Bershka


De winkels van Bershka zijn te vinden over de hele wereld. In Nederland heb je een aantal winkels, maar op sommige plekken in het land moeten ze de winkel nog even missen. Daarom is het handig dat je ook terecht kunt in de webshop! Kleding, schoenen en accessoires voor mannen en vrouwen.

Nieuwezijds Voorbugwal

Amsterdam



array(0) { }

61 beoordelingen

Bershka krijgt 2 van de 5 sterren, gebaseerd op 61 61 ervaringen.

2018 door Claudia

Vreselijk slechte klantenservice. Niet te bereiken en onredelijk. Verstrekken false informatie en helpen je niet verder, negeren meerdere emails. Nu al bijna 3 weken bezig en nog geen oplossing gekregen voor mijn klacht.
2018 door C

Keurig op tijd een bestelling geplaatst met een levertijd van 3 - 5 werkdagen. 6 dagen later is het blijkbaar nog niet eens verzonden!! Had een erg leuk kado kunnen zijn! Nu mag ik de jarige vertellen dat ik geen kado heb en hoop dat het ergens een keertje aankomt... Wanneer weet niemand? Slechte service. Iets beloven wat je niet na kan komen is nog geen eens 1 ster waard. Niet online bestellen dus!
2018 door Noenoe

Ik heb all kleren geroutineerd in 1 zak nu moet ik voor kleren betalen die ik geen eens heb zeer slecht zijn de grootste oplichters maar ik zie dat ik biet enigste ben verschrikkelijk 109,00 mag ik gaan betalen voor kleren die ik niet heb
2018 door Jeannette

Terugsturen een regelrechte ramp. Ze hebben het systeem zo vernuftig moeilijk in elkaar gezet zodat ze hopen dat je het maar laat gaan. Consumentenbond zou hier eens naar moeten kijken !!!
2018 door Renske

Vreselijk. Ik ga nooit meer wat bestellen daar. Even een product terug sturen ben ik al bijna 2 weken mee bezig. Ook zijn ze niet te bereiken via te telefoon. Vreselijk.
2018 door Sophie

Wat is het personeel onvriendelijk in Utrecht! Online bestellen zou handig zijn maar dat ga ik niet meer doen na deze reacties.
2018 door eva

Ik heb eigenlijk altijd prima ervaringen met Bershka gehad. Ik bestel meestal online, en als het niet goed zit vraag ik een retourformulier aan op de website. Daar moet je een account voor hebben. Je krijgt dan eerst een mail dat je een retour hebt aangevraagd, en dat ze gaan bekijken of dat allemaal oké is. Als dat zo is krijg je een tweede mail met het retourformulier, die wordt als bijlage toegevoegd. Eén keer was er op de website geen link beschikbaar om een retourformulier aan te vragen, toen heb ik naar de klantenservice gebeld. Die mevrouw heeft mij heel netjes geholpen en ervoor gezorgd dat mij een retourformulier werd gemaild. Ik verstuur de retouren altijd met PostNL, gewoon terug naar Bershka. Ik krijg altijd op tijd mijn geld terug. Als je iets koopt in de winkel, vraag altijd de bon mee en bewaar die totdat het retourtermijn voorbij is. Dan heb je altijd bewijs van je aankoop, dat is voor winkelmedewerkers heel belangrijk want anders mogen ze het artikel niet terugnemen. Wat de kleding betreft, het valt klein dus pas daarmee op. De kwaliteit is niet altijd even goed, maar er zitten wel goede dingen bij.
2018 door mirell

Op prijskaartje van broek uit de winkel staat 19,99 euro maar ik moest 24,99 euro betalen. Winkelpersoneel heeft lulverhaal over prijzen in Portugal. Contact achteraf met hoofdkantoor is moeizaam tot stand gekomen en dan krijg je te horen dat het een menselijke fout kan zijn en dat ik alsnog zelf naar de winkel moet (niet om de hoek) om zelf aan te tonen dat dezelfde broeken ook voor 19,99 euro zijn geprijsd. Wil Bershka nu echt dat ik als een speurneus foto's ga maken en bewijslast ga leveren? Pas dan kunnen ze wat voor je doen. Misschien. Jammer hoor. Slecht verhaal en slechte service van Bershka.
2018 door Megan

Verschrikkelijke winkel(online) zeg! Bestel ik kleren tot aan €77, ik had de bestelling geannuleerd. Ik heb mijn geld niet terug gekregen!!! Ik ben echt boos en verdrietig ! Ik bestel nooit meer wat online.
2017 door Skhadi

Zeer slecht, personeel kan geen Nederlands en ook niet behulpzaam. Camera's werken niet dus ieder kan van de klanten stelen personeel doet er niets aan.Zeer onprofessioneel wordt er gehandeld. Nooit meer dat ik naar daar kom afschuwelijk gewoon ( Bershka Maastricht)
2017 door -

Wat een slechte service. Track and trace werkt niet en moeilijk te vinden. Ik wacht al drie weken op een pakketje. Al meerdere malen gemaild en gebeld maar krijg geen reactie via de mail. Vandaar mijn 2 sterren.
2017 door Tijmen

Personeel negeerd je gewoon (amersfoort)
2017 door Jack

Ik geef Bershka maar liefst 5 sterren voor hun Service Afdeling, zo slecht is deze afdeling. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd of vragen of je even langs wilt komen. Ze denken echt dat we om de hoek wonen. Mijn god wat zijn ze slecht in de service. Ik had er wel 10 sterren voor willen geven hoe slecht ze wel niet zijn op die afdeling.
2017 door Karel

Slechte levering Kledingstuk besteld en extra betaald voor levering binnen uiterlijk twee dagen. Op zich al vreemd dat je daar extra voor moet betalen. Na dagen nog niet binnen. Het was een cadeautje en de dag daarvoor was inmiddels geweest. Opdracht dus maar geannuleerd. nog afwachten of dat wel goed gaat.
2017 door laura schra

Normaal gesproken onwijs tevreden over Bershka. kleding is super!! Maar.... Ik heb online een bestelling geplaatst. Op tijd binnen, niks mis mee, totdat mijn pakket werd opgehaald (retour) en ik afgelopen week een herrinering van betaling in mijn brievenbus had liggen van klarna. Dat is gek... want de gehele bestelling heb ik geretourneerd. Contact opgenomen met bershka, hun gingen het uitzoeken. Een paar dagen later nog steeds geen reactie ontvangen. Ik heb zelf weer contact opgenomen met bershka, en toen vertelde ze dat die dag alle pakketen werden gescand in de winkel (?) en dat waren meer dan 200 pakketen. Inmiddels maar aan klarna laten weten dat mijn pakket zoek is en het nog verwerkt moet worden aangezien ik al een aanmaning had. Vandaag nog steeds niks gehoord, en wij zijn anderhalve week verder, super slecht! Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen aangezien het een pakket was van 180 euro, en ik niet van plan ben dit te gaan betalen.
2017 door Ontevreden klant

Kleding komt vernietigd uit de was. De rest van de kleding uit de wasmachine was perfect. Bij retourneren geeft Bershka aan dat het mijn fout is?? Ik krijg geen geld terug? Jullie verkopen kleding die na een wasbeurt vernietigd is en ik krijg niks terug??
2017 door Geessiena

Zeer slecht, online bestelling. Levering was redelijk. Maar geen factuur erbij, geen overzicht. Geen retourformulier. Helemaal niks. Retoursturen bijna onmogelijk. Al ruim een week mee bezig. Ze zeggen je een tweede mail met instructies te sturen, je ontvangt.... niks! Ze zeggen bij navraag bij klantenservice dat er in je mail een optie is om een retourlabel aan te klikken... je raad het al... die optie is er niet, er is geen enkele link. Nu weer klantenservice gemaild , ben benieuwd. Ik bestel hier nooit meer!
2017 door Emma

Ik kom altijd met plezier naar Bershka, zeker omdat de dichtsbijzijnde winkel in Tilburg zit en ik zelf in Breda kom. Ik heb om die reden waarschijnlijk iets te enthousiast schoenen gekocht die achteraf pijn deden. Ik was het kaartje kwijtgeraakt maar ik had gelukkig de bon nog. 2 dagen later wilde ik ze terugbrengen na ze 2 uur gedragen te hebben. (had ze voor de zekerheid nog een klein beetje gepoetst terwijl dat eigenlijk niet nodig was). Helaas was dit niet mogelijk omdat het kaartje ontbrak en ze er 'gedragen' uitzagen. De woorden van de medewerkster : 'zo kan ik ze niet verkopen! ze zien er echt gedragen uit.' en 'ik heb ze zelf ook, en na een tijdje doen ze echt geen pijn meer hoor.' Ik vind dit ronduit een belachelijke reactie, zeer klantonvriendelijk. Ik zal niet snel meer terugkomen in de winkel door deze ervaring. Ik ben er nog misselijk van.
2017 door Vivian

Ik had een bestelling gedaan, die een week later binnen zou komen. Er is toen waarschijnlijk iets misgegaan want het is nooit aangekomen en bleef staan op verzonden. Ik mailde, en na een maand kreeg ik een bericht dat het geld was teruggestort. Ik wilde gewoon de bestelling ontvangen, als ik het nou nog een keer bestel vind ik het echt zonde van de dure verzendkosten. Slechte service en levering, ik zou hier niets bestellen.
2017 door S

Die snelle levering van de Bershka is ook niet vertrouwelijk, 10 euro extra betaald omdat ik op vakantie ga en het voor die dag wilde hebben. Er staat dat de levering 1 dag voor mijn vakantie geleverd zou worden. Er is nog steeds niks binnen.. Geen mail, niks gekregen. Fijn..
2017 door Romana Ricca

Ik vind deze reviews in algemeen erg onduidelijk.Sommige mensen praten er vol lof over,dan heb je er ook die er niet zo tevreden mee zijn met zowel kleren zelf als het bestellen op het net....Ik twijfel nu erg of ik ga bestellen,maar als ik bestel zal ik nieuwe revieuw plaatsen met mijn mening over het bestellen op Bershka.
2017 door ano

LOVE BERSHKA, echt top kwaliteit, al mijn kleren van de bershka
2017 door Romy

slecht
2017 door Moetsie

Wat een verschrikkelijk slechte winkel (online). Bestelling wordt gewoon niet geleverd, je krijgt je geld niet terug en een reactie van klantenservice kun je ook wel vergeten. Waardering 0 sterren!
2016 door Jasmijn

Snelle levering, had mijn bestelling binnen drie dagen thuis.
2016 door Martine Brouwer

Het lijkt of ze je het onmogelijk willen maken om online te retourneren. Ik heb eenmalig besteld en dus geen account. KUN JE DUS NIET RETOURNEREN!!! Vreselijk - bied dan geen online service aan als je het niiet fatsoenlijk georganiseerd hebt!!!
2016 door Renu

BERSHKA mag sluiten voor mijn part.
2016 door Klaske

Zeer slecht. niet klantvriendelijk, eigenlijk geen ster waard
2016 door Tessa

Ontzettend slechte ervaring, tot 2 keer toe iets besteld wat na 1 keer passen direct kapot ging, kwaliteit is ontzettend slecht. Klantgericht is nogal ver te zoeken, het zijn alleen standaard mails en krijg altijd dezelfde antwoorden. Er gaat 2 weken overheen om met een oplossing te komen en er kwam geen excuses vanaf. Ik bestel hier nooit weer wat.
2016 door debby

Zeer slechte ervaring. Gisteren o.a. een trui gekocht bij Bershka Amersfoort. Bij thuiskomst bleek dat er nog een alarmtag aan de trui zat. Vandaag dus retour naar winkel om die te laten verwijderen. Er kon met moeite een sorry van af. Op mijn vraag wat men kon doen om mij te compenseren voor de gemaakte kosten (bijna € 10,00 aan benzine en parkeerkosten )werd doodleuk geantwoord "niks, het is een menselijke fout ". Dat men het niet expres doet snap ik, maar het kan toch niet zo zijn dat ik door hun fout extra kosten moet maken, afgezien nog van de tijd en ergernis die het mij kostte. Ik woon niet in Amersfoort en ben dus niet zo maar op en neer. Ook de manager wilde ons op geen enkele manier tegemoet komen en ik moest maar contact opnemen met het hoofdkantoor. Dat zojuist gedaan en de situatie voorgelegd aan de klachtenmanager. Zonder resultaat. Men blijft erbij het is een menselijke fout en dat compenseren zij niet. Oftewel klant zak maar in de stront en draai maar lekker zelf op voor de door ons veroorzaakte kosten. Leuke service daar bij Bershka!! Ik kom er niet meer terug.
2016 door debby

Zeer slechte ervaring. Gisteren o.a. een trui gekocht bij Bershka Amersfoort. Bij thuiskomst bleek dat er nog een alarmtag aan de trui zat. Vandaag dus retour naar winkel om die te laten verwijderen. Er kon met moeite een sorry van af. Op mijn vraag wat men kon doen om mij te compenseren voor de gemaakte kosten (bijna € 10,00 aan benzine en parkeerkosten )werd doodleuk geantwoord "niks, het is een menselijke fout ". Dat men het niet expres doet snap ik, maar het kan toch niet zo zijn dat ik door hun fout extra kosten moet maken, afgezien nog van de tijd en ergernis die het mij kostte. Ik woon niet in Amersfoort en ben dus niet zo maar op en neer. Ook de manager wilde ons op geen enkele manier tegemoet komen en ik moest maar contact opnemen met het hoofdkantoor. Dat zojuist gedaan en de situatie voorgelegd aan de klachtenmanager. Zonder resultaat. Men blijft erbij het is een menselijke fout en dat compenseren zij niet. Oftewel klant zak maar in de stront en draai maar lekker zelf op voor de door ons veroorzaakte kosten. Leuke service daar bij Bershka!! Ik kom er niet meer terug.
2016 door boze klant

verschrikkelijk slechte service! Een paar dagen geleden een broek gekocht voor mijn dochter, die thuisgekomen toch klein bleek te zijn. Ik wilde het artikel graag ruilen voor een grotere maat, dit was echter niet mogelijk, omdat de kaartjes eraf waren. Er staat in de voorwaarden dat het artikel ongebruikt moet zijn. Dat was het, ik had het alleen even gepast en onmiddellijk weer uitgetrokken. De dame aan de kassa beweerde dat het artikel niet geruild mag worden omdat dat het beleid is van hun. Om iets te ruilen (niet eens retourneren) geweigerd wordt, alleen maar omdat het kaartje eraf is. Als dat inderdaad de regels zijn moeten ze dit beter communiceren naar de klant toe! misschien wat duidelijker op de bon vermelden!!! Erg onbeschoft winkelpersoneel!!
2016 door anoniem

Zwolle: verschrikkelijk slechte service! Een dag geleden een broek gekocht, die thuisgekomen toch te groot bleek te zijn. Ik wilde het artikel graag ruilen voor een kleinere maat, dit was echter niet mogelijk, omdat de kaartjes eraf waren. Er staat in de voorwaarden dat het artikel ongebruikt moet zijn. Dat was het, ik had het letterlijk alleen even gepast en onmiddellijk weer uitgetrokken -, echter beweerde de dame aan de kassa dat ik het wel gedragen had, omdat er een vouw in de broekzak zat. Dat lijkt mij eerder een teken dat het niet gedragen is dan dat het wel gedragen is, aangezien dergelijke vouwen er vaak in de winkel in zitten door hoe de broeken opgestapeld liggen, maar er al snel uit trekken wanneer je ze draagt. De stof rekt dan immers uit, waardoor de kreukels verdwijnen. Het is één ding om ruilen (niet eens simpelweg retourneren) te weigeren, alleen maar omdat het kaartje eraf is; als dat inderdaad de regels zijn - niet aangegeven aan de klant, maar blijkbaar wel aan het personeel (?) -, kan zij daar ook niets aan doen, maar om je klant ervan te beschuldigen te liegen, terwijl overduidelijk aan het artikel te zien is dat het ongebruikt is!? Nog nooit zulk onbeschoft winkelpersoneel meegemaakt!
2016 door N

Mijn ervaring met Bershka is juist er goed! Ik had een paar kledingstukken geretourneerd maar het geld stond nog steeds niet op mijn rekening. Toen ging ik mailen, ik moest de artikelnummers even mailen en na een dag stond het geld van de geretourneerde artiekelen op mijn rekening. In dit geval dus erg klantvriendelijk. Bedankt Bershka (de koerier die mijn pakketje op kwam halen kwam op de dag die ik had ingevuld)
2016 door Annette Vrijburg

Ik zit al meer dan een uur achter mijn pc om iets te bestellen bij de webshop van Bershka. Ik heb de betaalwijze gekozen, Ideal en moet daarna klikken op "bestelling afronden' maar dat is gewoon niet mogelijk, er is geen link om aan te klikken. Hoe kan dit?
2016 door Christina

Vreselijk! Mijn zoon had van zijn zuurverdiende loon zelf een broek gekocht! Trots dat hij was! Maar na 1 dag gedragen te hebben, stapt hij op de fiets. ...scheurt het kruis helemaal open. Eerst gebeld Maar ja het bonnetje weggegooid, broek zat immers prima. Moest toch maar even langskomen. Maar nee hoor....zonder bon doen ze totaal NIKS! En dan de verwaandheid en arrogantie van die meiden. Walgelijk! Nooit meer naar winkel Zwolle
2016 door sharmila

ik heb een online bestelling gedaan, maar geen email ontvangen. Dat is toch niet normaal??
2016 door anna

Ik heb 1 topje van de bershka echt ' love it'. Hij blijft in goede kwaliteit. alleen begin k me wel zorgen te maken, wamt k heb vandaag nog besteld(voor de eerste keer) bij bershka online. Ik heb steeds xs en 32 gemomen ben bang dag het te klein is en dat het dan onmogelijk is om terug te sturen. Op hopen van zegen. En hun site doet het bij mij niet goed, heb er 2 uur over gedaan(meer dan de helft laden)
2016 door Wilma

Groningen: Twintig minuten in de rij voor de kassa, terwijl er maar twee van de drie kassa's open zijn en er wel voldoende personeel in de winkel aanwezig is. Een paar dagen later terug om een broek te ruilen. Geen geld terug omdat er een kaartje aan de broek ontbrak, wel ruilen. Tien minuten in de rij bij de paskamers. Norse mannelijke medewerker die bij de paskamers staat te helpen. Vervolgens weer tien minuten in de rij bij de kassa. Voor mij dus nooit meer!
2016 door Amber

Nooit weer bestellen van de Bershka online shop, na 4 weken pas wat te horen gekregen om mijn kleding te retouren. Belt er een vrouw vanuit Belgie of ik mijn broek bij de winkel in Groningen wil ophalen omdat hij niet in goeie conditie is en er zitten geen prijskaartjes aan en waarom die eraf zijn? Ja dat moet toch? En tshirtje die ik heb mee gestuurd, spoorloos verdwenen en ging ze wel even navragen in de winkel in Groningen of ze die erbij hebben gekregen
2016 door leen

kleding valt erg klein uit...lees 1 tot 2 maten...dus online kopen is niet goed mogelijk omdat je de kledingstukken echt moet passen.
2016 door m van eijk

jasje online besteld, bewijs van betaling maar niks ontvangen...geen betaalbevestiging maar ook geen jasje.
2016 door Alex van der Wal

Ik heb vorige week een Sweater bij Berska gekocht en ik ben er erg blij mee. Ook heb ik 3 bestellingen met Pasen gedaan en ik kon deze 2 dagen later ophalen bij de winkel in Groningen. Het gaat om 2 shirts, een tas, pet, en een telefoon case. Ik ben zeer tevreden met alle producten en de service. Het personeel in de winkel was ook vriendelijk.
2016 door Boze klant

Vreselijke webshop. Ik heb twee dingen willen retourneren, waarna ik nu, bijna een maand later, nog geen retourformulier, heb gekregen. De mails die ik stuur hebben totaal geen zin, allemaal automatische berichten en geen antwoord op mijn vraag. Vreselijke webshop!!!! En niet bestellen!!
2016 door Anniek Sneller

WAARDELOOS. Mijn dochter van dertien was met vriendin aan het winkelen. Komt thuis met een jas die te klein zit. We gaan de dag erna na de winkel voor 2 maatjes groter. Maar helaas kan hem niet ruilen want heb geen bon. Wel kunnen ze op de beelden van de bewakingscamera zien dat zij die jas de dag ervoor gekocht had. MAAR DIT IS NIET GENOEG BEWIJS WANT JE MOET HET BONNETJE HEBBEN. Dus voor de klantonvriendelijkste winkel staat de bershka in Zwolle op nummer 1 (geen ster verdient, maar koude douche )
2015 door boos

VERSCHRIKKELIJKE ONLINE SERVICE!! Mijn pakket is na 3 weken nog steeds niet thuis opgehaald en op de mails die ik stuur krijg ik steeds mails terug dat ik moet wachten. Mijn retourtermijn loopt over 5 dagen af en ik zit hier thuis met een bestelling van 50 euro waar ik niks aan heb. Buiten dat de mails veel (overduidelijke) spelfouten bevatten, lijken ze ook nog eens automatisch verstuurd en wordt er niet eens ingegaan op mijn mail. in 1 woord: waardloos. Ik bestel nooit meer bij de bershka!
2015 door Kelly

Super slecht! Waardeloze winkel, Jas gekregen met Sinterklaas, deze bevalt niet. Originele kaartjes zitten erbij. Bon helaas niet. Wel een uitdraai van de afschrift. Kunnen ze totaal niks mee, bedankt bershka voor een jas van €80 euro waar ik niks mee kan. Slechtste service ooit!
2015 door J

Ik hou van hun kleren super leuk maar fucking slechte met online dingen kopen ben gw fucking boos. Ik zit al zolang te waxhten en heb nog niks gehoord klantenservice lopen mailen etc nog geen gehoor echt belachelijk dit . 1 ster vanwege de leuke kleding
2015 door

Mijn ervaring bij de Bershka van Oostende is zeer goed maar ik durf niet te bestellen na al deze reviews, het personeel is zeer vriendelijk wel geïnteresseerd. Ik vind het persoonlijk wel een goede winkel 1 jaar geleden een blousje gekocht nog steeds geen gaten of dingen die los zitten.
2015 door irma

Wat n vreselijk arrogant en ongeïnteresseerd personeel. Ik ben nog nooit zo slecht behandeld in een winkel als bij de Bershka in Zwolle... Nooit maar dan ook nooit dat ik daar nog wat koop.
2015 door marcia

totale ramp had ik gewten dat retorneren zoveel sorres met zich meebracht had ik er nooit wat besteld vindt het zo wie zo niet prettig van tevoren betalen zit je later met de gebakken peren blijf proberen niks makkelijk misschien gaat binnenkort een kennis naar maastricht heb ik geluk
2015 door Bart

Wat een barslechte service en kwaliteit. Mijn shirt heeft gaatjes zonder dat ik hem uberhaupt gedragen heb. Het kaartje zit er nog aan en het shirt is niet gewassen. Toch komt de arrogante "manager" (lees: kwal) mij vertellen dat ik het shirt niet kan retourneren en/of ruilen. Volgens de wet dient het shirt gratis gerepareerd te worden of ik dien een vervangend exemplaar te ontvangen. Berska houdt zich dus niet aan de wet! Jammer dat ik nog 1 ster moet geven, want dat is de bershka absoluut niet waard.
2015 door tevreden

Ik vind het een leuke winkel, het personeel is soms misschien ietwat slordig. Maar ik koop er altijd leuke kleding en het gaat lang mee! Prima winkel, Primark heeft nog altijd mindere kwaliteiten.
2015 door Gabriëlle

Een blousje gekocht bij de Bershka en meteen ontstaan er gaten bij de naden!
2014 door Bn

Jullie kunnen jezelf gerust troep verkopers noemen, de kwaliteit van markt kleding is nog beter. Met arrogante personeel, snap niet dat jullie zulke asociale volk aannemen. 0 sterren en tip koop nooit bij bershka bespaar jezelf van hoofdpijn gaat na 1 x dragen kapot.
2014 door marleen

nou, ik wat bestellen bij bershka en een week later nog steeds in behandeling. dat moet toch wel sneller kunnen?
2014 door anoniem

vreselijk, ik had online schoenen besteld, maar vond ze niet zo leuk. Ik besloot ze terug te sturen maar hierbij komt een bedrijf je kleding thuis ophalen. Omdat er geen andere optie was, besloot ik maar om ze mijn schoenen te laten ophalen. Poging 1 kwamen ze 2 dagen eerder dan dat ik had aangegeven, dus er was niemand thuis. Ik had meteen een mail gestuurd met klachten en ik kreeg antwoord terug dat ze rekening zouden houden met de retourtijd van het terugsturen. Poging 2 kwam gewoon niemand meer opdagen. Weer een mail gestuurd waarin stond dat ik dit geen stijl vond van de site en dat ik alleen mijn schoenen terug wilde gestuurd hebben. Op deze mail kreeg ik al geen antwoord meer. Poging 3 en 4 kwam weer niemand. Weer gemaild en geen gehoor. Nu heb ik mijn schoenen dus moeten houden terwijl ik ze helemaal niet leuk vind, bedankt Bershka....
2014 door C

Ik had een korte broek in de winkel Bershka Almere gekocht. Na Bershka was ik nog naar een aantal winkels geweest. Toen ik de Zara binnenkwam, ging het alarm opeens af. Buiten de Zara ging ik in mijn Bershka tasje kijken en zag tot mijn grote verbazing dat er nog een alarmlabel aan mijn broekje vastzat. Na deze ontdekking ging ik gelijk terug naar de Bershka en terwijl ik naar binnen liep, ging het alarm af. Ik liep meteen naar de kassa toe om mijn verhaal te doen. De medewerker/manager vroeg (in het Engels) of het alarm afging toen ik, na het broekje te hebben gekocht, naar buiten liep. Ik zei nee, en ze ging vervolgens met het broekje naar de deuropening toe. En ja hoor, het alarm ging niet af toen zij naar buiten liep. Toen ze weer naar binnen liep, ging het alarm wel af. Na 3 a 4 keer dit ‘getest’ te hebben, liep ze terug naar de kassa. Terwijl zij de alarmlabel verwijderde, zei ze heel onvriendelijk tegen mij dat ik de volgende keer moest opletten of de alarmlabel verwijderd werd. (Ze zei iets in de trant van ‘next time pay attention to …’.) Ik wist niet wat ik hoorde. Ik stond te wapperen met mijn oren! Ik werd boos, het is niet mijn taak om bij de kassa te moeten opletten of de kassamedewerker zijn/haar werk goed doet. Dit is niet mijn verantwoordelijkheid. Zij zei vervolgens dat zij niet zeker wist of mijn verhaal wel waar was. Zij suggereerde dat ik het broekje gestolen kon hebben door één te betalen en vervolgens met de gestolen broek terug te komen om de label te laten verwijderen. Ik werd gewoon beschuldigd van diefstal terwijl ik eerlijk was! Hier ben ik niet van gediend. Nadat ik dat had gezegd zei zij: “I can’t trust nobody, so I can’t trust you”. Vervolgens ging zij mij dreigen met (wederom in het Engels): als ik de volgende keer met een label terugkom, dan zou ze dit niet voor mij verwijderen maar de beveiliging bellen. Ik ben nog nooit zo erg beledigd geweest. In plaats van een excuus kreeg ik te horen dat ik voortaan moest opletten bij de kassa. En in plaats van het ervoor zorgen dat de metaaldetector optimaal zou werken, werd ik beschuldigd van winkeldiefstal! Wat ik vandaag bij de Bershka heb meegemaakt, kan echt niet door de beugel. Ik, als loyale klant, zal niet zo gauw meer in dit filiaal terugkomen.
2014 door

Klantgerichtheid is ver te zoeken bij de Bershka. Nieuw spijkerbroek gekocht en na 2x dragen al gescheurd op de naad. In de winkel konden ze mij niet verder helpen, omdat de broek net 4 weken en 2 dagen eerder was gekocht en de garantie bij de Bershka ook voor productiefouten blijkbaar 4 weken is.
2014 door Not Happy

Legging gekocht bij Berhska webshop. Het is gewoon onmogelijk om te retourneren want er zou contact worden opgenomen via de koerier maar die laat doodleuk niets van zich horen. Bij de klantenservice kreeg ik een zo`n keer of 10 een dame aan de telefoon die onverstaanbaar Nederlands spreekt. Ondertussen zit ik dus nog steeds met een broek die niet past en ook niet wordt opgehaald.
2013 door Mariette

Super slechte service. Jammer dat ik nog een ster moet geven en dat het niet mogelijk is om geen ster te geven. Vorige week een broek en een blouse gekocht. Van de blouse is de schoudernaad los, en na een keer dragen is de broekrits stuk. Bel ik naar BERSHKA ALMERE, krijg ik te horen dat ik vanuit Groningen de broek even moet komen brengen zodat zij hem naar de kleermaker kunnen sturen, en ik hem volgende week weer eens kan ophalen. Een beetje begrip had ook wel gemogen.

Jouw Bershka review




(wordt niet geplaatst)






Betaalmogelijkheden & keurmerken


Webshops vergelijkbaar met Bershka

Bershka vind je in de volgende categorieën