Informatie

Furnies.nl is dé online specialist op gebied van wooninrichting. Een ruim assortiment aan verlichting, kapstokken en meubelen tegen zeer scherpe prijzen en gratis verzending.

Adresgegevens

Meesterstraat 52
2632BC
Nootdorp
Furnies krijgt 3 van de 5 sterren, gebaseerd op 23 23 ervaringen.

Reviews

23 beoordelingen

2013 door Berend
Ik heb eind december 2 lampen besteld en betaald. Bedrag is afgeschreven, maar geen lampen. Gewacht ivm feetsdagen, maar nog steeds geen lampen. Klantenservice gebeld, maar bandje met mededeling dat een beurs had, maar binnen 24 uur zouden reageren op een mail. Wat niet het geval was. Men zou mijn betaling niet hebben ontvangen en was wel afgeschreven. Na intern onderzoek bleek het bij Furnies fout te zitten, excuus en lampen komen met spoed. Echter weer geen lampen. Wederom mail en wederom geen antwoord. Eindelijk een antwoord met opnieuw een excuus en lampen komen met spoed. Weer ruim een week later zijn er nog steeds geen lampen en we zitten nu al op 14 febr. 2013. Dus bestellen bij Furnies is zeker af te raden of je moet iets kopen op basis van afrekenen aan de deur of zo, maar waarom dan bij Furnies als er veel websites zijn. Achteraf had ik de lampen beter bij de Phillipshop kunnen kopen. Wel iets duurder, maar zeker allang kunnen gebruiken.
2013 door Selhorst
Veel te snel negatief gereageerd sorry.Hanglamp besteld op tijd geleverd ziet er prachtig uit,erg blij mee.
2013 door Ria Louis
Gelukkig geld staat eindelijk op mijn rekening! Na veel gedoe, gebel en elke keer de situatie maar weer uitleggen is het nu eindelijk opgelost. Nadat ik revieuw had geplaats werd ik snel gebeld, ze zijn dus niet zo blij met de klachten op deze site. Uiteindelijk een medewerker aan de lijn gekregen die wel iets wilde doen om de situatie op te lossen, duurde alsnog een paar dagen, maar gelukkig nu afgehandeld.
2013 door anhu1
update over mijn review hier eerder geplaatst; ik heb mijn geld uiteindelijk met moeite ontvangen. Dien ook een klacht in bij www.thuiswinkel.org waar furnies aspirant lid van is. Deze klacht is wel niet publiekelijk te lezen maar als je het klachtenformulier gebruikt, krijgt het desbetreffende bedrijf daar ook wel direct een kopie van. Je kan daar 3 stappen ondernemen; klacht neerleggen, bemiddeling door juriste aanvragen en voorlegging aan de geschillencommissie. In mijn geval heb ik het geld ontvangen nadat ik een aanvraag tot bemiddeling indiende. Laat je ook niet afschrikken door hen. 5 min nadat ik die aanvraag indiende kreeg ik een intimiderende telefoon van furnies. Eerst proberen ze de schuld bij jou te leggen en dan dreigen ze met hun advocaat die stappen zal ondernemen. In mijn geval zeiden ze dat onjuiste gegevens van mij hadden gekregen en daardoor die bankverrichting van terugbetaling niet konden uitvoeren. Maar ik heb 3x mijn correcte gegevens ( naam-adres-iban-bic) aan hen gemaild . Dan begonnen ze te dreigen dat ik mijn klacht op www.klacht.nl en mijn review op www.thuisvergelijken.nl moet verwijderen en dat ik een brief van hun advocaat krijg met dit verzoek en ze verdere stappen zullen ondernemen als ik dit niet doe. Laat je niet intimideren en wees voorbereid ! Als een aankoop niet verloopt zoals het hoort, begin dan voor jezelf al een dossier aan te leggen met alle bewijzen van aankoop, betaling, mailverkeer, opnames van telefoongesprekken ( furnies belt met privenr) Als ze dreigen om je strafrechtelijk iets ten laste te leggen, er bestaat nog zoiets als consumentenbescherming. Zorg dat wat je publiekelijk vertelt of schrijft terecht is en naar waarheid en begin geen scheldtirade. Indien het een grensoverschrijdende aankoop betreft in een Europees land + Ijsland en Noorwegen kan u terecht bij ECC-Net ( netwerk van europese consumentencentra). Hun advies en hulp zijn gratis voor consumenten.
2013 door Ria
Totaal niet tevreden. In nov. besteld en betaald,een week later geanuleerd . Diverse keren contact opgenomen.Werdt beloofd terug te betalen, tot heden niets ontvangen!
2013 door Simone selhorst
Hanglamp besteld en al betaald,maar nog niks gekregen maak me een beetje zorgen.
2013 door anhu1
via internet een bureaustoel besteld in november '12 en direct betaald en na weken niets te horen van hen,heb ik veel dagen proberen te bellen naar hun klantenservice voor ik iemand aan de lijn kreeg die zei dat die niet meer leverbaar is, nooit geen mail overgekregen. Het geld zou terugbetaald worden, al 3 mails met mijn correcte bankgegevens verstuurd zonder reactie. ik heb geen bureaustoel en ze houden mijn geld achter. klacht ingediend en toen kreeg ik wel reactie of ik mijn klacht wou verwijderen, maar mijn geld heb ik nog steeds niet terug betaald gekregen
2013 door Leo
Nadat ons nieuwe dressoir was aangekomen zagen wij dat er een barst zat. Wij hebben de klantenservice gebeld en die handelde zeer snel. Dezelfde week nog een vervangend exemplaar gekregen. Super service en overzichtelijke website.
2013 door Miranda
Ik heb hier een leuk bijzettafeltje gekocht voor mijn dochter. Na telefonisch overleg kon furnies al binnen 24 uur leveren. Superbedankt voor de goede service. Dat mag ook wel eens gezegd worden over organisaties die goede service bieden. Voor mij die 5 sterren meer dan waard.
2013 door Marc
Mijn ervaring met Furnies is ronduit slecht. Tot 2 keer toe een vraag gesteld mbt een stoel en tot op heden geen antwoord. Inmiddels mijn geld uitgegeven bij een andere online meubelzaak voor 6 prachtige stoelen. Als dit het serviceniveau is van een webshop dan blijf ik ver weg vandaan..
2013 door Ria Louis
TV-meubel en bijzettafel besteld (vooraf betaald). Helaas alleen bijzettafel gekregen. Nadat ik zelf contact opgenomen had met de klantenservice, kreeg ik te horen dat het meubel niet meer leverbaar was, beetje jammer dat ik daar zelf achteraan moest bellen om daar achter te komen. Wacht nu al enige weken op geld wat niet terug gestort is. Hoop op een snelle afhandeling nu!
2013 door Ria Louis
TV-meubel en bijzettafel besteld (vooraf betaald). Helaas alleen bijzettafel gekregen. Nadat ik zelf contact opgenomen had met de klantenservice, kreeg ik te horen dat het meubel niet meer leverbaar was, beetje jammer dat ik daar zelf achteraan moest bellen om daar achter te komen. Wacht nu al enige weken op geld wat niet terug gestort is. Hoop op een snelle afhandeling nu!
2013 door Hans
Klantenservice die niet/traag reageert en probleem bij klant neerlegd ipv ze actief opmte lossen.
2013 door Daan
Stoere collectie beetje jammer van 15 dagen wachttijd! Voor de rest prima en betrouwbaar.
2013 door Evelien
Ik heb een superleuk hoogglans dressoirtje besteld en die werd netjes binnen 5 dagen geleverd. Wat bleek? Een van de deurtjes had een productie fout. Gebeld met de klantenservice en die beloofde binnen 5 dagen een nieuw deurtje te sturen. Zo gezegd zo gedaan. Leuke winkel en veel aanbod.
2013 door sandra
Helemáál niet tevreden. De levering is diverse malen uitgesteld; ik besloot de bestelling te annuleren. Kreeg een grote mond aan de telefoon, gesprek liep hoog op. Werd door de eigenaar gebeld om eea te sussen en hij beloofde mijn geld binnen 24 uur te retourneren. Is inmiddels twee weken geleden. Niks gehad. Mijn emails worden niet behandeld en aan de klantenservice krijg ik alleen nog maar een beantwoorder. SLA DEZE WEBSITE OVER!!!
2013 door Ewout
Leuke winkel met veel keus. Nadat ik opmerkte een artikel elders goedkoper te hebben aangetroffen kreeg ik direct antwoord dat ze mee gingen. Snelle levering van 5 dagen werd ook gehanteerd.
2013 door Bob
na plaatsing van mijn klacht is de terugbetaling nog dezelfde dag geregeld...
2013 door Bob
bestellen, betalen, levering, retournering allemaal goed. Terugbetalen van retourneren is een ware hel!!! Veel beloftes, na 6 weken nog altijd geen resultaat. advies: sla deze website over. Niet te vertrouwen
2012 door Yvonne
Zoals aangegeven bij de bestelling werd de hanglap na 5 dagen geleverd! Echter wat betreft reaktie op mijn 4 verstuurde Emails ben ik niet tevreden. Kreeg pas bij de vierde verstuurde mail een antwoord terug. Jammmer!
2012 door Salman
Ik heb hier een chesterfield bank besteld die echt zeer lekker zit. De levering was een week later als gepland, maar kreeg hiervoor € 25,- terug. Top service
2012 door Wilfred
Goede service bij deze shop. Dat is wat ik nou belangrijk vindt. Tegenwoordig is dit ver te zoeken.
2012 door Tine
Zeer goede en overzichtelijke webshop. Snel thuisbezorgd en bovendien gratis! Toptoptop!
Toon meer beoordelingen Toon minder beoordelingen

Betaalmogelijkheden & keurmerken

Jouw Furnies.nl review