MijnAutoOnderdelen.nl


MijnAutoOnderdelen.nl is de grootste online webwinkel in auto onderdelen. Met een keuze uit ruim 200.000 onderdelen. MijnAutoOnderdelen.nl heeft standaard een voorraad van 2 miljoen producten dus een bestelling kan binnen 2 werkdagen geleverd worden. Tevens kunnen alle onderdelen aangeschaft worden voor aantrekkelijke groothandelsprijzen.

Vareseweg 123 C
3047 AT
Rotterdam



42 beoordelingen

MijnAutoOnderdelen krijgt 2 van de 5 sterren, gebaseerd op 42 42 ervaringen.

22-09 door Rodger

*Op 29-8-2014 4x set ruitenwissers besteld. *Op 9-9-2014 is volgens track en trace mijn pakket afgeleverd in zweden!(ligt niet echt in nederland) *13-9-2014, gebeld en ze gingen het uitzoeken en zouden mij op de hoogte houden *16-9-2014, weer gebeld ze wisten nog niets en ik moest maar afwachten *17-9-2014, weer gebeld en nu werd er gezegt dat ze weten bij wie het pakket is, maar dat ze diegene niet te pakken konden krijgen om het pakket terug te halen. *22-9-2014, weer gebeld en nog steeds geen contact kunnen krijgen met de ontvanger, ik moet nog ruim een week wachten is het advies. Ik wilde dus per direct op 22-9 de order annuleren en mijn geld terug. Dit kon niet, omdat zij eerst het pakket zelf terug wilde hebben (waarop ik zei, stel dat het pakket nooit boven water komt, krijg ik mijn geld dus niet terug. hierop het verhaal dat ik dan een coupon kon krijgen met 5% extra tegoed voor een volgende bestelling, toen ging het water koken bij mij, alle problematiek wordt gewoon in de schoenen van de klant geschoven, ik heb nooit een pakketje ontvangen, ik kan dus niet annuleren, ik krijg geen geld terug maar een coupon, ondertussen ben ik ruim 3 weken verder en ben mijn geld al kwijt en heb nog geen wisser op mijn auto zitten) Tevens moet je de helpdesk in engels benaderen, ze spreken geen woord nederlands (engels lukt ze overigens ook niet erg goed)(helpdesk zit btw wel in amsterdam, maargoed)Dit is een zeer onprofessioneel bedrijf met alleen maar pubers aan de telefoon die eigenlijk de boel gewoon oplichten. Krijg ik op korte termijn geen positief einde aan dit verhaal maak ik hier mooi een rechtzaak van en rij ik persoonlijk naar de firma in Berlijn! Wat kan je hier kwaad om worden zeg, dat dit nog gewoon kan in deze tijd (ikzelf beheer een hele grote shop in NL, klanten krijgen bij ons dezelfde dag nog het geld terug bij ontevredenheid, de pakket problematiek is geheel voor onze rekening, niet die voor een klant!) On-GE-LO-VE-LIJK dat dit soort bedrijven kunnen bestaan!
19-09 door Robert

Helaas sluit ik me aan bij de negatieve ervaringen. Toch wel vreemd dat de klantbeoordelingen op hun eigen website bijna allemaal positief zijn en op deze site overwegend negatief. Ze hebben een slimme manier gevonden om je in de maling te nemen. Ze bieden een goedkoop product aan, bevestigen de levering en laten je natuurlijk betalen. Dan komt het bericht dat er een voorraad probleem is en bieden een vervangend product aan, dat bijna 2x zo duur is. Als je bezwaar maakt tegen de bijbetaling bieden ze korting aan, maar je betaalt dan nog steeds 30% meer dan de prijs op de website. Als je dit niet accepteert krijg je bericht dat de klant de order heeft gecanceld en mag je 10 dagen op je geld wachten. Schandelijk en onprofessioneel. Jammer dat je altijd 1 ster moet geven in de waardering, 0 sterren kan je niet kiezen, maar zijn wel "verdient".
05-09 door Nico Schutte

Ik heb vlak voordat ik op vakantie ging een set bougiekabels bij dit bedrijf besteld. Ze zijn op tijd geleverd, maar de originele verpakking bleek al geopend geweest te zijn en één van de geleverde kables was te kort. Ik heb meteen een mail gestuurd met mijn klacht en ben op vakantie gegaan. De kabels heb ik gemonteerd voor zo ver dat kon omdat de oude echt onbruikbaar waren. Na mijn vakantie heb ik op hun verzoek foto's gestuurd. Nu zeggen ze dat ik te laat ben, dat alles al gemonteerd is (op die te korte kabel na dan) en dat ze niets meer voor me kunnen (= willen) doen. Wat mij betreft onbetrouwbare figuren waar ik nooit meer mee te maken wil hebben.
22-07 door Ben

Volgens de site was het onderdeel dat wij nodig hadden op voorraad. Nu blijkt dat het niet op voorraad is en er ook geen alternatief is. En dat je het bedrag kunt bevriezen... beste mensen die op het punt staan hier wat te kopen, koop a.u.b. ergens anders... wat een waardeloos flut bedrijf!!
12-07 door Ben

Helaas slechte ervaring bij dit bedrijf. Onderdeel besteld. Bleek later toch niet op voorraad te zijn. Ze konden wel een alternatief leveren met een meerprijs van 50 euro. Overmaken op een ander rekeningnummer. Geld terug gevraagd. Dan voor 25 euro bijbetalen. Nee, met dit bedrijf wil ik niets meer te maken hebben. Zeer onprofessioneel. Het enige positieve was dat daarna mijn geld weer redelijk snel terug geboekt werd.
09-07 door Max

om te janken, 3x de kans gegeven. alleen bestellen als je 2 weken de tijd hebt.
02-07 door NarOne

Zeer slecht bedrijf! Nooit weer :(
22-06 door Rudolf

Levering van 2-3 dgn is ondertussen al 14 dgn geworden. Het onderdeel was wel leverbaar volgens de site maar toch niet op voorraad, duurder vervangend onderdeel moeten bestellen (2x direct betaald ideal) maar het duurt nu al 2 weken en nu wel traceer code maar in duitseland schiet het ook niet op. Eerste en Laaste keer.
09-06 door ZELIM

Ik bestel bij mijnautoonderdelen 2de keer. 1ste keer ging het prima-juiste onderdeel, snel geleverd, maar 2de keer ging het niet zo goed.Ik heb raammechanisme voor audi a6 voor rechts besteld, maar raammechanisme voor audi a4 voor links gekregen.
04-06 door Dick

De levertijd van 2 dagen kun je minstens weken van maken. Zondag besteld komt er wel een hemelvaart tussen door via mail blijkbaar oeps vergeten en toch nog op de vrijdag verstuurt. Met dhl dat wil dus zeggen verzonden maat waneer het dus ooit nog aankomt?? contact gezocht via dhl en dat betekend van het kastje naar de muur zonder iets wijzer er van te worden. Komt tot nu is al woensdag dus niet veel nan terecht. Wat ik hier mee wil zeggen het zijn deiden niet te vertrouwen bedrijven waar je dus beter geen zaken mee kan doen.
02-05 door Koorn

Op 23 april 6 bougies besteld, zouden binnen 24 verzonden worden, na niets te horen of te zien, maar eens mailen. Krijg ik op 25 april een mail met de tekst: Unfortunately due to certain issues the delivery service will be able to dispatch your package today, so you will receive it next week. Nou wachten dan maar, had het eigenlijk dat weekend nodig, maar oke. Krijg ik op 28 april weer een mail met de tekst: Unfortunately due to certain issues the delivery service will be able to dispatch your package later than expected. You will receive an email with the Tracking number when it is dispatched so you can monitor it. Ik denk ondertussen van alles en nog wat (niet echt vriendelijke dingen), want als ik ze ergens anders had besteld, had ik ze al in huis gehad, maar heb al betaald, dus maar weer wachten. Vraag nog wel of ik het deze week kan verwachten want heb ze nou toch echt nodig. Krijg nog netjes antwoord dat ze het asap zullen versturen met UPS, omdat het dan sneller gaat. Krijg ik tot mijn stomme verbazing op 30 mei de mail met de tekst: Uw bestelling is uit ons magazijn vertrokken. De levering is geschiedt via DHL met met trackingnummer van de pakketten... Dus ik denk weer van alles en nog wat(nog steeds niets vriendelijks), want het zou toch met UPS verzonden worden, zodat het sneller zou gaan? Dus ik denk...stuur weer een mail, waarom het met DHL verstuurd is, terwijl mij was verteld dat het met UPS zou verzonden worden en je raad het al...geen antwoord natuurlijk. Het is nu 2 mei en nog geen bougies en heb ze toch echt dit weekend nodig, dus maar duimen dat DHL 3 mei dan komt,maar dit is echt de eerste en de laatste keer dat ik iets bestel bij deze toko. Ben nu al bijna twee weken bezig om 6 verdomde bougies te krijgen. Echt te gek voor woorden.
08-04 door Sander

Ik snap niet waarom iedereen zo negatief is. Ik heb mijn onderdelen netjes thuisgekregen. Verzenden binnen 2 dagen. Maar voor het dan van Duitsland naar Nederland is ben je ongeveer 4 dagen kwijt.
06-03 door Wyp

Ik heb bij besteonderdelen.nl waarvan je verwacht dat het gezien het .nl een Nederlands bedrijf is is het dus niet het verkoopt onderdelen tegen lage prijzen maar je moet wel minstens 14 dagen geduld hebben voordat je het thuis hebt , Ik heb schokbrekers gekocht bij het betreffende bedrijf waarvan één binnen een week lek blijkt te zijn , Ik heb contact opgenomen en gevraagd om een nieuwe maar moest eerst de defecte opsturen dus ik het onderdeel gedemonteerd en opgestuurd na een week nog geen ontvangst bevestiging ik weer mailen of ze het nog niet hadden ontvangen kreeg geen antwoord op mijn vraag maar een Warranty request in het engels toegestuurd dat moest ingevuld worden voor ze er wat mee zouden doen dus ingevuld en retour gestuurd kreeg ik na weer een mail van mijn kant bericht dat het naar de fabrikant (Magnum tegnologies) terug werd gestuurd om binnen ACHT weken te worden beoordeeld dat is al met al dan tien weken , En al die weken moet ik wachten met mijn auto op blokken Bedankt BESTEONDERDELEN.NL Van af mijn kant een vreselijk service loos bedrijf .
28-02 door Hayati

Accu gekocht en de accu is op dezelfde dag geleverd. Perfect!
11-02 door john

Helaas slechte ervaring bij dit bedrijf. Oderdeel besteld. Bleek later toch niet op voorraad te zijn. Daarom hebben ze ongevraagd een ander onderdeel gestuurd. Dit onderdeel was niet goed. Teruggestuurd naar DLD (porto kosten 25 euro!!) Nu hoor ik niets meer. Ze reageren niet op mail. Per telefoon krijg je een call-center aan de lijn die van niets weten en beterschap beloven. Dit Duits bedrijf opereert ook onder de namen besteonderdelen.nl auto-onderdelen24.nl
14-01 door Lammers

Onflexibel in oplossen van problemen, fouten op de site die tot verkeerde bestellingen leiden en houd u beslist aan het zichttermijn van 14 dagen anders hebt u geen enkele kans meer om b.v. te retourneren of om te ruilen. Een echt schrikaanjagend internetbedrijf waar je puur voor het geld naar toe moet gaan maar verder niets van hoeft te verwachten
06-12 door Grass

Goede en snelle dienst alles keurig afgeleverd
13-08 door Freek Michaels

Hier gaat de mijne nou echt scheef van hangen! Bestel vorige week maandag remschijven en bel meteen erachteraan om er zeker van te zijn dat wanneer ze worden bezorgd. Woensdag dus, niet dus! Verdomme al dinsdag week erop en heb geen remschijven, maar ruitenwissers en een dashboardfront ontvangen voor een toyota!? Serieus slechtste webshop aller tijden! Volgens mij had ik beter een asbakhouder en een roetfilter kunnen bestellen voor het verkeerde adres, dan had ik meer kans gehad op mijn remschijven. Nu doe ik alles op mijn handrem verdomme!
12-08 door Rene

Wat een stel ongelovelijke huichelaars! Ik heb tot twee weken zitten wachten op een uitlaat die direct leverbaar was. Nadat hij uiteindelijk werd geleverd, op een verkeerd adres!!, bleek het ook nog een model te zijn wat helemaal niet bij mijn auto hoort! Ze blijven volhouden dat dit mijn fout is terwijl ik duidelijk heb gekeken naar mijn model auto en dit gewoon het juiste onderdeel was. Retour kosten kun je altijd zelf betalen, het is nooit hun schuld. Al sturen ze een doos met een baksteen naar je toe kunnen zei niks aan doen. Amateurs. Bestel hier nooit!
04-04 door Luc

Kenteken ingevoerd, de door de site aangegeven ruitenwisser besteld, verkeerd type geleverd, retourzenden en zelf de verzendkosten betalen! Gebeld en gesproken met de "manager": volgens mij wordt die hele webshop gewoon gerund door een stel tieners, ik werd niet eens fatsoenlijk te woord gestaan. Men bleef het houden op een fout mijnerzijds terwijl ik niets anders deed dan het door hen aangegeven type bestellen. Kansloze dozenschuivers.
20-03 door Remco

Ik heb al diverse malen besteld bij MijnAutoOnderdelen.nl en werd telkens netjes op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling, ruitenwissers werden zelfs op dezelfde dag geleverd door hun eigen bezorger die toevallig in de buurt was! Topservice, snel en betaalbaar.
28-02 door Michel

Had wat onderdelen bestelt dat verliep allemaal prima. Ik had alleen een verdelerkap gekregen die niet juist was. Maar als is het wil retourneren moet ik het zelf betalen. En die mensen wat er werken hebben net zoveel verstand van een auto als dat ik chinees praat.Ze hebben gewoon niet genoeg infomatie bij de onderdelen staan waardoor je niet precies kunt zien wat je nodig hebt. En dan word er dood leuk gezecht dat ik het verkeert besteld heb. Ik bestel hier dus nooit weer wat een achtelijk volk werkt daar.
21-02 door Roger

Vorige week vrijdag in de middag bestelling geplaatst. Zou 1a2 dagen geleverd worden. Dit was niet het geval. Mailtjes gekregen dat er vertraging was bij leverancier. Heb gevraagd om een vorm van compensatie, dit werd genegeerd helaas. Heb gevraagd hoe ik mijn geld terug kon krijgen, ook dit werd genegeerd. Uiteindelijk vandaag bestelling ontvangen. Echter zal ik niet snel weer bestellen bij mijnautoonderdelen.nl. Hoe had dit voorkomen kunnen worden? Plaats op de website een werkelijke leverings/voorraadindicatie. Stem daarnaast met de leveranciers af welke leveringsindicatie realistisch is. Hopelijk doen jullie iets met deze info en zullen jullie snel een oplossing vinden voor dit probleem. De klant mag nooit lijden onder iets wat de verantwoordelijkheid is van de verkoper. Succes!
05-02 door Gerben

Wat eeen vreselijke hampelstokken werken daar. Bestelling gedaan, wordt zonder overleg ander (goedkoper)merk geleverd. Credit moet je vervolgens zelf om vragen, etrwijl ik eigenlijk alleen datgene wilde hebben wat ik had besteld. Na meerdere mails wordt het pas begrepen en uiteindelijk geven ze toe dat het bestelde merk (Bosch)niet door hun kan worden geleverd. Wel goedkoop maar wat een slechte service en een dombo's werken daar. Tipisch internetbedrijf en dozenschuiver, volgende keer gewoon maar weer naar een automaterialenhandel met service.
23-01 door Harry

Alles keurig verpakt, tijdig geleverd, goede kwaliteit en zeker niet duur.
10-01 door skiki

Had wat besteld bij deze site, op de site stond dat het op voorraad is en binnen 1-2 dagen geleverd zou worden, 3 dagen later nog niks binnen, heb toen gemaild waar het blijft, wisten ze niet lag volgens hun aan de fabrikant maar dat is niet zo, heb mn geld terug gevraagd en zou het krijgen, nu een week verder en heb mn geld nog niet terug, nu lag het weer aan de bank volgens hun. Ik waarschuw u bestel hier niks want u word opgelicht en aan het lijntje gehouden.
26-07 door Ad

Op 12 Juli had ik een auto onderdeel besteld bij: MijnAutoOnderdelen.nl, twee dagen later hebben ze mij gebeld en gezegd dat ze het niet op voorraad hadden. Op het site staat nog altijd wel dat ze het hebben. Ik heb daarom mijn geld terug gevraagd en ik heb het nog niet terug gekregen en ook geen auto onderdeel. Ik wil zo snel mogelijk mijn geld terug
27-04 door John

Ik heb een tijd geleden een bestelling geplaatst bij Mijnautoonderdelen.nl. Ik werd zeer netjes op de hoogte gehouden van mijn bestelling. Zeer netjes te woord gestaan aan de telefoon. Ga zo door jongens. Een tevreden klant
26-04 door Dennis

Bestelling gedaan op maandag. Zoals afgesproken op woensdag geleverd in een keurige verpakking. Prijs was goedkoper dan de concurrenten. goed op de hoogte gehouden met mailtjes over de verzending met track en trace code. Kortom, prima websop, niks aan veranderen.
15-02 door Theo

Had spiegels besteld voor mijn rover maar niet goed opgelet, dus 1 elektrische en 1 handbediende. kijk ik bij binnenkomst van de goederen in de dozen zijn beide niet goed. Gelijk gebeld en teruggestuurd en de volgende dag nieuwe besteld. Was er weer 1 niet goed, dus ik wederom gebeld. Bij de 3de levering was uiteindelijk wel alles goed.Ondanks dat het moeizaam ging, was de service van de uiterst vriendelijke helpdeskmedewerker prima
15-02 door Bennie

Prima service en ervaring met deze zaak. ga zo door!!
21-01 door Son garage

Ze zijn zeker iets goedkoper dat scheelt en je kan kiezen voor kwaliteit bv brembo remschijven, maar je moet de juiste onderdelen bestellen dat bij je auto er op kan dus daar moet je opletten ! Maar ik ben er wel tevreden over.
20-01 door Johan

In totaal heb ik 10x besteld bij mijnautoonderdelen, en het is 10x goed gegaan.. het is gewoon een kwestie van goed kijken wat u besteld voor uw auto.. het aanbod is gewoon mondiaal.. prima service heren..
11-08 door J. Van der Velde

Ik had maandag een bestelling geplaatst bij mijnautoonderdelen.nl. Voor het bestellen gebeld met de klantenservice en prima geholpen door de heren. Had woensdag de remschijven al binnen! Prima service
14-07 door alexander

bestelling gedaan paar degen later netjes het pakket binnen. echter een gedeeltelijke levering nergens bericht in/op de doos. dus op internet gekeken en ze hebben wat nietgeleverd is zonder meer gecrediteerd. dus een incomplete levering waar ik de reparatie niet volledig mee uitkan voeren wil ik terug sturen, trekken ze gewoon bijna 20% van de prijs af als ik het terug stuur. echter dat laat ik niet gebeuren. dus heb ze op de eigenvoorwaarden gewezen en heb het gehele verhaal ook bij waarborg thuiswinkelen kenbaar gemaakt. dus je problemen melden bij waarborg thuiswinkelen worden ze vanzelf op het matje geroepen. minder sterretjes lukt niet en minnetjes zijn er niet. ook een keer en nooit weer. of ze moeten dit wel heel netjes oplossen. zal ook zeker vermeld worden opde verenigingssites waar ik lid van ben.
18-06 door Worst

Communicatie is ver te zoeken, email worden niet beantwoord en voor je het weet staat na lang wachten ineens DPD voor de deur, heb nu 2x iets besteld hier, maar was wel de laatste keer, ga op zoek naar een zaak met betere communicatie en klantvriendelijkheid.
17-12 door Jan

Dinsdag besteld en de volgende dag in huis, bleek achteraf dat 1 van de onderdelen verkeerd waren besteld door mij, gelijk omgeruild zonder problemen. Ik heb alle webshops vergeleken en deze was de goedkoopste, het verbaast me dat ze ook nog super goede service hebben. bedankt heren van mijnautoonderdelen.nl
07-12 door Frank

Bestelling gedaan op zondag. Maandag gebeld wanneer het geleverd zou worden. Werd woensdag ipv dinsdag, ok, maar dan moet het adres veranderd worden. Dat veranderd in het syteem. Woensdagmiddag kreeg ik een mailtje met een track and tracecode. Zou woensdag verstuurd zijn naar het verkeerde adres. Donderdag gebeld naar de site. zouden het laten veranderen bij de TNT. Niet dus. Donderdag werd de motorkap geleverd op het verkeerde adres. Andere pakje ging met de TNT pakketservice, maar dat zou zeker op het goede adres geleverd worden! Vrijdag, geen levering, zaterdag geen levering. Maandag werd het geleverd! Ook op het verkeerde adres weer! Goed, onderdelen geprobeerd te monteren: Bestelde bumper was niet de juiste. Ondanks finetuning op kenteken. Moet dus terug. Ik hun gemaild dat ze de verkeerde bumper laten zien bij mijn kenteken. Werd ik zojuist gebeld dat dat mijn fout is! Mijn auto is een andere versie en dat had ik moeten weten! Nou sorry hoor, maar als ik bij stap 1 mijn kenteken in moet voeren dan ga ik ervanuit dat de onderdelen die tevoorschijn komen ook bij mijn auto horen. Flutbedrijf, flutservice. Ik koop er noooit meer!!
27-10 door J.Timmerman

Bestelling gedaan op maandag, volgens de website leveringen binnen 48uur en anders wordt je op de hoogte gehouden. Nou mooi niet, er wordt niet gereageerd op mailtjes aan de klantenservice en net zelf maar gebeld. Sorry maar de spullen komen pas donderdag bij ons binnen. Ja wat koop ik daar voor, ik wil op de hoogte gehouden worden zoals ook op de site belooft wordt. Één keer en nooit weer bestellen bij mijnautoonderdelen.nl.
23-10 door Henk Everts

Men noemt zich de grootste website met auto onderdelen maar het aanbod valt mij flink tegen.
13-10 door Jaap

Bestelfout direct opgelost,en keurig snel geleverd
13-10 door Jaap

Bestelfout direct opgelost,en keurig snel geleverd

Jouw MijnAutoOnderdelen.nl review




(wordt niet geplaatst)






Betaalmogelijkheden & keurmerken


Webshops vergelijkbaar met MijnAutoOnderdelen.nl

MijnAutoOnderdelen.nl vind je in de volgende categorieën