Informatie

De Bommel is begonnen als meubelmakerij. Wat ooit begon in de garage achter het huis is nu uitgegroeid tot een toonaangevende meubelzaak in Nederland.

De Bommel ontwerpt en produceert zelf haar meubelen.Van boom tot product, de Bommel heeft controle over het gehele productieproces. De Bommel heeft fabrieken in Roemenië, Bosnië en Indonesië waar de meubelen naar hoge eisen geproduceerd worden. Met een showroom van 7000m2 in Strijen, een showroom van 4000m2 in Utrecht, een showroom in De Lier, een showroom van 2500m2 in Breda en een showroom in Zoeterwoude-Rijndijk biedt de Bommel haar klanten een ruime keuze in woonartikelen.

Adresgegevens

Nijverheidstraat 4
3291 CH
Strijen
De Bommel Meubelen krijgt 2 van de 5 sterren, gebaseerd op 51 51 ervaringen.

Reviews

51 beoordelingen

2019 door Cindy
Alles netjes gecommuniceerd en geleverd! Een 10!
2019 door Liesbeth van den Berg
Leuke tafeltjes gekocht. Zelfde type nergens voor die prijs. Ik heb ze zelf opgehaald. Moest wel even wachten maar werd daarna goed geholpen. De bezorgkosten zijn voor sommige kleinere artikelen wel erg hoog.
2019 door Esther
Via de mail en mobiel leveringsmoment doorgekregen. Kwamen netjes op tijd. Bezorging was tot over de drempel. De twee heren die kwamen bezorgen hebben het meubel netjes uitgepakt al in de vrachtwagen en filtjes onder de pootjes geplakt. Vervolgens hebben ze het meubel op zn plek gezet in de woonkamer. Top service!! Zeer vriendelijk en enorm gelachen!
2019 door JLG
Service om van te huilen. Service in de winkel is erg behulpzaam, maar de bezorgservice is werkelijkwaar om te huilen. Je wordt niet tot nauwelijks te woord gestaan en dat met een nonchalance waar je u tegen zegt. Vind dit een hele dikke middelvinger naar de klant toe. Je wordt goed geholpen in de winkel en er dient een aanbetaling gedaan te worden, vervolgens wordt een bezorafspraak maken een drama waar 0 service verleend wordt en kan de klant al niet meer terug door de aanbetaling. Als ik dit van te voren had geweten had ik nooit iets bij deze winkel besteld, raad het ook iedereen af
2018 door RJ v Zijl
Wat een ongelofelijk onbeschoft bezorgpersoneel. Ik kreeg het idee dat ik de hond van de bezorgdienst was. Nooit meer De Bommel.
2018 door WD
Mooie winkel met mooie spullen. Alleen de service is zeer slecht. 5 Maanden geleden contact opgenomen over een armlegger die los is gegaan (zit vast met een rits, maar er zit geen lipje aan waarmee je hem weer dicht kan maken). Helaas wachten wij nog steeds op een vervangende armlegger....
2018 door Meijer
LEVENSGEVAARLIJKE KAST!! Onlangs hebben wij een kast gekocht bij Van Bommel voor 1300 euro waar wij lang op moesten wachten. 01-11-2018 werd de kast bezorgd en wat bleek als je de deuren open doet valt deze zeer zware kast compleet naar voren!! De verbaasde bezorgers kwamen met het argument “zodra je voorwerpen in de kast plaatst valt de kast waarschijnlijk niet meer om” wat uiteraard waanzin is! Het blijkt een levensgevaarlijke constructiefout te zijn waar de fabrikant en Van Bommel van op de hoogte zijn, op de dag van vandaag wordt deze kast nog steeds verkocht! Wat had er gebeurd als een van mijn kleinkinderen de deur opende?! De reactie van de klantenservice van zowel Van Bommel als wel de fabrikant is zeer laconiek. Ze willen een monteur sturen welke gaten in de kast zal maken en deze monteren aan de achterwand en een compensatie van een ongelofelijke 10 procent. Zelfs een kast van de IKEA zal dit soort levensgevaarlijke mankementen niet vertonen. We laten de kast vanzelfsprekend retour gaan en willen via deze weg consumenten waarschuwen voor het aankopen van deze vitrinekast Deacon.
2018 door Verspoor
Nooit meer De Bommel! Na iets langer wachten op een nieuw bankstel dan aangegeven, zijn nu na een half jaar de kussens van de fauteuils al doorgezakt. Maar om contact met de klantenservice te krijgen, valt niet mee. Je moet een klachtenformulier op internet invullen, foto’s erbij van wat er aan de hand is (op foto is niet goed te zien dat een kussen ingezakt is, dat voel je als je gaat zitten) en dan wordt er na 7 werkdagen (hoop je) contact opgenomen. En wat gaat er dan gebeuren? Als ze dan langs willen komen, kost het je geld! Ik vind dit echt schandalig!
2018 door O.w.smits
In oktober 2015 twee fauteuils gekocht. Nu is het veren pakket van beide stoelen defect. Gevolg, twee grote bulten op de zittingen. De Bommel weigert gratis reparatie. Hier is de klant geen koning, maar de Bommel de keizer!! twee fauteuils van net twee jaar oud, die je weg kunt gooien. Dit noem ik bagger kwaliteit
2018 door Jeroen
Zeer matige service. 6 eetkamelstoelen, een bank en hocker besteld. Ten eerste laat de stof los op 2 van de 6 stoelen. Deze dienen omgewisseld te worden. Daarbij hebben wij de hocker niet kunnen bezichtigen in de winkel maar deze toch besteld. Omdat de we hocker niet mooi vinden wilde ik deze graag retourneren. Helaas kost retourneren 50% en is de andere optie om het te ruilen voor een ander product. Dit kost je dan 30% van de prijs. Voorgesteld om dan een duurder product te kopen in de hoop dat we dan de volledige 100% terug zouden krijgen en de Bommel er ook niet minder van zou worden, maar helaas. Matige service als je toch voor een paar duizend euro spullen koopt.
2018 door spoor
2 banken gekocht op verzoek hogere poten er onder laten zetten prijs 100 euro nu het volgende de standaard poten heb ik geen recht op volgens bommel meubelen deze standaard poten heb ik wel betaald bij de aankoop vele malen gebeld met bommel je wordt gewoon afgepoeierd zij hebben gelijk
2017 door Ozcan
Gisteren heb ik van De Bommel Utrecht een klok gekocht. Maar hij paste toch niet in ons huis (had niet zo groot ruimte). Vandaag ging ik een kleinere klok zoeken, maar hadden ze niet. Dus ik wou de klok terug geven. Nee hoor, zo makkelijk gaat het niet. U krijgt een waardebon, geen geld terug. Maar dat maken ze nergens bekend dat je niet je geld terug krijgt. Dit is onze regels, zeggen ze. Lekker makkelijk, daarnaast de lelijke filiaal manager Patrick, is zeker een eikel, ze vraagt nog of ik koffie wil drinken. Rot op met je koffie, sukkel. Ik ga nog een klacht indienen over hem. Ik heb in me leven nooit zoiets meegemaak, service 0,0. Onvriendelijke ameteurs.
2017 door Van Garderen
Slechte ervaring bij Bommel...Het transport van de meubels kwam zonder verpakking aan.... Niet zo gek dat er beschadigingen ontstaan. (Over de hele lengte een donker glimmende streep) Verder beviel ons de toon van een van de heren die de spullen bij ons afgeleverde totaal niet!! Het was niet Marnix maar de andere heer. Bril met tatoo's. Het is toch normaal dat we op beschadigingen checken en als we dan de salontafel zien met een glim streep en er laconiek op gereageerd wordt voelen wij ons niet serieus genomen. Dan wordt er direct gezegd door deze heer" we nemen hem mee!!! Ik word gek van die witte meubels. Moeten ze uit de collectie halen. Waardeloos." Aldus deze heer... Maar nadat wij zeiden dan halen we hem voorlopig van de rekening af werd hij kwaad! Hoezo betalen voor iets wat niet goed is en weer meegenomen wordt????Ja dat zijn de protocollen en dan had u de voorwaarden maar moeten lezen...de snotneus!. Nadat ik stellig zei dat de tafel bleef staan tot er een nieuwe kwam ging Marnix bellen met kantoor. Aan de telefoon werd lacherig gedaan over de situatie aan de andere kant van de lijn (kon je zien aan de reactie van de bezorger; die voelde zich erg ongemakkelijk) en er werd ook nog bijgezegd....tja ze hebben de oude salontafel al weggedaan......dus..... Gek hè.....Als er nieuwe meubels komen zorg je toch dat de oude weg zijn???? Wordt anders een beetje vol in huis...... De koffie die we voor de heren hadden neergezet werd door Marnix opgedronken. De andere heer liet het staan en liep weg zonder nog iets te zeggen en zonder een hand te geven. Marnix deed dit wel. Keurig!. Kortom wij zijn zeker niet te vrede over de heer in kwestie plus de zeer lange wacht tijd. Dit kaarten we nog even aan waarop gezegd werd door Marnix " storm op zee zeker" Dat zeggen ze altijd op kantoor richting de klanten!! Voor ons NOOIT meer Bommel meubels!!!!
2017 door Monique
Zojuist met De Bommel Meubelen gebeld. Hele dure barkrukken gekocht en kittens trekken zich aan bekleding omhoog dus ik dacht logisch na en belde De Bommel voor beschermhoezen. Nee die hebben wij niet. Wij verkopen zeer exclusieve en mooie spullen waar niets mis mee is en wat er bij u thuis gebeurt is niet onze verantwoordelijkheid kreeg ik. BEN DES DUIVELS. Stomme achterlijke troela. Wat denkt ze wel niet. Laatste keer dat ik daar wat gekocht heb.
2017 door Familie-ontevreden
Wat een waardeloze winkel. De bezorgtijden zijn niet bekend tot je iets koopt, en dan blijkt dat er niet veel mogelijkheden zijn om te bezorgen. De klantenservice is uiterst onvriendelijk en denken niet met de klant mee. Nooit meer koop ik iets in deze winkel.
2017 door Yvonne
Wij wilden eetkamerstoelen bestellen tot de leveringskosten 175 euro bedragen! Gekkenwerk zelfs de kwantum levert voor 45 euro. Je komt ook niet zomaar de leveringskosten te weten dus kortom ze snijden zichzef hiermee in de vingers waardoor wij hier niet gaan bestellen.
2017 door van raamsdonk
Dit is een bedrijf van het niveau Seats en sofas. Slecht geholpen.Zeer onprofessioneel en zeker niet klantgericht.
2017 door r vd kuil
nog voor de meubels worden bezorgt al spijt van aankoop zeer slechte bezorgservice , denken totaal niet mee met de consument aangegeven niet in de ochtend te bezorgen maar hebben daar gewoon maling aan dikke onvoldoende en nooit meer de Bommel voor ons
2017 door Johan
Goedendag,Ik heb een mooie 2,5 Zitsbank gekocht,goed afgeleverd,goede service.Echter van onderen zat een gat,in het zwarte doek,vandaag hebben ze dit mooi en keurig hersteld.Heb al eerder een mooie Fauteuil gekocht.Als ik nog eens iets nodig heb,ga ik weer naar de Bommel toe.
2016 door Raymond prins
Reeds een bank besteld/gekocht. Er wordt geadverteerd met een setprijs van €999, echter in de winkel "schijnt" het een specifieke kleur te betreffen. In het filiaal aangegeven dat het nergens wordt vermeld in de folder en/of op het product. Kortom bank als nog besteld voor het volledige bedrag van €1329, Reeds is de nieuwe folder uit met de zelfde misleidende aanbieding maar nu zou je nog eens €100, korting krijgen op banken boven de €1099, Tevergeefs gebeld met de klantenservice. Zodra de deal beklonken is ben je ineens geen klant meer maar een ordernummer ! Top zaak echt een aanrader. Bedankt !!!
2016 door Brigitte
Grote teleurstelling! Mooie zaak, uitermate vriendelijk personeel. Ik vraag nog hoe is de stof want ik wil geen strijd met jullie krijgen wanneer de bank gaat pillen. Nee mevrouw u heeft gekozen voor de beste stof ook qua slijtage. Bank werd geleverd. Binnen een maand overal waar je op de bank had gezeten vol met pillen zowel rugleuning als zitvlak. Wij bellen...en dan val je bijna van je stoel...ja mevrouw dat hoort bij de stof. Dus ik oh ja? En al binnen 1 maand moet je nagaan hoe hij er na een jaar uitziet en dat voor € 1.600,--?? Mevrouw heeft u al een pilapparaatje geprobeerd? Ehhh nee, maar waarom verkoopt u die dan niet mee wanneer het normaal is dat dit gebeurd? De bewuste mevrouw wist mij te vertellen dat zij niet bij het gesprek was geweest en dus daar geen reactie op kon geven. Vervolg was een "monteur" te laten komen om het te beoordelen. Je raad het al deze vriendelijke man erkende het probleem niet, al gaf hij wel toe dat hij hier ook niet gelukkig mee zou zijn. Nu inmiddels een jaar verder en ga echt een nieuwe bank kopen..want deze ziet er niet meer uit. Geloof mij NOOIT zal ik meer kopen bij De Bommel. Waardeloze service en de dame aan te telefoon mag weleens een klantvriendelijkheids training doen. Ik denk als De Bommel zijn service aanpast en wel degelijk zijn fouten erkend hij ook een heel andere naam zou krijgen.
2016 door Sandra
Waardeloze zaak. Ik kom er nooit meer. Beroepn zich op garantie maar nemen niet eens de moeite om te komen kijken, of het misschien niet een fabrieksfout is. Hoe kan in hemelsnaam de stof van een bank gaan bobbelen/bladderen op een plek waar je niet eens zit?!
2016 door Therese
6 eetkamer stoelen gekocht bij van Bommel in Breda. Goed geholpen en 3 jaar garantie. Maar 2 jaar verder gaan de stoelen op het stiksel bladeren. In de winkel geweest met onze klacht en ja dat mocht niet gebeuren volgens de verkopen en dat zou opgelost worden. Foto's mee gestuurd naar de service. Krijgen we als antwoord, slijtage en invloeden van buiten af. Nou ja weer naar de winkel geweest en weer een mail gestuurd. Krijgen we als antwoord terug invloeden van buitenaf bv HAARLAK, haha in huis is niet een haarlak aanwezig. Ook medicijnen zouden invloed op de stoelen kunnen hebben enz. Helaas hebben ze mijn mail niet goed gelezen en willen ze er snel vanaf. Wij zijn 2 maanden in het jaar op vakantie en dan worden de stoelen niet gebruikt en in de zomer zitten en eten we buiten en als dat niet kan eten we vaak aan de andere tafel..... dus ja slijtage is hier wel erg vreemd maar misschien slijten ze van het staan. Ik ben hier nog niet mee klaar. Wat flut reacties, jammer dat ze de moeite niet nemen om mij mails goed te lezen.
2016 door Sandra
Zeer slechte service. Nemen je klacht totaal niet serieus en willen er maar al te makkelijk vanaf komen. Kussens van de stoel gewassen en kan er nu niets meer mee. Nu wordt er gezegd dat er altijd wordt aangeraden om nooit zelf kussens te wassen. Ik heb dit advies nooit gekregen, geen wasvoorschrift ontvangen en ook in de kussens zit geen wasetiket. Komen ze met een voorstel dat ik nieuwe kussens bij hun kan kopen en er dan een spuitbus gratis bij krijg, PARDON!?! Stoelen waren over de 400 euro!! Voor mij geen De Bommel meubelen meer en ik zal ook iedereen adviseren er NOOIT iets te kopen. Jammer hoor!!!
2016 door M
Ook een slechte ervaring. Levering op tijd Service monteur top Afhandeling aftersales schandalig en onbeschoft. Voor ons nooit meer levering van de bommel meibelen
2016 door rb
zeer slecht
2016 door Nien
Eerst fijn geholpen in Eindhoven, maar nu na 12 weken wachten op onze bank, leveren ze de verkeerde! Nu opnieuw een levertijd van 10 tot 12 weken en ze komen ons niet tegemoet! Met pijn en moeite hebben we een tegoedbon twv €50,- kunnen lospeuteren maar dit ging niet van harte! Voor ons ook de laatste keer bij de Bommel. erg jammer.
2016 door De Vries
Zojuist een zeer onprettig gesprek gevoerd met 3 medewerkers van de afdeling bezorging! Eerst te woord gestaan door Arjan, die hield zo voet bij stuk dat wij hebben geprobeerd om iemand van de winkel te spreken te krijgen, is niet gelukt we kwamen niet verder dan de telefoniste, die ons doorverbond met een collega van Arjan, ook daar totaal geen coulance gevonden. Uiteindelijk gevraagd naar iemand met 2 Petten open ik kan niet met zekerheid zeggen dat ik die dus ook had. Er word vreselijk moeilijk gedaan over de bezorging, je neemt maar vrij en wij bepalen dan wanneer wij komen,m.a.w. u schikt zich maar naar onze bezorging tijden. Nu zouden onze meubelen in week 17 worden geleverd maar door alle irritaties komen onze meubelen pas op 25 mei a.s .. Onze verheuging over de nieuwe meubelen is behoorlijk verpest door deze vervelende behandeling. 2 jaar geleden heeft onze dochter een totale huiskamer gekocht en wij een nieuwe eethoek, die meubels zijn op zaterdag bezorgd totaal geen probleem. Voor ons NOOIT meer De Bommel meubelen! In de winkel super geholpen en dan geeft deze halsstarrigheid een behoorlijke domper! Ik zal dan ook niet uw bedrijf bij andere mensen aanbevelen. Zeer teleurgesteld! Maar waarschijnlijk zal het jullie een worst wezen! Ik moet een ster toevoegen kan Helaas geen sterren geven, dus die ene ster die ik verplicht ben Inge vullen is dan ook voor het personeel in de winkel Alexandrijnse!
2016 door Aneta
Ik ben super blij mee met mijn nieuwe meubels,alles was op tijd geleverd,top bezorgservice,ik kom zeker terug
2016 door Guus
Zeer slechte ervaring in Eindhoven met de vestigingsleider. Zeer onprofessioneel en niet klantgericht. Verder personeel opdringerig. Wij zullen dan ook nooit iets bij De Bommel kopen. Dit zullen wij ook in onze kennissenkring uitdragen om daar nooit iets te kopen.
2016 door Jojanneke
Mooie witte kast gekocht bij de bommel in zoeterwoude. Fijn geholpen in de winkel en ook de bezorging verliep goed.
2016 door Ellen V
Wat een geweldige ervaring bij De Bommel Eindhoven! Vanaf dat we de winkel binnen stapten tot aan levering van de meubeltjes helemaal geweldig. Het personeel is spontaan en vriendelijk, ze weten waar ze het over hebben en toen we laatst in de winkel waren voor een poefje herkende ze ons meteen. Koffie en of we tevreden waren. We hebben De Bommel bij een aantal vrienden en familie aanbevolen en allemaal dezelfde goede ervaringen! Wij zijn klanten voor het leven!
2015 door jan
hele woonkamer besteld in november en vorige week geleverd. alles ziet er super uit en mooi op tijd geleverd volgens afspraak. bommel bedankt
2015 door em
Ook wij hebben een slechte ervaring bij de bommel. Ruim een jaar geleden 6 eetkamerstoelen bij de Bommel gekocht. In de winkel werd het verkooppraatje gehouden dat we voor de komende 10 jaar wel met deze stoelen zouden kunnen doen. Helaas is minder waar. Na een half al 1 stoel doorgezakt en binnen het jaar allemaal. Stoelen zijn opgevuld met schuim, tegen onze zin in maar het zou bij het product kunnen voorkomen. Maar ook na het opvullen beginnen sommige al weer door te zakken. Een tip koop nooit stoelen bij de Bommel!
2015 door Jan
Vandaag in Eindhoven in de winkel geweest. Het personeel was erg opdringerig en niet echt "snugger". Dit is voor ons al een reden om niks bij de Bommel te zullen kopen.
2015 door Mariel
Erg slechte ervaring met de Bommel, begin oktober gehele woonkamer inrichting besteld en werd ons duidelijk verteld dat het zeker voor de kerst binnen was, krijg net een telefoontje. Het word half januari eind januari. En dat was het, niks meer en niks minder. Geen sorry of pardon. Echt zon slechte service. Nooit meer!!!!!
2015 door Edwin D.
Ik heb goede ervaring gehad met de Bommel. 6 stoelen gekocht. Zij hadden de beste prijs, dus daarom besteld. Op tijd geleverd en verder geen problemen.
2015 door
Begin dit jaar hebben wij onze meubels besteld. We werden in de winkel onthaald als een koning en een koningin. Wij hadden er alle vertrouwen in en hebben onze meubels gekocht bij de Bommel. Achteraf is dit heel naif geweest, had ik maar eerst recensies opgezocht. Eindelijk, na een paar maanden kregen wij onze meubels binnen. Toen ik thuis kwam viel mij direct op dat er een groot kleur verschil in de bank en de eetkamerstoelen was. Ook zaten er achter op de eetkamerstoelen soort pillen (uitsteeksels). Daarna zagen wij op de witte meubels zwarte vlekken van de handen van de bezorgers. De bezorgers hadden mijn vriend wijs gemaakt dat dat hoorde. Toen was ik jarig en wilde ik een bloemen op onze tv meubel zetten. Na een paar seconde bedacht ik me dat ik ze op de salontafel wilde hebben. Toen ik de vaas in mijn handen had schrok ik heel erg. Er zat een grote kring in het tv meubel. Nu weet ik dat er kringen kunnen ontstaan als je nattigheid op hout neer zet maar dat het zo snel ging (met goed afdrogen van de vaas) daar schrok ik erg van. We hebben om een service monteur gevraagd. Ook daar hebben wij weer erg lang op moeten wachten. Toen de service monteur kwam vond hij het alleen verschrikkelijk en echt niet kunnen. Ook vertelde hij dat de pillen op de stoelen kwamen doordat de knopen met een lange pin in de stoelen waren vast gezet. Helaas is er pas een knoop van de stoel gevallen en zat hier geen pin aan maar was het een gewone knoop die je ook gebruikt voor kleding. Ook zijn we pas ter ontdekking gekomen dat de naden van onze bank los begint te komen. We hebben de meubels nog geen half jaar. Is dit nou gewoon super slechte kwaliteit? Zijn jullie nu echt zo slecht bezig? Nu is het weer wachten op een service monteur die de stoelen komt halen en die weer naar de bank komt kijken. Zo meteen zijn we weer een half jaar verder en hebben we nog steeds niks. Ik raad dus iedereen aan om hier nooit meubels te kopen!!
2015 door Mirjam
Prima winkel (de lier) Mooie hoekbank en eethoek gekocht. Bij aflevering van de bank een pootje beschadigd (konden de bank wel gewoon gebruiken) en dit is netjes en snel verholpen. De medewerkers zijn echt fantastisch: vriendelijk en heel correct. Wat mij betreft voortaan alle meubels van De Bommel!
2015 door Danny
Hoekbank gekocht bij de bommel meubelen. Aardig geholpen in de winkel in De Lier en bezorgers waren ook aardig.
2015 door Jansen
Vorige maand in de winkel wezen kijken en een brochure meegenomen. Na nadenken, meubels moeten langere tijd in huis staan, knoop doorgehakt. Wil bestellen, blijkt de prijs met € 130,- te zijn gestegen!!??? Belachelijk! Hier trap ik niet in!
2015 door
Heb een loungebank en 4 eetkamerstoelen besteld, helaas beiden niet goed. Er zouden iemand sturen om het te beoordelen is ook gebeurd de stoelen werden meegenomen omdat ze slecht afgewerkt waren, maar met de bank wist hij het nog niet, hij zou de bank in de winkel bekijken en dan opbellen. Helaas niks gehoord wij weer naar de winkel ze zouden een nieuwe persoon sturen, deze oordeelde dat er lijn in de vulling zat en dat ik nieuwe vulling zou krijgen. Nu zou je denken alles goed opgelost maar helaas de stoelen kwamen terug met de zelfde plooien op de zitting ze zijn gelijk ook weer meeterug gegaan. Nu krijg ik een mail waarin staat, het zijn handgemaakte stoelen en ik had de verkoopvoorwaarden getekend dus moest ik het maar accepteren. In de verkoopvoorwaarden staat dat door gebruik van zitmeubelen er plooivorming ontstaan, er staat niet dat je het met plooien geleverd krijgt. Aan de telefoon met van bommel als ik dat voor maar ze hadden er geen oren naar. Conclusie van bommel leverd geen goede meubels en de service laat al helemaal de wensen over. Ik heb mijn rechtsbijstand ingeschakeld ik hoop dat zij mij kunnen helpen tegen hun. Meubelzaken denken dat ze alles in koopvoorwaarden kunnen zetten maar consumenten hebben ook nog rechten dus mensen neem altijd contact op met je rechtdbijstand
2015 door Steven
Helaas tot 2x toe een slechte ervaring gehad bij de Bommel meubelen in Utrecht. De eerste keer wilden we graag een bank kopen maar de verkoper nam ons niet heel serieus. We kregen een kop koffie en vervolgens was de verkoper voor 10 / 15 minuten verdwenen en kregen we geen advies, terwijl we toch uitdrukkelijk hadden aangegeven interesse te hebben. We hebben de winkel toen maar verlaten en ergens anders een bank gekocht. Gisteren (18-08) waren we weer bij De Bommel in Utrecht en wilden we graag een By Boo Salontafel kopen. Deze salontafels hebben een houten blad dat bij iedere tafel anders is met als gevolg dat wij dus graag de tafel wilden die in de showroom stond omdat we deze mooi vonden. De verkoper vertelde ons echter dat we deze tafel wel mochten hebben maar dat we dan over 2 / 3 weken maar terug moesten komen omdat ze eerst een andere tafel moesten bestellen voor in de showroom. Ze hadden van dit type tafel nog een andere kleur in de showroom staan maar ze wilden hoe dan ook dat deze kleur bleef staan voor potentiële andere klanten de kleur te kunnen laten zien. We vonden dit niet erg klantvriendelijk en daarom heeft dit weer geleid tot een gemiste order voor De Bommel gezien andere winkels deze tafels juist direct uit de showroom verkopen omdat van iedere tafel het blad anders is. Mochten we nog ooit meubels nodig hebben dan slaan we De Bommel over, deze ervaringen geeft ons de indruk dat het bedrijf niet erg servicegericht is ingesteld.
2015 door b
Bij aankoop van de meubelen gaven ze aan dat de levertijd 6 tot 8 weken bedroeg. Inmiddels zijn we ruim 3 maanden verder. Tot de dag van vandaag nog geen meubels ontvangen. We zijn uiteraard wekelijks aan het informeren, en wekelijks horen wij aan dat ze vanwege de recessie geen meubels op voorraad hebben. Je komt als je daar meubels gaat kopen op een soort van wachtlijst. Als we dit van te voren hadden geweten...
2015 door RD
Supermooie hoekbank gekocht bij de bommel met lichte kleur stikwerk erin. Netjes optijd geleverd. Mooie kwaliteit voor schappelijke prijs. Kom hier zeker terug
2014 door Philip
Erg goed geholpen in de winkel in Utrecht. 3 weken voor de levering werd er contact met mij gezocht met het bericht dat mijn tafel helaas niet op tijd geleverd kon worden. Ik kreeg een voorstel om de zelfde tafel maar dan een grotere versie zonder extra kosten geleverd te krijgen. Erg nette oplossing!
2014 door wimpy
21 juli 2 Bankstellen geleverd Door de bommel meubelen. Slechte afwerking van leer en Plooivorming na 1 dag op de banken zitten. Service monteur plooien vallen onder de marge. Afgewezen. Dag 2330 euro. Zal hier nooit meer iets kopen. Je koopt een auto en er zitten krassen op, dat pil je toch ook niet als ze zeggen de auto rijd toch.
2014 door daphne
Hele slechte service, eigenlijk geen service. Een bank gekocht begin maart dit jaar, na een paar maanden is hij al doorgezakt gebeld en zijn wezen kijken. Servicemonteur zei dat hij zelf een nog diepere bank had waar hij uit getild moest worden, dus daar konden we niks van verwachten.Volgende service monteur die kwam met het zelfde verhaal het hoorde bij het type bank, mocht zoveel procent doorgezakt zijn. Hij zou wel prijsopgave doen voor andere vulling maar dan voor onze rekening. De bommel trekt overal zijn handen vanaf, we hebben de bank bij de bommel gekocht en niet bij de leverancier. Zij moeten deze klacht netjes oplossen, maar wat doen ze, gewoon hun handen ervan trekken. Wij kopen nooit meer iets bij de bommel en zullen dit ook voort zeggen, want de service is echt nul. Vreselijk slecht dat zo,n groot bedrijf zo slecht omgaat met klachten. Nooit geen bommel meer.
2014 door Esther
Nooit meer De Bommel. Mooie spullen, maar barslechte service. Als het goed is wordt volgende week eindelijk ons laatste bestelde meubel geleverd. We hebben er 7 maanden op moeten wachten. Totaal geen begrip dat het teleurstellend is dat we zo lang moeten wachten, steeds toezeggingen die niet nagekomen worden en erg onvriendelijk te woord gestaan aan de telefoon. Teleurstellend als je voor zo veel geld een bestelling doet.
2013 door martin
Leuke schuifdeurkast gekocht bij deze winkel. Levertijd was iets langer dan ik had verwacht, maar dat is bij andere meubelzaken soms nog langer. Ik raad iedereen deze winkel aan, echt betere kwaliteit dan andere vergelijkbare winkels.
2013 door mb
6 tal grote meubelen besteld 5 voorradig 1 wijnkastje speciaal laten maken in de zelfde kleur als de rest hier zat 20 weken levertijd op omdat dit een klein kastje is geen probleem de 5 grote tafels/vitrinekast tv/meubel konden bezorgd worden na tel.afspraak onze kant dit ivm met het schilderen/en vervangen van onze vloer na 7 weken gebeld voor bezorging helaas alle meubels niet aanwezig verkeerde informatie nog eens 8 weken erbij wachten week 16 heeft u alles in huis wel 11% coulance gekregen voor het ongemak week week 16 geen meubels week 17 geen meubels week 18 bericht meubels gearriveerd bezorgafspraak maken weer 1 week wachten helaas vrachtwagen vol route wordt niet gereden ook hier weer verkeerde informatie gekregen wij hebben eigen wagens rijden en niet extern zoals gemeld en vermeld voor ons NOOIT geen bommel meubels meer zeer klantonvriendelijk slechte service totale levertijd dus 20 weken maar wel graag aanbetalen
Toon meer beoordelingen Toon minder beoordelingen

Betaalmogelijkheden & keurmerken

De Bommel Meubelen vind je in de volgende categorieën

Jouw De Bommel Meubelen review