Home24


Bij Home24 vind je design meubels voor in huis en voor in de tuin. Of je nu op zoek bent naar een designkastje of een woonaccessoire om je interieur helemaal af te maken, bij Home24 ben je aan het juiste adres! Alle top design merken vind je in online woonwinkel Home24.nl.

Is home24 betrouwbaar? Zowel ervaringen lezen als beoordelingen plaatsen doe je eveneens op thuisvergelijken.nl

Kerkstraat 163
1017 GG
Amsterdam



151 beoordelingen

Home24 krijgt 2 van de 5 sterren, gebaseerd op 151 151 ervaringen.

09-07 door Claudine

Waardeloos. Artikel op voorraad, maar na 1 maand artikel niet geleverd. Ook niet meer op website. Telefonisch geannuleerd, schriftelijk bevestigd. Na diverse mails en telefoontjes is het geld nog niet teruggestort. Waardeloze administratie, slechte bereikbaarheid, 45 min. wachttijd bij slechts 3 wachtenden..... Kortom, doe geen zaken met dit bedrijf!
05-07 door Janny

Bestelde artikel niet ontvangen. 2x gereageerd en krijg standaard mail. Doen ze verder niets mee. Telefonisch niet bereikbaar. Helaas heb ik vooruit betaald en vrees dat nu iemand anders van mijn geld profiteert. Is er nu echt niemand die dit, uitermate slecht presterende , bedrijf kan aanpakken?
05-07 door Sven Raes

Slechtste online ervaring ooit!! Weken moeten wachten op bestelling die maar niet wou komen.. Verschillende dagen vrijaf moeten nemen op werk maar levering bleef uit.. Nu ben ik al weken aan het wachten op de terugbetaling.. Klantendienst is compleet nutteloos. Ik heb verschillende malen gebeld, het contactformulier ingevuld en gestuurd via Messenger.. Zij zeggen zelf niets te kunnen doen..... Ik heb in het verleden nog besteld via Home24 en dit was in volledig in orde. Maar dit tart alle verbeelding...
23-10 door Greet Nieuwenburg

Ik had een vraag over een kastje die bij een bureau zou horen, ik had al een bureau besteld paar dagen geleden, heb 15 min in de wacht gestaan, heb maar opgehangen, kijk verder wel op internet voor kastje
11-09 door Joke

Ondanks overwegende slechte reviews, toch een bestelling geplaatst. Reden: ik zocht eetkamerstoelen met een maximale zithoogte van 44 cm (sledemodel) en die zijn bijna nergens verkrijgbaar! Toen ik de bestelling had gedaan, dacht ik er ineens aan, dat het draagvermogen er niet bij stond. Dit is wel belangrijk, want sommige stoelen hebben een draagvermogen van 80 kg en dat is voor sommige mensen te weinig en tevens zijn de stoelen dan vaak onstabiel. Ik heb de telefoon gepakt en heb 10 minuten in de wacht gestaan en toen heb ik opgehangen. Nu wacht ik af, als ik de stoelen binnen heb kan ik zelf wel inschatten of ze voldoende stabiel zijn. Over het algemeen is het zo, dat mensen die tevreden zijn, dit normaal vinden en de moeite niet nemen een review te schrijven. Mensen die ontevreden zijn, zetten het meteen op internet. Ondanks ik het een zeer slechte zaak vind, dat een bedrijf moeilijk telefonisch bereikbaar is, geef ik Home24 toch het voordeel van de twijfel. Zodra ik de stoelen binnen heb, zal ik mijn ervaring kenbaar maken. De levertijd is 2 tot 4 werkdagen.
31-08 door Brigitte

Uitstekend Ondanks de slechte recensies toch een bank gekocht want slechte recensies krijg je sneller dan goede. Bank besteld werd binnen 1 week geleverd Geen beschadigingen goede kwaliteit Zou er zeker nog een keer kopen
23-05 door korsten

Had 2 fauteuils besteld.Niet mooi, dus retour op 15 Maart. Werden netjes opgehaald. De prijs 199 euro per stuk.OP 11 Mei, bijna een maand later stond er 199 euro op mijn rekening. Terwijl ze 10 á 15 beloven. De andere 199,00 euro heb ik nog steeds niet gecrediteerd gekregen. Vanochtend gebeld en krijg als antwoord dat beide stoelen gecrediteerd zijn op dezelfde dag. Ik heb bewijs dat het niet zo is. Nu gaan ze het uitzoeken. Dus meer dan 2 maanden geleden en nog al mijn geld niet terug. Ze zijn ook moeilijk telefonisch te bereiken en een e-mail krijg je pas na een week een antwoord waar je niets aan hebt. KOOP DUS NOOIT BIJ HOME 24 IS MIJN ADVIES.
23-04 door Piet

Wij hadden net als zoveel anderen helemaal niets negatiefs gelezen over dit bedrijf. Pas toen we besteld hadden, dus eigenlijk te laat..., ben ik gaan googelen, op Home24, klachten. Wat ik toen las, stemde me niet vrolijk. Als ik dat eerder had gelezen, had ik niet bij dit bedrijf besteld. Het punt is, dat ze kasten hadden in modellen en maten, die prachtig aansloten bij onze wensen. En juist deze modellen konden we in geen enkele winkel vinden. Maar om het kort te houden. Vandaag zijn onze 3 boekenkastjes bezorgd. De bezorgdienst vroeg ons al direct om één pak van de 3 gelijk te controleren, want dat betreffende pak had een beschadiging. Wij checken dat dus, maar natuurlijk zie je niet alles, omdat het nog in de verpakking zat. Volgens de mensen van de vervoersdienst was het al beschadigd, toen ze het in de auto kregen. De beschadigingen leken mee te vallen. Toen de bezorgers weg waren gegaan, heb ik gelijk alle 3 kasten uitgepakt. En er zaten een paar lelijke beschadigingen op de hoeken. Het spaanplaat was daar gebarsten. Want de kwaliteit is natuurlijk niet super. Het is spaanplaat, dus zeer gevoelig. Ik ben al niet meer van plan, om überhaupt home24 nog te contacten, als ik dit allemaal zo hoor, dat ze zulke slechte service geven. Bespaar ik mij de moeite. Ik heb 3 exact dezelfde kasten, dus ik ga proberen 2 kasten goed in elkaar te zetten. De 3e kast komt als laatste, en staat minder in het zicht. Ik zal bepaalde gebreken proberen te camoufleren. Het is maar voor een slaapkamer. Voor een huiskamer zou ik dit soort kasten absoluut niet aanschaffen. Het enige waar ik me positief over kan uitlaten is de levertijd. Er stond zes weken voor. Maar nu na dik 3 weken, dat we ze besteld hadden, zijn ze vandaag binnengekomen. Dat is keurig op tijd. Alleen al het idee, dat je kasten koopt in Duitsland, die gemaakt zijn van spaanplaat. En die vandaar via allerlei bezorgkanalen de lange kwetsbare reis naar Nederland moeten maken. En waar ondertussen veel te veel mee geklungeld wordt, laten vallen, stoten..., maakt dat deze aankoop bij Home24 van ons de eerste en ook direct de laatste aankoop was. Gelukkig hebben we drie goedkope kastjes gekocht. Dus dat maakt dat het allemaal niet zo zuur is. Maar als iemand overweegt hier een dure kast van honderden euro's aan te schaffen. Dan zou ik in zo'n geval het nog maar eens heroverwegen. Ik hoop dat men wat met deze informatie kan.
20-04 door Jannie

Mensen : Niet bestellen bij dit bedrijf!!! 8 weken geleden een slaapbankje besteld en vooruit betaald (stom achteraf, maar ja). De levertijd van 7 weken is inmiddels al lang verstreken. Als ik inlog op "mijn home24" staat al 2 weken dat het bankje binnen 1 week geleverd zal worden. Omdat het bankje maar niet kwam, heb ik dus geprobeerd hier over contact op te nemen met home24 en inderdaad : een drama. Op meerdere e-mail berichten wordt niet gereageerd. Na een aantal keren op verschillende dagen te hebben gebeld (telkens in gesprek toon) kwam ik er op een dag eindelijk wel door. Ik heb 20 minuten in de wacht gestaan, voordat ik te woord werd gestaan. Tijdens dit gesprek werd mij doodleuk verteld dat de levertijd werd verlengd met 7 weken. Dus in totaal 15 weken wachten op een slaapbankje. Mij niet gezien. Ik heb dus via e-mail en via de site het artikel geannuleerd. Nu nog maar zien of ik mijn geld terug krijg. Ik vrees met grote vreze. Ik wacht nog even af, anders moet ik verdere stappen ondernemen. Dus, echt : ik heb nog nooit zo'n zooi mee gemaakt als dit bedrijf. Mijn advies : NIET bestellen!!!! Lekker naar Ikea gaan...
06-04 door Marian

Net mijn bestelling gekregen van Home24. Prima binnen de aangegeven 2 weken geleverd. Het pakketje ga ik straks openen. Ik hoop dat alles goed is, tot nu toe lijkt alles prima, geen beschadigde dozen etc.
27-02 door Marcel

Veel keuze, mooie producten en erg goede prijzen, maar onmogelijk te bereiken. Paar keer gebeld over een defect aan een geleverd meubel, maar na lang wachten de moed opgegeven. Herhaaldelijk gemaild en via hun site zelf een klacht gemeld, maar gen woord van hen over dat de berichten gelezen zouden zijn of dat er naar een oplossing gekeken wordt. Ik geef ze nog even en dan laat ik de boel gewoon weer ophalen.
15-02 door Yvon

Dag probeer al dagen met bedrijf in contact te komen maar niks lukt ook niet per mail, ze willen zeker niets verdienen! Ik krijg op geen enkele manier respons.....
10-02 door Frank

Bedrijf is totaal onbereikbaar voor vragen/problemen. Wachttijd per telefoon minimaal een half uur, geen mailcontact mogelijk. Geen problemen ervaren met de eigenlijk bestelling/levering.
24-01 door henny

Kast besteld op 1-12-15 direct betaald. Na 8 wk zou de kast geleverd worden maar helaas was er iets mis gegaan. De week erop zou de kast dan wel geleverd worden maar helaas de kast bleek beschadigd dus niet verzonden. Ook hiervan geen bericht gehad pas toen ik zelf belde werd me dat verteld. En idd. dat vreselijke deuntje op hun apparaat. De hele bestelling geannuleerd heb er geen vertrouwen meer in, nu afwachten wanneer mijn geld terug komt. Ben heel benieuwd. Kortom hele slechte ervaring met dit bedrijf.
24-01 door

Kast besteld op 1-12-15 direct betaald. Na 8 wk zou de kast geleverd worden maar helaas was er iets mis gegaan. De week erop zou de kast dan wel geleverd worden maar helaas de kast bleek beschadigd dus niet verzonden. Ook hiervan geen bericht gehad pas toen ik zelf belde werd me dat verteld. En idd. dat vreselijke deuntje op hun apparaat. De hele bestelling geannuleerd heb er geen vertrouwen meer in, nu afwachten wanneer mijn geld terug komt. Ben heel benieuwd. Kortom hele slechte ervaring met dit bedrijf.
16-01 door Carine

We hadden bij home24 een kast (Sideboard Letters III Jack & Alice) besteld waarvan de levertermijn 11 weken was. We hadden tegelijk eletronisch betaald. Vanaf het moment van de bestelling bleef de status van bestelling permanent ongewijzigd. Na 11 weken mailden we hen, waarop geen antwoord kwam (behalve een nietszeggende automatic reply.) Ondertussen verscheen op de website van home24 dat precies dezelfde kast binnen 2 weken geleverd zou worden. Pas na een aangetekend schrijven waarin we hen hiermee confronteerden en we dreigden de zaak juridisch aanhangig te maken, werd de kast na 16 weken geleverd. Ondertussen is de levertijd volgens de website nu zogezegd 5 weken, maar mijn (objectieve, zakelijke) review over mijn ervaring is nooit op hun site verschenen (lees 'gecensureerd'). De kast was in orde, maar de service zeker niet!
29-12 door Corinda smits

Wij hebben 25 november 2015 een bedbank besteld en ik probeer hierover telefonisch in contact te komen met het bedrijf home24 echter is het me nu na 2 wkn nog steeds niet gelukt. Je krijgt een vreselijk irritant geluidsbandje te horen en ze zeggen we proberen de wachttijd zo kort mogelijk te houden. De stem telt de minuten af. maar de wachttijd loopt op en je word gewoon niet te woord gestaan. De levering van mijn bestelling zou binnen een week zijn volgens mijn account maar ik heb nog niets ontvangen. Ik krijg het gevoel dat hier een oplichtingspraktijk gaande is. ik bestel hier NOOIT MEER
15-12 door emdemoed

Doorlopend slechte ervaringen. Wel betaald, herhaaldelijk niets geleverd. https://demoedendeschoenen.wordpress.com/
12-12 door Kate

I doubted couple of day whether I should order with Home24 due to many negative reviews on this particular website :) but comparing price/looks I decided to order modern white shinny cabinet (Draaideurkast Lorca/ Rauch Pack´s ). I sent order on 11/11 and received on 2/12 (although delivery was around 6 weeks). Kind of got used to long delivery when living in Belgium. Cabinet is already standing and look just amazing. I really recommend, German quality! I paid Eur 400 instead of 2K if I want measure-made. I am posting positive review because logically, if you are looking at reviews of any company online, 80% of reviews will be negative to complain about whatever issue. Anyway, always good to check before you purchase online!
01-12 door ann gebruers

Hoi, ik heb heel goede ervaringen met HOME24. Ik bestelde in de maand oktober 2015 een semi lederen zitbank, een staande lamp en een Scandinavische dressoir voor in de keuken. De artikelen werden correct geleverd en ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de producten. Ik ben grote fan van HOME24!! Ann
27-11 door Katrien

Super!!! Ondanks de vele negatieve reacties heb Ik even getwijfeld maar gelukkig enkel lof!echt Super!!!Levering na 2 dagen ipv 3. Alles perfect! Dankjewel
17-11 door M.

Hele slechte ervaring, gekocht bed is niet te monteren vanwege inferieure montage delen. Aanvraag van een retourformulier is gedaan, maar na dag wachten nog steeds niet binnen.. Kortom, slechte zooi, en dito service. dikke spijt van mijn aankoop. Nu maar hopen dat ik mijn geld ooit nog terug krijg.
06-10 door An

Ach bah zeg! Ik lees nu pas de vele recensies, en heb net een kast van 230 euro betaald. Er staat een levertijd van 3 weken.. Op hoop van zegen gaat mijn zending wel goed...:\
21-09 door jacob

Ongelofelijk SLECHT bedrijf. Totaal niet bereikbaar voor klanten. Mailtjes worden gewoon niet beantwoord. Onprofessioneel!
07-09 door

Waardeloos!hoezo retourneren. Nooit meer iets bij home24. 0 sterren
18-06 door vandenbussche belgie

ook heel slechte ervaring met home24 nl ,gelukkig mijn voorschot terug gehad.ik wil jullie ook verwittigen voor meubelen MEUBIS maldegem belgie ,daar ben je nog niet zeker van uw voorschot terug te krijgen .echt maffia praktijken !
18-06 door SE

Wat een DRAMA. Nooit een bevestiging ontvangen van mijn bestelling. Na gebeld te hebben heb ik een mailtje moeten sturen naar ene Nicole. Nooit wat van haar teruggehoord. Opeens uit het niets een bericht dat mijn bestelling diezelfde dag geleverd zou worden. Mijn bestelling bestond uit 3 pakketten. Netjes 3 pakketten ontvangen maar helaas.. Ze hadden 2 onderdelen dubbel gestuurd dus 1 ontbrak er. Toen maar weer gebeld waar ik (na 30 minuten in de wacht te hebben gestaan) Paul aan de telefoon kreeg. Nog nooit zo'n slechte klantenservice gehad! Hij kon me niet vinden in het systeem en hij kon me dus niet verder helpen. Hij dreigde zelfs met ophangen toen ik daar uiteraard niet mee akkoord ging aangezien ik mijn bestelling al wel had betaald. Nou na wat uitzoekwerk kreeg een aantal dagen later te horen dat ze mijn bestelling gingen annuleren en ik zou binnen 3 werkdagen retourlabels ontvangen. 3 werkdagen werken 3 werkweken. Gelukkig uiteindelijk wel mijn geld retour gekregen. Deze ellende heeft een maand geduurd. Hier iets bestellen is STERK AF TE RADEN!
12-05 door Maurice

Wat een hopeloos bedrijf. Ik wacht nu al vanaf januari op mijn bank. Ik heb er toen twee besteld met de boodschap 10 werkdagen levertijd. Dat werd al snel 12 weken. Vervolgens is na 5 afspraken zowaar de eerste bank geleverd, de tweede is echter na anderhalve maand teruggevonden bij de vervoerder postNL die uiteindelijk heeft vastgesteld dat deze beschadigd is en deze wordt nu retour gezonden naar Home24. Vooralsnog wacht ik nog steeds op de tweede bank die uiteraard past bij de eerste die ik nu wel heb staan. Nog een paar maanden geduld en wie weet heb ik dan de tweede ook. Ondanks de 24 in de naam moet je niet verwachten dat ze makkelijk bereikbaar zijn. Home24 neemt de telefoon op tot 14.00 uur op werkdagen.
11-05 door ed

4 stoeltjes besteld twee maand geleden, pakketen kwamen allen beschadicht aan. retour gestuurd en we kregen nieuwe toegestuurd . Ook beschadigd ,weer retour gestuurd. twee maanden later beweren ze dat we alles ontvangen zouden hebben. nu reageren ze zelfs niet meer op ons schrijven. we besloten een dossier te bundellen voor de FOD Economische Inspectie.
27-04 door Mn Boekeen

geen ster schandalige behandeling 5 keer een belofte , maar nakomen ho maar,ik plaats ook een klacht bij radar.
27-04 door Mn Boekee

Mevrouw (Mijnheer) Toen ik mijn bestelling ging doen , kreeg ik een melding dat ik eerst een account aan moest maken , bestelling geplaatst en tot mijn verbazing kreeg ik een melding , als u een account aanmaakt krijgt u 10 euro korting , dus probeer ik weer een account aan te maken maar dat ging niet . ik heb gebeld 5 keer en steeds word er beloofd dat ik dat 10 euro gestort krijg en zelfs een bijgaande email , alle smoezen zoals het kwam door een storing en een foutje en drukte ben ik het zat ,zelfs het verhaal van lokale kosten kloppen niet nu hoor ik een aanvang van 54 eurocent , dit heeft gemaakt dat ik me behoorlijk bedrogen voel en na wat rondneuzen op internet , zie ik honderden klachten zelfs bij radar . Ik heb nog een eethoek en gordijnen en vloerkleden nodig , maar zal mij 10 keer bedenken voor ik ooit nog wat bij home 24 koop en als dit niet in orde komt zal ik dit aan iedereen vertellen , inmiddels ben ik die 10 euro kwijt aan telefoon maar het is een kwestie van principe en normen en waarden uwerzijds . met vriendelijke groeten Mevrouw Mn Boekee
21-04 door Maria

Wat een regelrechte ramp: wacht al sinds 6 januari op een 2 tafels. Eindelijk op 14 april levering (na 2x voor niks hebben te zitten wachten) en ik ontvang alleen 2 pakketten met tafelpoten!! weer mee terug gegeven en Klantenservice proberen te bellen, maar alleen maar een in gesprek-toon. Probeer het nu al 3 dagen maar ik krijg ze niet te pakken. Tafels al wel betaald. Geen idee wat ik nu moet doen! Aanvankelijk denk je nog in een soort Bananensplit te zijn beland doordat alles misgaat wat er mis kan gaan, maar nu word het echt heel vervelend en sta ik op het punt van ontploffen. Vooral omdat je niks kunt doen, je wordt niet eens in de wacht gezet. Ga me beraden op verdere stappen in ieder geval.
19-04 door Katja van het Bolsch…

Wat een drama. Levertijden (heel erg) overschrijden zonder mij te informeren. Kast zoekraken. Daarna artikel dubbel leveren, ipv 2 verschillende artikelen. Bij annulering nu al 3 mails gestuurd met verzoek om terugbetaling.
11-04 door Yves

Kleerkast met 3 spiegeldeuren besteld (3,15 m breed). Mooi op tijd geleverd, alles samen en alles zit er bij. Duidelijke en volledige montagetekeningen. Allemaal positief dus. Gezien de prijs kan je niet verwachten dat het volle eik is. Enige omzichtigheid is dus geboden want elke onvoorzichtigheid wordt afgestraft (kans op hoekjes beschadigen, vijzen doordraaien enz...) Voor prijs kwaliteit en voor levering is dit voor mij prima.
10-04 door Anoniem

Dag lotgenoten van Home24, 25 maart heb ik een bestelling geplaatst met als totaalbedrag €814,55. Hiervan heb ik diverse artikelen enkele uren daarna geannuleerd (totaal: €598,-) De kwaliteit van de artikelen die ik in ontvangst heb genomen zijn matig tot zeer slecht. Op zich is hier niets mis mee. Sterker nog dit is een goede zaak en juich dit alleen maar toe. Zo heb je winaars en verliezers, bekwame en onbekwame vaklieden. Dit heet concurrentie. Enigzins zullen de goeden leiden onder de slechten. Hetgeen wat mij ernstig zorgen baart is het volgende: Feit 1.) Als je even Googled naar Home24 dan zijn het gros van de ervaringen negatief. Los van de kwaliteit van de geleverde artikelen. Levering van artikelen van matige tot zeer slechte kwaliteit is een goedrecht van Home24 Feit 2.) Ik heb de bestelling van diverse artikelen geannuleerd, waarvan ik de dag erop 26mrt een nette bevestiging heb ontvangen. Tevens zelfs een bevestiging dat annulering mogelijk was. Conform de wetgeving is dit altijd mogelijk en zal terugbetaling binnen 14 dagen moeten verschieden maar dit terzijde. Feit 3.) Tot op de dag van vandaag 10 april 2015 is het bedrag van €598,- nog niet op mijn rekening bijgeschreven. Op zich geen wereldschokkend bedrag maar het is een principe kwestie. Feit 4.) Op 10 april 2015 neem ik telefonisch contact met ze op en vraag wat er aan de hand is. Als antwoord krijg ik dat ze mijn bankgegevens niet hebben. LOL hahaha. Ze zullen direct een mail opstellen om deze gegevens te vragen. Het telefonisch doorgeven van deze gegevens is niet mogelijk, wat overigens prima past in het beeld van hetgeen wat hiervoor is voorgevallen. Feit 5.) Zoals verwacht duurt het enige tijd dat ik deze mail ontvang. Ondertussen dien ik een klacht in via de thuiswinkel waarborg en krijg wel direct mail van Home24. Ze geven aan dat ze het totaal bedrag binnen 10 werkdagen zullen overmaken. Binnen 10 werkdagen?!! Wat een onzin zeg. Feit 6.) Alles wijst erop dat ze betaling zo lang mogelijk uit willen stellen. Opzich is hier ook niets mis mee overigens parasiteerd dit wel het consumenten vertrouwen van online aankopen wat onwenselijk is. Ik heb het gevoel dat ze zich groter voordoen (omzet) dan ze werkelijk zijn. Is dit wel hun core business of spelen er op de achtergrond duistere zaken??? De belastingdienst doet er denk ik goed aan om de zaken van Home24 eens goed onder de loep te nemen.
09-04 door Ben Spijker

Zeer slechte organisatie. Niets bestellen! Ik heb een kast besteld en deze is nu zoek. Ze zeggen dat ie bij PostNL staat, maar PostNL weet van niets. Klantenservice is gewoonweg niet bereikbaar.
23-03 door Anne-Marie

Ze beloven van alles maar komen niets na. Op mails word niet gereageerd. Telefonisch niet berijkbaar. Ik koop hier nooit meer wat Van: Home24 Klantenservice Datum: 11-2-2015 10:43:56 Aan: -----@---------.nl Onderwerp: Uw bestelling bij Home24. Bestelnummer: 10309001448436 Beste Mevrouw van Brenk, Zoals aan de telefoon besproken hierbij de bevestiging van uw korting. Omdat uw bestelling zodanig is vertraagd hebben wij u een compensatie aangeboden van 15% over het aankoopbedrag van artikel M-DE-000159. Naar verwachting word uw bestelling bezorgd in Kalenderweek 9. Zou u zo vriendelijk willen zijn om deze E-mail te beantwoordden zodra u uw bestelling ontvangen heeft? Dan kunnen wij uw korting op correcte wijze verwerken. Wij verzoeken u ook om uw bankgegevens in die mail te zetten (IBAN en BIC) omdat door privacy wetgeving het voor ons service medewerkers niet mogelijk is deze gegevens in te zien. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Wij wensen u nog een prettige dag. Met vriendelijke groet, Uw team van Home24 Graag verwelkomen wij u binnenkort weer op home24.nl. Mocht u nog vragen hebben, onze klantenservice helpt u graag verder via www.home24.nl/assistentie. Impressum: Home24 GmbH, Greifswalder Str. 212-213, 10405 Berlin Amtsgericht Berlin-Charlottenburg, HRB 119267B Bedrijfsleiders Domenico Cipolla, Constantin Eis, Dr. Philipp Kreibohm BTW-nummer: NL823546640B01
02-03 door G

NOOIT bij bestellen! Bij een bureau was 1 lade stuk. Na weken wachten en veel moeizaam contact kwam er een "nieuwe" la gemaakt van 3 stukjes afvalhout die met ductape aan elkaar zijn gemaakt...Direct mail met foto's gestuurd,maar geen reactie gehad. Nu dus weer het proces in van bellen en mailen tot ze het spuugzat worden en hopelijk wel een goede la sturen.
26-02 door christine demeulenae…

SLECHTE ERVARING; geen levering geen gegevens moet zelf uitzoeken bij POSTNL waar de bestelling is gebleven ???
23-02 door Willy

Enkele maanden geleden twee stoeltjes besteld, en betaald. De levering werd echter steeds uitgesteld. We konden daarom kiezen of we wilden wachten, en zouden dan een korting van 10 procent krijgen, we konden de bestelling ook annuleren, en ons geld terug gestort krijgen. Uiteindelijk voor dit laatste gekozen, omdat we niet meer wilden wachten. Ongeveer drie weken later hebben we wel ons geld keurig retour gekregen. Jammer dat ze bestellingen niet waar kunnen maken.
19-02 door Jordi Beumer

super slechte service. Eenvoudige afleveradres wijziging (wegens verhuizing) was niet mogelijk. Contact met het bedrijf blijkt onmogelijk te zijn.. Op e-mails wordt niet gereageerd en wanneer ik hen bel sta ik minimaal 45min in de wachtrij (daarna hang ik op..) waardeloos, bestel hier niet!
18-02 door Iwema

Bij levering bleek nadat post.nl alweer vertrokken was, een stoel te ontbreken. Inmiddels al 2 mailtjes gestuurd, maar nog geen reactie gehad van home24. Verder is het erg moeizaam om iemand van home24 aan de telefoon te krijgen. Geen aanrader! Mede omdat de bezorgdienst van post.nl onbeleefd zijn.
12-02 door J

Hier komt een goede ervaring. Matras besteld en keurig snel geleverd . Toen ik eigenlijk toch liever een andere wilde zoeken was dit totaal geen bezwaar. Netjes op tijd kosteloos opgehaald en heel vlug binnen een paar dagen geld retour. Zou hier toch wel weer bestellen.
11-02 door Martin van Poortvlie…

Eind december spullen geretourneerd. Nu 6 weken verder en nog geen geld terug gestort gekregen. Al diverse mails gestuurd, 50 x geprobeerd te bellen en eindelijk iemand aan de lijn na ruim een half uur wachten. Ze zegt alles te regelen, al div. mails gehad waarin staat dat ze gaan betalen, maar tot op heden niets!! MENSEN: PAS OP!!
08-02 door

Bestelling van 17 11 2014 tot nu toe nog steeds niet geleverd. Echt een aanrader als je geld teveel hebt
03-02 door Loesje

Ook mijn ervaring met home24 is een negatieve. Product niet geleverd en mail na mail na mail gestuurd zonder een concreet antwoord. Klantenservice is telefonisch niet bereikbaar. Van de kant van Home24 geen enkel initiatief naar de klant.
02-02 door Angela

Had ik dit nu maar eerder gelezen.... Ze kunnen ons adres niet vinden (??) en daardoor wordt er niets geleverd. Wel 4 kastjes besteld en betaald. Via mail reageren ze niet. Telefoon wordt nooit opgenomen. :(
02-02 door Remco

In augustus een simpel kastje voor de gang besteld. Dit werd in september beschadigd geleverd. Direct het product geretourneerd en er zou een vervangend product worden gestuurd. Inmiddels is het februari, en is het product nog steeds niet geleverd! - De helpdesk is zeer slecht bereikbaar; vaak krijg je een in gesprek-toon, en als dit niet het geval is zit je minimaal 30 minuten in de wacht. - Er wordt van alles toegezegd door de klantenservice, maar bij mij is er nog geen enkele toezegging waar gemaakt. In december was ik het zat en heb ik gevraagd om een creditering van het aankoopbedrag. Dit zou voor 1 januari op mijn rekening worden gestort. Je raad het al: ik zit nog steeds op mijn geld te wachten. Vandaag heb ik een klacht ingediend bij Thuiswinkel Waarborg, hopelijk helpt dit. Kortom, met een hele grote boog om deze webwinkel heenlopen!
01-02 door Bruining K

Slechte ervaring heb 10 weken geleden een schuifdeurkast gekocht en gekregen bij het uitpakken bleek 2 deur panelen met glas gescheurd te zijn ik wacht nu nog op nieuwe panelen gemaild geen reactie week later gebeld ze wilden het uitzoeken en via mail antwoord geven week later nog geen reactie
29-01 door Yvonne sluiters

Na alle negatieve reacties hoopte ik maar 1 ding laat ik aub geen verkeerde beslissing genomen hebben!! Maar gelukkig mijn ervaring met 24 home is positief. Vorige week donderdag lamp besteld, melding week levertijd en vandaag donderdag binnen. Goed ingepakt geheel in orde. Ook nog gebeld met dit bedrijf was inderdaad wat moeilijk te bereiken maar heb je ze aan de lijn wordt je netjes te woord gestaan en kijken ze gelijk alles na. De medeling was dat ze vanaf volgende week 5 man nieuw personeel krijgen om de telefoon op te nemen. Ik hoop voor hen dat het de komende tijd positiever wordt.
29-01 door Denise

Na enige twijfel i.v.m. negatieve reacties, toch besloten om een eettafel bij home24 te bestellen. De levertijd stond op 10 weken, na 3 weken kreeg ik al het bericht dat de levering binnen 1 week zou plaatsvinden. Ik werd keurig gebeld door het vervoersbedrijf om een afspraak te maken voor levering. Dit is allemaal keurig verlopen, en met de eettafel ben ik ook super blij!! Kortom ik ben zeer tevreden over het bestelproces en het verloop hiervan.
28-01 door Sonja

Lampen besteld, op tijd geleverd.
27-01 door Jaeger

Alle recensies lijken aan te sluiten op mijn negatieve ervaring met Home24. Allereerst-> kast besteld op 30-12-2014; levertijd 10 werkdagen. Vandaag de dag (4 weken !! later) heb ik bericht gekregen van de bezorger dat de kast vandaag wordt afgeleverd. Deze kast hebben wij bewust bij Home24 besteld vanwege de korte levertijd van 10 werkdagen, in winkels was dit namelijk 4 tot 5 weken. Op eerdere emails met klachten werd simpelweg genoeg niet op gereageerd, ook na 10 minuten in de wacht te hebben gehangen vertelde de zogenaamde klantenservice dat de kast te verzending stond (dat stond hij al 3 weken).Kwaliteit en/of beschadigingen van de kast valt nog te bezien bij levering. Ten tweede hebben wij een lamp besteld, levertijd was zoals afgesproken. Echter blijkt dezelfde lamp nog geen week later voor 70,- goedkoper bij de Kwantum te staan. De lamp is tevens direct van de website van Home24 gehaald. Het kan gebeuren dat iets elders goedkoper is, maar 70,- goedkoper dan bij een webwinkel is wel erg vreemd en neigt naar oplichting. Als laatst hebben wij haken besteld voor de badkamer, dit koste 80,- per set van 2…..u raadt het al…… er is er eentje geleverd. Het omruilen cq. naleveren is op dit moment aan de gang dus daar kan ik nog geen mededelingen over doen. Echter is de kwaliteit zeer beneden peil voor 2 haken van 80,-. Gelet op alle reacties van klanten én mijn eigen negatieve ervaringen, zou ik niemand aanraden om nog gebruik te maken van Home24. En laat u niet verleiden door de (wellicht) lage prijs, want de zorgen en beslommeringen eromheen doen dat alles teniet. Daarbij is de Kwantum blijkbaar goedkoper én heeft een veel betere service.
23-01 door Esther Koekenbier

Ik heb een tapijt gekocht bij HOME24. De kwaliteit is zo slecht geweest dat ik de tapijt meteen retour heb verzandt. Dat is 2 maanden geleden gebeurt. Sinds 2 maanden wacht ik dat het bedrag terug wordt betaald. Ik heb meerdere mails toegestuurd aan HOME24 klantenservice. Tevergeefs. Ze sturen automatisch mails terug zonder terugbetaling. Klantenservice is ook telefonisch niet te bereiken. HOME24 is niet te vertrouwen. Mijn advies voor andere kopers IS "NOOIT IETS KOPEN BIJ HOME24. HOME24 IS ONBETROUWBAAR"
20-01 door J.H. van der Ploeg

In oktober een salontafel besteld en betaald deze stond na een aantal weken in de status levering binnen een week na weer een aantal weken werd deze echter door hun zelf geannuleerd waarna ik mijn geld terug heb gevraagd (meerdere malen) dit werd iedere keer toegezegd en bevestigt via mail Maar ik heb tot op heden nog geen cent gezien!!! dit bedrijf bestaat volgens mij van de rente van de centen die de klanten bij hun uit hebben staan. Mensen het zijn oplichters koop hier nooit tenzij je op ellende zit te wachten want door hier te kopen roep je dit af.
19-01 door Ingrid

Oplichters 1ste klas baal er zo van maar laat het hier niet bij zitten.
18-01 door Patricia

Bestelling na te lang wachten geannuleerd, maar aankoopbedrag wordt niet teruggestort. Ze beloven het wel, maar komen het niet na. Home24 licht klanten op. Zo apart dat ze gewoon door kunnen/mogen gaan met deze praktijken....
16-01 door Paulien

KOOP HIER NIET!! Afgaande op de uiterst slechte ervaringen eerst uitgebreid informatie ingewonnen over de te bestellen artikelen en of ze echt wel geleverd konden worden. Gerustgesteld door de redelijk snelle en bevredigende antwoorden de sprong toch maar gewaagd. Spullen besteld en afgerekend voor in totaal 475 euro. Na drie dagen even gekeken wat de status was van de bestelling. Inloggen lukte niet(wachtwoord klopte niet terwijl ik zeker weet dat die wel klopt), VREEMD. Wat nog erger was: mijn bestellijst was opeens leeg, alles zat weer terug in mijn winkelmand om opnieuw af te rekenen! 475 euro armer! Heb ze nu een mail gestuurd met bewijs van betaling , indien geen reactie ga ik verdere stappen ondernemen. DIt is volledig onacceptabel.
16-01 door Opgelicht!

Tjee, had ik dit maar eerder gelezen! ik had een tapijt besteld op 4-11-14, inmiddels zijn we al in 2015. Ben bang dat ik opgelicht ben! Tapijt is nog steeds niet geleverd!
15-01 door david

Wat een klote bedrijf, betalen en nooit leveren!!! LET OP: Trap er niet in, het zijn oplichters!!!!!!!!!!
13-01 door Bas

Home24, koop hier NIET als je genaaid wilt worden. Wat een oplichters. Eind september een salontafel India II besteld en betaald. Redelijk lange levertijd, maar we hadden geen haast dus niks aan de hand, dachten we toen nog. Tot onze verbazing ging de bestelstatus al snel naar 8 weken! Halverwege november zouden we de tafel krijgen. Je voelt hem al aankomen, geen tafel. Na een paar keer gebeld te hebben (eerst half uur wachten, standaard). Zouden we 20% korting krijgen, wat resulteerde in 66 euro terug. Inmiddels eind december, nog steeds geen 66 euro en mijn geduld begint toch echt op te raken. Maar toch, ik geef ze nog een kans. Ik bel waar de tafel EN de 66 euro blijven. "Ja meneer, die tafel komt over 2 dagen binnen en word dan aan de pakketdienst aangeboden. De 66 euro ligt bij de financiële afdeling en staat snel op uw rekening!" Met enig wantrouwen stem ik mee in. Inmiddels een weekje later, uiteraard nog steeds geen 66 euro, ik dacht laat ik eens inloggen voor de bestelstatus. Blijkt de tafel geannuleerd te zijn. Reden klantenservice: geen idee meneer. Dit heeft mijn collega gedaan. U krijgt zo snel mogelijk uw geld terug! Nu is het alweer halverwege januari, en nog steeds geen spoor van mijn 320 euro. Steeds word je na lang wachten van het kastje naar de muur gestuurd. En salontafel india II? Die staat nog steeds leverbaar op de site, ondanks dat klantenservice zegt dat ie niet meer te leveren is. Wat een gigantische BALLENTENT. Ik heb nog nooit met zo'n pruts internetwinkel zaken gedaan als met HOME24, en ik bestel regelmatig / vaak van internet. Daar bovenop word je bijna dagelijks gespamd met mail. Ik heb me inmiddels 63x uitgeschreven maar het blijft komen, met het ironische 'al 1000000 tevreden klanten gingen u voor'! Ja 1000000 klachten denk ik eerder. Dus: HOME24 MIJDEN ALS DE PEST.
13-01 door Edwin

Vervolg 10-01 pakketje is in goede staat afgeleverd. Dus het enigste waar het hier aan mankeerde was dat ze niet binnen de aangeven tijd kunnen leveren.
13-01 door dirk

NOOIT BIJ HOME24 BESTELLEN!!! geen klantenservice, geen levering, helemaal niks, behalve een mooie website die de indruk geeft een betrouwbaar bedrijf te zijn. LET OP: DIT ZIJN ZIJ ABSOLUUT NIET.
13-01 door dirk

NOOIT BIJ HOME24 BESTELLEN!!! geen klantenservice, geen levering, helemaal niks, behalve een mooie website die de indruk geeft een betrouwbaar bedrijf te zijn. LET OP: DIT ZIJN ZIJ ABSOLUUT NIET.
12-01 door Jay

Had ik dit maar eerder gelezen!!,, Lieve mensen, bestel NOOIT bij Home24,, tenzij je je geld graag weg geeft aan oplichters. Kast besteld, bewust met een niet al te lange levertijd (3 werkdagen), ben inmiddels een maand verder, nooit meer wat gehoord, bellen is onmogelijk (probeer dit nog steeds dagelijks) Ik ben bang dat dit bedrijf gewoon failliet is en ik zo dom ben geweest vertrouwen te hebben in een keurmerk.. Het enige positieve aan deze bestelling is, dat ik een wijze les heb geleerd en voortaan toch echt eerst de klantenbeoordelingen moet lezen. Gr
12-01 door Sjoerd

pure oplichters! Op de website stond dat ze gelijk konden leveren, inmiddels 12 weken verder nog steeds niets ontvangen. Klanten service neemt nooit de telefoon op. Je kan gewoon fluiten naar je geld. Meerdere malen gemaild, heb 1 x een reactie gehad "we zijn er mee bezig".. Heb nu nog niets. Dit soort websites moeten verbannen worden.
12-01 door van Rhijn

Zeer slecht,krijg nu voor de tweede keer te horen dat het geld wordt over gemaakt binnen 10 werkdagen nou daar kan je naar fluiten.Ik heb nog nooit zo iets stoms gedaan koop altijd in bij de normale winkelier .Maar ze zijn nog niet van mijn af.Ikstap naar de politie om aangifte te doen van oplichting,zal wel niets opleveren.
11-01 door Philip

- zeer slechte kwaliteit - telefonisch niet bereikbaar - retour gezonden producten worden niet terugbetaald - administratieve chaos - etc. etc.
09-01 door Edwin

Update pakketje dat bezorgt zou worden uiterlijk 10 januari (levering week). Heb bericht gekregen dat pakket naar bezorger is gegaan, die leveren alleen op werkdagen, dus niet meer haalbaar, terwijl alle webshops waar ik bestel wel binnen vermelde tijd kunnen leveren. Is er toch iets mis in de organisatie. wordt vervolgd.
08-01 door Edwin

Na het lezen van al die ellende die ik lees en er bij mijn bestelling ook klaar voor levering staat ben ik benieuwd of ik uiterlijk 10 januari mijn bestelling thuis heb. Laat het jullie weten.
07-01 door walid

door bemiddeling van thuiswinkel waarborg heb ik eindelijke mijn gel terug gestort,anders ik was van plan juridische stappen te nemen,jammer is zo gegaan ,ik had veel vertrouwen in home24 maar nu niet meer,ik wens home24 veel succes in toekomst
05-01 door ronny

Als je wil ellende en stress en suiker ziekt krijgen dan maak een bestelling bij home24. uitkijken alle positieve reactie zijn er van home24 zelf.
05-01 door vveronica

Ombetrouwbaar bedrijf. Belofte wordt niet waargemaakt, mails niet beantwoord, telefoon onbereikbaar. Koop hier nooit meer iets. Moet nog maar zien, dat ik mijn spullen krijg,. Ervan af zien, heeft geen zin. Je weet niet of je dan ooit je geld terug ziet.
30-12 door Teunissen

Onze stoel zou binnen 5 dagen geleverd worden. Is nu al ruim 3 weken geleden . Probeer je te bellen, hang je zo een half uur aan de telefoon. De betaling hebben ze wel binnen. Ben benieuwd hoe lang dit gaat duren.
29-12 door ronny

Mensen uitkijken alle positieve reactie zijn er van home24 zelf,ik proberen ze te bereiken Sinds afgelopen maandag telefonisch en mailen,ik krijg niemand te pakken,het is een schurken bedrijf,ik ben stom ingetrapt En heb ik een bestelling gedaan,en Thuiswinkel waarborg die stelt niks voor.
24-12 door walid

mensen kop niks bij dit bedrijf ik hope die gaat failliet of gesleept naar de rechter ,ik heb dinsdag 23/12/2014 gebeld hele dag niemand thuis en ik heb weer gebeld woensdag 24/12/2014 vanaf 9 uur het zelfde niks,iets voor 10 uur hebben ze de telefoon gesloten en een bandje die zegt bel naar de kerst het is schandalig en hebben ze op facebook gezegd dat klantenservice wordt beter het is lullen koek.home24 bezorgd meer ellende dan spullen.en ik zal mijn beoordeling overal schrijven.
19-12 door H

21-11 een beoordeling hier geplaats. Nu 11 weken verder nog steeds niks binnen. Inmiddels alweer 3 gebeld met de klantenservice, zei kunnen geen antwoord geven om mijn vraag. Wanneer komt mijn bestelling binnen?? De ene medewerker vd klantenservice zegt volgende week kunnen we de order inzien. Bel ik een week later zegt een ander medewerker wij kunnen verder geen contact opnemen met de firma of de bestelstatus inzien. Spreken we af dat het nagekeken word en er een mail naar mijn toegestuurd word. En daarin staat helaas weer dat ze me niet kunnen helpen. Ik vind het maar raar. Als je producten verkoopt van een firma, moet er toch ook wel op een of ander manier contact met ze op te nemen zijn?? Wat een samenwerking!
17-12 door maria gonzalez

in augustus 2014 werd home24 in Belgie geopend, dus levering in Belgie. Ik vond mooie meubels voor mijn salon. Ik bestelde dan een meubel tv set van 4 stuks, 2 meubels, tv meubel, cd rekje. 10 dagen later, levertijd gerespecteerd krijg ik dus 2 dozen. met identiek dezelfde meubels in elk doos. Na meer maals bellen en schrijven, beschouwen ze mij als een geest. Af en toe sturen ze een mail om te zeggen dat ik opnieuw kan bestellen, betalen, en de andere terugkeren, omdat ze het moeilijk hebben om de fabrikant de nodige stukken te bestellen. Hoe gaan ze dan doen als ik opnieuw bestel, dan kunnen ze dat wel bij de fabrikant bestellen? Ze hebben geen enkel respect, heb meerdere maals klacht ingediend zonder enig antwoord of moeite. Ik heb spijt dat ik daar heb gekocht We zijn nu december en heb een mail gekregen na 3 weken, waar ze ook geen oplossing geven maar wel een korting van 15% op mijn volgend aankoop. Ik raad echt iedereen aan om daar te kopen. Slechte online site moeten gemeld worden, die verdienen echt geen plaats op een vertrouwsite voor aankoop van meubelen en dure stukken. Wachttijd is voor iedereen irriterend, maar die mensen beschouwen klanten als etensresten eens ze t geld hebben ontvangen. Dieven en bedriegers, dat zijn ze!
11-12 door Beatriz

Wij bestellen een matras en lattenbodem 90 x 190 bij Home24. Moeten daarvoor op voorhand betalen en men wekt de indruk dat het artikel voorradig is en snel kan geleverd worden. Wij betalen, na betaling merken we dat het een twee a drie weken gaat duren. Men levert eerst de matras op een correcte manier wel een week te laat, en nog een week later levert men bewust een lattenbodem die 90 x 200 is en waarvan men hoopt dat deze door ons zou aanvaard worden zonder klacht. Wij trachten geduldig te zijn als we hen opbellen op de wachtlijn, en doen ons beklag. Home24 laat weten dat ze het artikel zullen omruilen en zal geleverd worden in week 50. Als we begin week 50 ( deze week dus) navraag doen, krijgen we geen antwoord, maar daags nadien terugstorting van het bedrag van de lattenbodem, zonder enige uitleg. Dit zijn ongehoorde praktijken en Home24 kiest welke artikelen ze willen leveren en welke niet, daar waar de klant anders bij bestelling van twee artikels bij andere webshops een gratis levering kan krijgen. Doordat er maar een artikel wordt terugbetaald en home24 van mening is haar verplichting tot levering niet te moeten nakomen, hebben wij nu bij La Redoute ongeveer 80 euro meer moeten betalen voor een identiek artikel, dit door toedoen van Home24,
02-12 door E

Ik heb in augustus bedden besteld met een levertijd van 7 weken, ben er nu na 3,1/2 maand nog steeds op aan het wachten. Ontzettend vaak gebeld en gemaild, ik heb al meerdere malen een datum door gekregen waarop ze eindelijk het product in het magazijn zouden hebben, al deze datums bleken onbetrouwbaar, ook staat er al weken op de website dat ze er binnen 1 week zijn, heel erg misleidend. Ik ben ontzettend gefrustreerd omdat ik al zo lang wacht en de bedden nodig heb, steeds voorgelogen wordt en gewoon niet weet waar ik aan toe ben en wanneer ik eindelijk die bedden krijg. Ik heb nog nooit z'n beroerde klantenservice meegemaakt, Schandalig!
21-11 door H

Op 26.09.'14 een bestelling geplaats, zoals bij artikel staat vermeld 5weken later mijn bestelling ontvangen. Bij het openen van verpakking kwam ik erachter dat de onderdeel dat uit glas bestaat compleet kapot is. 3 keer contact moeten opnemen met klantenservice om het beschadigde onderdeel te vervangen. Dit bleek een veelvoorkomende klacht bij artikelen die uit glas bestaan. Als het eem veelvoorkomede klacht is, zou het verstandig zijn om hier wat aan te doen. Betere maatregelen nemen om het te voorkomen. Op 04.11.'14 een mail ontvangen dan de onderdeel opnieuw is besteld, ze kunnen mij niet vertellen wanneer ik het onderdeel binnen krijg. Inmiddels totaal al 8 weken verder.. Ik ben benieuwd hoelang het nog gaat duren, nog geen bericht ontvangen. Mijn geduld is al op, een volgende keer hier bestellen word het niet meer
18-11 door Keny

Wat een vreselijk bedrijf! 9 oktober jl bestellen gedaan van 4 badkamerkasten. Stond in mijn mail dat mijn bestelling binnen 7 dagen geleverd zou worden. Telefonisch werd mij ook steeds verteld dat de order er was en ook Verzonden zou worden. 3 weken later belde ik nog maar eens maar toen werd mij verteld dat de zending zoek was. Ik de bestelling gestorneerd want nu zou een nieuwe bestelling 10 weken duren. 3 dagen later kreeg ik een mail dat mijn zending binnen 3 dagen geleverd zou worden terwijl ik de bestelling gestorneerd had. Nu anderhalve maand verder heb ik nog steeds het bedrag € 469,-- niet mogen ontvangen. Heb zojuist gebeld en mij werd verteld dat ik nog eens 10 dagen mag wachten en als ik het dan nog niet ontvangen heb nog maar eens te bellen. Mijn advies: Nooit iets kopen bij Home24 met dit bedrijf valt niet netjes zaken te doen!!
23-10 door vandenbussche chris

hopla nog een slechte ervaring ,vandaag wordt er geleverd ,plots een telefoon en wat blijkt de goederen zijn er niet ,de vrachtwagen is er niet ,enz...en nu gaan ze een korting geven van 10%.Bij deze weet je al dat er str....aan de knikker is .ik ga het op zijn hollands zeggen "opdoeken die handel" deze firma verziekt en verpest het voor alle handelaars die eerlijk willen zaken doen.kan er daar echt niks aan gedaan worden.
21-10 door Sonja

Dramaaaa!!! Nooit wat bestellen! Bestelling 12 weken geleden geplaatst, na 5 minuten geannuleerd, want de levertijd bleek 8 weken. Inmiddels nog geen product, geen geld en absoluut geen enkel contact mogelijk geweest met home24. Telefoontjes a 30 minuten per gesprek en dan niemand spreken is heel normaal. wat een kutservice!
14-10 door F. Franken

Home24 heeft geen klantenservice. Na 2 maanden wachten op een bestelling wordt de pakketen beschadigd geleverd. Zowel telefonische als email/social media contact een drama! Nooit meer.
08-10 door kelly

Zojuist mijn 750,- terug op mijn rekening!!!! Geen klachten dus!
06-10 door kelly

25-9 heb ik hier een bericht geplaatst over de bank die ik heb geannuleerd wegens slecht gevoel en reviews. Binnen 10 werkdagen zou ik mijn 750,- op mijn rekening hebben. Dat zou betekenen morgen op z'n laatst. Want tot nu toe nog niks ontvangen. Ik kijk 100 x per dag op mijn rekening haha. Spannend
06-10 door kelly

25-9 heb ik hier een bericht geplaatst over de bank die ik heb geannuleerd wegens slecht gevoel en reviews. Binnen 10 werkdagen zou ik mijn 750,- op mijn rekening hebben. Dat zou betekenen morgen op z'n laatst. Want tot nu toe nog niks ontvangen. Ik kijk 100 x per dag op mijn rekening haha. Spannend
27-09 door Elaine

Heb in juni 2014 een tafel besteld. Deze werd op tijd geleverd, maar volledig beschadigd. De beschadigingen zijn waarschijnlijk tijdens de verzending opgelopen. De tafel was erbarmelijk ingepakt. Heb per mail van de klantenservice een retourformulier ontvangen en de tafel retour gestuurd. Er werd gezegd dat ik bij aankomst van de tafel in hun magazijn, ik het geld binnen een week teruggestort zou krijgen. Echter na 5 weken zou de tafel daar nog steeds niet zijn aangekomen, aldus de klantenservice (alle contact verliep per mail). Gelukkig had ik mijn verzendbewijs bewaard en kon ik dmv de track en trace code bewijzen dat de tafel wel degelijk al weken geleden in het magazijn was afgeleverd. Nadat ik dit verzendbewijs heb opgestuurd per mail, heb ik mijn geld binnen 2 weken teruggekregen. Ik wil iedereen afraden hier ooit iets te bestellen.
26-09 door Manon

Slecht! Ik bestelde 8 weken geleden 2 stoelensets, in totaal 8 stoelen voor €320. ++++ Korting van hun omdat ik nieuw was.... Alles leek heel mooi, unieke stoelen, niet te duur ... inderdaad; te mooi om waar te zijn misschien? Maar ik ging er van uit dat de Thuiswinkelwaarborg de garantie kon geven dat dit een betrouwbare site was. Toen ik de twee sets bestelde, was de levertijd binnen 5 weken... 6e week werd nog niks geleverd dus heb ik gebelt, 20 minuten in de wacht daarna heb ik de moed opgegeven en opgehangen! Toch maar gemailt, en jawel de zelfde dag netjes antwoord terug met erin dat de stoelen in week 40 (volgende week) geleverd zullen worden. Vorige week stond mijn status op levering binnen 1 week, ik helemaal blij, eindelijk! Want ik ben op mezelf gaan wonen en heb op het moment nog geen eetkamerstoelen dus ik was hartstikke blij! Nadat ik een paar dagen later weer keek, stond er binnen 3 weken! Raar? Ik had een raar gevoel en heb gemailt, twee dagen geleden.. Tot op heden nog een antwoord... ik heb zojuist gebelt en ook geen gehoor, eerst moet ik 6x proberen voordat ik niet de melding 'ingesprek' krijg. Wat wel heel dom is van mij om dit achteraf te zoeken, zijn de klachten... Ik begon hier te lezen en ik werd er steeds banger voor.... IK HOOOOOP dat ze volgende week geleverd worden, anders zal ik NOOIT meer iets op internet bestellen! Blijkbaar kan dit allemaal gewoon!
25-09 door

In juli een bank besteld en betaald. Levertijd werd ineens 3 weken langer. Ik kreeg een rotgevoel en ben gaan zoeken naar reviews.. nu heb ik ze gemaild en gebeld. Telefoon word idd niet opgenomen maar mijn mails wel dezelfde dag beantwoord. Heb de bank geannuleerd en als het goed is krijg ik binnen 10 werkdagen mijn geld terug. Op hoop van zegen! Als ik het geld netjes op tijd terug heb, dan heb ik niks te klagen.
25-09 door vr

Hele slechte ervaring met home24, ik krijg mijn bestelde artikelen na weken niet geleverd, telefonisch zijn ze onbereikbaar! Thuiswinkel heeft contact opgezocht met home24, toen kreeg ik een mail dat mijn geld zou worden terug gestort, nog steeds niet ontvangen, home24 blijft onbereikbaar! Het is een schande, radar moet hierover een programma overmaken of opgelicht of wie dan ook!
24-09 door Peter

Helaas moet ook ik alle negatieve berichten bevestigen. We hebben begin juni een tv-meubel besteld bij home24 en uiteraard zonder enig wantrouwen direct €850,- betaald. In eerste instantie stond de levertijd op 7 weken, maar deze ging binnen een paar dagen naar 4 weken en de status stond direct op 'klaar voor verzending'. 'Dat gaat goed' dachten wij nog. Maar helaas werd er na 4 weken niks bezorgd. Een telefoonnummer stond niet op de website, dus toen heb ik maar gemaild. Toen ik na een aantal dagen geen reactie kreeg heb ik nogmaals gemaild en ook hier kreeg ik geen reactie op. Toen ben ik gaan googlen en vond ik via Thuiswinkel waarborg hun nummer. Dit heb ik gebeld, maar zoals zovelen kreeg ik niemand aan de lijn. Dit heb ik een paar keer herhaal en ik heb ook nog een paar mails gestuurd. Op een gegeven moment kreeg ik zowaar een mail terug met daarin een nieuwe verwachte leverdatum die drie weken later lag. Wij waren weer even gerustgesteld. Totdat die drie weken voorbij waren natuurlijk, want ook toen geen tv-meubel. Wederom heb ik veel gemaild en gebeld en, waarschijnlijk geheel bij toeval, heb ik zowaar iemand aan de lijn gekregen. Dat zette alleen geen zoden aan de dijk, want die persoon kon ook alleen maar in ons besteloverzicht kijken en zeggen dat het meubel wel binnenkort zou komen. Vanaf dat moment heeft de levering ongeveer een maand lang op 'binnen een week'gestaan. En toen hadden we er genoeg van. Het is ons in die periode niet gelukt om enig contact met home24 te krijgen en ik heb zelfs regelmatig via de mail gedreigd om instanties in te schakelen. Zo'n 2,5 maand na de bestelling hebben we dus besloten om dat ook maar te doen. Ik heb contact opgenomen met thuiswinkel waarborg en via hun lukte het zowaar om home24 te laten reageren. Uiteraard speet het hun ontzettend enzo. Ze wilden ons als goedmakertje 10% korting aanbieden, maar ze vermeldden er wel eventjes kort bij dat ze geen leverdatum konden garanderen. Wij hadden het al helemaal gehad met deze oplichtersbende, dus we hebben besloten om ons geld terug te vragen. En met de thuiswinkel waarborg stok achter de deur heeft home24 ons geld zowaar terug gestort. Nu hebben we hetzelfde meubel via een gewone meubel winkel, waar je langs kan gaan en iemand kan spreken, alsnog voor een iets hogere prijs besteld. Ik kan iedereen dus aanraden om thuiswinkel waarborg in te schakelen, want ik vermoed dat we anders nog steeds niks gehoord hadden van home24. Dit bedrijf zou verboden moeten worden. Ze geven volgens mij alleen maar geld uit aan marketing en niks aan hun eigen service verlening. Ik vermoed dat dit vanzelf wel hun ondergang wordt. Ik ben in ieder geval voorlopig even klaar met internet aankopen.
17-09 door Ed

Home 24 zijn oplichters en dan druk ik me na alle reviews nog genuanceerd uit. Ik heb maanden geleden een bureau besteld en betaald. Bureaublad is zwaar beschadigt. Na diverse keren bellen eindelijk contact en er werd mij beloofd dat er een nieuw bureaublad zou worden opgestuurd. Nooit meer wat ontvangen en ik stuur nu al twee weken elke dag mail ( en het is het goede mailadres ) naar de klantenservice, maar krijg tot de dag van vandaag geen reactie. Ik ben 300,- armer en ik zit nu met een kapot bureaublad. Dit bedrijf richt ontzettend veel schade aan en brengt internet verkoop in een slecht daglicht.Ik begrijp werkelijk niet dat er geen instantie is die dit bedrijf een halt toe roept.
16-09 door Ria

Zoals de meeste anderen heb ook ik een negatieve ervaring met Home24. 3 barkrukken besteld, staat al 4 weken op status aflevering binnen 1 week. En ook bij mij geen reacties op mailberichten. De bekende kat in de zak gezocht?
11-09 door Jo

De aanbiedingen op de website zijn aantrekkelijk. Maar wat heb je eraan als je de bestelde en betaalde waren niet of slechts voor een deel geleverd krijg. Mijn bestelde tafel moet blijkbaar nog gemaakt worden en van de bestelde kast zijn weliswaar 2 pakketten geleverd, maar van twee verschillende kasten. Het bedrijf blijft vervolgens doof voor klachten per e-mail en per brief. De oplossing: helaas je verlies nemen en aangifte doen bij de politie. (Jo)
02-09 door stef

Allemaal de zelfde verhalen bij mij ook. krijg gewoon geen kontakt mail/telefoon. heb alleen maar extra bel kosten en zij hebben daar ook weer aanverdient met niks doen. Salontafel en tv meubel bestelt. wel geleverd maar salontafel was glasblad beschadigd. Volgens mij was het al een beschadigd artikel wat ze gewoon weer hebben opgestuurt. Bij Ikea wordt alles nog beter afgehandeld en zit alles mooi ingepakt. De doos zag er ook niet meer fris uit waar glasblad in zat. Heb nu een klachten procedure gestart via de thuis winkel organisatie. ben benieuwd wat daar uit komt. Ben bang ook niet veel. Heb 2 sterren gegeven omdat ik de artikelen in ieder geval ontvangen heb. Anders had ik geen ster gegeven. Leve het internet voortaan nog beter alles vergelijken en back grond informatie verschaffen en tot koop overgaan, om dit soort ellende op je hals te halen.
29-08 door Fam. Houten

Moet mij helaas in de oneindige rij van slechte ervaringen scharen. Houten eetbank besteld en 150 euro betaald. Bank werd zonder bericht afgeleverd en de doos bleek al meerdere keren geopend en weer geseald te zijn. Ook werd het duidelijk, dat iemand al eerder geprobeerd had deze bank in elkaar te zetten, waarbij een aantal onderdelen compleet afgebroken was en niet meer te monteren.Ook zaten er beschadigingen op, die niet aan een transport te wijten zijn. Wij ontvingen dus een bank die een vorige klant kapot geretourneerd had. Vervolgens bleek de klantenservice totaal onbereikbaar. Je kunt dagen urenlang bellen, maar je krijgt òf de in gesprektoon of je wordt in de wacht gezet, die nooit beantwoord wordt, ook niet na 40 minuten. Waarschijnlijk IS er helemaal geen klantenservice, maar alleen een telefoonnummer met bandje. Ook via de eigen webwinkel bleek het onmogelijk om een retouraanvraag te doen of een klacht of bericht te formuleren. Als je inlogt krijg je de melding dat je niet meer kunt annuleren en vervolgens word je voortdurend in het menu rondgestuurd. Via andere weg toch mailadres gekregen en mail gestuurd met alle informatie en het verzoek de bank op te halen en het geld te restitueren. Kreeg een standaard ontvangstbevestingsmail terug. De hele klantenservice lijkt fake te zijn. Gezien alle slechte reviews heb ik er een hard hoofd in mijn geld nog terug te krijgen. Home 24 levert defecte spullen die andere klanten ook al geretourneerd hadden, houden zich bewust onbereikbaar, leveren niet op tijd en hebben geen klantenservice die aan te spreken of te schrijven is. Kortom, we hebben hier te maken met beunhazen bij wie heel snel het certificaat van waarborg afgenomen moet worden wegens wanprestatie of oplichting. Heel jammer, dat ik niet eerder alle reviews gelezen had. Voor mensen die overwegen iets te kopen: niet doen, want je bent je geld niet zeker. Hopelijk dienen zoveel mogelijk mensen een klacht in, zodat ze aangepakt kunnen worden, want op deze manier brengen ze de hele branche in diskrediet. Voortaan toch maar weer op zaterdagmiddag naar het winkelcentrum.
29-08 door Fam. Houten

Houten eetbank Boddo besteld. Zonder aankondiging bezorgd. Verpakking was zichtbaar al meerdere keren geopend en weer geseald. Bij uitpakken bleek dat iemand al eerder geprobeerd had de bank in elkaar te zetten. De bank vertoonde sporen, onderdelen waren afgebroken en hij was niet meer te monteren.. M.a.w. wij kregen een artikel dat kapot al door een andere klant was geretourneerd! Het ging hier dus niet om de zgn transportschade. Home 24 blijkt vervolgens al 3 dagen telefonisch onbereikbaar. Je krijgt een ingesprektoon of wordt in de wacht gezet, de laatste keer 40 minuten. Waarschijnlijk is er alleen een bandje en helemaal geen telefonische klantenservice, want deze klacht duikt overal op over home 24. Ook via hun eigen site blijkt het schier onmogelijk een retouraanvraag te doen. Bij iedere poging verschijnt de melding, dat je niet meer kunt annuleren en vervolgens word je het menu rondgestuurd. Via een andere weg eem mail met klacht en retouraanvraag gestuurd en alleen een standaard ontvangstmail gekregen. Het zal me benieuwen òf en wanneer Home 24 reageert, wanneer de kapotte bank opgehaald wordt en het geld gerestitueerd. Ik vrees het ergste. Gezien hun onbereikbaarheid ( na wèl eerst het geld geincasseerd te hebben), de ondeugdelijke en defecte waar die ze de klant in de maag proberen te splitsen en de vele, vele klachten die allemaal hetzelfde zeggen, hebben we hier waarschijnlijk gewoon te maken met een malafide zaak. Hopelijk doen anderen hun voordeel met al die waarschuwingen. Zelf had ik ze helaas niet van te voren gelezen. Zegt het voort....Wordt vervolgd
28-08 door Aria Noorlander

Slecht! levertijd overschreven. verkeerde artikel geleverd, meerdere keren bellen om het artikel weer opgehaald te krijgen, wacht nog steeds op een bevestiging van de retourmelding en natuurlijk op mijn geld! Telefonisch slecht bereikbaar (min 25 min wachttijd) emails worden niet beantwoord.
26-08 door Claudia

Zaterdag jl. 2 Snake tafeltjes besteld. Door de slechte recensies toch wel met wat angst en beven… maar ik wilde ze hebben! Levertijd die bij het product staat: binnen 4 werkdagen. Vandaag, 3 dagen na bestelling, zijn de tafeltjes geleverd. PERFECT! Netjes binnen de gestelde termijn en op de tijd die we ‘s morgens via mail hadden doorgekregen! Wij zijn blij met onze tafeltjes en met hoe het allemaal gelopen is. Niemand zit te wachten op gezeur/ beschadigingen enz. Deze positieve reactie wilde ik graag delen, 9 van de 10 mensen schrijven alleen wat op de momenten dat het negatief is. Waardoor je als nieuwe klant bijna niet meer durft te bestellen..
26-08 door ellen

30 juni twee badkamerkasten besteld en betaald via i-deal. vandaag 26 augustus nog niets ontvangen. mailen geen gehoor bellen al verschillende keren 20 !!!!!!!! minuten in de wacht gestaan nog nooit iemand aan de lijn gehad. hele slechte zaak eens besteld maar nooit meer. en wel de factuur krijgen dat het is geleverd en veel plezier met uw aankoop ???????? maar contact hierover ABSOLUUT NIET MOGELIJK.
26-08 door Jeroen

Mensen bestel hier AUB niet! Het is een ongeregeld bedrijf die nog niks op een rijtje hebben staan... Geven postNL de schuld van de late levering of het helemaal niet leveren van mijn spiegelkast! Ze verzenden hun spullen via extra@home PostNL en die spelen volgens mij het spelletje mee... zeggen dat ze niet weten op welk depot mijn spullen staan etc. Inmiddels me geld teruggevraagd na 45 min aan de lijn gezeten te hebben bij klantenservice van Home24. Ik koop hier nooit meer wat en denk gewoon dat het allemaal oplichting is!
19-08 door Jeffrey

Zit al 5 weken te wachten op 2 led stripjes voor mn kast. Mails worden niet beantwoord, onertussen al 8 verstuurd en klantenservice is niet te bereiken. Heb al 2 keer 45min in de wacht gestaan en nog niet geholpen. Bestel hier nooit meer wat, dan maar wat duurder ergens anders.
16-08 door sofie

klantenservice reageert niet op mail en al helemaal niet telefonisch bereikbaar, klacht ook op klacht.nl geplaatst, maar er komt van alle kanten GEEN oplossing voor je klacht! kortom 0 ster en koop er niets!!!!!!!!!!
14-08 door Elham Khalil

twee kasten besteld, betaald, een in voorraad, niet geleverd, geen contact mogelijk met Home24, ook address in Den Haag, geen contact, mailen, geen reactie op mijn vragen, ik heb mijn bestelling geannuleerd , ook geen reactie, moest aangifte bij polite doen na gesprek met ekomi, zijn beoordeling bedrijf, mijn rechtsbijstand verzekering ingeschakeld. Home24 verdienen nul ster,
13-08 door Marja

op 8 aug 14 een bureaustoel (Luke) besteld. Keurig een orderbevestiging binnen met daarin een link waarmee we de zending konden volgen (die werkte ook prima). Stoel is op 12 augustus (dus nog 1 dag eerder dan vermeld) afgeleverd, goed verpakt en alle onderdelen aanwezig. Staat inmiddels op de kamer van onze dochter. Mooie stoel voor een zeer schappelijke prijs, dus wij hebben totaal geen problemen ondervonden met deze site.
12-08 door Alina

Diepe zucht.. Jammer dat ik niet eerder al deze beoordelingen heb gelezen.. De verhalen kloppen. Ook ik heb een bank besteld van 450 euro. Een hele dag zitten wachten op de levering, maar er is nooit wat bezorgd. De status op de site staat nu op 'afgeleverd' en valt niet te wijzigen. Ca. 15x gebeld over een periode van 1,5 week, ondertussen 40, 20, en meerdere malen 10 minuten in de wacht gestaan, maar krijg niemand aan de lijn.
12-08 door roos

Zeer slechte service. Inmiddels 6 x een mail gestuurd n.a.v een ontvangen artikel wat beschadigd aangeleverd is. Tot op heden geen enkele reactie, dus niet bereikbaar, heel frustrerend en ik koop hier dan ook nooit weer.
11-08 door Henrie

4 barkrukken besteld. Krijg er een set van 2 geleverd. Is dus niet goed bovendien zijn ze te klein en zitten niet goed. Dus wil ik ze weer op laten halen. Alles ingepakt en retourlabels geplaatst. Komt dan alsnog de besteldienst de twee nog ontbrekende krukken brengen. Die heb ik geweigerd en gevraagd de andere twee ook mee terug te nemen. Maar dat kan niet. Via de mail gevraagd het pakket te komen halen omdat het te groot is om op de fiets of in een personenauto te vervoeren naar het postkantoor. Geen reactie van Home24. met hulp van een derde uiteindelijk toch het pakket bij een postagentschap kunnen afleveren. Nu zit ik in spanning op mijn geld te wachten!!!
06-08 door c

slecht, 2x plafondlamp besteld. eentje was direct bij levering al beschadigd. foto's etc opgestuurd. Zou een andere lmap krijgen. 25 juli is lamp bij hun retour aangekomen maar tot op heden geen bericht. Geen reactie op email of wat dan ook. Ze negeren je gewoon. recensie schrijven op home24 wordt toch niet geplaatst. ook myhome24 geen nut aangezien daar nog staat dat alle 2 de lampen zijn afgeleverd en geen retour. Ik heb er nu spijt van dat ik niet alle 2 de lampen direct retour heb gestuurd en de koop toen had ontbonden.
04-08 door Nanninga

Waardeloze zaqk. Levertijden kloppen niet, artikelen gaan veel te vaak kapot tijdens transport. Klantenservice reageert niet op email en telefonisch slecht te bereiken.
02-08 door Timmerman

Servies van Arzberg besteld. Zou 3 weken duren, maar inmiddels ruim 4 weken verder, nog niets vernomen. Per mail om duidelijkheid gevraagd ... geen antwoord. Als ik de klachtenstroom op internet lees, bekruipt mij een gevoel van grote spijt dat ik met dit bedrijf in zee ben gegaan. Ik hoop nog ooit iets van mijn bestelling te zien, maar veel vertrouwen in een goede afloop heb ik niet. Toch bijna 300 Euro naar de ... (vul zelf maar in). Ben het met andere mailers eens dat het jammer is dat je dit bedrijf geen 0 sterren kunt geven en eerlijk gezegd begrijp ik ook niet goed dat een dergelijke vorm van oplichting in Nederland mogelijk is. en dat terwijl het Thuiswinkelwaarborgkenmerk is verleend ... kun je je afvragen wat dat eigenlijk voorstelt ... Kortom, maak jezelf blij en bestel hier NIETS!!!!
01-08 door Evelien

Waarschuwing: bestel niet bij home24 als je zeker wilt zijn van je aankoop! Voor mijn bestelling stond 4 dagen levertijd en een paar weken later heb ik het nog steeds niet binnen en ik heb wel al betaald. Zowel per mail als per telefoon is home24 compleet onbereikbaar.
29-07 door annemiek van der gaa…

hoewel vlot besteld, betaald en geleverd was het bureau beschadigd. waarschijnlijk bij het vervoer. om dit op te lossen getracht te mailen en te bellen met het bedrijf maar 0,0 reactie op mijn mail. telefonisch zijn ze onbereikbaar, tussen 9 en 14 krijg je alleen de ingesprekstoon en na 14 uur een bandje dat je buiten de openingstijden belt?!? nooit meer!!!!
29-07 door Sabine

28 mei een kast besteld en betaald. 3weken geleden stond er bij mijn status levertijd binnen een week en klaar voor verzending. Dit staat er echter nog steeds. 4x gemaild maar geen reactie terug.Ook na meerdere malen erg lang in de wacht te hebben gestaan telefonisch niet te bereiken. Prima als het wat langer duurt maar een reactie is wel net zo netjes
28-07 door Anita

Twee weken geleden heb ik een flinke bestelling geplaatst bij Home24. Hierbij wilde ik via een bericht een wijziging (ander afleveradres) doorgeven op de website. Dit lukt niet, omdat ik dan telkens een foutmelding kreeg. Hierbij kreeg ik een vreemd gevoel. Vervolgens ben ik gaan zoeken naar klachten over Home24 en kom ik al deze klachten tegen. :( Ook bij het annuleren van een artikel via de site krijg ik een foutmelding. Foute boel dus! Heb inmiddels ook al een mail naar de klantenservice gestuurd. Ben benieuwd of ik hier wel een reactie ontvang. En uiteraard of mijn meubels überhaupt afgeleverd worden en in welke status. Ik heb er een erg slecht gevoel over na het lezen van al deze berichten en het feit dat je gewoon niks kan wijzigen of een normaal bericht kan sturen via hun website :( Vraag mij ten zeerste af waar ze Thuiswinkel Waarborg aan verdiend hebben? Dat kan je toch niet zomaar communiceren?
25-07 door marijke

2 boekenkasten besteld. 14 weken levertijd. voortdurend verkeerde berichten over aflevering. Eindelijk de pakketten binnen: van 1 kast alle 5 de planken aan de uiteinden beschadigd. Mailen, bellen, gebed zonder einde. Nieuwe planken wel snel bezorgd. Maar u voelt het al: bij het openen van de dozen: geleverd: 3 witte en 2 zwarte planken......leuk als je er van houd. Maar wij hadden toch echte witte kasten besteld. We gaan vanaf volgende week maar weer achteraansluiten in de wachtrij bij de klantenservice. En daarna nooit maar dan ook nooit meer iets bij home24 bestellen. Waardering: 0,0 sterren
18-07 door Francis van Weert

Bar slecht!!!! 2 defecte producten ontvangen die weer netjes terug gestuurd konden worden. Maar nu wacht ik al 6 weken op mijn geld en ik krijg geen enkele reactie op mijn mail.... Als ik alle recensies lees zakt mijn moed op het terug krijgen van mijn geld me in de schoenen..... iemand tips?
18-07 door Maurizio

Na alle negatieve reacties van klanten bij home 24 wilde ik bijna een hoekbank en tvmeubel annuleren en me geld terug vragen want het aantal mensen wat er slechte ervaringen mee heeft is enorm, tot mijn verbazing verliep alles met het meubeltransport soepel en zonder schade, ze hebben het drie hoog naar boven gebracht en het ziet er net zo mooi uit als op de site. zou er zo weer bestellen..
17-07 door marcha

Slechte telefonische bereikbaarheid! 2x 20 minuten in de wacht gestaan, wat een zenuwen muziekje! Reageren ook slecht op mail. Moeten nu één en ander terug laten sturen en geld terug krijgen. Op hoop van zegen dan maar...
14-07 door Martin

Zeer slecht. Tot 3 keer een mail gestuurd geen antwoord. Telefonisch onbereikbaar. Site heeft Thuiswinkelwaarborgkenmerk maar verdient dit niet. Ik zou iedereen afraden daar iets te bestellen. Mooie spullen, maar zeer slechte service (geen service).
12-07 door Mirjam Bernardus

Zeer slecht. De negatieve verhalen die je hebt gelezen kloppen zeker. Wij hebben een kast besteld van rond de 900 euro. Rond 10 werkdagen zou deze binnen zijn en was op voorraad. Niet dus. we hebben 6 weken gewacht en uiteindelijk de order ingetrokken. De kast was zoek. Op de dag van levering belde de transporteur op dat de kast zoek was. Volgens home24 was de kast gewoon bij ons afgeleverd. Volgens hun computer dan. Ze regeerder wel op mailtjes na een paar dagen en ik kon ze uiteindelijk ook spreken. De dames waren duidelijk machteloos en waren al die klachten wel gewend. Zo leek het erop. Ik heb nu in het kort verteld maar de voorgeschiedenis was lang en heeft veel energie gekost. home24 heeft wel netjes ons geld teruggestort. We wilden eigenlijk gewoon onze kast krijgen. Jammer. Gelukkig heeft Wehkamp wel goed werk geleverd. De kast was binnen een dag binnen. Dat is een topbedrijf. Helaas kan home24 hier niet aan tippen.
08-07 door Heleen

oorstoel besteld en betaald zou 02-07-2014 geleverd worden vandaag 09-07-2014 nog geen stoel . ik heb er een hard hoofd of ik hem ooit krijg. op 20-06-2014 nog een stoel gekocht 7 weken levertijd zal ook wel nooit gebeuren. ik voel mij opgelicht.
08-07 door Tony de Ruijter

Aantal weken geleden een bank besteld en betaald bij home 24,echter had ik daar gelijk al spijt van na lezen slechte beoordelingen. gelijk een mail naar de klantenservice verstuurd maar geen reactie op gehad. Nu kijk ik op mijn account en staat er dat mijn bank al is afgeleverd?! nou niet dus telefonische contact opgenomen mevrouw uw bank staat bij de transporteur u word deze week gebeld voor een afspraak tot levering. Ik heb ik echter totaal geen goed gevoel over! Het is dat ik geen 0 sterren kan geven anders hadden ze die van me gehad.
06-07 door ed stolting

In een woord: SLECHT!!! Dit bedrijf zou met onmiddellijke ingang een handelsverbod opgelegd moeten krijgen!! Op 31/05/14 kastje besteld ("stuff"); levertijd z.g twee weken. Het is nu 6 juli: niets ontvangen, natuurlijk WEL betaald!! Bellen: hopeloos; e-mailen: idem dito. We worden nu aan het lijntje gehouden, tenminste: dat vermoed ik, dat er in week 28 wordt afgeleverd. MAAR: EERST ZIEN, DAN PAS GELOVEN, want men vindt het bij home24 helemaal niet nodig om ook maar ergens een verklaring voor te hoeven geven. Ik heb wat dat betreft een angstig voorgevoel.......
05-07 door willem

Stoelen werden geleverd zonder montagemateriaal. Op email is niet gereageerd, dus zelf maar iets geknutseld met spullen van de bouwmarkt. Bij tafel en kapstok lag montagemateriaal los in de doos. Een wonder dat er niets uitgevallen is. Mooie spullen en snel geleverd maar helaas slechte service en slecht verpakt.
04-07 door anja dekkers

hoi ik heb 4 weken geleden een bureaustoel onvolledig geleverd gekregen je snapt wel dat ik laaiend ben ik kan nl.de rugleuning niet aan de stoel monteren omdat ik nr5 van de handleiding mis ik kan mailen tot ik er bij neerval maar krijg nog geen antwoord al heb je het graag!!alles ligt nu bij rechtsbijstand ik heb nl. ook een lamp die beschadigd is geleverd gekregen maar de bureaustoel is nog niet eens opgelost??BESTE MENSEN LAAT DIT EEN WAARSCHUWING ZIJN VOOR DAT JE DAAR OOK MAAR IETS BESTELD!!
03-07 door Reinoud

ballentent, Heb een kast besteld, maar levertijd werd ineens van 4 weken naar 7 weken gezet Kontakt opgenomen en dacht het zo geregeld te hebben maar dan staat er op mijn account is al geleverd, weer contact opgenomen en nu zei men dat de kast bij de vervoerder staat en hun mij niet kunnen vertellen wanneer die hem brengt, nu een week verder nog steeds niets gehoord . Denk dat ik mijn geld kwijt ben. Raad mensen aan om nooit wat te kopen bij home24 je kunt net zo goed je geld direct door de wc speoelen. moet waarderen met 1ster 0 sterren is er niet
30-06 door Michiel v K

Niet bestellen. Levertijden kloppen niet. Reageren niet op emails. Zeggen dat het afgeleverd is, maar nooit wat ontvangen. Negatieve reviews worden ook weggehaald op de site. Slechte zaak.
25-06 door I.Hartog

Na een beschadigde aflevering van ook nog beschadigde tuinstoelen, heb ik het gehad met deze firma. Helaas lukt het mij niet om mijn gegevens en nieuwsbrief te verwijderen van hun site. Na inloggen op mijn profiel, waarbij ze wéér je emailadres hebben,heb ik mijn gegevens aangepast met verzonnen info, maar mijn bestelling kan ik er niet uitgooien. Hoe kom ik uit hun bestand?
24-06 door Aw

Zeer ontevreden. Levertijden kloppen niet, bedrijf reageert niet op emails. Geeft al maanden het excuus dat ze het te druk hebben. Begrijpelijk met zoveel klachten. Bezorging en afspraken hierover eveneens waardeloos!! Voor mij nooit meer.
13-06 door S. Yildiz

Een fauteuil besteld, op de site en later in de mail stond een leveringstermijn van 10 werkdagen. Inmiddels zijn we maar liefst 6 weken verder en zit ik nog steeds zonder bank. Hierover meerdere malen mailcontact gehad: dan is de bank kwijtgeraakt bij de transporteur, dan is er een probleem in het magazijn, dan word ik die dag gebeld, dan word ik in de loop van week huppeldepup gebeld (maar niet heus) en constant maar excuses aanbieden, maar hier niks meedoen!! Dus al met al een hoop irritaties en frustraties opgebouwd door allemaal loze beloftes en niet nagekomen afspraken..Maar natuurlijk nog steeds geen bank. Home24? TEN ZEERSTE AF TE RADEN!!!
06-06 door Margo

Ben zeer ontevreden over Home24. Een geannuleerde bestelling wordt toch geleverd en van mijn creditcard afgeschreven. Op een klachtenmail wordt niet gereageerd. Een bestelling met een levertijd van 6 weken innen ze nu al van mijn creditcard. Volgens de algemene voorwaarden zal de creditcard worden belast 10 dagen na voltooiing van de bestelling. Zolang de levering niet heeft plaatsgevonden is de bestelling niet voltooid Ik zal na deze ervaringen nooit meer iets bij Home 24 bestellen. 1 ster omdat ik geen 0 sterren kan geven.
04-04 door Kelly

In het kort: - 5 weken gewacht op een bank die twee opnieuw besteld is en nooit ontvangen - Constant zelf moeten bellen en mailen, nota bene zelfs met het transportbedrijf omdat Home24 dat niet deed - 1 week na het annuleren van mijn order nog steeds mijn geld niet terug - Aangeboden compensatie voor 5 weken ellende en twee onnodige vrije dagen: 10% korting op mijn volgende bestelling! Volledig verhaal: 24 februari jl. zou Home24 mij een bankstel leveren. Op de dag van de levering ben ik gebeld door het transportbedrijf met de mededeling dat de bank kwijt was en dat ze niet wisten wanneer levering plaats zou vinden. Hierop met Home24 zelf gebeld, daar zouden ze het uitzoeken. Pas dagen later bericht gekregen dat het transportbedrijf nog aan het zoeken was en dat ze zonder terugkoppeling dat de bank niet gevonden kon worden geen nieuwe order aan konden maken. Nog langere wachttijd dus. Ruim een week later is er toch een nieuwe order aangemaakt, weer 2 weken wachttijd dus. 17 maart zou de bank wederom geleverd worden, echter ik werd weer gebeld dat de bank kwijt was. Weer een vrije dag weggegooid! Alweer dagen stil daarna, zelf weer gebeld naar de Klantenservice, daar is me verteld dat ze nog geen nieuws hadden van het transportbedrijf. Toen zelf het transportbedrijf gebeld en vernomen waar het probleem lag (interne verhuizingen), had ik niks aan maar het was me in ieder geval duidelijk. Heel bijzonder ook dat Home24 me die uitleg niet kon geven. Doet vermoeden dat ze helemaal geen contact opgenomen hebben met het transportbedrijf. Enfin nogmaals ruim een week later kreeg ik weer een mail dat de bank definitief kwijt was. Toen heb ik mijn order geannuleerd.
03-03 door Lotte

Ontzettend slechte ervaring! Kastje van 144 euro, onderdelen missen, beschadigd kastdeurtje, beschadigd frontje van de la, achterwand van kast mist. Slecht bereikbaar moeizame communicatie. Nooit weer! Ze moeten zich schamen om zulke rotzooi te verkopen voor die prijs.
05-02 door TM

Wat een ballentent! Ik had vier krukken besteld, bestelproces etc ging voorspoedig en ze werden keurig geleverd. Echter bij het monteren kwam ik diverse defecten tegen, van krassen op hoogglans metaal tot gaten in het kunstleer en een totaal misvormde voet van de kruk. Deze was overduidelijk laten vallen bij het verpakken. Na een klacht en foto's te hebben gestuurd kreeg ik snel antwoord, maar de enige korting die ik kreeg was een schamele 10% op de 3 krukken met beschadigd kunstleer en krassen en 20% op de kruk met de kapotte voet. Aangezien ze allemaal gebreken hadden, voelde ik er niet voor om de krukken om te wisselen (immers 4 van de 4 geleverde krukken hadden defecten). Ik ben dus afgescheept met in totaal ietsje meer dan een tientje vergoeding op krukken die 95 euro ps kosten - en allemaal consequent meer of mindere gebreken hadden. Bovendien nog zelf in elkaar moet zetten. De kwaliteit van de producten van home24 (een Duits bedrijf) is dus absoluut ver onder de maat en de coulance-regeling is een wassen neus. Dit was duidelijk eens maar nooit weer, ik raad eenieder van harte aan om naar IKEA te gaan, waar het goedkoper is, je betere service krijgt en de kwaliteit minimaal vergelijkbaar is.
09-10 door Paul

Wat een slecht bedrijf. Klanten informeren kunnen ze niet, levertijden rijzen de pan uit en wat ze zeggen doen ze niet! Mijn ervaring is dat ik een salontafel had besteld naar 5 weken ontvangen(juni 2013). Helaas beschadigd en hij is op 8 juli opgehaald. Toen begon de ellende! Inmiddels zijn we 4 maanden verder en nog steeds geen tafel. Tevens hebben ze gezegd dat de tafel 2 weken geleden geleverd zou worden maar niks gehoord en zijn weer 2 weken verder. Ik wil nu mijn geld terug en nooit meer iets te maken hebben met deze organisatie. Koop hier alstublieft niks, doet u dit wel bent u verzekerd van een hoop problemen,
19-08 door Tevreden klant

Bij Home24 zes prachtige zwarte leren eetkamerstoelen gekocht van Bellizona type Flint. Snel geleverd, keurig op afspraak. Stoelen waren heel goed verpakt en onbeschadigd. Prima kwaliteit leer, mooi afgewerkt, prachtige vormgeving. Zeer tevreden met onze internet aankoop.
10-08 door Ontevreden klant

Home24: WAARDELOOS en onbetrouwbaar. Heb 14 weken op een Salontafel moeten wachten, toen hij eindelijk bezorgt werd was deze zwaar beschadigd, het leek wel of er een tractor overheen was gereden. Tafel in de originele verpakking retour gestuurd( ruim een maand geleden) maar nog steeds geen geld retour. Ga NOOIT met deze oplichters in zee!!!!!!:-(((
22-07 door Nik

Ik zou gebeld worden door Selectvracht, maar dat is nooit gebeurd. Het ging ineens direct via DHL. Dus daar is weer eens misverstand over. Nu beweren ze dat ze nooit via selectvracht verzenden... terwijl ik duidelijk enkele weken geleden per e-mail op zwart wit is gemeldt dat het wel het geval was.
05-03 door Ernst

Wat een slechte winkel. Spullen gekocht en 2 maanden later NOG NIETS GEKREGEN. Slecht bereikbaar!
01-03 door Daan

Zeer slechte bereikbaarheid. Ik heb een bed van 1000.-- gekocht dat ik wil retourneren omdat t niet lekker ligt. Na vele mails eindelijk een reactie gekregen dat ze t zouden op komen haken. Nog geen berucht gehad van de transporteur en als ik bovenstaande lees gaat dat ook niet gebeuren. Zelfs wanneer de transporteur komt weet ik niet zeker of ik m'n bed geef omdat ik niet weet of ik mijn geld krijg. Ouderwets Marktplaats en m'n verlies nemen... Kortom koop hier nooit iets!!!!
25-02 door Hans

Bestelling naar Home24 retour gezonden, keurig volgens de voorschriften, inmiddels drie maanden later en nog geen geld terug. Home24 is bijzonder slecht bereikbaar. Op het gevaar af dat ze binnenkort helemaal failliet zijn wil ik iedereen toch graag waarschuwen: bestel nooit bij Home24. Of het moet zijn dat je graag van je geld af wil.
07-02 door RvB

Half januari stoelen besteld die na 2 weken geleverd zouden worden. Leverdatum wordt overschreden en de firma beantwoordt de telefoon niet meer en reageert niet op mail? Dit riekt naar ....
28-01 door Maartje

Ik heb op 3 december een salontafel besteld en meteen betaald. Na twee weken werd een pakket onaangekondigd geleverd. Helaas was de bestelling niet compleet en moest ik nog een week wachten op het tweede pakket. Na het openen zag ik meteen dat de glasplaat van de tafel beschadigd was. De volgende dag meteen contact opgenomen en werden retourlabels gemaild. Ik heb de salontafel op 19 december retour gestuurd. Ik heb foto's gemaild van de beschadiging. Als de salontafel retour was ontvangen (in Duitsland) werd de betaling terug gestort. Nu is het 28 december en nog steeds geen betaling. Als ik telefonisch contact opneem, zijn ze in gespek en dus onbereikbaar. En om mail reageren ze pas enkele dagen laten. Ze zeggen dat de credit in behandling is. Grappig dat in die mail staat "We hopen u binnenkort weer bij Home24 te mogen verwelkomen." Dacht het niet, na een ervaring die al bijna twee maanden duurt.
20-01 door Niels

Soortgelijke ervaring als Oosterbroek! Hier bestel ik nooit meer iets!
28-12 door Oosterbroek

bestelling geplaatst en betaald op 11 december 2012 de bestelling is oncompleet geleverd.Hier is direct melding van gemaakt per mail en per telefoon en bevestigd per mail. Bestelling zou worden nagezonden! Inmiddels op de afgesproken datum nog steeds geen bestelling! gebeld en krijg een bandje dat men pas 7 januari weer bereikbaar is.Kortom geen recht meer op retouneren binnen 14 dagen.
27-09 door Inge

Tegenvallend, merken zijn niveau Vesta en niet de echte top designmerken
11-09 door Joosten

Nederland opgelet, Home24 behoort tot de zelfde bedrijven als Zalando. Kortom home24 gaat het heel serieus aanpakken qua snelle levering, uitgebreid assortiment, acties, aanbiedingen enzovoorts! Nu nog een kortingscode vinden en ik ga bestellen (-: Pepijn
17-07 door Maerije

Erg mooie zilveren bloemen voor aan de muur! Alleen jammer dat de levertijd van de bloemen vrij lang is.

Jouw Home24 review




(wordt niet geplaatst)






Betaalmogelijkheden & keurmerken


Webshops vergelijkbaar met Home24

Home24 vind je in de volgende categorieën