Gewoon aangifte doen bij Mijnpolitie.nl (5 minuten werk met je DigID)en nooit meer iets kopen bij deze winkel!
30-05 door Haarsma

Ook ik zal hier namens mijn vriendin nog maar even een bericht plaatsen. Zij heeft een BH besteld, met een andere BH op zicht. Helaas niet de juiste maat, dus daarom teruggestuurd voor andere maat. Na nog even telefoonisch contact te hebben gezocht behandelde mevr. van Elmpt m'n vriendin zodanig onvriendelijk dat zij helemaal geen BH meer van haar wilde. Daarom heeft zij per mail laten weten af te zien van de andere maat en graag haal geld retour te willen hebben. Helaas niet aangetekend verzonden, dus je voelt hem al aankomen. Mevrouw van Elmpt beweert nu dat zij nooit iets terug heeft ontvangen en weigert het overgemaakte geld terug te storten. Ook na vele aangetekende brieven en ingebrekestellingen, geen enkele reactie. Als persoon hoop ik dat mevrouw van Elmpt binnenkort een keertje de verkeerde persoon boos maakt. Als psycholoog hoop ik dat mevrouw van Elmpt zich spoedig onder behandeling stelt.
24-05 door Mark / Mark_1987

Triest dat het zo moest lopen, maar zaak is vooralsnog opgelost met mevr. van Emlpt. Voorgaande posts kunnen verwijderd worden.
22-05 door Willeke

Mijn verhaal uit 2010 (heb helaas geen aangifte gedaan): Nou, klaarblijkelijk ben ik ook slachtoffer van deze mevrouw. Wat ben ik een sukkel zeg, dat ik hier in ben getrapt. Heb ca. 4 weken geleden een beha besteld via een kortingsactie (alle kleine beetjes helpen toch?). Netjes het formulier op de site ingevuld en tevens een 2e bh meebesteld. Betaalt via I-deal. Ik kreeg de bh's keurig thuis, alleen bleken ze volstrekt niet te passen, op geen enkele wijze. Volgens het informatieblad geldt niet-goed, geld-terug. Dit heb ik dus op het retourformulier aangegeven omdat ik liever ga passen. Dom van mezelf, had ik eerder moeten doen! Anyway, ik heb de spullen vrijdag 16 juli geretourneerd en op maandag 19 juli kreeg ik een mail dat de spullen in goede orde zijn ontvangen maar dat de niet-goed, geld terug actie NIET geldt als er gebruik wordt gemaakt van een kortingscoupon. ?????? Dat staat niet op het bijgeleverde informatieblad, noch kom ik het ergens op de site tegen. Dus ik reageer met deze informatie. Vervolgens krijg ik een mail terug waarin mevrouw (nou ja, mevrouw) een lijstje regels geeft die gelden bij het gebruik maken van een kortingscoupon. Ik noem 3 regels die in dit overzicht werden genoemd: 1. U mag ruilen zo vaak u wilt. Mocht u toch niet tevreden zijn: niet goed, geld terug. 2. Bij het bestellen van een bh met een kortingscoupon mag u geen gebruik maken van de mogelijkheid om een 2e beha in bruikleen te passen. 3 (en dit was de laatste van de 12 regels). Bij gebruik van een kortingscoupon geldt de niet-goed, geld-terug actie niet. Volgens mij spreken regel 1 en 3 elkaar tegen. En heb ik dus WEL gebruik gemaakt van de 2e bh bruikleen dus ook hierin spreekt mevrouw zichzelf tegen. Hierop heb ik haar geattendeerd en heb haar nogmaals verzocht me mijn geld terug te geven. Tevens heb ik haar gewezen op de opmerking in haar informatieblad waarin ze aangeeft dat de geleverde beha's ongebruikt en beschadigd (???) retour moeten worden gestuurd. Na het lezen van de laatste mail was ik woedend en heb ik aangegeven gebruik te willen maken van mijn consumentenrecht en een directe terugbetaling van mijn geld te eisen. Taal nog teken!!!! Afgelopen maandag heb ik haar nogmaals gemaild met het verzoek mijn geld terug te storten. Ook geen reactie. Ik ga haar nog 1 officiële brief sturen per aangetekende post (kost het me weer geld) en als ik dan niet binnen 7 dagen mijn geld terug heb, doe ik ook aangifte van diefstal.
22-05 door Mark_1987

Zouden de mensen met klachten aangaande oplichting deze ook hier willen vermelden, daar is een lijst. http://www.opgeletopinternet.nl/index.php/topic,10717.0.html
19-05 door Mark

Ik plaats hier deze waarschuwing namens mijn moeder, want zoals u aan mijn naam kunt zien ben ik geen vrouw en heb ik dus geen BH nodig. Mijn moeder heeft ter goede trouw een sport-bh besteld via bovengenoemde webshop er vanuit gaande dat alles netjes/eerlijk verloopt. Maar de BH is nooit ontvangen. Oke, je zou verwachten fout in de post, pakketje kwijt etc. Maar laat dit nu geen incident zijn, nadat ik voor mijn moeder wat ging speuren op google e.d. doken op verschillende fora zoals Viva, Bokt, Tros Radar de naam Anita van Elmpt op... En jawel legio aan voorbeelden, veelal wordt de bestelling wel bezorgd, maar wanneer iets retour gaat komt het geld nooit terug. Ik vind dit nog erger omdat deze website zich ook richt op vrouwen die herstellende zijn van bijvoorbeeld de gevolgen van borstkanker en daardoor veelal onzeker zijn en geholpen denken te zijn door de aangeboden 'pas en retour' beloftes. Mijn moeder heeft contact gezocht maar e-mails worden nauwelijks beantwoord en wanneer wel wordt mevrouw nogal nijdig. Ondertussen kan mijn moeder dus fluiten naar zowel haar BH als de 50 euro. Op een ander forum stond al een reactie; door de kleine bedragen kan ze vrijwel ongestoord doorgaan. Er zijn zover ik tussen de reacties kon lezen vanaf 2010 tot nu al aangiftes gedaan, maar daarvoor is toch samenwerking nodig van meerdere gedupeerden. Tot slot raad ik iedereen aan altijd de naam eerst te googelen evenals de keurmerken, dit laatste heeft mevrouw van Elmpt vervalst, of beter gezegd, ze is dit keurmerk verloren maar schijnt het nog wel te gebruiken. Koop hier dus niet! Ik heb op Opgelicht.nl ook een bericht geplaatst en ook op NuJIJ hoe meer mensen gewaarschuwd zijn, hoe beter.
02-05 door X

Mw verkoopt mooie producten maar heeft geen kaas gegeten van de wetgeving waaraan zij als webwinkelier moet voldoen wat betreft de herroepingswet. En daarover valt niet met haar over te communiceren. Ook wanneer je haar uitlegt hoe de wet in elkaar steekt, blijft ze bij haar onjuiste standpunt. de termijn van 7 dagen hanteert ze in haar voordeel en onwetmatig. termijn gaat in op dag ná ontvangst en bedraagt 7 wérkdagen tot verzenddatum, dus niet de dag dat zij het binnenkrijgt, maar de dag dat jij het verstuurt telt volgens de wet). Ze is hier bijzonder hardnekkig in. Ik zie geen keurmerk op haar site, anders had ik hen bericht van deze wanpraktijken.
06-04 door Jaqueline

KOOP hier NIET! Mevrouw van Empt is een OPLICHTER! Pakket geretourneerd, maar volgens mevrouw van Empt is dit niet aangekomen. Vervolgens gaat ze mij beschuldigen van haar lastig vallen. Ik heb aangifte gedaan. Hopelijk doen meer mensen dit - kan gemakkelijk online - en wordt ze eindelijk gestopt.
19-03 door Bert

Net een zeer slechte ervaring gehad met deze webwinkel. Ik had eerst deze reviews moeten lezen. We hadden een kado voor onze dochter. Het moest een kleine maat sportBH zijn. De BH bleek veel te groot. Op het label stond een L! Ik heb haar gebeld. Hierbij gaf ik aan dat er een L op het etiket stond. Ze was vanaf het begin erg onvriendelijk. Het was toch echt de juiste maat. Ik moest de BH maar terug sturen en een andere bestellen. Toen ik aangaf dat ik mijn geld terug wilde, werd ik meteen beschuldigd van bedreiging! Ik wist eigenlijk niet wat ik mee maakte. Doe in ieder geval nooit zaken met deze dame!
08-03 door Sina

Verstandig om geen zaken mee te dien. ik heb nl. onderstaande verhaal van mij op een andere site gezet. vervolgens heb ik reacties gehad van Mevr. van Elmpt. Anita is niet eerlijk want met alle mailtjes heen en weer en met alle bewijzen erbij blijft ze nog steeds volhouden dat ik niet voldoe etc. en dus geen recht heb op mijn geld terug. Alternatief is wel geboden, maar dit is iets anders uitzoeken en hier ga ik niet mee akkoord, want ik wil niet iets anders uitzoeken al helemaal niet bij iemand die mij ' beschuldigt' van een en ander. ik ben bezig met aangifte e.d. Mijn verhaal: Ikheb in sept. 2011 een sportbh via deze site besteld. Kwam goed over ook het advies e.d. Daarom durfde ik wel te bestellen via het internet. Ik heb keurig een sportbh ontvangen, maar zat niet goed. Heb aangegeven dat ik toch twijfelde (om zo een bh te kopen) en mijn geld terug wilde. (Dit moest kunnen want ik heb gelijk de bh teruggezonden dus binnen de 7dagen retour dus niet goed geld terug gold dan nog) volgens Anita was dit niet zo en daarom heb ik me overlaten halen om toch een nieuwe duurdere sportbh aan te schaffen. Gevoel was bij mij niet goed maar toch gedaan. Deze bh zat ook niet goed dus ik heb weer aangegeven dat ik mijn geld terugwilde, zowel via de mail als telefonisch contact gehad, maar ik zou geen geld terug krijgen. Dit klopte volgens mij niet en ik ben ook verder gegaan om uit te zoeken wat mijn rechten waren, maar helaas door omstandigheden ben ik niet verder gegaan en heb alles maar gelaten zoals het was. Gevolg. €89,95 en geen bh! Nu ik me beter voel wil ik wel weer de strijd aangaan, hoop op een goede afloop. Blijf er nl. Bij dat ik recht heb op mijn eigen geld, wat nu nog steeds in het bezit is van Anita
08-03 door Sina

Verstandig om geen zaken mee te dien. ik heb nl. onderstaande verhaal van mij op een andere site gezet. vervolgens heb ik reacties gehad van Mevr. van Elmpt. Anita is niet eerlijk want met alle mailtjes heen en weer en met alle bewijzen erbij blijft ze nog steeds volhouden dat ik niet voldoe etc. en dus geen recht heb op mijn geld terug. Alternatief is wel geboden, maar dit is iets anders uitzoeken en hier ga ik niet mee akkoord, want ik wil niet iets anders uitzoeken al helemaal niet bij iemand die mij ' beschuldigt' van een en ander. ik ben bezig met aangifte e.d. Mijn verhaal: Ikheb in sept. 2011 een sportbh via deze site besteld. Kwam goed over ook het advies e.d. Daarom durfde ik wel te bestellen via het internet. Ik heb keurig een sportbh ontvangen, maar zat niet goed. Heb aangegeven dat ik toch twijfelde (om zo een bh te kopen) en mijn geld terug wilde. (Dit moest kunnen want ik heb gelijk de bh teruggezonden dus binnen de 7dagen retour dus niet goed geld terug gold dan nog) volgens Anita was dit niet zo en daarom heb ik me overlaten halen om toch een nieuwe duurdere sportbh aan te schaffen. Gevoel was bij mij niet goed maar toch gedaan. Deze bh zat ook niet goed dus ik heb weer aangegeven dat ik mijn geld terugwilde, zowel via de mail als telefonisch contact gehad, maar ik zou geen geld terug krijgen. Dit klopte volgens mij niet en ik ben ook verder gegaan om uit te zoeken wat mijn rechten waren, maar helaas door omstandigheden ben ik niet verder gegaan en heb alles maar gelaten zoals het was. Gevolg. €89,95 en geen bh! Nu ik me beter voel wil ik wel weer de strijd aangaan, hoop op een goede afloop. Blijf er nl. Bij dat ik recht heb op mijn eigen geld, wat nu nog steeds in het bezit is van Anita
15-02 door Jessica

NIETS BESTELLEN!!! Ik heb hele negatieve ervaringen met mevrouw van Elmpt! Mijn retourzending zou ook niet aangekomen zijn, terwijl het pakje volgens TNT netjes was afgeleverd. Volgens Anita van Elmpt was het pakje door de postbode achterovergedrukt en had ik gewoon pech. Ik moest maar een klacht indienen bij TNT. Ik ben mevrouw blijven bellen, mailen en sms-en en heb zelfs haar buren aangeschreven of mijn pakje daar misschien was beland. Ik heb van 5 buurtbewoners een reactie gehad. Zij waren bekend met de frauduleuze zaakjes van Anita. Ze blijkt niet alleen klanten op te lichten en te bestelen... Uiteindelijk wilde Anita aangifte tegen mij doen voor stalking,toen ik aangaf dat ik zelf aangifte zou doen heeft ze uiteindelijk het aankoopbedrag teruggestort. Begrijp niet dat ze zo lang door kan gaan! Ze moet gestopt worden.
20-01 door Janet

Dat dit soort bedrijven nog bestaan, schandalig. Klantenservice is NUL! Zodra het geld bij hun binnen is besta je als klant niet meer.
22-11 door Desiree

En ja hoor ook ik ben de dupe van deze dame. Snel rijk worden over iemand anders rug. Bestelling terug gestuurd en zit te wachten op mijn geld. Dit wordt een leuke zaak voor Radar.
02-11 door Wilmie

Ben al weken aan het mailen met deze Anita, krijg nog een bedrag van 49,95 terug van een bestelling van juli die ik nooit ontvangen heb. Administratie van dit bedrijf klopt niet. Nooit meer zal ik hier iets bestellen ga ervoor zorgen dat deze site via social media zoveel negatieve aandacht krijgt dat ze kunnen opdoeken!!
14-09 door Daantje

Ook ik heb helaas een zéér slechte ervaring met mevr. van Elmpt. Bij mij zou de retourzending ook niet aangekomen zijn, en daar ging mijn 60 euro. Het is alweer een tijdje geleden, maar helaas gebeurt het nog steeds. Het keurmerk dat zij hanteert, heb ik nog gemaild. Er zou werk van gemaakt worden, maar na twee mailtjes die ik van ze kreeg met de vraag of het opgelost was, heb ik nooit meer iets van ze vernomen. Belachelijk dat dit ongestraft kan!
26-08 door Marieke

Herkenbare verhalen, bij mij was het weer een andere truuk. Twee BH's opgestuurd een met label en een zonder. De zonder labels was de zogenaamde BH om te proberen. De ene was goed de BH zonder labels heb ik teruggesuurd, want die paste niet. Krijg nu vervelende mailtjes dat er geen label meer aanzit en de BH gedragen is en er zweetplekken inzitten. Totaal niet het geval. Heel jameer want er is volgens mij best behoefte aan goede online sportBH winkel.
08-08 door Anne

Mw van Elmpt is een oplichtster! En dat niet alleen, ze is heel erg ziek: adverteren met medische sport bh's voor vrouwen die kwaadaardige borstaandoeningen hebben gehad, en deze vrouwen vervolgens ook nog eens afzetten. Walchelijk! Gelukkig heb ik e.e.a. aangetekend retour gezonden. Probeerde ze ook nog onderuit te komen, maar nadat ik kon aantonen dat ze voor ontvangst had getekend kon ze niet anders. Haar website is niet eens 1-ster waard, kan helaas niet anders kiezen..
30-07 door Erry

Mijn ervaringen zijn ook niet al te best. Heb een badpak gekocht en dat beviel niet. Binnen de termijn terug gestuurd. Pas 1 week later werd aan mij doorgegeven dat het binnen was en vanaf dat moment zou ik binnen 20 werkdagen het geld, met aftrek van portokosten, terug ontvangen. Toen die termijn verstreken was en ik dat mailde kreeg ik te horen: 20 werkdagen is 1 maand! Op mijn antwoord dat dat 4 weken waren bleef mevrouw haar standpunt staan: 1 maand. Nu geld ontvangen. Uiteindelijk badpak verstuurd op 19 juni en nu op 30 juli het geld pas terug! Heb veel ervaring met kopen op internet en ook met eventuele terugbetalingen, maar zo lang nog nooit! Zal er nooit meer wat bestellen bij de "juiste sportbeha".
08-06 door Liesbeth

Deze vrouw is een oplichter! Hier niks kopen. Zij zoekt naar redenen om u uw geld niet terug te betalen.
07-06 door Bertje1965

Ook ik heb recentelijk een zeer slechte ervaring met deze dame. Heb bij haar thuis 2 beha's gekocht. Thuis kaartjes netjes eraf geknipt en bewaard, voor je weet nooit waar t voor nodig is. Toen ik 1 van de 2 bh's thuis aantrok zat t niet lekker, zag ineens een afwijkende maat erin staan....misschien per ongeluk verkeerde beha ingepakt?Toch niet zo goed gekeken bij t passen? Kan gebeuren. Ik stuur mevrouw een nette mail met de uitleg en retourneer de beha met de afgeknipte kaartjes. De andere beha was goed, heb ik hier thuis met ook nog het bijbehorende kaartje. De eerste reactie van mevrouw was dat ik geen correct retourformulier had ingevuld, nee dat kan ook niet als je die niet heb gekregen bij de aankoop aan huis. Na een week kreeg ik een mail dat de beha was aangekomen maar met het verkeerde kaartje, namelijk het kaartje van de beha die ik hier nog thuis heb volgens mevrouw, dus helaas, ruilen is niet mogelijk. Kon me dit niet voorstellen omdat ik de kaartjes zorgvuldig had bewaard en goed had gekeken wat ik op had gestuurd. Thuis nagekeken en inderdaad, kaartje van de beha thuis en de aankoopbon in mijn bezit. Dit gescanned en naar mevrouw gemailed. Vervolgens gaat mevrouw mij meerdere malen uitleggen welke kaartjes juist zijn etc etc. Hier heb ik geen boodschap aan: ik heb 2 beha's bij mevrouw gekocht, dus maar 2 soorten kaartjes en het kaartje wat bij de beha hoort die ik heb gehouden is hier bij mij thuis. Ik kan er niets anders van maken dat ik het juiste kaartje heb meegestuurd. Ik wilde ruilen, maar daar had ik geen zin meer in en wil dus mijn geld terug. Maar dat kan volgens mevrouw niet met een fout kaartje. Ik vind mevrouw erg klantonvriendelijk, ik wordt ervan beschuldigd dat ik het fout heb gedaan en daar kan ik niet bij wanneer ik het bewijs hier heb dat t niet zo is.
06-06 door Sophie

Ook ik ben de dupe van mevrouw Anita van Elmpt. Ook bij mij zegt zij dat de retourzending niet bij haar is aangekomen. Zij zegt zelf dat 0,0001% van alle post zoekraakt. Een zeer kleine hoeveelheid en des te merkwaardiger dat dan steeds bij haar gebeurd. Hier niks bestellen!! Het is haar intentie mensen te lokken met haar voordelige retourbeleid; echter in de praktijk valt dit anders uit. Mail mij als ook u wil dat deze mevrouw gestopt wordt in haar fraudelente handelen. Met meerdere mensen staan wij erg sterk om een zaak tegen haar beginnen – welke ik inmiddels aan het opstarten ben. Of doe in ieder geval aangifte bij de politie. Dit kan online. Na drie aangiften gaat de politie een onderzoek tegen haar starten, dus dit is zeker de moeite waard.
26-11 door gofloor

Wie heeft nog meer negatieve ervaringen met deze webwinkel. Meldt dit dan bij gofloor@gmail.com. Samen kunnen we er wellicht iets tegen doen!
27-09 door klantenservice kiesd…

In reactie op bovenstaand bericht van mevrouw Rachel d.d. 12 november 2010. Kies de Juiste Sportbeha vindt service erg belangrijk! Mocht de klacht nog niet of geheel naar tevredenheid opgelost zijn verzoeken wij u een mail te sturen naar: kiesdejuistesportbeha@gmail.com met een duidelijke omschrijving van uw klacht en uw klantgegevens. Wij kunnen dan uw klacht in behandeling nemen en persoonlijk contact met u opnemen. Met sportieve groet, De klantenservice, Kies de Juiste Sportbeha
12-11 door Rachel

Nooit meer zal ik hier bestellen. Deze mevrouw is heel snel in het mailen van een advies en in het versturen van bh's maar in het terug betalen niet. Daarbij zegt ze dat je mag ruilen tot je de goede bh hebt gevonden maar je kunt beter steeds een nieuwe bh bestellen. Ik heb 4 bh besteld gehad waarvan er maar 1 naar mijn zin was. De rest heb ik nog geprobeert te ruilen in een andere maat maar die zaten me niet fijn. Toen ik om me geld terug vroeg kreeg ik te horen dat ik mijn geld niet terug kreeg omdat ik ze niet terug gestuurd had binnen de 10 dagen. Ik heb hier op gemaild dat ik dit wel heb gedaan, maar zij telde het ruilen niet mee. Ze teld alleen vanaf de eerste leverdatum en als je wilt ruilen dan zijn je 10 dagen om en zit je aan een koop vast. hb was volgens haar wel op tijd en nu zijn we bijna 2 maanden verder en ik heb mijn geld nog niet terug. Ik ben nu bezig met stappen te ondernemen tegen deze mevrouw. Ook mijn schoonmoeder heeft ondervonden dat ze wel snel ik met sturen maar niet met terug storten van het geld. Zij heeft ten einde raad maar wat anders uit gezocht.

Jouw Kies de juiste sport bh review




(wordt niet geplaatst)






Betaalmogelijkheden & keurmerken


Webshops vergelijkbaar met Kies de juiste sport bh

Kies de juiste sport bh vind je in de volgende categorieën