Basiclabel


Leuke en trendy woonaccessoires. Uw bestelling wordt gratis en snel bezorgd!

Dubbele Buurt 16-18
1441 CT
Purmerend



array(0) { }

Populaire producten van Basiclabel


27 beoordelingen

Basiclabel krijgt 3 van de 5 sterren, gebaseerd op 27 27 ervaringen.

2017 door gabrielle

Voor standaard artikelen prima. Maatwerk niet doen, ik wacht al 8 maanden op een bank en de klantenservice is zeer slecht bereikbaar.
2016 door Armanda

Slechte ervaring.. 2okt een stoel op de vtwonen beurd besteld was direct leverbaar! Ik heb nu al 8keer contact gehad word van het kastje naar de muur gestuurd 10tallen euro's aan gesprekskosten en nog steeds geen stoel! Hoeveel smoesjes ik te horen gekregen heb zijn niet meer op 1 hand te tellen! Slechte ervaring en ik denk dat die stoel er never meer komt!
2016 door Debbie

Vorig jaar een kast besteld. Netjes ontvangen maar beschadigd. Nieuwe deur zou volgen maar duurde 2 weken. Ook deze deur was beschadigd! Tot slot na weer een week wachten eindelijk een deur die ok was. Nu weer een kast besteld en nu kloppen de poten niet! Weer gebeld maar men komt de afspraak niet na. Geen poot, geen berichtje niets. Zucht.. morgen maar weer bellen met de klantenservice!
2016 door Samantha Ahlrichs

Op woensdag 3 Augustus heeft mijn man telefonisch contact gelegd met Basiclabel met de vraag of de lattenbodems (direct leverbaar) voor Zaterdag 6 Augustus bezorgd konden worden aangezien ik 30 weken zwanger ben en niet op de grond wil slapen. Ja zijden ze geen probleem! u ontvangt de lattenbodems op Donderdag of Vrijdag (4 of 5 Augustus). Op Donderdag niks binnen gekregen, op Vrijdag morgen even op de PostNL app gekeken voor de tijdstip dat zij zouden komen leveren, echter tot mijn verbazing stond er bij ' Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL' uit eigen ervaring weet ik dat dit betekend dat het pakket nog gewoon bij Basiclabel ligt en dat er tot heden nog niks mee is gebeurd. Hierop heb ik direct contact gelegd met Basiclabel met de vraag hoe dit nou kan gebeuren nadat wij nog telefonisch contact hebben gezocht? Ik kreeg te horen dat het pakket te groot was voor de normale PostNL en dat dit nu pas is overgedragen aan Extra@Home en dat dat de vertraging veroorzaakte. Ik heb direct geantwoord met de vraag of ze voor het eerst lattenbodems versturen? want het lijkt mijn, dat je van te voren weet als bedrijf zijnde waar je je pakketten moet aanbieden voor zending? dus na mijn idee is dit een grote smoes om het zo af te schuiven op PostNL. Al met al is het nu Maandag 8 Augustus en ik heb ze nog steeds niet ontvangen, en lig dus nog steeds op de grond terwijl ik 30 weken zwanger ben. Top jongens !!
2016 door Diana Buitenhuis

Prima en snel verzonden!
2016 door Thomas

Ons bed bij Basiclabel besteld. Goede service en prijs kwaliteitverhouding. Het bed is comfortabel en wij slapen heerlijk. Wij hebben geen spijt van onze aankoop. Klein minpuntje, wij moesten zelf het bed in elkaar zetten maar het was heel makkelijk.
2016 door Anne Ehrenhard

BasicLabel leek voor mij altijd een leuk bedrijf waar ik graag meubels zou willen kopen. Dit jaar met pasen gingen mijn vriend en ik langs in de vestiging in Hoorn. We hebben daar hoekbank jurre die op de omslagfoto staat besteld. We zouden de bank binnen 8 tot 10 weken geleverd krijgen. Helaas ontvingen we in de 10e week een "herbevestigings brief" dat de bank 6 weken vertraagd zou zijn! We wachtten toen al 2,5 maand dus met in totaal 4 maanden levertijd waren wij niet echt blij. Gebeld met BasicLabel. We kregen montage en levering in ons huis op de 11e etage er gratis bij als compensatie. Heel fijn! Scheelde ons het in elkaar zetten van de bank en het naar boven brengen in de lift.... Dachten wij..... Toen onze bank dan eindelijk gisterochtend om 7 uur 's ochtends geleverd zou worden kwamen wij tot de ontdekking dat de bank niet meer uit elementen bestond zoals bij de bank in de brochure aangegeven. De bank zat helemaal in elkaar en was 2 meter 50. Nu zijn alle liften in Nederland gemiddeld 2 m 20 lang en geen 2 m 50. Onze bank paste met geen mogelijkheid in de lift dus moest de chauffeur de bank weer mee nemen. Weer gebeld met BasicLabel. Het was allemaal onze schuld. Hadden wij maar beter de voorwaarden moeten lezen. In de voorwaarden staat dat armleuningen (SOMS) worden gemonteerd aan de bank en (SOMS) ook niet. Heeeeel duidelijk dus. Niemand heeft ons gevraagd hoe groot de lift was toen we extra montage service aangeboden kregen, in de winkel heeft niemand uberhaupt gezegd dat je extra montage service moest bij boeken als je hem verder geleverd wilde krijgen dan de voordeur. Allemaal erg slechte informatie en communicatie dus. De klantenservice heeft de klant totaal niet centraal staan! We moeten nu tot 29 juli ( WEEER een maand langer!!) wachten tot er een monteur kan komen om de leuningen eraf te halen. We moeten dan zelf de bank naar boven doen en dan kan de monteur de leuningen er weer aan maken. Dit is de enige optie. Basiclabel schuift alle schuld op de klant. Wij moeten voor de servicemonteur €120 of meer betalen. Mochten we dat allemaal niet willen dan krijgen we het aankoopbedrag niet terug. Super Super Super slechte service! Levertijden lopen uit las ik op meerdere forums én BasicLabel doet geen enkele moeite om de klant op welke manier dan ook te helpen. Je moet het allemaal zelf maar weten/lezen/ en uitzoeken in allemaal kleine tegenstrijdige regeltjes. Wij kopen hier nooit meer wat!!!!!
2016 door Robert

Koop geen bank of iets dergelijks. levertijd 8 weken pffff, in werkelijkheid 14 weken. Ze zetten het buiten op de stoep neer in de regen.
2015 door Miranda

Ik heb de bank Jurre 13 maanden geleden gekocht. Elke vlek trekt direct in de stof, ondanks de verzekering van de verkoopster dat het een polyesterweefsel was, dus zeer vuilafstotend. Het frame voel je door de kussens heen. Volgens de klantenservice is dit normaal omdat de kussens inklinken. Dit is natuurlijk nonsens,want alle kussens zakken wat in door gebruik, maar bij de juiste fabricage en de juiste kussenvulling zou dit niet nodig moeten zijn. Ik heb enorm veel spijt van mijn aankoop.
2015 door Pascal

Twijfelde erg over de aankoop bij Basiclabel vanwege vele negatieve recensies. Even gebeld met de winkel en keurig te woord gestaan, uitleg gekregen en correct geholpen. Besloten de stoel van €500 toch hier te bestellen en ze hebben hun belofte keurig waargemaakt. Levering binnen 3 dagen, afspraak met de bezorger wordt keurig gemaakt. bezorger was zelfs te vroeg. Erg fijn dat ze netjes op tijd en snel informeren en reageren .
2015 door C. Zwijnenburg

Bank besteld bij Basiclabel 10 weken levertijd. Krijg je eindelijk je bank en moet er een afspraak worden gemaakt voor aflevering. Vertel je die mensen dat ze niet vergeten dat je 4 hoog woont. Mag je het zelf omhoog gaan lopen sjouwen lachwekkend...staat zogenaamd op site ja heeeeel goed verstopt zeker! Bestel hier nooit meer wat ban van 1300 euro en mag je hem zelf omhoog tillen wat een gelummel voor zo'n bedrijf.Dit was de eerste en ook gewoon de laatste bestelling...
2015 door Thijs

Erg tevreden met deze webwinkel. Op een dinsdag avond een kast besteld, de volgende dag gebeld om een lever dag te bespreken. Binnen 4 dagen geleverd, terwijl op de site 5 weken levertijd stond vermeld. Tevens ook stuk goedkoper dat de rest
2014 door stijn

Drama! Mooie spullen, maar absolute chaos m.b.t. leveringen, communicatie en verdere afhandelingen. Mijn advies: koop alleen iets wat je meteen mee kan nemen uit de winkel
2014 door Corina de Jager

Ronduit teleurstellend. Buitenlamp besteld, betaald en geleverd. Originele doos is beschadigd en al eerder open geweest overgepakt in nieuwe doos. Lamp is niet compleet en glas is gebroken. Kraag is verbogen. Zal contact opnemen en hier later vermelden wat er door basiclabel is hersteld.
2014 door M

Na plaatsing van mijn klacht, ontving ik direct een mail van basiclabel met het voorstel de bank gemonteerd te leveren, zonder extra kosten. Dit is vandaag gebeurd. Daarnaast is de tekst op de website aangepast. Goed opgepakt! Complimenten Basiclabel!
2014 door M

Misleidend. Bank besteld. Moet je de bank zelf in elkaar zetten. Staat niet vermeld op de website. Hoe kun je bv zien of de bank niet beschadigd is? Moeizaam telefoongesprek met klantenservice. In elkaar zetten kan uiteindelijk wel (tegen extra kosten) en je wordt er over teruggebeld, maar daar kan de chauffeur niet op wachten. Basiclabel vertel eerlijk op de website hoe je aflevert en laat de klant dan zijn keuze maken. Plaats hem of haar niet voor het blok en zet ze niet onder druk te betalen voordat je kunt zien wat je geleverd krijgt. Klantenservice gaf aan dit te gaan doen, ik ben benieuwd!
2013 door G. Oudearinkhof

Wat een troep verkopen zij bij basic label. Van Leenbakker of Kwantum weet je dat het soms niet past maar voor deze zaak en voor deze prijs mag je toch meer verwachten. en reageren op de mail doen ze niet
2013 door Jacq

Ik bestel half mei een bank. Levertijd 10 (!) weken. Half juli wordt ik gebeld dat de bestelling niet is doorgegeven met een flauwe reden dat het internet in het land van fabricage (oostblok) niet werkte.(Ik zou zeggen controleer je bestellingen of geef toe dat de fout bij de zaterdag hulp ligt.)Ik moest maar weer 10 weken wachten. Er wordt geen oplosing aangeboden. Ik werd tot wel wat kwaad en stel dat ik een leenbank wil, die krijg ik uiteindelijk. (zelf verpakking opruimen en zelf installeren).Na 2 maanden word ik weer gebeld dat mijn bank er is om een levering afspraak te maken.Nee, snel leveren kan niet, het is te druk. Ik moet weer een week wachten. Ik vind dit erg klant onvriendelijk en arrogant.Ik bied aan om de leenbank over te nemen, lijkt me handig ivm transportkosten, maar daar wordt een "outlet"prijs voor gevraagd die lachwekkend is. Een levertijd van 10 weken wat dus 4 maanden wordt is absurd, zeker aangezien anderen 10 werkdagen rekenen. Basic label heeft leuke spullen en ik was er een goede klant. Met een dergelijke klant-onvriendelijkheid en arrogante attitude zijn ze mij als klant kwijt.Ik denk dat je in deze tijd van recessie mensen aan je moet binden maar hiermee stoot je klanten af.
2013 door Alexa

Erg leuke site met mooie producten. Mooie tafel en stoelen gekocht. Ik zag ze ook bij bol, maar toch voor deze winkel gekozen. De afhandeling verliep als een geoliede machine. Alles keurig verpakt afgeleverd door vriendelijke man. Ik hou de site in de gaten!
2013 door Ruurd

Ik ben erg tevreden met deze winkel, mooie kortingsactie en supersnel geleverd. Keurig te woord gestaan, en goeie bezorgafspraak kunnen maken.
2013 door Annet

Mijn ervaringen met basiclabel zijn normaal altijd goed. Zijn ze vriendelijk en behulpzaam. Nu ben ik best terleurgesteld. Mijn VT wonen servies wilde ik nog wat aanvullen. Twee grote borden. Ze hadden nog de sticker met de oude prijs. ( kocht ze in Januari). Maar ik moest er de nieuwe prijs voor betalen. Naar mijn weten is het zo dat je als iets nog de oude prijs heeft je er deze prijs ook voor betaald. Maar ik kreeg te horen dat ze dat bij Basiclabel niet deden en dat het niet zo was. Het gaat dan maar om een paar euro. Maar ik kreeg mijn recht niet. Ik vind dat ik er al superlang klant ben mijn bank etc. heb ik er gekocht en ze doen dan zo moeilijk hierover. Viel me tegen. Wel kreeg ik een paar (verlopen) VT wonen tijdschriften mee
2013 door Levi

Dit is de 2 keer in 1 jaar tijd dat ik bij deze winkel een bestelling heb geplaatst. Net als bij de eerste levering keurig gebeld en een afleverdag afgesproken. Vervolgens geven ze mij op een persoonlijke manier de aflevertijd door, zodat ik niet de hele dag aan huis gekluisterd zit. Een nabestelling is vervolgens keurig per post nagestuurd. Dus Samenvattend: Leuke producten, goeie samenwerking vervoerder/basiclabel ism de klant, en goeie aftersales!
2012 door Beuker

leuke actie tijdens het droevige ek! Leuke meubels voor de stoer kinderkamer besteld. Snelle reactie van de vervoerder en na contact in 2 dagen keurig thuis bezorgd. Zat een kleine schade aan het pakket wat ik nietzag aan de verpakking, en dat is snel door basic label opgelost. Over een jaar is de meidenkamer aan de beurt en ik weet waar ik ga winkelen!
2012 door Top

wij hebben diverse producten besteld en zijn erg tevreden over de meubels. Goeie prijs/ kwaliteit. Daarnaast nog hulde voor het transport, die hebben alle moeite voor ons gedaan om de spullen op tijd te leveren!
2012 door Jet

Hele goede ervaring. Problemen met vervoerder werden door hun vakkundig opgelost en zelfs een fout van mijn kant werd geheel belangeloos hersteld! Erg tevreden
2011 door Emenem

zeer ontevreden! Ben nu al een jaar bezig om de juiste bank in de goede opstelling en zonder mankementen in huis te krijgen. Klachten worden niet serieus genomen. Ik koop hier nooit meer iets.
2011 door Rutgers

Heel slechte service: langere levertijd dan afgesproken en na bijna 1000 euro voor een bank te hebben betaald leveren ze de bank in totaal verkeerde opstelling en verkeerde kleur van poten! Opnieuw bestellen betekent weer 11 weken wachten...fijn!

Jouw Basiclabel review




(wordt niet geplaatst)






Betaalmogelijkheden & keurmerken


Webshops vergelijkbaar met Basiclabel

Basiclabel vind je in de volgende categorieën