Informatie

Bader Webwinkel voor mode en meer.

Adresgegevens

Bader krijgt 2 van de 5 sterren, gebaseerd op 12 12 ervaringen.

Reviews

12 beoordelingen

2019 door Marjan
Slechte service. Bestelling komt in delen en duurt lang voor dat je het in huis heb.
2018 door Gemma
Doordat de retourverwerking niet goed geregeld is bij Bader krijg ik steeds aanmaningen. Als ik bel, geven ze 100 keer excuses maar dat vind ik te gemakkelijk. Het schijnt dat het door het nieuwe magazijn in Duitsland komt. Ik snap niet,dat als dat een bekende reden is, dat zij toch aanmaningen sturen. Jammer dat ik moet uitkijken naar andere leverancier want producten zijn goed.
2017 door Judith
Prima bedrijf! Goede producten en nog nóóit problemen gehad, toch al heel vaak wat besteld. Inderdaad duurt het even voordat je artikelen arriveren, maar er staat ook nergens vermeld dat je het de volgende dag al ontvangt.
2017 door Niemand
Waardeloos bedrijf slechtste service die ook heb meegemaakt, agressieve vrouwelijke telefoniste bleek ook een manager te zijn. Na 20 weken mijn bestelling nog steeds niet geleverd schandalig!!!! Zeer slechte service wat een slechte bedrijf ze moeten nog veel leren qua marketing, service, en klantvriendelijkheid. Meneer/Mevrouw BADER schande u moet zich schamen………
2017 door Ann
De kwaliteit van de producten is erg slecht, het is echter geen sprake van goede service. Bestelling ontvangen met vertraging. Ze informeren nooit van tevoren wanneer de bestelling bezorgd wordt. Bovenblad van een kast was beschadigd, meerdere malen moeten mailen en bellen, moest vervangen worden. Nu 4 maanden verder heb de nieuwe nog niet ontvangen. Slechte service, slechte kwaliteit.
2017 door A.
SLECHTE KWALITEIT! Eettafel met stoelen besteld. De tafel kwam in een keer goed. Stoelen werden kapot bezorgd. Teruggestuurd maar ze geloofden het niet dus ze stuurden monteur. Monteur stuurde rapport op, dus eindelijk nieuwe gekregen. Dan alweer KAPOT geleverd. Teruggestuurd.. WEER KAPOT GELEVERD! De 4e keer (elke keer nieuwe stoelen he.. niet gerepareerd ofzo) werden ze met een klein beetje schade aan het hout geleverd wat makkelijker te repareren was. ALLE 4 DE STOELEN ZIJN NA EEN JAAR KAPOT! Ik, mijn vrouw en mijn zoon zijn in totaal al samen 6 keer van de stoel af gevallen! Hout van slechte kwaliteit! De poten van alle 4 de stoelen zijn afgebroken, waardoor we omdat t al 2 jaar geleden was na de levering in elke poot 4 schroeven hebben gezet om een beetje een veilig gevoel te hebben met deze onbetrouwbare stoelen! Kortom.. KOOP HIER NIKS! €3000 EURO VOOR KWALITEIT DAT IK VOOR €100 UIT EEN ANDERE WINKEL KAN KRIJGEN!
2016 door George Kaagman
Waardeloos bedrijf. Vertraging na vertraging en uiteindelijk wordt er geleverd.....denk je. Bestelling is beschadig en levering gaat niet door. Maar even mailen dat de bestelling niet door gaat zit er niet in.... Gebeld, ja, kan opnieuw besteld worden, maar weer lange levertijd. Hork van een vrouw aan de telefoon. Duitsland gebeld, is gewoon snel leverbaar. De hork weer gebeld, ongeïnteresseerd en hangt de hoorn er op.
2016 door E.B.
Net gebeld waar mijn bestelling bleef. Had vorige week al besteld. Blijkt pas afgelopen woensdag in de verzending te zijn gegaan en pas midden volgende week bezorgd. Wat een slechte service. Nooit meer! Wehkamp 48 uur en ook bij Bonprix na twee dagen bestelling in huis. Waarom kan Bader dat niet? Ook niet erg vriendelijk door de telefoon.Jammer, maar geen Bader meer voor mij
2015 door linda
helaas erg slecht. Drie geniezip bh's besteld. Na 1 maand ontving ik ze. Creme kleurige ritssluiting kapot, alles moest weer retour. Na veel bellen kreeg ik na 1 maand een andere set omdat het nog langer kon gebeuren. Wederom ritssluiting kapot , geen zin meer in alle ellende eromheen. Belde om door te geven dat de gehele zending niet in orde is waarschijnlijk. Het antwoord was dat mijn zichttermijn verlopen was en ik werd afgescheept. Dus geen bader meer voor mij, elke keer een maand wachten, nee dankje.
2015 door Willem
Prima winkel maar als je iets te laat bent( door vakantie) met betalen wordt er meteen gedreigd met 40 euro incasso kosten op een bedrag van 46 euro. Niet in verhouding. Ik stop er mee.
2014 door Jeanette
De kwaliteit van de producten is zeer goed. De levertijd van de producten (op voorraad)is slecht. Minimaal 10 dagen en maximaal weken. De exacte leverdatum wordt nooit vermeld en er is ook geen volgsysteem om de levering te kunnen volgen. Je weet nooit wanneer een product geleverd wordt. Goed, maar de levering een groot minpunt voor Bader.nl!
2013 door Elles
Al jaren klant en dat tot volle tevredenheid. Betere firma, dan Wehkamp of Neckermann. Uitstekende kwaliteit van de produkten.
Toon meer beoordelingen Toon minder beoordelingen

Betaalmogelijkheden & keurmerken

Bader.nl vind je in de volgende categorieën

Jouw Bader.nl review