Hoedshop.nl


Hoedshop.nl heeft meer dan 7.000 verschillende producten in het assortiment en is daardoor een van de grootste Europese online webshop voor hoofddeksels en accessoires.

Hoofddeksels voor mannen, vrouwen, kinderen en baby's. Daarnaast ook andere accessoires als tassen en zonnebrillen.

Raadpleeg reviews over hoedshop.nl hier of deel je eigen ervaring met hier bestellen.

Willy-Brandt-Weg 36
48155
Münster



array(0) { }

15 beoordelingen

Hoedshop krijgt 3 van de 5 sterren, gebaseerd op 15 15 ervaringen.

2018 door E.Berkel

Deze ervaring is slecht, oordeeld u zelf dit s de final mail. Eigenaren Hoedshop.nl meerdere mails heb ik naar u gezonden maar u doet net of u gek bent, maar u moet weten dat ik het niet ben. En inmiddels ook al diverse instanties heb gesproken en aangeschreven. o.a. thuiswinkel.com u moet weten dat u veel te ver bent gegaan. Zoiets kun je verwachten als je je inlaat met Marktplaats maar daar blijven we ook verre van, stom dat wij in uw Duitse bedrijf zijn getrapt. Vroeger hebben wij altijd prettig zaken gedaan met o.a. Duitse bedrijven, toen waren we natuurlijk ook geen consument, kennelijk is dit uw handelswijze! Uw poging tot oplichting zal aan Nederland niet zo maar voorbij gaan, ik heb De Consumentenbond, Radar en Kassa, allemaal tv programma’s die de kijker op de hoogte brengt waar zij voor op moeten passen ingelicht. Dan hebben wij in Nederland nog de rubrieken in de schrijvende Pers zoals de Weekbladen en het blad van de Consumentenbond. Ik heb bij u op de website een bestelling gedaan en die opzettelijk slecht is uitgevoerd, u heeft gepoogd mij op te lichten voor 36,84% dat is meer dan een derde van de verkoop prijs. U kunt zich niet beroepen op een vergissing want u stuurt bovendien een andere kleur. Dat er opset is bewijst vandaag maar weer eens de mail waarin ineens een zogenaamd vergelijkende hoed wèl word aangeboden van wèl dezelfde prijs en niet € 7 goedkoper. Maar dan zijn we er nog niet hierover later meer.* Mijn klacht heeft de hoedshop.nl zeer slecht en op arrogante misselijk makend manier opgepakt, afschrift: “Het enige wat wij niet doen, is zomaar een hoed versturen.” Aldus Geke. Pardon u maakt de fout en ligt mij ook nog eens op!!! En probeerd het nogmaals aldus, *u nodigd mij uit om de hoed opnieuw te bestellen en dan wederom vooruit te betalen. Wat u hiermee voor ogen had, kan ik alleen maar uitleggen als wederom mij te belazeren, immers zegt u zelf dat de hoed er niet is. U spreek steeds van ter tegemoedkoming —ondanks dat dit geen Nederlands is- u bent verplicht om retourzendingen zelf te betalen als leverancier en niet de cliënt. Cliënten die uw website bezoeken moeten weten dat wat daar op staat niet allemaal leverbaar is!!! Ons onderzoek wijst uit dat Hoedshop.nl niet ingeschreven is bij de Kamer van Koophandel in Nederland. Ook is er géén goede service en dat .NL is dan ook het enigste, wat Nederlands is, verder bent u een Duits bedrijf waar helemaal niets Nederlands aan is. U heeft geen Nederlands adres noch telefoonnummer waar de cliënten naar toe kunnen bellen als ze met u in contact willen komen en zelfs over de Deutsche tüchtligkeit kunnen we hier niet spreken! Dan de leugens tegen de Thuiswinkel dat u mij de hoed verstuurd zoals de dame mij vertelde. U “vergat” te vermelden dat ik dan wel geduldig zou moeten wachten tot eind juli! Ik ga hier in iedergeval er mijn schouders onder zetten, opdat andere Nederlanders dit niet ook overkomt! E. Berkel
2018 door E.Berkel

Deze ervaring is slecht, oordeeld u zelf dit s de final mail. Eigenaren Hoedshop.nl meerdere mails heb ik naar u gezonden maar u doet net of u gek bent, maar u moet weten dat ik het niet ben. En inmiddels ook al diverse instanties heb gesproken en aangeschreven. o.a. thuiswinkel.com u moet weten dat u veel te ver bent gegaan. Zoiets kun je verwachten als je je inlaat met Marktplaats maar daar blijven we ook verre van, stom dat wij in uw Duitse bedrijf zijn getrapt. Vroeger hebben wij altijd prettig zaken gedaan met o.a. Duitse bedrijven, toen waren we natuurlijk ook geen consument, kennelijk is dit uw handelswijze! Uw poging tot oplichting zal aan Nederland niet zo maar voorbij gaan, ik heb De Consumentenbond, Radar en Kassa, allemaal tv programma’s die de kijker op de hoogte brengt waar zij voor op moeten passen ingelicht. Dan hebben wij in Nederland nog de rubrieken in de schrijvende Pers zoals de Weekbladen en het blad van de Consumentenbond. Ik heb bij u op de website een bestelling gedaan en die opzettelijk slecht is uitgevoerd, u heeft gepoogd mij op te lichten voor 36,84% dat is meer dan een derde van de verkoop prijs. U kunt zich niet beroepen op een vergissing want u stuurt bovendien een andere kleur. Dat er opset is bewijst vandaag maar weer eens de mail waarin ineens een zogenaamd vergelijkende hoed wèl word aangeboden van wèl dezelfde prijs en niet € 7 goedkoper. Maar dan zijn we er nog niet hierover later meer.* Mijn klacht heeft de hoedshop.nl zeer slecht en op arrogante misselijk makend manier opgepakt, afschrift: “Het enige wat wij niet doen, is zomaar een hoed versturen.” Aldus Geke. Pardon u maakt de fout en ligt mij ook nog eens op!!! En probeerd het nogmaals aldus, *u nodigd mij uit om de hoed opnieuw te bestellen en dan wederom vooruit te betalen. Wat u hiermee voor ogen had, kan ik alleen maar uitleggen als wederom mij te belazeren, immers zegt u zelf dat de hoed er niet is. U spreek steeds van ter tegemoedkoming —ondanks dat dit geen Nederlands is- u bent verplicht om retourzendingen zelf te betalen als leverancier en niet de cliënt. Cliënten die uw website bezoeken moeten weten dat wat daar op staat niet allemaal leverbaar is!!! Ons onderzoek wijst uit dat Hoedshop.nl niet ingeschreven is bij de Kamer van Koophandel in Nederland. Ook is er géén goede service en dat .NL is dan ook het enigste, wat Nederlands is, verder bent u een Duits bedrijf waar helemaal niets Nederlands aan is. U heeft geen Nederlands adres noch telefoonnummer waar de cliënten naar toe kunnen bellen als ze met u in contact willen komen en zelfs over de Deutsche tüchtligkeit kunnen we hier niet spreken! Dan de leugens tegen de Thuiswinkel dat u mij de hoed verstuurd zoals de dame mij vertelde. U “vergat” te vermelden dat ik dan wel geduldig zou moeten wachten tot eind juli! Ik ga hier in iedergeval er mijn schouders onder zetten, opdat andere Nederlanders dit niet ook overkomt! E. Berkel
2018 door E.Berkel

Mijn relaas kun u opmaken uit mijn final beief aan deze Duitse webshop Eigenaren Hoedshop.nl meerdere mails heb ik naar u gezonden maar u doet net of u gek bent, maar u moet weten dat ik het niet ben. En inmiddels ook al diverse instanties heb gesproken en aangeschreven. o.a. thuiswinkel.com u moet weten dat u veel te ver bent gegaan. Zoiets kun je verwachten als je je inlaat met Marktplaats maar daar blijven we ook verre van, stom dat wij in uw Duitse bedrijf zijn getrapt. Vroeger hebben wij altijd prettig zaken gedaan met o.a. Duitse bedrijven, toen waren we natuurlijk ook geen consument, kennelijk is dit uw handelswijze! Uw poging tot oplichting zal aan Nederland niet zo maar voorbij gaan, ik heb De Consumentenbond, Radar en Kassa, allemaal tv programma’s die de kijker op de hoogte brengt waar zij voor op moeten passen ingelicht. Dan hebben wij in Nederland nog de rubrieken in de schrijvende Pers zoals de Weekbladen en het blad van de Consumentenbond. Ik heb bij u op de website een bestelling gedaan en die opzettelijk slecht is uitgevoerd, u heeft gepoogd mij op te lichten voor 36,84% dat is meer dan een derde van de verkoop prijs. U kunt zich niet beroepen op een vergissing want u stuurt bovendien een andere kleur. Dat er opset is bewijst vandaag maar weer eens de mail waarin ineens een zogenaamd vergelijkende hoed wèl word aangeboden van wèl dezelfde prijs en niet € 7 goedkoper. Maar dan zijn we er nog niet hierover later meer.* Mijn klacht heeft de hoedshop.nl zeer slecht en op arrogante misselijk makend manier opgepakt, afschrift: “Het enige wat wij niet doen, is zomaar een hoed versturen.” Aldus Geke. Pardon u maakt de fout en ligt mij ook nog eens op!!! En probeerd het nogmaals aldus, *u nodigd mij uit om de hoed opnieuw te bestellen en dan wederom vooruit te betalen. Wat u hiermee voor ogen had, kan ik alleen maar uitleggen als wederom mij te belazeren, immers zegt u zelf dat de hoed er niet is. U spreek steeds van ter tegemoedkoming —ondanks dat dit geen Nederlands is- u bent verplicht om retourzendingen zelf te betalen als leverancier en niet de cliënt. Cliënten die uw website bezoeken moeten weten dat wat daar op staat niet allemaal leverbaar is!!! Ons onderzoek wijst uit dat Hoedshop.nl niet ingeschreven is bij de Kamer van Koophandel in Nederland. Ook is er géén goede service en dat .NL is dan ook het enigste, wat Nederlands is, verder bent u een Duits bedrijf waar helemaal niets Nederlands aan is. U heeft geen Nederlands adres noch telefoonnummer waar de cliënten naar toe kunnen bellen als ze met u in contact willen komen en zelfs over de Deutsche tüchtligkeit kunnen we hier niet spreken! Dan de leugens tegen de Thuiswinkel dat u mij de hoed verstuurd zoals de dame mij vertelde. U “vergat” te vermelden dat ik dan wel geduldig zou moeten wachten tot eind juli! Ik ga hier in iedergeval er mijn schouders onder zetten, opdat andere Nederlanders dit niet ook overkomt! E. Berkel
2018 door E. Berkel

Ik voel mij OPGELICHT ik bestel drie hoeden en BETAAL VOORAF. Ik ontvang een verkeerde goedkopere hoed. Zo moeilijk is een bestelling van drie hoeden toch niet, de hoed die ik ontvang is dus niet het bestelde en goedkoper plus een vieze kleur. Nu moet ik wachten op een retour sticker, dan moet ik het pakket wegbrengen naar de dpd dat is helemaal in een andere wijk, dit moet ik aan een ander vragen gezie mijn ziek zijn.. Dan wachten tot ik mijn reeds betaalde hoed ontvang. Dus de klant betaald vooraf dan maken zij de “fout” of “poging tot oplichting” dus zij sturen niet de juiste hoed op, klant vriendelijker is de hoed afleveren en gelijk de foute hoed mee terug nemen. Klaar gelijk oversteken en niet de klant extra laten wachten tot de sticker binnenkomt uit Duitsland. Let op! Het is normaal dat de retouren ten koste komen van de verzender, dit is dus gèèn coulance, al deden ze bij mij dit wel voorkomen door hier vooral de nadruk op te leggen! DE KLANT MOET VOORAF BETALEN, MAAR ZIJ VERTROUWEN HUN KLANTEN NIET terwijl zij fout zitten. De service is Dus echt waardeloos Ze hebben de foto’s van mij dus alle bewijzen MAAR ZIJ STUREN NIET. Dit is hun antwoord dus kijk uit. Het enige wat wij niet doen, is zomaar een hoed versturen. Aldus mevrouw Geke Rotgers van de Hoedshop dus nul sterren
2018 door Rosa

Heel snel geleverd (binnen 2 werkdagen). Had een S bestled die overeen kwam met mijn hoofdomtrek, maar valt veels te groot. Jammer!
2017 door Martha

Bestelling wordt snel en netjes geleverd. Retour is waardeloos. Ik wacht al bijna 2 maanden op terugstorting!
2016 door Marcel

bestelling wordt niet geleverd. Kan gebeuren. Maar toen ging het helemaal mis. Ik heb een week lang elke dag gebeld maar telefoon wordt niet opgenomen. Ook op mails wordt niet gereageerd. Ik voel me slecht behandeld/ opgelicht.
2016 door WGI

Twee maanden wachten voor de reactie van een klacht.Ze zijn er mee bezig het op te lossen. Nu nog afwachten waar ze mee komen.
2014 door Tonja

Dat is nou dat ik zeg originele webshop en levering in orde. Toppers
2013 door Floris

Uitstekend. Geleverd binnen 2 dagen, alles super!
2012 door vd boogaart

Die Bontmutsen van Hoedshop zijn heerlijk warm, niet goedkoop, wel topkwaliteit wol.
2012 door jennifer

Uitstekend bevallen van a tot z
2012 door cintia

zeer leuke shop met trendy hoeden
2012 door Willeke

Lees ik nu dat je binnen 100 dagen mag ruilen?
2012 door Gijsbert

Marktleider in hoeden, als je hier geen hoed kan vinden, stop dan maar met zoeken!

Jouw Hoedshop.nl review




(wordt niet geplaatst)






Betaalmogelijkheden & keurmerken


Webshops vergelijkbaar met Hoedshop.nl

Hoedshop.nl vind je in de volgende categorieën