Informatie

Fietswebwinkel met allerlei aanbiedingen van merkfietsen en goedkope fietsmodellen voor dames en heren.

Adresgegevens

Vriezenveen
Fietsgigant krijgt 2 van de 5 sterren, gebaseerd op 19 19 ervaringen.

Reviews

19 beoordelingen

2019 door Jan
2 sruks e bike gekocht zgan super service en de zelfde dag nog aan huis afgeleverd! Ga zo door top service
2019 door André van de Leeuw
Al jaren klant bij fietsgigant en altijd keurig geholpen. Goede service en absoluut niet duur.
2019 door Gezinus Kooi
Een fiasco .Wacht al een jaar op een nieuwe accu voor mijn I Cycle fiets en wordt steeds met lullige smoesjes afgescheept door het personeel en de eigenaar. Ik heb tijdelijk een accu met maar het halve vermogen dan de orginele. Mijn vrouw fiets 120 km maar we moeten met 60 kmalweer thuis zíjn want dan is míjn accu alweer leeg
2018 door Jeroen
Normaal schrijf ik geen review, maar nu moet het er toch maar van komen. In het voorjaar hebben wij 2 elektrische fietsen gekocht bij de Fietsgigant. Na enige tijd begon de motor veel lawaai te maken, zodat je de fiets op 50 meter afstand aan kon horen komen. Dus na de vakantie (25 augustus) de fiets naar de Fietsgigant gebracht, de conclusie was dat het garantie was en dat de reparatie ongeveer 2 weken zou duren. In onze ogen was dit een normale tijd voor deze reparatie. Maar toen begon het probleem pas echt. Na 2,5 week maar eens gebeld hoe het met de fiets stond. “Nou meneer, die staat nog in de werkplaats. De motor wordt er deze week uitgehaald en opgestuurd naar de leverancier.” ?????????????? Waarom is er nog niets aangedaan?????? 2 weken later weer bellen, motor is opgestuurd naar de leverancier. Na nog een keer 2 weken wachten, maar weer bellen; de motor is opgestuurd naar de leverancier van de leverancier. Dan weer is de motor opgestuurd naar een verkeerde winkel. Met andere woorden: wachten, bellen, wachten, bellen, wachten enz. En dan het lang verwachtte telefoontje, uw fiets is klaar!!!!! Nu ik 8 weken heb moeten wachten op mijn fiets, hoop je dat de Fietsgigant in de gaten heeft dat er iets mis is gegaan. Ik heb ze daarom gevraagd of ze de fiets ook bij ons aan huis konden afleveren i.v.m. het lange wachten op de reparatie. Ja dat kan wel, moet je nog eens 2 maand (!!!) wachten, dus zijn we zelf maar weer naar Vriezeveen gegaan om de fiets op te halen. Gelukkig is het probleem van de motor wel verholpen, maar wij als klant zijn zeker niet goed geholpen. Zeer slechte service van dit bedrijf en we zijn blij dat we geen service contract hebben afgesloten voor een jaarlijkse onderhoudsbeurt.
2018 door Elly
1 keer maar nooit weer! als je een fiets wilt kopen leggen ze de loper voor je uit, kom je met problemen dan zijn ze niet thuis , komen de kosten voor je eigen rekening ,want natuurlijk valt dat niet onder de garantie, en dan ook nog zeer onbeschoft behandeld worden door de eigenaar,wat een afknapper die zaak ! -10 sterren!!
2018 door M.baas
Ik voel mij flink belazerd door fietsgigant vriezeveen. Ik heb een Batavia ebike gekocht. Eenmaal thuis bezorgt ( wat ook langer duurde dan afgesproken ) , bleek de accu kapot te zijn. Ik moest de accu maar terugbrengen. Na lange tijd en een aantal telefoontjes werd mij medegedeeld dat de accu inderdaad stuk was. Ik zou een nieuwe krijgen. Weken later en veel telefoontjes verder krijg ik de ene rotsmoes na de andere te horen. De accu echter wordt maar niet geleverd. Ik heb nu dus een fiets gekocht waar ik niets aan heb ! Ze beloven jet steeds te regelen maar er gebeurd niets. Ik wil dat de fietsgigant de kapotte fiets weer ophaalt en mij mijn geld retour geeft! De service is mijlenver te zoeken fietsgigant!!! Wat een teleurstelling. Ik eis dat jullie dit oplossen daar ik anders aangifte ga doen van oplichting!
2018 door Smit
Mijn ervaring met fietsgigant waardeloos nog geen jaar oud onze fietsen nu de zadel al stuk en de banden al versleten
2017 door Cor
Naar aanleiding van een aanbieding op de website naar Vriezenveen gereden. Bij aankomst bleken ze de fiets helemaal niet te hebben. Het andere model waar wij interesse in hadden bleek een model te zijn van een jaar of 5-6 geleden. Daarnaast werd er een advies gegeven waar mijn broek vanaf zakte. Sparta onderdelen zouden niet of moeilijk verkrijgbaar zijn, Gazelle loopt mateloos achter als het gaat om elektrische fietsen. De aanbiedingen van Sparta, gazelle en Batavus zijn erg oude overjarige modellen. Wij zijn er niet op in gegaan en weer terecht gekomen bij een echte dealer van diverse merken. Die gaf tenminste een goed onderbouwd advies.
2017 door martijn
vandaag voor de 2e keer een elektrische fiets gekocht, wederom zeer tevreden, mijn oude fiets kon in gewoon inruilen op een van hun speciale actie modellen. Het personeel heeft me prima geholpen en ook was levering aan huis geen enkel probleem. hier een zeer tevreden klant.
2017 door Ellen
Serviceabonnement 2 jaar geleden afgesloten bij aankoop 2 nieuwe e-bikes. Na 1,5 jaar display kapot: fiets 3 weken kwijt en een rekening van meer dan 100 euro. Valt ineens niet onder de verzekering van de fietsgigant. Ze brengen 89,95 in rekening voor de display plus 37,50 voor de reparatie. Op internet staan deze displays te koop voor 37,50 Sluit gewoon een verzekering af bij een verzekeringsmaatschappij en laat je fiets een beurt geven bij je plaatselijke fietsenmaker. Fietsgigant rekent hier ook nog eens 75,00 euro voor!!!! Goedkoop in dit geval duurkoop. Gladde praatjesmakers!! Ps moest tijdens de 3 weken dat de fiets weg was wel 10x bellen voordat mijn fiets terug was. Uiteindelijk een hele zaterdag gewacht en s avonds om 20.00 uur werd mijn fiets bezorgd. Behalve geen service, zeer slechte communicatie en houden zich niet aan gemaakte afspraken!!
2017 door Kleinman
We hebben vorig 2 elektrische fietsen gekocht met serviceabbonement, volgens de verkoper zouden we overal in Nederland hulp krijgen als we pech zouden hebben met de fiets. Vorige maand knapten er spaken uit het wiel en belden we naar fietsgigant, volgens de dame aan de telefoon hadden we geen recht op hulp bij pech, daar werd ik behoorlijk kwaad om en ik heb het service abbonement opgezegd. Vandaag waren we bij de fietsgigant en hebben onze klachten vertelt, wat bleek, er was wat mis gegaan waardoor we een pechhulppas niet hadden gekregen. De eigenaar heeft ons persoonlijk geholpen en vertelde dat een oud werknemer er een zooitje van had gemaakt, hij heeft de verzekering gebeld en gelijk geregeld dat we een pachhulppas krijgen. Ook deed hij niet moeilijk en vergoedde gelijk de kosten van de fietsenmaker die nieuwe spaken in ons wiel hed gezet, kortom, we waren erg ontevreden maar de eigenaar heeft het keurig voor ons opgelost en we hebben nu weer alle vertrouwen in fietsgigant.
2017 door Herman Woubrugge
3 jaar geleden hebben we 2 elektrische fietsen gekocht inclusief service abbonement, voor dat bedrag is de fiets verzekert en krijgen we elk jaar een onderhoudsbeurt, de fiets wordt dan gehaald en gebracht, allemaal keurig geregeld en nooit problemen. Afgelopen winter kregen we de fiets terug en deed de km teller het niet meer, gelukkig zag ik snel wat er aan de hand was, het magneetje in de spaak was iets verschoven. Gelukkig verder niks aan de hand, een kleinigheidje wat kan gebeuren. Kortom, niets dan lof voor de mannen van fietsgigant. Binnenkort gaan we er 2 nieuwe fietsen kopen, kortom, niet altijd alleen maar klachten vertellen mensen, een positief verhaal mag ook wel eens gezegd worden.
2017 door Rudolf
Mooie zaak, uitgebreide collectie echter slechte service. Belooft onderhoudsservice met halen en brengen. Heeft ondanks diverse mailwisselingen en nieuwe beloftes nooit plaatsgevonden. Telkens weer een andere smoes tot dat Fietsgigant maar helemaal niet meer reageerde.
2016 door Stoffers
Als je een fiets wilt kopen, dan kun je het beter via het internet kopen dan hier. Personeel is niet ouder dan 16 en die moeten je dan een fiets van rond de 1000 Euro verkopen. Voordat je geholpen wordt, moet je eerst een goed uur wachten. Vrienden en dorpsgenoten worden eerst geholpen. Voor mij nooit weer.
2016 door Johan Scatmen
Was in de winkel en stond naast iemand, die steeds winden liet gaan en dan tegen anderen zei dat het hem ook weleens overkwam.Hij liep zeer weeig heen en weer en zijn vrouw sommeerde hem zich als een vent te gedragen en toen waren de rapen gaar en hoorde ik meer scheldwoorden, dan normaal gesproken in een jaar. Blijkbaar was toen de lucht ( letterlijk) geklaard, want ze stonden te zoenen in de zaak.
2016 door Pietersen
Mijn ervaring met de fietsgigant is ook niet goed wij gingen er heen om 2 fietsen te kopen dus een setje . Nieuwe fietsen maar toen werd ons verteld dat er nog per fiets 150,00 euro bij kwam voor extra kosten om de fiets af te leveren . Bizar !!!! Ja want stel je voor dat de accu stuk ging ik zei nog maar bij z'n nieuwe fiets hebben jullie toch garantie dan hoef ik toch niet alvorens ik maar een kilometer gefietst heb al betalen. Wij vonden het een vaag verhaal en niet geloofwaardig ook een onderhoudsbeurt kost hier 150,00 per fiets erg hoge kosten allemaal bij een normale fietsenzaak is dit 50,00 dus let goed op of aan het einde van het verhaal wel uw fiets echt goedkoper is !!!!
2015 door Pieter Bos
De slechtste fietszaak die ik ken. Telefonisch moeilijk te bereiken. Telefoonnummer staat zelfs niet op hun eigen website. Wel zeggen ze : informeer eerst of de fiets van Uw keuze ook in de zaak aanwezig is. Wou ik doen, maar de telefoon die ik op een andere pagina vond werd iedere keer weggedrukt. Kom ik daar na een autorit om de fiets te bekijken die op hun site staat , is de fiets niet aanwezig. De medewerker wist zelfs niet welke fiets ik bedoelde. Oh zei die dat kan , de site moet misschien weer aangepast worden. Totaal klantonvriendelijk beleid. Mijn advies: Ga daar nooit een fiets kopen. Inruilen van je oude fiets doen ze ook niet aan. Zeer slecht allemaal. Van mij geen ster.
2015 door siny
heb een fiets gekocht, maar deze knapte en de trappers schoten door.ben er heen geweest ,maar toen ik bijna thuis was begon het knappen alweer. Daarna nogeens gemaild wanneer ze mijn fiets goed konden nakijken en maken. kreeg terug dat ik moest komen tijdens openingstijden. Heb dat gedaan, konden deze niet gellijk repareren en een leenfiets hadden ze niet. het zou een paar dagen duren, maar na 14 dagen ben ik er heen gegaan om mijn fiets te halen, deze stond gewoon bij de fietsen die "klaar "waren. nu mijn fiets moest dus klaar zijn, maar niets is minder waar. thuis gaan fietsen ,deze fietste oeens heel erg zwaar en ook knapte het nog steeds in de as en schoten de trappers door. mail gestuurd maar na bijna 2 weken nog steeds geen reactie. Wie heeft ook een of meerdere slechte ervaringen met de fietsgigant in Vriezenveen?
2014 door Jo
Winkel van FietsGigant bezocht. Fietsen staan grotendeels buiten in de regen opgesteld/opgeslagen. Het aanbod van internet was in de winkel zeer beperkt terug te vinden. Met name de A-merken (Gazelle, Batavus) waren vrijwel niet in voorraad. Wel veel elektrisch. We hebben een flinke reis gemaakt. De advertentie in de krant zou dat moeten rechtvaardigen, maar wij vonden FietsGigant een gigantische domper.
Toon meer beoordelingen Toon minder beoordelingen

Betaalmogelijkheden & keurmerken

Fietsgigant.com vind je in de volgende categorieën

Jouw Fietsgigant.com review