Informatie

Bij Dierenvilla.nl vind je alles voor jouw kat, hond, papegaai, parkiet of knaagdier.
Dierenvilla heeft over de 250 modellen krabpalen op voorraad en een uitgebreid aanbod aan papegaaienkooien, standaards en volières.
Alles bij Diernvilla.nl wordt binnen 2 tot 3 werkdagen geleverd. Ook hoef je bij Dierenvilla geen verzendkosten te betalen.

Check en deel hier ervaringen met de webshop dierenvilla.nl. Denk aan zaken als prijzen, klantvriendelijk, service niveau en retourbeleid van deze online dierenshop.

Adresgegevens

De Oder 5
5152 VA
Drunen
Dierenvilla krijgt 2 van de 5 sterren, gebaseerd op 39 39 ervaringen.

Reviews

39 beoordelingen

2018 door Dierenliefhebber
Ik heb lang gespaard om een krabmeubel aan te kunnen schaffen bij dierenvilla. Hehe dacht ik. Eindelijk. Maar niets is minder waar. Alle onderdelen zijn los te bestellen bij dierenvilla. Bull shit gewoon. En als je beld naar de klantenservice weten ze ook al niet wat ze er mee aan moeten. Ik dacht, dan kan ik gelijk het benodigde via de telefoon bestellen. Maar nee hoor. Via de e mail en via de telefoon sturen ze je van het kastje naar de muur. GEEN onderdelen die je kunt na bestellen zoals dierenvilla.nl beweerd. Geen goede service waar het toch allemaal om draaid. Kortom gewoon veel geld kwijt voor helemaal niets. Bedenk wel dierenvilla.nl dat het voor heel veel mensen wel om heel veel centjes gaat. centjes waar menigeen zich de rambam voor heeft moeten sparen. En zo gaan jullie met je klanten om? 300 euro is niet niks. Erg jammer om het te moeten zeggen maar niet kopen via dierenvilla.nl 1 ster
2018 door Martje
We hebben naar tevredenheid een krabpaal bij Dierenvilla gekocht. We wilden na een jaar een nieuw onderdeel om de krabpaal uit te breiden. Dus we rijden naar Waalwijk. Blijkt dat ze net vanuit Drunen daarnaartoe verhuisd zijn en alle losse onderdelen liggen nog in Drunen. Geen vorm van meedenken terwijl we speciaal naar hen toe waren gereden. We moesten het via de website bestellen. Dus gedaan. Krijgen we wel het onderdeel maar geen bevestigingsmateriaal toegestuurd. Dus gebeld en voicemail ingesproken. Geen reactie. Nogmaals gebeld. Nee, bevestigingsmateriaal zit er nooit bij. Heb de productbeschrijving nogmaals gelezen, nergens staat dat je bevestigingsmateriaal er los bij moet bestellen. Ik moet een mailtje sturen om alsnog de bevestigingsmaterialen te krijgen. Gaat dus weer een tijd overheen. Kortom, erg jammer Dierenvilla, dit moet echt beter!
2017 door sandra
krabpaal gekocht met een hangmandje die katten van 25kg kunnen dragen. Na nog geen jaar gaat het hangmandje scheuren. Klacht gestuurd via messenger en email, waar niet op werd gerageerd. ook via fb geprobeerd, bericht werd gelijk verwijderd en ik werd geblokkeerd. Daarna nog een email gestuurd dat ik het dan via consuwijzer zou doen, kreeg een minuut later al bericht dat ze op mijn vorige email niet hadden gereageerd omdat die alleen een foto bevatte. Raar dat ze dan niet even een mailtje terug sturen om te vragen wat er aan de hand is en op alle andere berichten niet reageren! nu kreeg ik als antwoord dat het gebruiksschade is, dat mijn kat met zijn nagels in de mand heeft gehangen. Nou doet mijn kat dat niet, maar ze blijven erbij dat dat heel normaal is. een krabpaal die niet mag gebruikt worden om te krabben dus ;-) ook beweren ze dat de paal gemaakt wordt van dikke pluche wat ook niet waar is want ook dit al gescheurd. Sisal laat uiteraard ook al los, maar...ik mag niet klagen want de paal is bijna een jaar oud! Nou was mijn vorige paal eentje van 79 euro en is jaren meegegaan, maar een paal van 300 euro, daar mag ik niet van verwachten dat hij iets langer meegaat. dat de sisal loskomt en de pluche al kapot is kan ik mee leven, maar dat de hangmand gaat scheuren terwijl mijn kat maar 8kg weegt, dat vind ik niet kunnen. Maar het ergste is nog hoe ze een klant negeren. Dus voor mij nooit meer dierenvilla, en mensen die iets langer moeten sparen om dit te kunnen kopen...doe het niet! goedkopere palen gaan langer mee!!!
2017 door dkqo
Slechte dierenwinkel komen hun afspraken niet na en zitten vol met smoesje , verkopen zeer slechte kwaliteit. Reageren niet als er iets is bieden dropschipping aan voor bedrijven wat ze niet waar kunnen maken . Spullen aanbieden wat ze niet op voorraad hebben en goede reviews door vrienden laten plaatsen . Aanrader koop je spullen bij een bedrijf wat wel van dieren houd en niet op het geld uit is . Want de eigenaar heeft zelf in een review geschreven dat het om het geld verdienen gaat en zelf niks met dieren heeft , dan weet je genoeg toch .
2016 door Anoniem
kattenbak(gammel ding)retour gedaan. nu een maand later nog geen geld retour. extra kosten: 6,95 voor de retourzending, 4x gebeld en verschillende emails. smoesjes zijn ze goed in. koop er nooit weer wat!
2015 door Amanda
Een grote krabpaal besteld voor onze 2 maine coon mannetjes. De krabpaal bestaat uit 2 delen, hebben ze eerst maar 1 deel opgestuurd. Gebeld en ze stuurden het 2de deel ook op. Vervolgens miste er weer een schroef, weer aan de telefoon en ook die hebben ze opgestuurd. Doordat de 2 delen apart zijn opgestuurd zit er kleurverschil tussen de 2 delen. Aan de telefoon zeiden ze dat ik foto's moest mailen en dat ze gingen kijken. Ik heb meerdere keren gemaild maar krijg gewoon geen reactie terug. Ontzettend slechte service vind ik het.
2015 door Friso
Een half jaar geleden een krabpaal van RHRQuality gekocht, volgens de omschrijving duurzaam en geschikt voor grotere katten. Binnen zes maanden laat de bekleding op alle hoeken los; contact met de klantenservice gehad, die beweren dat dit niet onder de garantie valt en dat ik de paal regelmatig had moeten draaien (in mijn eerste bericht had ik al aangegeven dat ik dat ook had gedaan). Het is toch duidelijk een constructiefout: de lijm van de bekleding laat los waardoor deze scheurt, wat ook bleek uit de bijgeleverde foto's. Het is bij dat ene onvriendelijke bericht gebleven: mijn opvolgende mails worden gewoon genegeerd. Bijzonder slechte klantenservice en een nare ervaring. Mijn tip: koop uw spullen bij een andere winkel.
2015 door marij
Op maandagmorgen 2 losse palen besteld, om de kapotte te vervangen. 8 dagen later nog niks in huis. Op mail wordt niet gereageerd. Slechte service. 1ste en laatste keer dat ik hier iets gekocht heb. Nu nog maar afwachten hoe de kwaliteit van de palen is.
2014 door M.
Krabpaal besteld begin dit jaar, na twee maanden kwam de plafondspanner en bovenste sisalplaal naar beneden. Afgebroken. In elkaar gezet, andere paal op hun site zat het mandje op dezelfde manier hoe wij hem er toen opgezet hebben.Mandje zat stevig vast. Van de zomer kwam dit mandje naar beneden, weer afgebroken. Kat naar beneden gestort van 2 meter hoogte, lag te slapen. Gebroken bekken en 3 breuken daar bovenin.Gaat hier om een kat van slechts 4.2 kg. Onze eigen schuld volgens hen, wij hadden eerder aan de bel moeten trekken en hem niet zelf in elkaar moeten zetten. Als ik andere reviews lees ben ik benieuwd of ze dit dan wel makkelijk hadden opgelost.We konden alleen 25% korting krijgen op een nieuwe krabpaal. Ja en dan straks weer naar de DA kunnen... Onze katten komen nooit buiten, we wonen 7 hoog, dus dit had niet hoeven gebeuren. We zijn nu dus aardig wat kwijt geweest om onze kat nog pijnvrij door het leven te kunnenlaten gaan. Dierenvilla wil niks weten, onze eigen schuld, er word niets vergoed. Ze waren eerst bij een geschillencommissie aangesloten, helaas al een tijdje niet meer, dus ze zijn goed ingedekt. Dus bij deze geef ik even mee: Controleer eens in de zoveel tijd het kunststof in uw sisalpalen als u een krabpaal bij dit bedrijf hebt gekocht of hier geen scheurtjes in zitten of in gekomen zijn. Zo voorkomt u uw kat een hoop leed en pijn.
2014 door Slot
Om 15.41 deed ik een bestelling. Dit was 1 x Krabpaal Pleasure Grijs €79.50, op de Facebook pagina stond €69.50 maar er kwam nog €10,- verzendkosten bij. Terwijl op de website staan aangegeven "bij een bestelling boven de €30,- geen verzendkosten". Goed dit voor lief genomen want de krabpaal was wel leuk. Dezelfde avond om 19.51 heb ik een mail gestuurd met het verzoek om deze bestelling te annuleren. Mijn moeder had namelijk al een nieuwe krabpaal ergens vandaan gehaald, en twee krabpalen voor 1 kat word wel erg veel. Hier heb ik ook over gebeld en ik zou een bevestiging op mijn mail krijgen. Na een week nog geen reactie te hebben gehad stuurde in mijn mail nogmaals. Ik heb ik verder nooit iets op gehoord in de veronderstelling dat de bestelling geannuleerd was aangezien ik iemand telefonisch had gesproken. Vervolgens (TWEE maanden later) krijg ik een mail dat "mijn bestelling" via DPD is verzonden. Hier was ik natuurlijk niet zo blij mee en ik heb vervolgens gelijk twee mails gestuurd naar Dierenvilla. Ook heb ik ze via Facebook benaderd omdat ik wist dat Dierenvilla hier nogal actief op is. Het resultaat? Ik belde en toen ik mijn naam zei werd er gelijk opgehangen. Ik werd geblokkeerd op hun Facebookpagina en mijn mails blijven onbeantwoord. Hierna heb ik 6 keer gebeld, en er word niet opgenomen. Vervolgens kon ik niet meer naar ze bellen en ik werd niet meer doorgeschakeld naar hun voicemail. Erg vreemd want toen een kennis van mij belden gebeuren dit wel! Wat blijkt? Ook mijn telefoonnummer geblokkeerd! Ik kon het allemaal niet geloven, mijn e-mails waren allemaal op een nette manier geschreven en ik was vriendelijk gebleven aan de telefoon en in mijn e-mails. Ik werd als klant gewoon aan de kant geschoven en zonder pardon genegeerd. Tja toen zat ik thuis met een krabpaal die ik niet meer nodig had en Dierenvilla liet ook niets van zich horen. Mijn broer heeft toen maar actie ondernomen. Hij heeft Dierenvilla opgebeld en kreeg direct iemand aan de telefoon. Hij heeft naar de eigenaar gevraagd en zou hem ook aan de telefoon hebben gehad. Nadat mijn broer de hele situatie had uitgelegd zei deze meneer nooit een mail van mij gezien te hebben en hij kon ook niets terug vinden. Deze man kwam tot de conclusie dat wij zelf de krabpaal maar even terug moesten komen brengen naar Drunen omdat hij niet voldoende personeel had om het artikel op te halen. Er werd afgesproken dat het artikel zaterdag ochtend terug gebracht zou worden en zijn personeel zou hiervan op de hoogte zijn. Dan denk je, nu is het verhaal bijna voorbij toch? Ja dat hoopte ik dus ook, maar helaas. Op zaterdag ochtend hebben mijn broer en ik dus ook het artikel terug gebracht naar Dierenvilla in Drunen. Hier was 1 jonge man aan het werk en had absoluut geen flauw idee wat ik kwam doen. Hij wist niets af van een pakket die retour kwam. Aan hem heb ik alles uitgelegd, ook dat mijn telefoonnummer geblokkeerd was, mijn e-mails onbeantwoord bleven en ik geblokkeerd was op hun Facebook pagina. Ik vertelde dat mijn broer een afspraak had gemaakt met de eigenaar dat wij de krabpaal zelf terug kwamen brengen aangezien ze te weinig personeel hadden. De jongen zei nergens vanaf te weten en ging zijn collega halen, op de gang bleek dat deze jongen echt nergens vanaf wist en wisselde eerst wat woorden met zijn oudere collega. Wat mij hier vooral van is bij gebleven zijn de woorden "Ik weet niet precies wat er aan de hand is maar die Nicole is weer is flink bezig geweest". Aan deze man heb ik ook weer het hele verhaal uitgelegd. Hij verschool zich achter het feit dat hij niets van computers en Facebook afwist en daarom ook niets van dit hele verhaal. Aangezien het nog binnen een termijn van 14 dagen was kon ik de krabpaal gewoon achterlaten in het kantoor en ik zou een bevestigingsmail krijgen dat ik het artikel had geretourneerd. Nu kan je ook wel begrijpen dat na dit alles ik niet heel erg veel vertrouwen meer had in de woorden van de werknemers. Ik vroeg de jongen om mij een brief mee te geven waar in stond dat ik het artikel had terug gebracht en een bevestigingsmail zou krijgen, op een officiële mail wacht ik trouwens nog steeds. Ik kreeg een kopie van een aantekening die hij maakte voor zijn collega Nicole, want zij ging hierover. Zo, opgelost dacht ik, maar een week later nog geen mail, en twee weken later? Nee hoor.... helemaal niets. Je raad het al.. Ik kreeg een mail van "Klara" dat er nog een openstaande rekening stond voor Dierenvilla en dat ik de krabpaal moest betalen. *zucht* Houd het dan nooit op? Ik stuurde gelijk een mail naar Dierenvilla dat ik het hier absoluut niet mee eens was en erg moe werd van hun streken. Dat ik de krabpaal zelf had terug gebracht en dat hierbij een brief neer was gelegd op het bureau van Nicole voor een bevestigingsmail van haar. Hierop kreeg ik gelijk antwoord (!) maar niet van harte. Hier had mevrouw nooit iets van gehoord en er was absoluut geen bewijs dat ik het pakket had terug gebracht. Graag wilde zij een kopie van de brief ontvangen en anders moest ik maar gewoon me rekening betalen. Vervolgens heb ik wat vuur gespuwd in de mail waarbij ik een foto van de brief heb gemaakt. Ik heb namelijk geen scanner en was flink boos. Vervolgens krijg ik een zeer onprofessionele mail, met mijn naam verkeerd gespeld dat het OK was dat het pakket geretourneerd was. Na twee maanden kreeg ik een brief van Klarna dat er nog een openstaande factuur was. Waarop ik een mail heb gestuurd dat ik het echt spuug zat was. Nadat ik alles had doorgestuurd kreeg ik te horen dat het "niet op de juiste manier was afgehandeld". Geldtrekkers zijn het en zeer onprofessioneel met geen fatsoen! Mijd dit bedrijf, betaal nooooit IDEAL want dan zie je je spullen volgens mij nooit verschijnen!
2014 door Geertje
Na wat negatieve ervaringen hier te hebben gelezen dacht ik even: ojee, krijg ik mijn bestelling nog wel? Maar ik had die mooie voerbakjes voor katten alleen op Dierenvilla gezien dus ik besloot nog even af te wachten ook al had ik nog geen bericht gekregen van verzending en al even geleden wel betaald... Vandaag zijn de bakjes gekomen en ze zijn net zo mooi als op de foto! Blij ermee!
2014 door Veerle
zeer ontevreden over Dierenvilla.nl Krabpaal besteld (op de site gewoon leverbaar) wordt mij vervolgens vermeld dat deze uitverkocht was (zou op de site staan is niet waar). Maar binnen een week zou deze er zijn, week later nog niks gehoord weer gebeld was vertraging ivm douane, later nog een keer gebeld zou binnen komen is dus niet binnen gekomen na 4 weken dus heb de bestelling geannuleerd ben benieuwd wanneer ik mijn geld ontvang. ik hoop voor hun binnen een week.
2014 door Angie
Ik ben heel tevreden...goede service.. Woensdag middag een krabton voor m,n katten besteld en vrijdag ochtend al in huis. Krabton ziet er goed uit net zoals op de foto/video..katten zijn er blij mee.
2014 door Meneer S
Na een beetje onderzoek een hele slechte ervaring met deze webwinkel. Deze webwinkel probeerd mee te profiteren van een andere partij. Staat in hun privacy policy. Ook vindt ik dat ze heel arrogant reageren als je iets kleins wilt bestellen. Ook de kwaliteit vindt ik meer dan slecht, hun hebben niet voor niks 60% korting (soort van) want ze halen hun producten super goedkoop in wat terug te vinden is in het kwaliteit erg jammer!
2014 door Thijs Marlies
Ik ben ook teleurgesteld in Dierenvilla. Ik bestelde in februari een hondenmand, een kussen en 2 snack ballen, half februari kwam de mand aan en 1 bal. 3 weken later stuurde ik een mail om te kijken wanneer de rest werd geleverd was het kussen pas einde mei leverbaar, dus bestel ik het kussen in een andere kleur, krijg ik daar ook een antwoord op dat dat niet leverbaar is . Waarom staat dat dan op hun site??? Ge moet verdorie wel op voorhand betalen. Dat is de 1ste en laatste keer dat ik bij Dierenvilla iets besteld heb.
2014 door Helmut Curinckx
Zaterdagmorgen voor het eerst een mailtje gestuurd naar Dierenvilla met de vraag of het papegaai transportkooitje in voorraad was. Ongeveer een uurtje later al antwoord dat het in stock was. Even later het kooitje besteld en vandaag in de voormiddag al geleverd (in België). Je kunt het pak ook volgen via de Tracking service van DPD. De kooi was goed ingepakt en van prima kwaliteit. Mijn ervaring met Dierenvilla is alvast zeer positief!
2013 door vionique
op de site staat leverbaar, en hun geven aan dat het niet leverbaar is, zijn onvriendelijk aan de telefoon en alles is tegenstrijdig, ik had op aanraden van iemand hier een krabpaal besteld maar doe dit noooooit meer, het is te hopen dat ze zoals ze zeggen binnen 1 week mijn geld terug storten
2013 door Yvonne
Ze doen je geloven dat artikelen op voorraad zijn en laten je die bestellen en betalen. Je hoort niks, ziet niks en als je gaat navragen blijkt het artikel helemaal niet leverbaar te zijn. Ook na deze melding, blijft het artikel als bestelbaar op de site staan. In mijn ogen is niet leverbaar zijn, een onvermogen tot nakoming koopovereenkomst en dient van hun kant d.m.v. directe terugbetaling op correcte wijze te worden afgehandeld. NEE, ze geven eerst aan dat je maar wat anders uit moet zoeken. NEE, ik wilde dat specifieke artikel, ik wil niets anders. Kun je niet leveren, dan ben je in gebreke en moet je geld zonder morren overmaken. Het is totaal verkeerd dat je om je geld terug te krijgen eerst een formulier moet invullen en dan 2 weken mag wachten op je geld retour (wat in werkelijkheid veel langer duurt, want ik heb het na 5 weken nog niet terug) Een schandvlek in de onlinewinkel wereld is deze Dierenvilla.nl!!! Ik bestel daar NOOIT meer wat, ook al is het de enige winkel die zegt te hebben wat ik zou willen hebben. Ze geven online winkel een slechte naam en zorgt er alleen maar voor dat ik nog huiveriger word om iets online te kopen.
2013 door Linda Brugman
Koop niet bij dit bedrijf!!!! Geld innen is heel makkelijk, maar geld terug storten omdat ze niet kunnen leveren dat gebeurt uiteraard wanneer het dierenvilla uitkomt. Nu 2 weken geleden de bestelling gedaan, na 4 dagen krijg je eindelijk te horen dat het product niet geleverd kan worden, en dan moet je zelf een formulier invullen om je geld weer terug te krijgen. Klantvriendelijk toch??? Dacht je????? Je moet ook nog eens een keer 2 weken wachten voordat je je geld weer terug gestort krijgt!!!! Klantvriendelijk is binnen 24 uur reageren als een product niet geleverd kan worden, en binnen 24 uur het geld weer terug storten. Dus nogmaals!!!! KOOP NIET BIJ DIERENVILLA!!!!!
2013 door Bernd
Garantie? Daar heeft men nooit van gehoord bij dierenvilla. Koop je een rhr quality krabpaal die duur is dan mag je ook wat verwachten toch? Sisal om de palen zat al los bij aankomst. Wat een rommel! Kijk dus uit met dierenvilla
2013 door A. Jorissen
krabpaal gekocht, er gingen 3 sisalbuizen los. Foto's gemaild hiervan, binnen enkele dagen had ik de nieuwe sisalbuizen al binnen. Zeer tevreden, heel goede service.
2013 door Wendy
De winkel zag er betrouwbaar uit, dus wij een krabpaal besteld voor onze katten. Alles ging prima, we zouden een factuur krijgen nadat de krabpaal was geleverd. Enfin, wij hebben de krabpaal binnen een week ontvangen en waren daar erg blij mee. Mijn man wil de paal in elkaar gaan zetten, is deze stuk, nouja, dachten wij, dat kan gebeuren. Ik dit gemeld, en we zouden een retournummer krijgen die we op de doos moesten schrijven. Ik heb een week met die doos in de woonkamer gezeten voordat ik eindelijk een retournummer kreeg. Moest ook nog zelf de verzendkosten voor het retour sturen betalen. Hier een mail over gezonden, maar uiteraard geen reactie ontvangen. Maar goed, wij alle stickers en plakkers van de doos afgehaald en wat zien we tot onze verbazing: er stond al een retournummer op. Dus waarschijnlijk al teruggestuurd omdat deze stuk is. Ook hier een mail over gestuurd. Wederom geen reactie. Op 12 juli jl. hebben ze het poezenpaleis retour ontvangen en een week later krijgen we een aanmaning. Wat een ellende met dat bedrijf. Maar weer bellen. Ik vraag me af of het geholpen heeft. Mensen, denk 10 keer na of je met dit bedrijf in zee gaat. Wat een oplichters! Wij doen er nooit geen zaken meer mee.
2013 door Merlina
Mijn eerste indruk van de winkel was goed. Eind April, nadat ik wat had besteld ging het echter berg afwaards. Ik deed een bestelling in de middag omdat mijn krabpaal kapot was.. echter kwam mijn moeder savonds met een nieuwe aan, en tja ik had er al een besteld. Goed ik heb maar 1 kat, en twee krabpalen gaat een beetje ver... ik de bestelling geannuleerd de zelfde avond. Na een week nog geen reactie dus nog een mail gestuurd. Aangezien de levering pas in juni was... Na niks gehoord te hebben was ik in de veronderstelling dat het goed was, raar dat je niets hoort maar ze lezen ook hun Facebook, dus dan vast ook hun email. Afgelopen week krijg ik een mail dat me bestelling word verzonden... Maar? Wat nu? Ik twee keer gemaild en een Facebook bericht gestuurd.. De volgende ochtend nog geen reactie maar wel heeeel veel activiteit van hun kan op Facebook.. Ik heb nog een paar Facebook berichten geplaatst maaar nog steeds geen reactie... Wat blijkt een uur later??? Ik ben geblokkeerd op hun Facebook pagina en heb thuis een krabpaal die ik helemaal niet wil!! Dit terwijl en klanten op hun site berichten achterlaten, die al betaald hebben en na al 3 maanden het zelfde producten nog niet geleverd hebben!!! Vandaag meerdere malen gebelt en er word niet opgenomen.. Wat is dit voor een winkel? uitermate slecht en onprofessioneel. Net aan de lijn gehangen met de consumentenbond en gelukkig weet ik wat mijn rechten zijn.. Ik raad iedereen aan om zich eerst 6 keer te bedenken of het wachten op je product en de slechte service het wel waard is..
2013 door Pffff
Nou wat slecht nooit en dan ook nooit weer! Paal alweer een maand uitgesteld zonder dat ze je dat laten weten simpel gezegd krijg je aan de telefoon te horen. Mevrouw dat staat aangegeven op de website.. Dus je besteld wat maar dan moet je er wel omdenken de website in de gaten te houden omdat de paal steeds met een maand uitgesteld wordt. Blij dat ik nog niet heb betaald en gauw annuleren en maar lekker vertrouwd bij zooplus bestellen. Ik ga toch zeker geen 3 maanden of langer wachten totdat zij iets kunnen leveren, omdat dit zogezegd nog op zee is, ahum geloofde het zelf.
2013 door Karel
Jammer van de negatieve reacties want ik bestel hier al 8 jaar ieder jaar mijn spullen voor mijn katten en nooit geen problemen. Keer gehad dat er iets niet direct kwam, maar keurig een mailtje. Geen gewone webwinkel, maar ook een showroom en ben er ook al een keer gaan afhalen. Nette mensen die weten waar ze over praten en blijf zeker klant.
2013 door Paul
Onbetrouwbaar. Na een week niets. Gebeld. Ja, 3 maanden niet leverbaar. Geld wordt eens in de 2 weken teruggestort. Pff. Hoop dat ik die 150 euro überhaupt terug zie.
2013 door Corran
Ik had iets besteeld dat nodig was voor een reis (kennel). Bestelling was niet bekwerkt (fout op hun kant). Geen reactie op e-mails. Uiteindelijk aanlevered maar veel, veel te laat. Gewoon slecht ervaring ermee.
2013 door Elise
Ik bestel er nooit niks meer! Kooi besteld,besteltijd 4 weken dat werd 6 weken en toen keek ik op de site was het zonder dat het gemeld was weer een maand verschoven. Ik vroeg me geld terug tot 2 x toe de belofte dat er uit betaald was of dat ze het gingen over maken naar bijna elkedag gebeld en uit eindelijk mailtjes te sturen me geld terug gekregen. Ze bieden spullen aan die ze geen eens hebben bedoel hoe kunje iets verkopen wat je niet hebt! Het is dat het niet anders kan maar die ene ster verdienen ze in mijn ogen niet!
2012 door Anna Zwaans
Super, maandagavond de krabpaal Cat Temple besteld, en vanochtend is die al door DPD geleverd. Krabpaal in elkaar gezet en mijn poezenbeesten liggen nu prins heerlijk op me neer te kijken!!!
2012 door Nicole
Zondag kattenpaal besteld en woensdag al geleverd, dus zeer snel. Helaas ontbreken er stukken maar de vrouw aan de lijn was heel geduldig en vriendelijk. We hebben alle stukken overlopen en als het goed is mag ik woensdag de ontbrekende stukken ontvangen.
2012 door Cabriel
na een week ging er al 1 paal kapot, we kregen zeer snel een nieuwe sisalpaal echter ging deze ook stuk, nu 4 maand verder zijn meerdere verbindinstrukken kapot van de paal. Onze katten hebben vanaf opzetten van de krabpaal maar 1 week plezier kunnen hebben van de paal. De eigenaar van de winkel komt zijn eigen woorden niet na en verschuilt zich uit eindelijk dus maar achter zijn voorwaarden. WIj hebben absoluut geen vertrouwen meer in de directie en of de winkel mede daarom dat wij hier nooit meer wat zullen bestellen en ook meteen de reden waarom wij het afraden. We moesten de paal maar opsturen zodat men kon bekijken of het binnen de garantie viel echter geloven wij hier niet meer in omdat de directie zijn woorden gewoon niet nakomt.]
2012 door angela
Super, heel goede service en makkelijke betaalmogelijkheden, en snel zondag besteld en dinsdag hadden wij de paal.
2012 door Joke
Kinderen zijn helemaal blij met dierenvilla. Het konijnenhok is binnen en staat in de garage.
2011 door mr
nou zo snel vind ik ze niet hoor. het duurde bij mij 10 dagen voordat de bestelling binnen was. had ik dus net zo goed naar de winkel kunnen gaan, wat ik dus wilde voorkomen!!
2011 door roue
Online dierenspeciaalzaak met alles voor de poes, van kattenvoer tot krabpaal en luikjes.
2011 door h. hansen
Shop heeft nu ook dagaanbiedingen met koopjes dierenvoeding en andere hond / kat benodigdheden.
2011 door katja
Mijn man haat mijn kat en weigert dus kattengrind zakken te tillen. Toen heb ik Dierenvilla ontdekt en dat is echt een uitkomst. Ik bestel altijd begin van de week, dan weet ik dat ik het eind van de week in huis heb. Een echte uitkomst en geen ruzies meer (-:
2011 door juut
ik heb hier op aanraden van de buren een krabpaal gekocht, 2 dagen later in huis en achteraf betalen is helemaal super. Zeker een prima online dierenwinkel dus!
2011 door Erik
Gratis verzending, goede klantenservice en super veel aanbod!
Toon meer beoordelingen Toon minder beoordelingen

Betaalmogelijkheden & keurmerken

Dierenvilla.nl vind je in de volgende categorieën

Toon meer categorieën Toon minder categorieën

Jouw Dierenvilla.nl review