MYonlineWINKEL


Myonlinewinkel is dé webshop voor de laatste gadgets , media spelers, android tabletten en veel meer voor iedereen een mooie oplossing! Myonlinewinkel geeft beste waarde aan zijn klanten onze prijzen zijn meestal laagste van concurrenten of zijn we uniek op sommige speciale producten.

Levering binnen 3-5 dagen. Slechts €5,- aan verzendkosten per bestelling. Boven de €150.- is gratis!!

Waterpoort 34
2152 RN
Nieuw Vennep



12 beoordelingen

MYonlineWINKEL krijgt 3 van de 5 sterren, gebaseerd op 12 12 ervaringen.

24-05 door Zoomer

Wij hebben babycamera's besteld bij deze beste meneer, toen we de camera's uitprobeerde, bleek de kwaliteit behoorlijk slecht te zijn. We hebben daarom besloten deze te retourneren, alleen hebben we helaas ons geld niet meer terug gekregen. De beste man beweert dat we de verpakking hebben beschadigd en dat hij de camera's nu niet meer kan verkopen. We kunnen nu vrij weinig beginnen tegen deze man, hij is namelijk helaas niet aangesloten bij een geschillen commissie. Dus wil iedereen waarschuwen om ook maar iets te bestellen bij deze man, echt slechte kwaliteit en slechte service!!!
27-12 door John

Achteruitrijcamera begeeft het na 6 maanden. Wordt beweert dat ik maar recht heb op 3-6 maanden garantie! En als ik zelf monteer vervalt garantie! Nog nooit van Europese regels gehoord? Op aangetekende brief wordt niet gereageerd. Slechte service !!!!
15-09 door myonlinewinkel

@charles Wij hebben een werkende product van u terug ontvangen met opmerking dat ie niet werkt. Wij doen onze werk gewoon serieus en sturen we al de binnen komende retour producten direct naar technische dienst. Dat kost geld en als product fout is word door ons betaald niet dan klant kosten. In uw geval was de rapport (product werkt zoals het hoort) en dat voorwaarden wist u ook van te voren. Wij willen toch u tevreden houden en graag contact nemen via bestellen@myonlinewinkel.nl en spreken we mogelijkheden als u deze review graag verbeterd.
14-08 door charles

heb onlangs een mediaplayer van Eur 50 gekocht welke NIET bleek te werken. na opsturen wordt beweerd dat deze wel werkt , hiervoor durven zij voor onderzoek 42,50 te rekenen plus weer verzendkosten(2x betalen plus weer onzekerheid ?) echt niet! (Als apparaat goed was zou dit "onderzoek" dus 5 minuten werk zijn?) fijne service? ,dus ik heb ze het apparaat laten houden, Zeer klant-onvriendelijk is mijn mening
15-03 door Elise

Ip camera besteld vanuit België. Snelle levering. 1 minpunt is dat de handleiding in het Engels is. Ik vond het niet om de camera te installeren, maar met de snelle hulp van myonlinewinkel, is het dan toch gelukt! Uitstekende service!!
19-10 door Stephan

Ik heb onlangs dit artikel gekocht. (Artikelnummer MYO-BW41) Car kit handsfree fm transmitter http://www.myonlinewinkel.nl/bluetooth-car-kit-iphone.html Koppelen van de iphone via bluetooth werkt perfect. Bellen en muziek luisteren gaat overigens gewoon goed . Gebruik het apparaat best vaak. Is een aanrader.
11-09 door Saliha

Hele goede ervaringen met dit bedrijf en ben netjes en servicegericht geholpen door meneer Atilla. Wou een mediaplayer bestellen, en deze was in de 1e instantie niet op voorraad. Atilla gaf mij aan dat ik een mail zou krijgen als het product weer voorradig is. Een paar dagen later heb ik netjes een mail ontvangen dat het product weer op voorraad is. Omdat ik aan heb gegeven dat ik de mediaplayer na bestelling zsm thuis wil hebben, en dat een levering door dhl van een aantal dagen eigelijk te lang duurt voor mij, heeft hij mij de optie te gegeven om te verzenden via tnt. Dan zou het een dag later binnen zijn. Zo gezegd, zo gedaan. Gisteren besteld en betaald. Vanmorgen kreeg ik het pakketje geleverd. Ik ben prima geholpen en er is met mij meegedacht. Ik zou hier de volgende keer met een gerust hart weer bestellen.
01-09 door Myonlinewinkel

Beste Piet, Dat is niet helemaal eerlijk wat je doet. Je hebt netjes geholpen. Zelfs heb je volgende email gestuurd. Beste heer/mevrouw We hebben besloten om te wachten tot dhl4you het product uiterlijk deze week gaat leveren. Helaas na 2 keer bellen (met ruim 30 euro aan klantenservice dhl4you telefoonkosten) hebben we nog geen idee wanneer ze denken dat het product weer bij ons wordt aangeboden. Vanwege de ongepaste hoge kosten die klanten moeten per minuut betalen aan dhl4you betalen als ze bellen, hebben we besloten om niet meer naar ze te bellen. Maar het blijft erg vervelend dat we helemaal niet weten wanneer dit probleem door hen wordt opgelost en dat zij ons helemaal niet hierover gaan informeren. Ik wil u zeer bedanken voor de vorige email. Daarin had u een aantal producten met forse korting aangeboden. Al hebben we nog niets kunnen vinden die we nodig hebben, heeft u toch bewezen dat jullie service zeer goed is. We weten dat u hier weinig aan kunt doen. Daarom delen we ons verhaal, zodat u bij een veel voorkomend fout van dit bedrijf, misschien gaat kiezen voor een andere bezorger. Als ik zie dat u ons klacht zo serieus neemt, is dan zonde dat een bezorgbedrijf uw bedrijfsreputatie op die manier te min doet. Wij dachten dat een betere oplossing kon zijn: Dat myonlinewinkel het product nogmaals stuurt, en dat wij de nog te bezorgen product, als die wordt bezorgd, retour doen. Maar zoals gezegd, dit is niet jullie fout en wij verwachten ook niet dat u dit doet. Met vriendelijke groet, dhr. S. Tanori (namens mevr. S. Mohebbi)
26-08 door piet

heb een mobiel besteld. hij wordt ruim een week later aan dhl4you aangeboden. dhl4you biedt het product eenmaal aan terwijl we niet thuis zijn. verder raken ze het pakketje kwijt voor ruim 3 weken! dit koppelen we terug naar myonlinewinkel.nl en of ze ons nieuwe kunnen sturen want we hadden betaald en ruim 2 weken later hadden we nog niets gekregen. myonlinewinkel antwoordde ineens onze emails niet! na ruim 4 weken kwam het pakketje binnen. maar helaas defect! je kunt niet met mywinkelonline communiceren. als jij links zegt hebben zij het over rechts en er komt geen einde aan het kattenmuis spel via email. opgegeven moment raak je je geduld kwijt en wil je je geld terug. maar nee, eerst moet je een rma nummer aanvragen, daarna een formulier invullen en dan pas mag je je pakketje terug sturen. in de hoop dat zij dan 30 dagen later je geld terug gaan geven en er niet opnieuw een nieuw spelletje bij bedenken. voor mij: slechtste online winkel ooit! vind jammer dat ik ze hier zelfs 1 ster moet toekennen omdat er -10 sterren niet mogelijk is. schandalig!
26-04 door Myonlinewinkel

Beste M.Voskuilen Bedankt voor je reviseren van vorige mail. Het duurt inderdaad langer dan belooft maar we maken volgende keer beter.
25-04 door M.Voskuilen

Het heeft even geduurd, mijn excuses voor het vorige bericht, die woorden neem ik terug, winkel gaf al aan dat het door hen iets wat te laat verstuurd werd, ik heb het nu ontvangen. duurt even maar dan heb je ook wat. Geachte myonlinewinkel excuses voor ongemak
22-04 door M.Voskuilen

MYO-GW1702GEN Quadband GSM GPS polshorloge 125 euro plus 5 euro pakket verzendkosten 1 week en 1 dag geleden, tot heden nog niets ontvangen er stond 1 tot 4 dagen voor verzending. heb al email via de site geschreven, als ik niet snel het product wat ik heb aangekocht krijg dan eis ik mijn 130 euro terug

Jouw MYonlineWINKEL review




(wordt niet geplaatst)






Betaalmogelijkheden & keurmerken


Webshops vergelijkbaar met MYonlineWINKEL

MYonlineWINKEL vind je in de volgende categorieën