Hema


Van foto's ontwikkelen tot kantoorartikelen en kinderkleding. Ook de webwinkel is Echt Hema! Online warenhuis Hema is tevens geschikt voor kado's, verf, schoolspullen, huishoudelijke artikelen en goedkope kleding + ondergoed voor dames en heren.

Wat is jouw ervaring met online bestellen bij de webshop van Hema? Deel hier je review met andere webshoppers.






31 beoordelingen

Hema krijgt 3 van de 5 sterren, gebaseerd op 31 31 ervaringen.

20-08 door Carla

'S ochtends een artikel best ' s ochtends een artikel besteld dat ik de andere dag echt nodig had. Dus was ruim op tijd met mijn bestelling. Want: " voor negen uur besteld, morgen geleverd". NIET DUS! ' s
14-06 door Dennis

Altijd erg tevreden, ik bestel er al jaren.
16-01 door Lin

Ik heb bij Hema via de webshop een slang voor een babybadje besteld. Tijdens het gebruik blijkt de slang zo stug dat hij bij het legen van het badje eraf springt en de badkamer blank staat. De klantenservice zegt niet bekend te zijn met de klacht terwijl de eigen website vol staat met klachten over dit product. En de klantenservice geeft aan dat ik naar de winkel moet gaan met het product, terwijl ik het online heb besteld, dat is toch niet meer van deze tijd! En uiteindelijk biedt hema geen oplossing. Kortom: SLECHT PRODUCT EN ZEER SLECHTE SERVICE!!!
16-12 door Edward

Ik heb de HEMA altijd een fijne zaak gevonden goede kwaliteit, niet duur en een eigen design. Het probleem zijn alleen de folders, de webshop, en de bezorgtijden. Veel artikelen in de folder zijn niet leverbaar zelfs als er een oranje kader om verschijnt. Bij een telefoontje naar de klantenservice kreeg ik te horen dat dat normaal was, de folder liep nog lang door dus ik moest nog maar eens een paar keer kijken. Normaal? Geen wonder dat de HEMA problemen heeft.Zet geen artikelen in de folder die je niet kunt leveren, ik zou zeggen: doe daar heel snel iets aan!
07-12 door Elise Tuenter

Ik heb zondag avond een bestelling geplaatst voor gebak. Deze is ook al betaald (IDEAL). Het problem is echter dat ik nog steeds geen orderbevestigingsmail heb ontvangen dus ik vraag me af of de bestelling wel is door gekomen. Weet iemand hoe ik er achter kan komen of de bestelling wel geplaatst is, omdat ik al wel betaald heb?
23-06 door Thirza

Had ik van te voren maar gekeken naar de webshop reviews van de Hema. Als je iets snel wilt ontvangen niet bij de webshop bestellen en gewoon naar de winkel gaan. Even geleden iets besteld als cadeautje. Een artikel dat niet meer op voorraad was in de winkel. Ik was nog ruim op tijd, ik had al rekening gehouden met de 5/6 werkdagen leveringstijd. Er staat op de site dat mijn artikel al geleverd had moeten zijn maar het is nog steeds onderweg naar de vervoerder. (Die trouwens inderdaad maar 1 of 2 keer per week bij de winkel levert, je hebt geluk als jou pakketje er bij zit. Werd me in de winkel vertelt) Niemand kan me vertellen waar het is en wanneer het komt. Ik moet maar wachten op een mail. Winkels top - Webshop flop. Jammer dat Hema niks doet aan de kwaliteit van de webshop. Ik heb net ongelovelijk veel negatieve reviews gezien op internet, ook al van een hele tijd terug. Zonde.
07-04 door Danielle

Er zou een paaskorting zijn van 20%, echter deze code werkte niet. Hierover heb ik een vraag gestuurd naar HEMA en dan antwoorden ze: dan moet u wel minstens 5 artikelen in het mandje doen en op activeren drukken. Terwijl ik dat allemaal al had gedaan.. beetje jammer dus!!
16-02 door Ineke

Niets dan lof over Hema online bestellen krijg altijd mail wanneer het er is met de kerst drukte kan het voorkomen dat het later word daar moet je rekening mee houden.
11-01 door I.H

De '2 tot 6 werkdagen' levering klopt voor geen meter. Ik wacht na 12 werkdagen nog steeds... Een taart bestellen bij de Hema verliep altijd wel goed maar meer dan dat zal ik niet meer gaan doen!
01-01 door Marianne

Regelmatig ontvang ik een mail met de 20 % korting-aanbieding. Leuk!! Iets anders dan 'n keertje koffiepads heb ik niet kunnen bestellen. Enkele artikelen waar ik interesse in heb zijn al maanden 'enige tijd niet op voorraad'. Nu ook weer gezocht naar 'n bep. artikel wat ik nodig heb, en ook weer: niet op voorraad!! Ik vraag me af of Hema alleen wil verkopen wat ze kwijt willen... Online shoppen is superhandig alleen niet meer leuk als je elke keer teleurgesteld wordt.
18-12 door Johan

Wat een waardeloze levering! Bestelling van Kerstpakketen zou 11 december geleverd worden, inmiddels een week en diverse telefoontjes verder en nog niets gezien. Wel zou de helft (!) van de levering wellicht vandaag binnenkomen, maar dat is ook nog maar afwachten.
25-11 door mariska Elema

Een week geleden artikelen online besteld. Volgens de reclame voor 21 uur besteld, morgen in huis had het er al een week moeten zijn, maar helaas. Ik gaf aan dat dit erg vervelend is, waarbij de Klantenservice zegt: nou, voor ons is dit vooral ook erg vervelend. Ze kunnen geen antwoord geven wanneer de artikelen worden bezorgd, echter heb ik ze inmiddels zelf in de winkel gekocht, er was haast bij namelijk. Nu wil ik mijn geld terug, maar moet ik rustig afwachten tot de artikelen komen. Dan mag ik ze zelf terug brengen bij de winkel. Nooit meer online shoppen bij de Hema, echt nooit. Waardeloze webshop en een waardeloze klantenservice. Het ergste is nog dat ze niets met deze beoordelingen doen, dat blijkt wel, aangezien ik er nogal wat gelezen heb nu. Jammer genoeg te laat voor mij dat ik ze zie. Klacht inmiddels ook op klacht.nl geplaatst en bij de Hema zelf.
25-11 door Elke

Ik heb op maandag 17-11 een bestelling geplaatst deze zou uiterlijk donderdag 20-11 geleverd worden. Nadat ik op vrijdag nog niets gehoord had. Heb ik een mail gestuurd naar de klantenservice. Binnen een uur mail terug dat ze technische storing hadden. Kunnen ze dit niet uit zichzelf laten weten! Kreeg te horen dat mijn bestelling uiterlijk maandag verzonden zou worden en vandaag geleverd. En natuurlijk is deze bestelling nog altijd niet verzonden. Ik vind het erg slechte service van Hema. Je kan altijd technische storingen hebben, maar breng op zijn minst wel je klant hiervan tijdig op de hoogte! Verder geld de regel voor 21.00 besteld morgen in huis echt niet want de meeste producten heb 2-3 werkdagen levertijd. Oftewel slechte slogan die ze beter weg kunnen halen!
07-11 door Urusla

29 sept online bestelling geplaatst, betaald en met het verzoek de volgende dag afleveren, staat ook op de site. voor 21 uur bestellen volgende dag in huis. Nu nog niks ontvangen??!?!? na 3 keer bellen met de klantenservice en iedere keer weer een ander verhaal te horen weet ik nu nog steeds niet waar mijn bestelling is en wanneer deze eventueel bezorgt gaat worden?!
22-09 door Diana

Verkeerde kleur kledingstuk ontvangen. Contact opgenomen met klantenservice. Pech gehad. U kunt omruilen in de winkel. Daar heb ik geen bezorgkosten van 4,95 voor betaald. Het ging mij om het gemak van online bestellen en thuisbezorging.
04-09 door frans van den Berg

We hebben 1 maand geleden (!) fiets besteld bij HEMA online. Vandaag gehoord dat de fiets ineens niet leverbaar is terwijl de website van HEMA dit absoluut niet aangeeft. Onze Sam van 12 zal vanavond wel ontroostbaar zijn want hij had er zelf een ontworpen in deze shop. Nu maar proberen ons geld terug te krijgen.. Ik bestel nooit meer iets bij de Hema online en raad andere mensen ook aan om er nooit te bestellen.
09-03 door

Ben toch lichtelijk teleurgesteld. Met grote letters staat er op de site : "voor 21.00u besteld, de volgende dag al in huis!". Toen ik na twee dagen nog niets had, nog maar een keer op de site gekeken en ontdekt dat dat niet voor alle artikelen geldt. Ja, zo ken ik er nog wel één! Via de mail gevraagd wanneer ik mijn bestelling dan wel kan verwachten. Inmiddels 4 dagen verder en nog niets gehoord. Snel zijn ze in ieder geval niet!
20-12 door Hemafan

Wist u dat Hema in buitenlandse reisgidsen als highlight in Nederland staat? Dat zegt genoeg lijkt me over de uniekheid van dit warenhuisconcept. Groet, hemafan
06-12 door Yamal

Stickeractie 20% korting, ook online, Nice!
20-11 door Helga

Hema is ook echt onderscheidend qua artikelen en service altijd supergoed! Helga
17-06 door peter

Drie itunes bonnen besteld, zouden binnen twee dagen worden geleverd, nu bijna een week verder. Als je geen hema.nl account aanmaakt kun je de status van een bestelling niet terugzien. Telefonische klantenservice is effectief niet bereikbaar en gooit na 10 minuten zelf de hoorn op de haak. Mij zien ze niet meer terug!
22-11 door Antonjan

Dikke 5 sterren voor Hema.nl gewoon omdat het kan en gewoon omdat het een sublieme webwinkel is! Ga zo door!
16-10 door Imy

Ik was al fan van Hema, tegenwoordig ook van de webshop, mooie en orginele producten voor een zacht prijsje! Aanrader voor de komende feestmaanden.
22-09 door Meinders

Wat een heerlijke webwinkel heeft de Hema tegenwoordig. Even een blikje magneetverf zo besteld via de site. Mag ik ze bijdeze complimenten! Ik zeg Webshop van het jaar!
02-08 door Tineke

@Bep: In de orderbevestiging die je per mail krijgt staat toch echt dat je een mail krijgt wanneer je de producten kunt ophalen bij Hema. Ook kun je je bestelling volgen. Het duurt wel lang voor je je producten in huis hebt!
02-07 door Kim

Tjonge, de webwinkel van de HEMA vind ik echt slecht! Het duurt lang voordat je spullen er zijn en er zijn echt heel veel producten niet mee op voorraad in de webwinkel, naast dat er al veel minder op de website staat dan dat er in de winkel te koop is. Wanneer er een nieuwe folder uit is, vis je op maandagavond op de website al achter het net. Ook op producten die op woensdag nog volop in de winkel hangen.
27-04 door Bep

Ook ik wacht al 10 dagen op een bestelling via Hema.nl Rij voor niets naar de winkel omdat je verwacht dat na 5 werkdagen je bestelling er wel is. Volgens het winkelpersoneel krijg je een mail wanneer je bestelling gearriveerd is, maar dat hoor je pas wanneer je er al bent. Klacht ingediend via de website en bestelling geannuleerd, maar het klachtenformulier is zo klein dat je er maar weinig tekst op kwijt kan.
11-01 door Stacy

Gisteren besteld en vandaag al in huis! Super! Alleen jammer dat het bezorgd wordt door Selektvracht. De bezorger vroeg mij om mee te helpen met dozen sjouwen omdat hij al 76 jaar is (woon 2 hoog). Ik had ook nog een bestelling van een ander postorder bedrijf lopen. was zo kwaad ik ben 8,5 maand zwanger en heb lichamelijke klachten. Schandalig van selektvracht!
30-07 door Irene

Als je producten via Hema.nl besteld en ze wil afhalen in de winkel, staat er dat je dit na 5 werkdagen kan afhalen. Na 3 werkdagen stond er echter al als status op de website 'bestelling verwerkt', maar dat betekent dus niet dat je spullen al klaar staan in de winkel.. Echter krijgen de meeste HEMAwinkels 2 keer per week een lading en moet je geluk hebben dat jou bestelling ertussen zit. Wij hebben hierdoor 9 werkdagen moeten wachten op onze bestelling, terwijl het grootste deel van de spullen gewoon in de winkel ligt. Webwinkel dus links laten liggen en gewoon naar een filiaal gaan als je je spullen snel in huis wil hebben..
03-04 door tineke

ik kijk altijd uit naar de hema folder, niet voor niets de nummer 1 warenhuis qua assortiment en prijs.
24-02 door daan

De bezorgkosten a 4,95 zijn toch aardig aan de prijs, verder wou ik online verf bestellen maar heb ik dit niet kunnen vinden in de webshop, kortom nog ECHT werk aan de webwinkel hiero....

Jouw Hema review




(wordt niet geplaatst)






Betaalmogelijkheden & keurmerken


Webshops vergelijkbaar met Hema

Hema vind je in de volgende categorieën