Loods 5


Loods 5 verkoopt unieke lifestyle producten voor in en om het huis. Elke week krijgen ze weer een nieuwe voorraad binnen.

Postbus 6005
2001 HA
Haarlem



15 beoordelingen

Loods 5 krijgt 2 van de 5 sterren, gebaseerd op 15 15 ervaringen.

04-12 door Nicole

Ontzettend slechte service en niet klantvriendelijk. 3 Maanden aan het lijntje gehouden dat we de kast zouden ontvangen, uiteindelijk blijkt de kast niet leverbaar. Terwijl we ondertussen 8 verschillende medewerkers hebben gesproken. Loods 5 onderneemt geen enkele moeite om je tegemoet te komen. Waardeloze service.
11-09 door Pascal

Slechte service en communicatie. 6 stoelen besteld met 4 tot 6 weken levertijd. Na 8 weken kregen we een telefoontje dat er 1 stoel niet geleverd kon worden. Met pijn en moeite wilde ze die dan wel na leveren binnen 5 a 6 weken. Bleek er een van de andere 5 nog beschadigd te zijn. Dus moesten er 2 na geleverd worden. Na 7 weken na moeten vragen of de stoelen nog wel kwamen. Deze bleken dus niet goed besteld te zijn en zou nog weer 4 weken duren. Ter compensatie wilde ze wel een cadeau aanbieden a 25 euro, wat net de benzine kosten zouden dekken. Na 3 telefoontjes hebben we besloten om een poster cadeau te laten doen met gratis bezorging. Deze was slecht verpakt en vervolgens beschadigd geraakt met de Post. En daarop zeggen ze, we doen niks meer. Je kunt hem hier komen ruilen. Dus of we even 125 km willen rijden.
27-08 door Daphne

De nodige kapotte artikelen en showmodellen ik de winkel gezien. In één van de hoeken met kinderspullen stonden artikelen die letterlijk allemaal op Aliexpress staan. Prijs/kwaliteitverhouding is sowieso compleet krom. Het is duidelijk een "hippe" winkel, dat merk je ook aan het publiek, maar een heel groot deel van het assortiment is voor veel minder verkrijgbaar bij o.a. Xenos, Ikea en Action. Voor ons een enorme deceptie.
12-08 door Carla

Ben zeer positief over loods 5, in Zaandam. Zonder bon ben ik terug gegaan met een plastic opstapje,waar met opstaan een flinke scheur in kwam. Ik vertelde dat het zeker meer dan 7 maanden geleden gekocht was, en dat ik de bon niet meer kon vinden. Eerst werd mij gevraagd naar de bankafschrift te kijken, zodat ze het in de kassa konden opzoeken. Na dat ik aangaf om het dan maar zo te laten, stond er bij het weggaan een nieuwe voor mij klaar! Dit vind ik echt een hele goede klandizie!!!! Ga zo door. Met vriendelijke groet, Carla
06-07 door Rijswijk

Wat een slechte klantenservice!!!, De onverstoorbaarheid waarmee medewerkers een geprogrammeerde ingestudeerde zinnen zoals: ik begrijp het mevrouw, ja dat is vervelend, wij hebben er alles aangedaan etc. Etc. Keer op keer afdraaien , is hoogst irritant en ergerlijk. Geen enkele keer is er echt geluisterd of meegedacht. De oplossing, de actie, de fout, alles ligt bij de klant! Terwijl de fout bij jullie begon, nl het versturen van slechts 1 tafeltje ipv 2, Ik bestel nooit meet iets bij Loods 5 of Zuiver, ik verwijt Loods 5 :slechte klantendienst, service, wantrouwen en robots die je aan de lijn krijgt. Ik raad het iedereen af iets bij jullie te kopen, want als je pech hebt en er gaat iets fout dan is de klant de dupe en kan deze voor de kosten, het werk en de afhandeling van de koop opdraaien! Ik zag nu trouwens ook dat jullie duurder zijn dan een ander die de Zuiver tafeltjes verkoopt. Daar zal ik de tafeltjes nu kopen. Ik heb dan tenminste ook de portokosten weer terugverdiend! Opmerking verbergen Mijn beoordeling wijzigen
08-01 door Sander

Tafeltje gekocht dat bij nader inzien thuis wat te klein oogde. Inruilen dus, maar zonder verpakking & handleiding. Had ik al weggegooid Klantenservice Amersfoort nam netjes het product terug na controle op beschadigingen.
16-10 door Linda

slechte klantenservice. Klantonvriendelijk personeel
04-01 door Amsterdam

Ben niet tevreden over de service. Slechte voorwaarden. Moest bij aankoop zelfs een contract tekenen dat de spullen in de doos onbeschadigd waren, maar ik hoefde niet van ze te kijken, want het is toch nooit beschadigd volgens hen. Waarom dan zo'n handtekening?! Retour alleen tegoedbon, vind ik erg raar voor dure producten. Levering erg traag en hoge kosten voor transport, ook raar met zulke dure producten. Daarnaast erg onvriendelijke personeel.
28-02 door Jeroen

Leuke zaak met een groot aanbod. 8 stoelen besteld met een levertijd van 1 tot 3 dagen. Nu 6 dagen later pas twee stoelen binnen, maar wel twee keer vrij moeten nemen omdat spullen geleverd zouden worden. Erg vervelend en slechte service.
26-11 door Pim

Let wel op het retourbeleid van Loods 5. Heb je spijt van je aankoop dan krijg je geen geld terug maar een tegoedbon, zodat je verplicht bent om spullen bij Loods 5 te kopen die je eigenlijk helemaal niet wilt hebben. Niet echt een consumentvriendelijke benadering en niet meer van deze tijd waar de meeste zichzelf respecterende ondernemingen gewoon geld teruggeven.
27-08 door Leo

April 2013 bank gekocht en na anderhalf jaar begonnen naden los te laten. Ik heb de klantenservice van Loods 5 gemaild en na 3 dagen kreeg ik bericht dat de bank omgeruild kon worden. Kon aan huis of zelf langs komen. Top service wat mij betreft!
27-03 door karin

Hele slechte klantenservice. Afspraken worden niet nagekomen. Onbeschoft gedrag aan de telefoon.
22-06 door V.egmond.

Heb een boekenkast gekocht,vond al het personeel heel vriendelijk en behulpzaam de kast werd zelfs naar en in mijn auto geplaatst. Bij het in elkaar zetten was een plankje krom,opgebeld en er is meteen een nieuwe gestuurd dat noem ik service. Fantastische winkel.
05-04 door van Laaren

Hele slechte nazorg en klachtenafhandeling!!
13-02 door Rotterdam

Mooie spullen, maar dan is ook alles mee gezegd. Service en vooorwaarden zijn niet bepaald klantvriendelijk te noemen. Bijv. bij levering aan huis moet complete bedrag vooraf betaald worden. Erg achterhaald!!

Jouw Loods 5 review




(wordt niet geplaatst)






Betaalmogelijkheden & keurmerken


Webshops vergelijkbaar met Loods 5

Loods 5 vind je in de volgende categorieën