Baby-dump


Outlet met goedkope baby spullen. Koop hier handige baby accessoires, artikelen voor in de auto en complete kinderkamers. Ook cadeautips voor babies hier te vinden. Ook matrassen, autostoeltjes, matrassen, babykleding etc.



De Pinte



107 beoordelingen

Baby-dump krijgt 2 van de 5 sterren, gebaseerd op 107 107 ervaringen.

12-10 door Rudy

Wat een oplichters en bedriegers zijn dit? Vandaag hebben ze geleverd en gemonteerd, of toch al een deel geleverd. Hun verpakkingsmateriaal (karton,piepschuim en plastic )weigerde ze mee te nemen. De uitspraak van de chauffeur was de beste “jullie begrijpen toch als we dit overal meenemen wij een grote berg rommel bij elkaar krijgen” dus laten ze alles gewoon achter. Ik heb het gevoel dat je een klant bent tot je betaald hebt, daarna een last. Dergelijke handelaars zouden ze beter sluiten. In ga persoonlijk het verpakkingsmateriaal in hun winkel dumpen. Zo zijn ze hun naam waardig. Nooit of nooit geef ik daar nog 1 euro uit FUCK BABY DUMP
22-08 door Daisy

Wij hebben via de webshop een Dr.Brown's Flessenverwarmer Deluxe gekocht. Na een paar weken was deze al kapot. Wij hadden hierdoor ons vertrouwen in dit product verloren. Na contact met de klantenservice konden we ons product wel terugbrengen, maar kregen we ons geld niet terug. In plaats hiervan kregen we een tegoedbon die alleen in de winkel en niet online kan worden besteed. Erg onhandig. Deze tegoedbon staat ook nog op je bon van je laatste aankoop ipv op een aparte kaart, waardoor ik hem de keer erop ook nog eens vergeten was. Verder zijn de acties vaak ook oneerlijk. Wij wilden dr brown flessen kopen, maar de goedkoopste waren natuurlijk niet in de winkel te koop, alleen online. Ze konden wel besteld worden, maar betekende dat we weer terugkonden. Op alle flessen was verder 20% korting, maar op dr brown gold dit niet want die waren al in de aanbieding (maar natuurlijk geen 20%). Ik kom hier niet meer terug.
15-08 door Michael

Complete kinderkamer gekocht (bed, commode en kast), echter alle 3 beschadigd of niet compleet. Dus zeer slechte service en levering!
10-07 door Johan

Bij baby dump hebben wij een 6 delige badset gekocht. En daarnaast nog een complete babykamer met kast en bed etc. De 6 delige badset werd zonder de badstandaard geleverd. Ondanks dat deze in de winkel wel getoond werd. Daar kwamen we pas achter toen de spullen werden thuisbezorgd. Na hierover geklaagd te hebben werd ons met een arrogante toon duidelijk gemaakt dat deze standaard er nooit bij zat en dat we dat hadden moeten weten want wij konden niet tellen. Tsja wisten wij veel dat het bad en de standaard als 2 telden. Zo stond het in de winkel en dan mag je er van uit gaan dat je dat dan ook koopt. Na veel gezeur mochten we de badstandaard komen ophalen. Gelukkig wordt het toch goed afgehandeld dachten we nog. Maar nee hoor in de winkel werd ons duidelijk gemaakt dat we toch maar moesten betalen. Toen ze door hadden dat we niet weg gingen zonder de standaard kregen we deze toch mee. Nooit meer baby dump!
12-04 door Sanne

Prima ervaring, snelle service. Hadden al een kinderwagen besteld voor de 9 maanden beurs, maar omdat we op de 9 maanden beurs een kamertje bestelden kregen we de beursaanbieding van de kinderwagen er alsnog bij! Kamer Malibu besteld van Interbaby, ik heb 3 keer de afleverdatum veranderd (iets met hormonen:P)maar het is helemaal goed gekomen. Zeer vriendelijk te woord gestaan. Ze hadden bij het inladen de helft van onze spullen vergeten in te laten maar dit werd dezelfde! dag nog nagebracht, echt super! Overal kunnen fouten gemaakt worden maar als het op deze manier opgelost wordt verdient dat een pluim! Wij gaan zeker nog heel wat tripjes naar de Baby-dump maken:)
13-02 door ICoenderman

Ik vind het echt belachelijk dat babydump zogenaamde acties aanbiedt zoals een gratis box bij het kopen van een babykamer. Ze bieden deze babykamers expres duurder aan dan andere winkels zodat je eigenlijk gewoon betaalt voor de box. En als je dan meld dat je dit belachelijk vindt, vinden ze je raar. Dit is gewoon de consument voor de gek houden.
10-02 door c en p

Een hele tijd geleden naar de babydump geweest. Een grote uitgave aan spullen gekocht wat we eigenlijk niet van plan waren. Maar er stond zo'n vriendelijke man die ons alle vragen liet stellen en deze kon beantwoorden dat we er toch voor kozen de bestellingen te doen. eenmaal alles doorgenomen en een datum afgesproken te hebben voor levering ging wij met een goed gevoel de winkel uit. thuis een planning gemaakt en ons hier aan gehouden zodat we de gekochte spullen in ontvangst konden nemen dit zou de eerste week van februari zijn. in januari werd ik gebeld Door een erg vriendelijk man die aangaf dat ze de spullen ook 20 januari konden bezorgen helaas kwam ons dit niet zo goed uit dit wij nog niet klaar waren met onze planning. De man gaf vriendelijk aan dat het geen probleem was en de spullen dan gewoon in februari binnen kwamen. vandaag zijn ze dan ook bezorgd en mijn complimenten ook naar de bezorgers toe hele vriendelijke mannen erg netjes en geintresserd. nu de spullen nog uitpakken en hopen dat er niks beschadigd is of dingen ontbreken. Al denk ik dat je ook daar op een nette manier met baby dump over kan bellen of praten. Ik ben zeer tevreden over mijn eerste bestelling en wachten met vol goede moed de 2de bestelling af. Van ons een pluim voor baby dump.
02-01 door Alex

Waardeloos, slechte retourservice, het terugsturen van spullen wordt op allerlei manieren ontmoedigd. Ik koop nooit meer iets! En dit adviseer andere ook!
30-11 door Ria

Beste opa en oma,s en aankomende ouders koop aub niet bij babydump. Wat een brutale en kijverige vrouw kreeg ik aan de telefoon ze had moeite om naar mijn ECHTE klacht te luisteren envulde het voor mij in wat ik dacht vreselijk. Ik vertelde haar dat een artikel de verkeerde advies prijs had waarop ze zei dat IK niet de prijs mocht bepalen!! dat was helemaal niet mijn bedoeling .maar er stond een te hoge advies prijs op het artikel en dat is niet correct. Ze geven dan vervolgens wel een korting en die LIJKT dan veel maar dan betaal je gewoon de advies prijs die in andere winkels gelden. Dat is gewoon de consument bedonderen. Zogenaamde korting!!!!! Pas op kijk alles op het internet goed na.
15-10 door Nadia Willemse

Wij hebben Zo goed als alles gekocht bij babydump, online en in de winkel. Goede en snelle service gehad. Helaas bleken er wat dingen beschadigd bij het kamertje nalevering, dit werd meteen in behandeling genomen door de klantenservice en nog geen maand later stonden de bezorgers weer aan de deur met de nieuwe onderdelen die ze ook hebben gemonteerd. Zeer tevreden klanten hier dus! Al met al toch bijna €3000 hier besteed, geen spijt.
30-09 door momtobe

Zeer slechte service! Bestelling gedaan via de webshop, zou over 2 dagen binnen zijn. Helaas niet ontvangen, waarna ik heb gebeld om te vragen hoe het zat. De bestelling zou binnen zijn en vandaag verstuurd worden. Wanneer ik de volgende dag bel om te vragen hoe laat het geleverd zal worden geeft een andere medewerker aan dat het artikel nog helemaal niet binnen is!!! Naast een slechte service zijn het ook nog leugenaars die klanten aan het lijntje houden. Onacceptabel en zeer amateuristisch. Betaal wat meer en bestel het van een andere winkel!!!
21-06 door Sabine

In maart een kamertje besteld van interbaby. Deze zou in de eerste week van juni geleverd worden. Medio mei kregen we een telefoontje dat ivm een fout in de productie het kamertje pas eind juni zou komen. Uiteindelijk werd dit 1juli. Hiervoor extra een vrije dag opgepakt, want wilde hier toch zelf graag bij zijn. Vandaag weer een telefoontje dat het kamertje pas 29 juli geleverd wordt ivm een fout in de productie. Hier kunnen we niet op wachten ivm de uitgerekende datum. We konden wel een nieuw kamertje bestellen, maar moesten dan ook rekening houden met levertijd. Jammer dat baby dump al kamertjes verkoopt, terwijl ze hun beloftes niet kunnen nakomen. Hopelijk mag dit een les voor hun zijn en geen kamertjes te verkopen die niet op tijd bij de klant kan zijn. Momenteel ben ik vooral boos en teleurgesteld in babydump. Zal hier geen spulletjes meer kopen, terwijl ze een goede klant aan ons konden hebben. Jammer!
13-06 door S.

Wij zijn zeer ontevreden over Baby Dump. De prijs valt zwaar tegen en de service in de winkel is minimaal. We hadden iemand gevraagd om advies bij de babyfoons en die zou 'zo' komen. Deze persoon niet meer gezien. Een andere dame gevraagd die er een 'expert' bij zou halen. Deze 'expert' wist ook niets van babyfoons. Uiteindelijk zelf via internet eea uitgezocht en een babyfoon gekocht. Bij thuiskomst was de handleiding duidelijk al gebruikt en vies. Het wachtwoord was veranderd en na wat zoekwerk het apparaat kunnen resetten en installeren bleek een aantal functies niet te werken! Kortom koop er geen elektra want ze zijn duurder en verkopen gewoon eerder teruggebrachte kapotte spullen als nieuw.
13-03 door Anouk

Voor onze babyuitzet hebben we flink inkopen gedaan bij Baby-dump. Wij zijn op advies op een Mutsy Transit uitgekomen. Op dat moment passend in alle opzichten... dachten wij. Omdat wij heel veel wandelen en graag buiten zijn hebben we nog expliciet gevraagd of er onder deze kinderwagen ook luchtbanden te plaatsen zijn, wanneer de foambanden ons toch niet zouden bevallen. Het antwoord van de medewerkster aldaar was bevestigend. Al gauw zagen we dat de foambanden niet het gewenste resultaat leverden en bij het bestellen van de luchtbanden kregen we ineens te horen dat er voor de Mutsy Transit helemaal geen luchtbanden te leveren zijn. We beschikten dus over een product waar we eigenlijk niets mee konden. Het was zo tegen alle verwachtingen in en niet te gebruiken. Zowel telefonisch als per mail kregen wij de bevestiging dat gebruikte materialen niet retour genomen konden worden. Wij hebben gevraagd of ze, aangezien wij foutief geïnformeerd zijn, ons een andere aanbieding konden maken voor een showmodel eventueel zodat we toch een kinderwagen zouden hebben die functioneerde naar behoren. Deze aanbieding was niet dusdanig dat we daar akkoord mee konden gaan. Aan de hand van de informatie van Baby-dump dat gebruikte artikelen niet retour genomen konden worden hebben wij onze kinderwagen met een groot verlies verkocht via Marktplaats. Zo hebben we ook een tweedehands Joolz kinderwagen aangekocht die zijn kwaliteit meer dan waar maakt. Ruim een week later belt Baby-dump ons dat ze onze Mutsy Transit retour wilde nemen en we enkel tegen meerprijs een nieuwe kinderwagen mochten uitzoeken. Hoe vriendelijk (!!) en we wilden hier dolgraag gebruik van maken, ware het niet dat onze kinderwagen al verkocht was. Ons voorstel was om het geleden verlies aan ons in een tegoedbon uit te keren zodat we alsnog tegen meerprijs een nieuwe kinderwagen bij de Baby-dump konden aankopen. Onze tweedehandskinderwagen zouden we dan verkopen. Hier was geen enkele sprake van. Er kon geen enkel gehoor gegeven aan ons voorstel. Onze verbazing was dermate groot dat we het gesprek even hebben laten rusten. Op een later moment hebben we terug gebeld en uitgelegd dat we het ontzettend spijtig vinden dat er niet op ons voorstel ingegaan is en dat we best bereid zijn om nogmaals geld te spenderen bij Baby-dump indien ze een scherpe aanbieding op een showmodel wilde geven van Joolz. Oftewel, Baby-dump hebben we in de gelegenheid gesteld hun integriteit te bewaren en geld te verdienen tegelijk! Ook hierop was maar één antwoord en dat was nee, zonder er ook maar even over na te denken. De manager heeft zich helaas niet aan de telefoon laten horen en zijn of haar medewerkers hebben als boodschapper moeten fungeren en onze duidelijk uitgesproken teleurstelling moeten ontvangen. De boodschap was als volgt: "We zijn nog met de leverancier in gesprek geweest en op deze manier konden we het gebaar maken om de kinderwagen terug te nemen. U heeft hem niet meer en dan kunnen we niets voor u beteken. U had de kinderwagen niet moeten verkopen." Eerder in dit bericht noemde ik al dat ons meerdere malen verteld is dat gebruikte artikelen niet retour genomen konden worden en daar moesten we het mee doen. Er is bij ons evenzo geen melding gemaakt van het in gesprek gaan met de leverancier. Wij konden dus op geen enkel wijze weten dat er alsnog over een retour van de kinderwagen gesproken zou worden. Ons brengt het gevoel dat er een principekwestie van gemaakt is die Baby-dump op meerdere wijze schade berokkend. En geen omzet, en een zeer negatieve recensie indien er geen oplossing aangereikt wordt. De integriteit nogmaals is ver te zoeken. Een gemiste kans voor Baby-dump denken wij. Voor ons als consument is het ontzettend teleurstellend dat er geenszins beweging is gekomen vanuit Baby-dump en ze het enkel een "vervelende samenloop van omstandigheden"noemen. Dat doet te kort aan wat wij op deze manier als klant negatief beleven. Waar Baby-dump zelf steken heeft laten vallen moeten wij alleen als klant zijnde nu boeten voor hetgeen mis is gegaan.
10-03 door Inja

Iets online gekocht, en direct betaald Helaas de week daarop nog geen artikelen Weer contact opgenomen, oh het geld is net binnen, ik zou wel pas betaald hebben Even contact met mijn bank gehad, daar zeiden ze dat het direct afgeschreven was Ik had ook al een betalingsbewijs De spullen ontvangen, en wat blijkt onder mijn prijs sticker zaten diverse andere stickers met lage prijzen erop Als je mensen toch wil neppen, doe dit dan zo dat de klant achteraf geen rotgevoel heeft iets bij Baby dump te hebben gekocht
20-02 door G.Temming

Schandalige service, koop een kinderwagen van bijna € 700,- Blijken de gordels tekort te zijn wat een fabrieksfout is volgens de verkoper. Omdat mijn zoon zijn aankoopbon kwijt is door een verhuizing en ik geen bankafschrift heb omdat ik contant aan de deur moest betalen nam ik de bestelbon mee. Nou vergeet het maar, je wordt aangezien als een leugenaar die misschien wel die wagen niet gekocht hebt bij hen en mocht gewoon € 30,- aftikken bij die oplichters. Èèn grote schande en koopt daar nooit meer wat hoeveel kleinkinderen ik nog krijg, en zal iedereen af r aden dat wel te doen.
12-02 door Werner

Slechte service na aankoop. Luiertas lijkt na enkele maanden wel 10 jaar oud. Wij gaan echt netjes met onze spullen om. Klacht aangegeven en ze willen helemaal niks doen, of het maar doodnormaal is. Wil je iets kopen vinden ze je top, maar kom je later met een klacht geven ze niet thuis
31-12 door Joris Vroemen

Ik Bestel iets voor de Kerst en het zou drie dagen later op 16dec. geleverd worden. Speciaal thuis gebleven maar geen Baby Dump.Na diverse telefoontjes waarbij de ene leugen op de andere gestapeld werd kreeg ik zonder excuses het kerstcadeautje na de kerst geleverd! Ik hoop dat ze zichzelf dumpen...
11-12 door ricardo

slechte onvriendelijke klantenservice. Zolang je betaald is het goed. ze zzijn echt niet behulpzaam. En als je met iemand spreekt vraag de gemaakte afspraak op papier en vraag met wie je gesproken hebt...want ze doen of hun neus bloed
13-11 door Jeanet

Hier nog een online besteller..staat duidelijk op de site vóór 16.00u besteld, volgende dag in huis. ECHT NIET!! Contact opgenomen met klantenservice; ja mevrouw, ik zie de bestelling én dat de betaling binnen is maar u heeft gekozen voor achteraf betalen en dan wordt de bestelling niet voor 16.00 uur verwerkt. Als ik het morgen nog in huis wil hebben, dat kán wel maar dan moet ik opnieuw de bestelling doen en via Ideal betalen. De dame van de klantenservice biedt aan direct mijn huidige bestelling te annuleren en wordt mijn reeds gedane betaling binnen 5 dagen teruggestort. Serieus?? Na deze "logica" van de baby-dump hou ik het maar voor gezien
03-09 door Anette

Slechte ervaring heb wat besteld en betaald voor een ander dit is nog steeds niet aan gekomen heb al twee keer gebeld en gemaild en elke keer nee is verstuurd vandaag of morgen komt het aan ze vergeten alleen erbij te vertellen welk jaar voel me zwaar belazerd dacht leuk een kado te versturen
25-08 door Martin

Beloofde levering kunnen zij niet waar maken. voor 1600 uur besteld is pas 4 dagen later geleverd. Op zich niet erg, maar claim dan geen volgende dag levering
24-08 door A.deBruin

Zeer goede service, had een probleem met de kinderwagen, is gelijk opgelost! Ook online besteld en was de volgende dag in huis. Zowel aan de telefoon als in de winkel zeer goed geholpen. Vriendelijk personeel in de baby dump in Spijkenisse. Groot assortiment.
25-07 door Maurice Chambon

Lieve mensen, U bent gewaarschuwd. Koop niets bij baby dump Eindhoven. Na 6 maanden begint het blad van de commode los te laten. Gebeld met baby dump Eindhoven maar natuurlijk geen garantie. Betaal liever een klein beetje meer bij een Prenatal of andere winkel. Maar dan weet je wel dat het goed zit. Nogmaals koop NIETS bij babydump Eindhoven.
24-06 door De Vries

Vorig jaar een TWF box wit zonder lade gekocht bij babydump in Grou. Na 10 maanden gebruik laat de verfcoating los en bodem van de box zakt door. Gebeld met servicelijn. Krijg te horen van de betreffende medewerkster dat dit niet onder de garantie valt en het is dus volstrekt normaal dat de verf eraf valt, het MDF op zwelt en de bodem doorzakt. En ik moest maar gerust zijn want het is kindvriendelijke verf.... Je kind helemaal onder de stukken verf kan toch nooit goed zijn. Erg slechte service en een erg slecht product! (het ledikantje van onze kleine is tweedehands en nog in nieuwstaat...)
23-06 door peter

@ sander.... als je klacht op de mutsy igo vanaf begin al bekent is denk ik dat als je de wielen eraf haalt er nog een verpakkingsplaatje binnenin om de as zit. dit zou een zwart ringetje kunnen zijn. hierdoor zouden de wielen niet goed vastgeklikt kunnen worden. Dit hebben wij ook ondervonden bij een andere type kinderwagen van hetzelfde merk. Het ging hier om een deel van de verpakking. Dit hadden wij niet opgemerkt. termen zoals verongelukken en levensgevaarlijke vind ik overdreven maar begrijp goed dat de schrik erin zit. De kinderwagen laten opsturen ter beoordeling en nu door de fabrikant zelf te laten verhelpen vind ik een goede optie, men heeft zoals ik begrijp eerst zelf een mogelijke oplossing aangedragen. Ik begrijp dat ze bij babydump je een leenwagen geven?? Dat had mijn schoonzus niet bij een ander concern. Wij hebben de spulletjes bij Dump in Almere gekocht en moet vertellen dat we altijd op en top geholpen worden met goed oplossingen. Misschien op optie om daar eens heen te gaan? schrijven helpt immers niet want denk niet dat je probleem daarmee verholpen is. Laat even weten hoe gegaan is. ben erg benieuwd. groetjes Peter
19-06 door Sander Rumpff

Superslechte ervaring met Babydump Beverwijk en Babydump Hoofdkantoor betreffende MUTSY kinderwagen. Bij de babydump hebben ze ons een LEVENSGEVAARLIJKE MUTSY IGO verkocht. Wij hebben deze nu slechts 9 maanden in gebruik en voor de tweede keer is het voorwiel er onderuit gevallen. Dit levert levensgevaarlijke situaties op omdat je wiel plots onder je wagen vandaan rolt en de wagen dan onmiddelijk in onbalans voorover kiept met mogelijk zwaar letsel tot gevolg. De klantenservice van de Babydump is bijzonder onbeschoft en vindt dit voor een kinderwagen van € 800-900, ca. € 1000 inclusief accessoires blijkbaar heel normaal en vindt dat ' dit kan gebeuren' (ja ook tot twee keer toe binnen de garantieperiode) ik mag terug naar de winkel in Beverwijk voor een 'leenwagen'. Aangekomen in Beverwijk bestaat er helemaal geen leenwagen. Typerend voor het totale gebrek aan service bij Babydump. Het aanwezige personeel in Beverwijk heeft voor mij tot 2 keer toe met het hoofdkantoor gebeld omdat ze met mij eens zijn dat een kinderwagen niet binnen 9 maanden twee keer zijn wiel mag verliezen. Het enige dat Baby-dump bereid is te doen is weer een nieuw voorwiel leveren en dan maar kijken wanneer 't zaakje weer kapot loopt. Dat gaan wij dus niet doen. Ik heb van het personeel in Beverwijk (dat overigens prima begreep dat ik er geen vertrouwen meer in heb) twee nieuwe voorwielen gekregen. Maar men is niet bereid de Malafide Mutsy terug te nemen en mij een andere wagen uit te laten zoeken. Dat mijn vriendin en dochter bijna zijn verongelukt daar gaat men helemaal niet op in. Niet eens een kleine 'sorry' of een 'wat vervelend voor u' kan er vanaf bij de arrogante club. NOOIT MEER ZAKEN DOEN MET BABYDUMP, wat een ontzettend slechte service. Zeker NOOIT MEER MUTSY kinderwagens, mocht je van je kinderen af willen, zet ze dan in de MUTSY IGO. De meest onbetrouwbare kinderwagen die er bestaat. LEVENSGEVAARLIJK, ik overweeg dan ook gerechtelijke stappen tegen zowel de babydump (ontbinden koopovereenkomst) als tegen Mutsy zelf omdat deze wagen in mijn beleving niet meer verkocht zou mogen worden.
29-04 door Thomas

Ik had een snelle levering gekozen en op de site waren alle producten aangegeven als voorradig en ik had mijn bestelling geplaatst in de voormiddag dus normaal gezien zou de volgende dag moeten geleverd worden. Dit was niet het geval en de uiteindelijke levering toen was niet compleet er ontbrak nog een product. De uitleg van Babydump was dat er een fout zat in de stock aangeving van de website. Ze waren ook heel klant onvriendelijk aan de telefoon, ongeïnteresseerd. Geen tegemoetkoming of geld voor snelle levering terug. GEEN BABYDUMP MEER voor mij.
14-04 door Tamara

wat een flut winkel zeg online spullen besteld aangeven welke datum ik het wil ontvangen, ver van tevoren de betaling gedaan,en nog niks ontvangen,ze zeggen steeds een andere dag ja tnt heeft het opgehaald hier is de track en trace nummer,kijk ik doet het nummer het niet,tnt gebeld ze hebben het pakket wel voorgemeld dan krijg je het track en trace nummer,maar niet aangeboden ik neem morgen weer contact op met baby dump,want ben behoorlijk neidig,en dan de hormonen erbij
09-04 door Bert

Al die mensen die maar klagen... Ik zie alleen maar klachten en geen reviews van deze mensen als eea opgelost is. jammer! wel klagen op internet maar ga dan even langs de winkel. daar wordt wel opgelost weet ik uit ervaring. men verwacht garanties zonder aankoopbonnen alsof je uit pinafschriften kan opmaken dat het over het artikel zelf gaat. hoezo een kassabon bewaren? zelf ging ik met koffieapparaat langs een winkel in huishoudelijke artikelen zonder aankoopbon en dacht je dat ze reparatie onder garantie aannamen??? nee dus. erg jammer dit allemaal. ben zelfwerkzaam geweest bij dit bedrijf en moet toegeven dat er wel iets een keer gebeurd maar herken dit alles niet zoals geschreven. nu lekker thuis genieten van pensioen. dit wilde ik even kwijt aan al die negatieve aandacht. gebruik je tijd om naar een winkel te gaan ipv hier te ventileren want de tijd die u hiermee kwijt bent is uw probleem niet opgelost. tenminste...ik lees niet dat u de moeite neemt om alsnog te vermelden dat uw klacht is opgelost inmiddels... erg jammer dit
30-10 door Marjolein

Slechte service en klantonvriendelijk personeel! Ik bestelde hier kadootjes voor mijn zwangere zus en gaf dus een afwijkend afhaaladres op. In de opmerkingen, die je neem ik aan voor een reden invult want daarom bestaat het vakje opmerkingen, vulde ik in dat het om een kado gaat, gaarne dus zonder prijzen versturen, kleine tekst desnoods op papier erbij en inpakken. Ze adverteren nb met kadoos op de site en er staat ook nergens dat deze dingen niet kunnen. Is vervolgens de bestelling al onderweg en wordt vermeld dat inpakken niet kan, opmerkingen dus tekst niet kan en de factuur erbij met prijzen (die ik expres al vooraf had betaald) en de prijzen gewoon op de artikelen zitten. Op een of andere manier zijn ze te dom om die er voor service en kado af te halen. Wat een afgang en tegenvaller zeg! En als klap op de vuurpijl geven ze de klant nog de schuld ook want dan had ik maar moeten bellen. Waar zijn die opmerkingen dan voor? Waar is de service? Wat ben je dan voor waardeloos bedrijf! Nooit meer! Raad het iedereen af!
14-10 door jeanet

Ik heb goeie ervaring met de Babydump in Grou. Ben er verschillende keren geweest en altijd fijn geholpen. Ook als je een klacht hebt staan ze voor je klaar! Review van Joke gelezen, Joke volgens mij ben jij een zeikwijf!
10-09 door joke

Zeer slecht!!! Alles gekocht voor baby kamer etc bij baby dump GROU, Afgelopen juni een camping bedje gekocht nu is het luchtbed na tweemaal gebruik lek. Had geen bon meer maar heb bankafschriften met daarop tezien dat ik die datum bij hun aankoop heb gedaan meegenomn. En er word niets meegedaan ik word zelfs ervan beschuldigd dat ik het bed niet bij hun gekocht heb!!! ronduit belachelijk, zolang je bij hun geld uit geeft is het prima maar anders laten ze je stikken. Vreselijke verkopers vooral die man die er werkt hij glibbert achter je aan door de winkel bah NOOIT meer baby dump!!!
28-07 door Van Wamel

Wat ik meegemaakt heb bij baby-dump slaat echt nergens op! Wij kochten op de negenmaandenbeurs een kamer bij Baby-dump. De kamer zag er goed uit, goede service, vriendelijke verkopers. Tot zo ver geen problemen. Na een aantal weken wordt de complete kamer en box geleverd, met veel moeite en pijn, want er wordt tig keer gevraagd om een voorkeursdatum, maar die datum kunnen ze niet. Dus wij druk om de boel in elkaar te zetten, wat blijkt: Op alle meubels zit schade. Krassen, stukjes uit de hoekjes, heel veel stukjes uit het fineer; zag er niet uit! Dus wij bellen naar Baby-dump, foto's mailen enz. We krijgen een nette mail terug met sorry, sorry, we lossen het op. Ze bestellen een hele nieuwe kamer en daarmee komen ze langs om de betreffende onderdelen te vervangen. Op zich netjes zou je zeggen. Maar wat blijkt het geval, ook deze kamer is op alle onderdelen beschadigd! ECHT ONGELOOFLIJK!!! Wat doe je dan? Op advies van de monteurs deze kamer annuleren, en een andere kamer (80 km verderop) uit gaan zoeken. Wij zo gek om 80 kilometer te rijden, want de kamers die er in de winkel bijstaan zijn ook niet al te florissant. De ene commode is scheef, het blad past niet, het volgende ledikant heeft een lat van een halve cm te kort dus een grote spleet (hoort zo volgens de verkoper...) en ga zo maar door. Dus wij bellen naar Baby-dump om de hele kamer te annuleren, want ik ga geen 1000 euro betalen voor een beschadigde kamer. Wat krijg je aan de telefoon, een kijfachtige vrouw, die je heel leuk verteld dat ze volgende week de kamer op komen halen en dat wij het maar uit moeten zoeken. Zit je dan met een vrouw van 38 weken zwanger. Kan de kamer niet blijven staan totdat wij een andere hebben? Dat wordt namelijk steeds beloofd? 'Nee meneer, dat is nu uw probleem. En bedankt Baby-dump voor de geweldige service, de ontvangen medewerking, het meedenken en de excuses. Een helemaal niet tevreden klant die u niet meer in uw winkel terug ziet.
26-07 door Manja

In winkel blijkt alles op voorraad. Twee weken later word ik gebeld dat de autostoel niet op voorraad is. Ok, prima. Dan koop ik de autostoel ergens anders. Ja, dat kan, maar dan valt wel een groot deel van de korting weg. Eh, het is toch niet mijn schuld dat de stoel toch niet op voorraad blijkt te zijn?! Daarnaast heb ik ook nog heel veel andere accesoires besteld zoals een slaapzak, twee regenhoezen en een adapterset voor de maxi cosi. Weet je, annuleer dat hele zaakje maar, wat een waardeloze service! Daarnaast een campingbedje gekocht en direct meegenomen. Thuis blijkt dit een retour bedje te zijn met ontbrekende drukknopen. Een nieuw bedje is geleverd, maar het kapotte retour bedje wordt niet opgehaald. Tsjonge tsjonge, voor mij nooit geen babydump meer!
21-07 door Anouk

Mijn ervaring met babydumpsite en winkel WAS ooit prima. Als alles goed verloopt, is het een super winkel. Maar als er iets misgaat, hebben ze nihil service. Bij ons hebben zij per ongeluk 3 autostoeltjes ipv 2 autostoeltjes bezorgd bij mijn schoonouders. Het moest daar worden bezorgd, omdat wij geen tijd hadden om ze te ontvangen. We hadden voor 2 betaald, dus vroegen zij aan mijn niets vermoedende schoonouders 99 euro voor rembours kosten (bleek later van het 3e stoeltje). Bij het openen van de doos bleken er 3 stoeltjes in te zitten en heb ik direct babydump gecontact. De oplossing van de klantenservice was de volgende: 1/ U kunt het stoeltje zelf terug brengen naar de winkel, waar u dan uw geld ontvangt. (als ik zoveel tijd had en zo dichtbij woonde, was ik het sowieso al in de winkel gaan halen of niet? 2/ U kunt het op de post doen met een antwoordnummer en krijgt dan uw geld terug als het zonder schade wordt ontvangen. Nu was het zo dat de 3 stoeltjes samen in 1 mega doos waren gepropt. Die doos paste niet eens in mijn auto. Daarnaast nogmaals... IK HAD GEEN TIJD. Vandaar dat ik via de website had besteld. Ik stelde voor dat ze de stoel gewoon weer kwamen ophalen waar ze het hadden gebracht en ook zo weer mijn geld teruggaven zoals zij het cash hadden ontvangen. Het was immers helemaal niet mijn schuld dat zij een foutje in het systeem hadden gemaakt waardoor er 3 stoelen waren bezorgd. Dit kon volgens hun niet, want er zou geen ophaaldienst zijn. Al met al een shit klantenservice die het woord service eigenlijk niet eens in de bek zou mogen nemen. Ik ben zeer en zeer teleurgesteld en zal dan ook nooit meer iets bij hun bestellen.
21-07 door Shareen

Zeer zeer slecht. Zo'n drie weken geleden al een bestelling geplaatst. Na een week werd het geleverd. Helaas miste er wat. Gelijk gebeld.. nee mevrouw. Dat deel is niet leverbaar maar wat ik wel zou kunnen doen is het rompertje via een winkel laten komen en het op te sturen. Afgelopen week wachten en wachten. Afgelopen donderdag maar weer gebeld. Medewerker gaf aan dat het nog niet verzonden was.. ja waarom weet ik niet mevrouw.. toen ik hem vroeg wanneer het nu weer binnen zou komen zei ie: Dat ligt aan post NL. Dit zou vrijdag of zaterdag worden mw. Het is nu maandag en ik heb nog niks. Zo maar weer bellen.. NEE HIER BESTEL IK NIKS MEER. Waardeloos..
18-07 door Emma

Ik heb echt al heel veel gekocht bij babydump, zowel online als in filiaal Roosendaal, van washandjes tot kinderwagen en ben ronduit tevreden. ruim assortiment, prettige webshop en snelle levering. Tevens email en telefooncontact gehad betreffende een vraag over artikel en discussie over levertijd, altijd goed geholpen. Ik kan me echt niet vinden in de negatieve reviews maar heb dan ook nog geen garantieprobleem oid gehad.
06-07 door ray

Babydump grouw slaapkamer en kinderwagen daar gekocht service ka veelal online te verkrijgen wat heel jammer is. van de week langs geweest met de kindwagen kap. garantie is vooebij en dat wist ik. ik wou een nieuwe kap kopen. de winkel manager was zeer ongeduldig en werkte niet mee. het was namelijk 5min voor sluitingstijd. de deur is gewezen. super slechte service
18-06 door Debock

Wij hebben vorig jaar de winkel in Eindhoven bezocht want we wilde graag de kinderwagens even zelf uitproberen en passen in de auto. Goed geholpen, absoluut niet opdringerig en doordat we erg vroeg waren in dd zwangerschap een wat latere levertijd afgesproken. Verder gelijk wat losse dingen besteld en later ook nog via internet de rest. Hiervan word alles tot nu toe altijd op de tijd bezorgt die ik afspreek. Leveren altijd keurig netjes en een pluspunt vind ik dat niet het duursteproduct wordt aangesmeerd en dat mocht het mis gaan in de zwangerschap je de bestelling / reeds geleverde productrn kosteloos kunt laten terugsturen en het geldterug ontvangt. Ik moet er wel bij zeggen dat ik al vaker heb vernomen van andere dat de service/personeel erg verschilt per winkel.
18-06 door Jose

Fijne winkel, herken de ervaring met opdringerige verkopers helemaal niet. Vond de verkopers in Roelofarendsveen en Utrecht heel fijn: beschikbaar voor vragen maar niet opdringerig. Bestellingen krijg ik heel snel en goed verpakt. Ook de garantie is prima. De naad van het speelkleed dat we hadden gekocht liet heel snel los. We hebben een foto gestuurd en kregen zonder gedoe van babydump snel een nieuwe toegestuurd.
09-06 door Roland

Opdringerige verkopers, 'het is toch voor je veiligheid van je kind' dat soort argumenten om toch die 'dure' te nemen. Heb me door die glibberige verkopers laten informeren, en de producten voor een fractie van de prijs op via Marktplaats gekocht. Ben er een paar keer geweest, nog nooit wat gekocht. En dat wil ik graag zo houden. Met een zaak die 'dump' in de naam voert, verwacht je toch hele andere prijzen!
28-03 door Anna

Heel slecht klantenservice. Die hebben en foute pakket gestuurt, dan moet ik de moeite doen alles snel terug te sturen - en die kunnen mijn pakket maar in "enkele dagen" sturen - en ook geen precise informatie. Annuleren gaat maar mijn geld krigj ik enkel terug als de fout-gestuurde pajke bij denen terugkomt. Ook, email klantenservice bestaat niet - je moet bellen en wachten. De slechteste service die ik oot heb gezien...ik ga nooit meer iets daar kopen
16-12 door MSK

Grote bestelling gedaan. Deze zou na 1 dag geleverd worden. Dit blijkt alleen te kunnen op 1 specifiek tijdstip, 3 dagen later. Aangezien wij niet kunnen op dit tijdstip, gebeld voor een nieuwe afspraak. Dit werd 3 weken later! En precies om 10.51 anders kan het niet.... geen woorden voor. Volgende keer weer gewoon ergens anders bestellen dus.
13-11 door Jv

Babydump ondersteund naderhand haar eigen producten niet naar de klant,. Heb zelf een kinderkamertje van babydump waar door verhuizing een beschadiging aan is ontstaan. Bij het willen aanschaffen van een vervangingsonderdeel willen ze de klant niet verder helpen, er wordt direct aangegeven het kamertje maar compleet te vervangen. Erg klantvriendelijk!!!! Deze optie. Kamertje is nu nog steeds te koop, dus hier zit het probleem niet in.
07-11 door René

Misleidende lokkertjes. Had een babykamer besteld, hierbij zou een gratis box worden geleverd. Ze zouden de laagste prijsgarantie hanteren. Speciaal nagevraagd aan de verkoper. Die gaf aan dat we alleen moesten doorgeven waar de kamer goedkoper was en dan zouden ze het controleren en aanpassen. Gezien Babydump een dure winkel is was het niet al te moeilijk om een goedkopere prijs te vinden (bij Babymax). Deze doorgegeven aan Babydump. Binnen een dag belde het hoofdkantoor op met de mededeling dat ze de prijs zouden aanpassen maar dat de gratis box dan kwam te vervallen. De gratis box zat toch bij de prijs in en was niet gratis zoals ze in hun aanbieding vermelden. Hetzelfde geld ook voor een gratis Maxi Cosi bij hun kinderwagen, deze is niet gratis. Ze misleiden je om zo alles bij hun te kopen. en dan zijn ze nog steeds niet de goedkoopste,
10-10 door m

Bestelling op internet geplaatst in juli.1 artikel was niet op voorraad en zou 2de week van september geleverd worden.Het is oktober en ik kijk op de website staat het artikel gewoon op voorraad.Ik een nette email gestuurd(fouten kunnen altyd gebeuren) Meteen email terug:mijn email wordt binnen 2 werkdagen beantwoord.Gelieve geen contact op te nemen via tel of email.Na 7 dagen niks gehoord te hebben toch een nette email gestuurd.En meteen een email terug:Het product zou na verwachting morgen worden verstuurd.Hopende hiermee voldoende te hebben geinformeerd voor verdere vragen graag contact opnemen met de telefonische klantenservice.Zal zijn naam er maar niet bij vermelden, maar vond de email terug maar erg kort af.Er mochten best excuses in, een reden en waarom morgen versturen? Ik wacht al een maand.Gaan de pakjes al smorgens vroeg op de post? Ik dacht namelijk voor 15.00 uur...Maar goed ben benieuwd of ik 11 oktober het pakje binnen heb.
23-09 door laura

SUPER ERVARING! had redelijk wat besteld volgende week had ik het in huis perfect optijd! er was 1 product dat normaal later zou komen maar zat er toch al bij,super! wist niet of je contant kon betalen omdat ik dat het fijnst vind en ja hoor dat ging! mijn volgende bestelling komt eraan!!
20-09 door Sheila B.

Almere: je koopt voor 200 Euro aan spullen, denk maar niet dat er iemand een handje helpt! Gewoon toekijken, peuk roken en natuurlijk telefoon checken. En dan vindt de middenstand het raar, dat we de winkels mijden. Het is dat baby in stoel gepast moest worden. Volgende keer weer (ergens anders) via internet bestellen.
10-09 door Jeroen

Wij hebben onlangs een online bestelling gedaan bij baby-dump. Verre van een aanrader en onbegrijpelijk dat ze zo groot zijn geworden. Wij hebben op internet bij verschillende webshops bayspulletjes besteld en natuurlijk blijkt er wel eens wat niet op voorraad te zijn of wordt het een dag later dan afgesproken geleverd. Vrij normaal, maar hoe deze organisatie met zijn klanten omgaat is ver beneden niveau. eerst een mail verstuurd met een vraag: na automatische melder, geen reactie. Dan toch maar besteld dachten niet goed kunnen we het terugsturen. Dinsdag om 14 uur besteld (voor 15 uur besteld, andere dag in huis) dit begrijpen we wel dat het ook donderdag kan komen. maar niets. Dus vrijdag gebeld; reactie stroomstoring gehad staat in magazijn wordt vandaag nog gestruurd. Geen excuses want kan gebeuren. zaterdag geen bestelling. ook ma en di niet. weer gebeld. reactie kan gebeuren wel vreemd, ga t regelen, morgen in huis. u mag raden niet dus en dan eindelijk donderdag dan toch ook nog eens in een slechte doos met meters tape er omheen. geen mailtje, briefje of andere excuses. Misschien de goedkoopste met babyspullen, OOK in dienstverlening. Nu hopen dat alles blijft werken, want je moet er niet aan denken als je een beroep moet doen op de garantie .......
04-09 door Emma

Geen klachten, en kan me niet vinden in onderstaande negatieve reviews. Had vrijwel de hele uitzet online besteld (muv kinderkamer) incl. box, kinderwagen etc. Artikelen waren volgens webshop leverbaar binnen 2 dagen, maar ik kreeg een mail met leverdatum na 2 weken. Even gebeld met klantenservice: er kon toch direct geleverd worden, en dat is ook gebeurd. Levering compleet, op afgesproken tijd en niet beschadigd. Prijzen zijn echt super, veel gratis extra's en ik heb het elders echt niet goedkoper kunnen vinden. Tevens goede ervaringen in filiaal Roosendaal. Uitgebreid assortiment, vriendelijk en behulpzaam personeel.
15-08 door Sophie

Heel slechte ervaring. Het liefst geef ik 0 sterren. Vorige week woensdag heb ik een 1 artikel besteld. Op de site staat de volgende dag geleverd. Nu meer dan een week later nog steeds niet geleverd. Een e-mail naar baby dump levert als reactie op: Het gaat binnen enkele dagen verzonden worden. Neemt u verder geen contact met ons op. Ronduit schandalig!
07-08 door Lotte

Zeer ontevreden, door de misleidende teksten op de site!! Een campingbedje besteld, waarbij op de site duidelijk vermeld wordt: inclusief matras. Bij levering was er geen matras te vinden, bleek echter dat Babydump het harde bedbodem als matras probeert te verkopen. Een oplossing werd niet geboden, de medewerker aan de telefoon verkondigde zelfs dat het onze fout was.. Bestel dus niets via de site, want de geleverde spullen kunnen compleet afwijken van wat er op de site verkocht wordt.
13-07 door Kilic

Op 1 juni heb ik bij Baby-dump in Beverwijk een maxi cosi besteld. Deze zou in week 27 geleverd worden. In week 28 had ik nog niets binnen, waardoor ik het nummer 0499-460066 heb gebeld. Hier kreeg ik van een medewerkster te horen dat mijn bestelling al lang was verstuurd. Toen ik vroeg om een T&T code van PostNL kon zij die niet geven. enkele minuten later gaf zij aan dat de maxi cosi per abuis niet was verstuurd. Zij zou de maxi cosi direct op de post doen, zodat deze zeker voor vrijdag binnen zou zijn. Op zaterdag had ik nog steeds niets binnen, waardoor ik weer heb gebeld. De medewerkster bleef 15 minuten lang beweren dat ik geen maxi cosi had besteld. Op een gegeven moment zei ze ik raad u aan om terug te gaan naar de winkel. Tuurlijk 9 maanden zwanger ik rij wel even op en neer naar Beverwijk. Toen ik haar leidinggevende wilde spreken, kreeg ik (na nog eens 10 minuten in de wacht gestaan te hebben) te horen dat ze ineens mijn bestelling wel kon terugvinden. Deze was op 12-7 om 4.39 (ja ja erg vroege levering) geleverd. Ik heb helemaal niets ontvangen en zij kon mij niet verder helpen omdat volgens haar gegevens de bestelling s'ochtends om 4.39 is geleverd.Jammer dat ik geen nul sterren kan geven
22-06 door halima

Als het kon had ik hen 0 sterren gegeven! Zeer ontevreden over de online dienst van babydump. In de winkel in roosendaal zijn ze heel vriendelijk en behulpzaam maar online zijn het gewoon onbeschofte arrogante mensen. Bestelling zondagavond geplaatst, zondagavond betaald. Had gehoopt mijn bestelling dan op woensdag te ontvangen, had eventuele vertraging al meegerekend. Woensdagochtend in de winkel geweest, kassierster laten bellen om te weten wanneer mijn bestelling geleverd zou worden. Zij wisten haar te zeggen dat deze klaar stond voor verzending en ik die waarschijnlijk donderdag ten laatste vrijdag thuis zou ontvangen. Donderdag niets, vrijdag ook niets, dus ik mail hen terug. Meneer zegt dat de bestelling pas vrijdag verzonden zal worden. Ik licht de situatie toe en wat ze me in de winkel hebben gezegd en meneer begint vanalle excuusjes te zoeken dat het zogzgd aan mijn betaling lag enzo. Terwijl ze heel duidelijk in de winkel hadden gezegd dat mijn betaling dinsdag al binnen was. Bovendien is meneer gestopt met te reageren op mijn emails toen zijn uitvluchten op waren. Vandaag zatedag.. nog steeds geen bestelling. Laatste keer dat ik bij hen online bestel!
03-06 door Rita

10 dagen geleden via webshop enkele goederen besteld die voorradig waren en binnen de 2 dagen konden geleverd worden. 3 dagen geleden zouden ze komen leveren maar ze kwamen niet. Na telefonisch contact werd me gezegd te wachten tot routeplanning me zou opbellen voor een nieuwe afspraak, ook dit is nog niet gebeurd. Ik heb alles al betaald waarom zouden ze moeite doen. Mijn advies probeer niet vooraf te betalen dan zal de service stukken beter zijn.
03-06 door Carly

Ik heb alleen maar goede ervaringen met babydump. Ze weten precies te vertellen wanneer ze iets verwachten en leveren het ook netjes dan. Ook via de webshop besteld en de volgende dag binnen. Nu in de zwangerschap van onze zoon, nadat onze vorige zwangerschap van een dochter tegen het einde nog drastisch fout ging, doen ze ook helemaal niet moeilijk om bepaalde (uiteraard ongebruikte en nog origineel verpakte) artikelen na een jaar nog te ruilen in een andere kleur. Top-service. Het enige is inderdaad dat de winkel zelf er wat minder gezellig uitziet. Echt gezellig rondkijken is het niet. Maar dat mag niet ten koste gaan van een ster. Alle 5 mijns inziens heel erg verdient.
01-06 door Jorn

Wat een ongezellige winkel in Almere zeg!
17-05 door Van der Wal

Ik heb slechte ervaringen met Babydump. Onlangs een campingbedje besteld. In de aanbiedingstekst stond duidelijk inclusief matras. Dit meegeleverde 'matras' bleek echter een bedbodem te zijn. Na telefonisch contact met Babydump werd dit ook door hen zelf aangegeven. Een oplossing werd er echter niet geboden! Ik raad dan ook niet aan om via deze site iets te bestellen. Wat je binnen krijgt kan heel wat anders zijn, dan wat in de tekst staat!
08-05 door Lysbed

Supergoede service. Maandagochtend besteld, dinsdagochtend geleverd in België. Zeer tevreden!
11-04 door Alie Brink !!!

Goedendag , in het verleden goede service gehad van deze winkel bij familie en kennissen , Maar onlangs wou ik zelf een babykamer & kinderwagen & en eigenlijk me hele baby uitzet kopen , maar dat kon helaas niet door gaan , Reden : ik woon zelf op een woonwagenkamp . het is toch niet normaal dat een winkel daarom niet wil leveren , ik wou zelfs alles voor af betalen in de winkel , waarom leveren ze wel bij mijn zus ? en andere familie leden die in een huis wonen en niet bij mij omdat ik op een woonwagenkamp woon , ? Sorry maar dit gun ik eigenlijk 0 sterren , terwijl ik vroeger zeer te vreden was over deze winkel
11-04 door Yonesca

Op 07/04/2013 een bestelling geplaatst van de Mutsy Evo Bright blue met zwart frame en enkele andere kleinere dingen. Ik kreeg er een maxicosi gratis bij net als een verzorgingstas. Deze laatste vond ik niet mooi dus heb een andere besteld met korting gelijk aan de waarde van de verzorgingstas die er normaal bij zat. Ik kreeg bij betaling de boodschap dat de Mutsy Evo pas geleverd kan worden vanaf week 22 en dit is de week na mijn bevalling. Omdat ik hem nergens anders voor deze prijs kon vinden heb ik hem toch besteld en de levering in 2 delen laten verlopen. Ik kreeg mooi op tijd een mailtje om te melden dat ik op 11/04 ingepland stond om te leveren en dit voor 12u. Helaas had ik een afspraak om 11u en heb ik dit ook meteen gemeld. Dit werd meteen bekeken en snel had ik een mailtje terug met een nieuw uur voor levering en dit zeker voor 11u. Daarnet zijn ze komen leveren en dit op het uur dat ze hadden gezegd. Tot mijn verbazing zat de Mutsy Evo toch mee in de bestelling en dat was natuurlijk een aangename verrassing. De verzorgingstas zou wel nog later toegestuurd worden, maar dit wist ik al. Helaas blijkt na het uitpakken van de bestelling dat ik het zilvere frame ontvangen heb ipv het zwarte frame en hier heb ik dan ook meteen een mailtje voor gestuurd. Ik ben benieuwd wat ze gaan doen... Maar al bij al dus zeer tevreden over de service tot nu toe!
28-02 door Charlotte

Prut service inderdaad! Inmiddels 9 dagen geleden een order geplaatst, nog altijd niks gearriveerd. Ik een mail met vraag over de levering komt geen antwoord. Zo pak je het dus niét aan, één keer, nooit meer!
19-02 door lau

Zeer slechte service hier. Na een optie voor order te willen bevestigen wilden ze ons hoe dan ook in de winkel niet de nieuwe aangepaste prijs geven. Naderhand telefoon hierover gehad en komen ze dus 50 euro duurder uit! Vervolgens willen ze een afspraak maken voor leveren maar dit kan -hoeveel mogelijkheden qua dagen wij ook aangeven- nooit op deze dagen geleverd worden. Die mogelijkheid is er hoe dan ook niet! Ik denk dat we uiteindelijk tot een besluit komen dat ze alles mogen houden. Zeer slechte service als je alles van a tot z bij hun besteld!
31-01 door Mirjam

Mooie verkoop praatjes in de winkel, maar slechte service! - ze leveren alleen als het hun uitkomt niet de klant, ze wilde het niet bij de buren afleveren, dan had ik dat adres maar moeten opgeven. - kinderwagen laten afleveren bij filiaal sleeuwijk, werd 1 week later gebeld door babydump Veenendaal dat die binnen was. Kinderwagen na twee weken weer terug in sleeuwijk ( jammer dat ik zelf moest bellen om te vragen of die al binnen was, hij stond al 4 dagen klaar) - vandaag kinderwagen opgehaald, met mijn 6 maanden zwangere buik. Moest ik het zelf in de auto zetten, meneer wilde me niet even helpen! Echt schandalig!!!!! Ik bestel nooit meer bij babydump!
28-01 door Ko

Afgelopen weekend bij Babydump Eindhoven geweest voor een nieuwe autostoel voor onze tweede zoon. De winkelmedewerker adviseerde ons de Maxi Cosi Tobi. Sorry meneer, maar wij hebben voor ons eerste zoontje 3 jaar geleden een Tobi gekocht en daarvan was het gordelsysteem na een jaar van kapot. Dat kon volgens de medewerker niet. In ieder geval was het volgens hem niet de Tobi. Vreemd, want deze winkelmedewerker heeft nog hoogstpersoonlijk destijds de Tobi ingenomen. Om er even zelf naar te kijken en te repareren. Omdat wij door verhuizing de bon kwijt waren. Hij zei destijds nog dat het gordelsysteem van de Tobi niet goed functioneerde. En anno 2013 zet hij ons in de maling in een volle winkel. Tja, de waarheid kan soms hard zijn. Ik koop wel bij iemand anders een autostoel!!!
27-01 door Anoniem84

Gisteren in Spijkenisse geweest! Mooie winkel netjes en opgeruimd! Beneden super goed geholpen door een leuke meid, leidinggevende (kwamen personeel steeds dingen aan d'r vragen)?? die echt heel veel wist en goed vertelde! Mocht helaas niet mee naar boven anders hadden we zeker nog een kinderwagen en kamer gekocht. Helaas boven niet echt leuk advies gekregen. De dame aan de kassa was ook super! We komen echt nog terug al is het maar voor de klantvriendelijkheid, zeker beneden! Echt een aanrader! Een outlet is dit zeker niet!!!
23-01 door Cherique

Hier een goede ervaring met babydump! We hebben er een babykamer uitgezocht toen wij die wilde bestellen bleek dat ze geen korting gaven. Door de prijsgarantie. Wel was er een aanbieding voor een gratis box. Deze vonden wij niet mooi ( we wilden graag een grijze) maar het was geen probleem we kregen dan gewoon de box na keuze erbij! We hebben ook meteen voor een kinderwagen gekeken omdat we er dan een gratis autostoeltje bij kregen van maxi cosi maar konden niet echt kiezen. Twee week later hebben we een. Stokke kinderwagen besteld toen bleek dat de actie van de kinderstoel was verlopen maar dit was ons niet verteld. De verkoper vond dit niet netjes en vertelde ons dat we een gratis luiertas en autostoeltje van stokke erbij kregen. Dit was echt netjes! Toen we de winkel verlieten kregen we ook nog een beer mee! Gister bleek dat hij ons huisnummer was vergeten te noteren en belde babydump ons. Ook bleek de voetenzak niet op de factuur te staan (wel besteld) de meneer aan de telefoon bood zijn excuus aan en vertelde me dat we de voetenzak er gratis bij kregen! Dus echt een top service!
16-01 door kim

Losse onderdelen bestellen bij de babydump is blijkbaar erg lastig. Tot twee keer toe is de bestelling niet geplaatst terwijl je steeds bevestigede mails krijgt dat zij contact opnemen en dat je vooral niet moet bellen of mailen. Vervolgens probeer ik almeer dan een maand 2 buitenbanden te bestellen en blijkt nu de levertijd 4 weken i.p.v. 2 weken. Ik hoop dat de buitenbanden het nog even houden, ze zijn behoorlijk kaal...
06-01 door stephanie

Gisteren een kindwagen gekocht bij baby-dump almere en thuis kwamen we er achter dat de wagen en reistas elders goedkoper was. We zijn terug gegaan naar de winkel omdat ze de laagste prijs garantie bieden, wij konden aantonen dat het elders goedkoper was en na wat gebel door het uiterst vriendelijk personeel, zijn hun onder de prijs gaan zitten. Ook al was het enorm druk in de winkel omdat het zaterdag was, toch nam het personeel de tijd om alles netjes af te handelen. Echt top service! Ook online paar keer besteld bij baby-dump en de volgende dag was alles al binnen.
03-01 door Martin Kuiper

Mijn ervaring met Baby-Dump is goed. Heb een autostoeltje besteld voor 15.00 uur en werd de volgende dag netjes om 11.00 uur afgeleverd. Communicatie verliep snel en heb ook een track & trace code ontvangen. Was wel een beetje huiverig na het lezen van de negatieve reviews maar mijn ervaring is goed.
02-01 door Anoniem

Goede ervaringen gehad met de winkel. En over al dat gemopper op deze site. mensen realiseren zich niet dat als er iets kapot is aan een kamer of wagen de winkel alles moet declareren bij de fabrikant. Die moet nieuwe onderdelen leveren en dat duurt vaak een aantal weken.De winkel moet hier zelf ook op wachten. En met prijsgarantie logisch dat als er ergens een product goedkoper is dan daar, dat gratis spullen van het bedrag af worden gehaald.Prijsgarantie gaat over 2 precies dezelfde producten.
29-11 door Alexandra

Ook een slchte ervaring. Hebben we een kinderkamer besteld inclusief montage en drie delen waren beschadigd. We moesten 4 weken wachten voor de nieuwe delen!
14-11 door M den Burger

Waardeloze service. Afgelopen zaterdag met autostoel naar winkel in Sleeuwijk geweest. Ik kreeg de schouderbandjes niet versteld. Ze weigerde me te helpen, omdat het zaterdag was. Boze mail gestuurd en krijg ik dit als reactie. Geachte klant, In het weekend kan het druk zijn in de winkel en dan is de technische dienst helaas niet beschikbaar. Dan gaat het winkelend publiek helaas voor de reparaties. U kan het dan wel inleveren en dat zij op een later tijdstip of andere dag dit voor u bekijken en u bellen zodra het klaar is. Dus u kan het alsnog inleveren in de winkel en dat ze het oplossen voor u. Het gaat dus allemaal om verkopen, dan staan ze in de rij, maar als er iets is met een product, dan zijn ze niet thuis Ik kan niet doordeweeks ivm moeten werken. Ze hebben van mij dan ook de koude douche gehad van radar en mij zien ze nooit meer.
09-10 door Anita

Al onze babyspullen zowel online als in de winkel babydump gekocht. Alle kennis en tips via medewerkers en als uitleg van producten op de site als houvast genomen en als zeer deskundig ervaren! De mensen altijd even vriendelijk en netjes. Alle leveringen keurig op tijd gekregen. Ik vind de babydump fantastisch! Hele mooie spullen, van kamertje tot aan de flesjes toe niets beschadigd of fout geleverd. Babydump bedankt!
01-10 door Hof

Super service en levertijd, voor mij geen andere winkel dan babydump.
07-09 door babydump

een comode en bedje besteld komen ze de spullen in elkaar zetten hebben ze de comode beschadigd. blijkt nu ook nog dat de comode zo gammel als wat is. gebeld met de klachten service sturen wel een monteur langs over 2 of 3 weken. kan de kleine niet eens verschonen dus zo onveilig geen service daar. conclusie koop daar nooit wat
31-08 door EP

Om terug te komen op onderstaand: deze ochtend naar filiaal gereden om onderdelen op te halen. Deur van commode was fout geleverd, deel van bed was wel goed, maar met enorm kleurverschil. Medewerker pleegt telefoontje met hoofdzetel en nu krijgen we een volledig nieuwe slaapkamer. De service in de filialen zelf is wel heel goed en medewerkers zijn wel klantvriendelijk!
30-08 door EP

Rio slaapkamer gekocht vorig jaar. Nu hebben we allemaal barsten in hout van bed en commode. Melding van gemaakt: krijg je te horen dat er iets scheelt met de luchtvochtigheid in ons huis. Juist ja, dat kan je ook echt beoordelen via de mail. En hoe kan het dan dat ons ander houten meubilair geen afwijkingen heeft? Na veel heen en weer gemail mogen we vervangende onderdelen gaan halen, maar ze hebben al gewaarschuwd voor het kleurverschil. Ik hou mijn hart al vast... Eén ding staat vast: ik koop daar nooit nog iets.
06-08 door Ralph

Complete kinderkamer besteld, zeer slechte kwaliteit verf en lak fouten. Geen enkele plaat waarvan je zegt zo hoort het te zijn. Diverse beschadigingen deurtjes lades. Om moedeloos van te worden. De kwaliteit van het verpakken is beter als het kamertje zelf. In de winkel ziet het er super uit. 6 weken gewacht op vervangende onderdelen en nu weer moeten wachten. De uitgetelde datum komt steeds dichter bij. Helaas kan ik niet minder als een ster geven.
02-08 door Daan

Idd! Echt een waardeloze winkel! Wachten nu al 2 weken op het bedrag wat we terug zouden krijgen! Hadden daar namelijk een kamer besteld en was alles aan beschadigd! Enige wat ze door de telefoon zeiden moest u Maar een kamer van 2000 euro kopen!
31-07 door JIkkiez

Gewoon online nu al een aantal keren wat grotere bestellingen geplaatst. Het werd vlot en volledig geleverd. Geen problemen!
28-07 door Yvonne

Ook ik heb slechte ervaring met de Babydump. 2 keer de verkeerde artikelen geleverd. Op de pakjes zit geen pakbon en staat geen afzender. Daarom lastig te controleren. Van de 4 bezorgingen ontving ik 1 keer een track & trace code waar vervolgens niet bij stond wat er precies geleverd werd. Op mijn e-mails kwamen onduidelijke en halve antwoorden. Bij telefonisch contact werden er toezeggingen gedaan over levering waar men zich vervolgens niet aan hield. Eindelijk heb ik nu alles in huis. Ik zal nooit meer iets bij Babydump bestellen. Wat een teleurstelling zeg!
18-07 door Mick

om nog even terug te komen op onderstaande reactie. Vandaag naar de vestiging Grou gereden waar ik de autostoel gekocht had, hier werd ik wel serieus genomen en kreeg direct een nieuwe autostoel mee . Dus koop niet online maar ga naar de winkel zelf.
18-07 door Mick

hier ook zeer slechte ervaring , met de garantie afhandeling. Wacht nu al 3 maanden op een antwoord op mijn kapotte autostoel. Elke keer krijg je iemand anders aan de lijn en wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. Kan mijn autostoel niet gebruiken is al voor de tweede maal stuk. Erg vervelend dat je niet met de winkel zelf kan bellen, deze zijn namelijk wel behulpzaam.
07-06 door Angelique

Babykamertje zou vandaag geleverd worden, hiervoor heb ik een dag vrij genomen. Echter word ik zojuist gebeld dat de spullen in de verkeerde vrachtwagen liggen en dat de babykamer toch vandaag niet komt. Ik moet maar even kijken, wanneer ze het nog eens kunnen proberen om de meubeltjes af te leveren. Nu begrijp ik dat er fouten gemaakt kunnen worden, maar het is de toon die de muziek maakt! Je verwacht toch van een zaak als de babydump, dan ze begrijpen dat een zwangere vrouw zich verheugd op de komst van de babykamer. Een beetje begrip of op zijn minst een excuus is dan toch op zijn plaats!?
30-05 door M. Coppers

1ste bestelling: was in orde! 2e bestelling: (wandelwagen en toebehoren), verkeerde geleverd. Op zich geen probleem en er werd ons beloof om in week 35 van mijn zwangerschap de juiste wandelwagen te leveren. Bij week 35 nog steeds niet vernomen, na telefonisch contact werd het duidelijk dat de juiste wandelwagen nog steeds niet besteld is. Je kunt merken dat er onderling (collega's) slechte communicatie is. Nu zeggen ze dat de juiste wandelwagen geleverd wordt op week 40 van mijn zwangerschap... niet echt fijn dus! Ik ben trouwen benieuwd hoe het nu verloopt!
29-05 door wil

gister met onze hoogzwangere dochter en schoonzoon naar babydump geweest omdat ze van ons een box mocht uitzoeken die keus had ze snel gemaakt en we werden ook heel netjes geholpen na nog wat dingetjes te hebben uitgezocht en ook nog een kinderstoel te hebben gekocht werd alles ingeladen en gingen we huiswaarts. daar aan gekomen alles uitgepakt en toen bleek de box niet compleet en was de kinderstoel beschadigd wij bellen maar het was een feestdag dus niet bereikbaar alles weer ingeladen en terug naar de winkel(ook nog een half uur rijden) weer werden we netjes geholpen en werden de ontbrekende onderdelen en een nieuwe kinderstoel in de auto gezet en na de welgemeende excuses en een mooie beer rijker reden we weer terug en vanmorgen pakte mijn dochter de kinderstoel uit en ja hoor weer beschadigd gelijk gebeld en nu word morgen een nieuwe gebracht ben benieuwd of deze wel heel is maar al met al zal mijn dochter niet snel weer wat kopen bij babydump
24-05 door Jill

Heb de Mutsy Transporter combiwagen gekocht. De wandelwageninzet is kapot (net 4 maanden in gebruik). Nu wacht ik al 2 weken op een nieuwe (was eerst klein defect en ik wilde wel wachten) maar nu kan mijn kleine er niet meer normaal inzitten ... maar mag toch nog ruim een week wachten op een nieuwe van de leverancier. Die uit de winkel mag ik niet hebben ... en een leenBUGGY blief ik niet voor mijn 10 maanden oude kleintje. Als ik een buggy had gewild, had ik die wel gekocht. Ze zijn telefonisch en in de winkel verplicht netjes, maar met een service klantgerichte oplossing zijn ze nog niet gekomen ...
14-04 door Anoniem

Waardeloze winkel! Ze mogen niet op een woonwagenkamp bezorgen, en gaan hier ook nog voor omliggen! Ze zijn al eerder voor het gerecht gesleept! De personeelsleden in de winkel schamen zich diep voor deze regel, maar het is echt een regeling van de baas!
15-03 door Stephanie

Sluier besteld van 89.95euro eind december het is nu bijna 4 maanden verder en nu wordt het begin april.. ik moet eind mei bevallen.., en nog steeds geen sluier, al 2x vertraagde levering. Als er een 3e telefoontje komt dan eis ik mijn geld terug.
09-03 door Jason

De afhandeling van de bestelling gebeurt op een vervelende en bijna onbeschofte wijze. Er is op geen manier overleg mogelijk over het tijdstip of zelfs de datum van de bestelling. Kun je niet op genoemde tijdstip dan schuif je zo weer 1 a 2 weken verder en dan weer exact hetzelfde. Heel vervelend dat geen communicatie mogelijk is; het is zoals het is en dat is pech voor u als klant.
02-03 door anoniempje

Had een betaling gedaan maar ideal zei dat niet goed was gegaan maar is wel van mijn rekening gehaald, vervolgens ik een mail sturen, krijg ik terug 2 dagen moet wachten en geen contact met ze op moet nemen, Terwijl alles direct leverbaar was en ze binnen 2 dagen leveren, wat een scheven praat.
18-02 door S. Paasen

Service = 0,0 Hangstoeltjes topmark gekocht, stof scheurd af na 1jaar + 1maand. Klacht ingediend..... Reactie, zit 1 jaar garantie op dus jammer voor u! BELACHELIJK !!!! Het betreft hier een onveilig ondeugdelijk product, wij hebben voorgesteld andere stoeltjes te bestellen met bijbetaling, maar dit wordt niet goed gevonden. Hier gaan ze meer van horen!
15-02 door Galdermans

Zijn mijn klantgegevens nu openbaar door babydump.nl via KPN? Ik begrijp niets van alles wat er in de media is, iemand meer info?
24-01 door Rachel

Prima geholpen in de winkel. Tot daar ging het vaak goed. Levering is waardeloos en de dames/heren aan de telefoon zijn ronduit onbeschoft. Ik heb mijn bestelling geannulleerd en zij gaan hier zeker nog van horen.
11-01 door Stacy

Ben in de winkel in spijkenisse geweest. Moet zeggen dat ze er niet om staan te springen om je te helpen. Ze lopen je constant voorbij en het zou fijn zijn als ze je zeggen dat ze bij je komen als ze klaar zijn. Nu leek het also ik genegeerd werd. Toen we eenmaal geholpen werden ging het naar tevredenheid. Met de webshop super goede ervaring! De laatste spulletjes besteld, voor 14u besteld en betaald en het werd netjes de volgende dag geleverd! super!!!
09-01 door Martijn

Werkelijk een waardeloze winkel. Wij zijn ondertussen al sinds september bezig om een vervangende voetenzak opgestuurd te krijgen. Deze is tot op heden nog steeds niet binnen. Alleen de rits moet gerepareerd worden. Ik krijg de indruk dat de Baby-Dump haar klanten lastig vindt als er iets moet gebeuren aan kapotte spullen. Afspraken worden niet nagekomen en collega's weten waarschijnlijk niet van elkaar wat voor afspraken er gemaakt worden. Wij komen er nooit meer.
17-12 door annoniem

Geen goede ervaring met baby dump. Een commode gekocht (megane). bij levering zat er een deuk in van ruim 5 cm. Op zich geen probleem, maar door de klantenservice zijn we zeer onbeschoft behandeld. Na 4 weken is hij na veel zeuren gerepareerd en weer niet goed. De kwaliteit is niet wat je verwacht gezien de prijs. ook weer een rampzalige klantenservice en we zullen er niet snel een kamer meer kopen.
05-12 door K

Hier ook slechte ervaringen. Op de site staat dat je een bestelling kunt annuleren. Vervolgens bel ik het nummer wat er op de site bij staat om een bestelling te annuleren, kan dit niet, omdat het via de website besteld is. Zeg ik dat ze dat dan duidelijk op de site moeten zetten, zegt de medewerker dat de klant dan maar goed moet nadenken over een bestelling en het niet 10 minuten later moet annuleren. Klantvriendelijkheid is hier niet van toepassing!
09-10 door blije ouders

Wat een goede service, deuren worden open gehouden ... bij zware spullen helpen ze dragen ... en het monteren van de autostoel je hoeft het maar te vragen. Deskundige mannen en vrouwen in de winkel die ook zelf kinderen hebben en dus ook echt advies geven. Niet merk gebonden dus of je nu een kinderwagen van 200 euro of 800 of wil er is voor iedereen iets en men pusht niet naar de duurste wagen. Blijde ouders
11-09 door kevin

Afwerking van het hout is belabberd, veel plekjes erop. Beschrijving voor het in elkaar zetten is erg onduidelijk. En de service is ook wanhopig. Zal er geen aankopen meer doen en raad ook iedereen af daar spullen te kopen.
11-07 door marcel de beer

Naar baby dump heerlen geweest voor een kinderkamer we krijgen hem geleverd en we moeten hem zelf opzetten dit hebben ze niet aangegeven in de winkel gebeld naar babydump,ze konden hem nog opzetten maar wel 2 mmanden wachten wat een slechte service!!!
10-06 door jud

De goedkoopste babywinkel daar adverteren ze mee, vind je het gek - geen uitleg van een deskundig iemand ze nemen niet de tijd voor je en als ik zeg dat ik bij mij om de hoek in Langeraar het voor dezelfde prijs zie zeggen ze dat kan niet want wij zijn de goedkoopste. ik mag dan wel zwanger zijn ,maar ik ben niet achterlijk ik ben helemaal klaar met die winkel keten.
22-05 door Aline

Mijn ervaringen zijn ook niet positief. Ze geven inderdaad de garantie de goedkoopste te zijn en dit te melden als het niet zo is. De reactie die je dan krijgt is echter kort en bot. De medewerkers zijn niet klantvriendelijk, dan bel ik toch al snel klaar met zo'n bedrijf.
12-05 door Edith

Prima internet site, maar zodra er ook maar iets verkeerd gaat is het echt een K** bedrijf!!! Prijsgarantie waar ze mee adverteren is waardeloos, ze doen wel de prijs matchen maar al hun voordelen (zoals artikelen gratis) komen dan te vervallen dus voordeel heb je niet!!!! Winkels proberen alles voor je te doen maar op het hoofdkantoor zit echt een setje volk waar geen fatsoenlijk woord mee te spreken valt. Afspraken komen ze niet na en zodra je teveel vragen stelt wordt je afgekapt en verwezen naar de spreekwoordelijke deur. (Ik moest maar ergens anders mijn spullen kopen) Zit nu dus te wachten op een retourbetaling die ook niet volgens afspraak is teruggestort!! Kortom.... ga naar een van de winkels! daar zit ten minste wel bekwaam personeel!
22-02 door carola

mijn ervaring met de babydump webwinkel is prima, leuk is ook dat je een gratis artikel kado krijgt! alleen jammer dat je niet op factuur kan betalen, dan kan in dit de winkel toch ook?

Jouw Baby-dump review




(wordt niet geplaatst)






Betaalmogelijkheden & keurmerken


Webshops vergelijkbaar met Baby-dump

Baby-dump vind je in de volgende categorieën