Brillen24.nl


Bij Brillen24.nl vind je goedkope brillen op sterkte. Complete brillen (montuur + glazen) al voor €39,-! Herenbrillen, damesbrillen en zonnebrillen koop je hier.

Ook multifocale brillen!

Stallestraat 7
1180
Brussel



69 beoordelingen

Brillen24 krijgt 2 van de 5 sterren, gebaseerd op 69 69 ervaringen.

17-07 door Plancius Vissewr

Bril besteld maar er zou brillenglazen metingen ontbreken welke wel zijn meegeleverd met bestelling Telefonisch onbereikbaar op alle vestigingen in Nederland, Belgie, Frankrijk en Portugal. Op emails wordt niet gereageerd. Zeer slechte service!!!
15-07 door Ed Veldhuizen

Zeer slecht, nooit meer bestellen bij Brillen 24. Geen service, niet bereikbaar, al ruim anderhalve maand op een bril te wachten! Nog nooit meegemaakt bij online shoppen.
20-05 door Niels

Ik heb een ray ban zonnebril besteld op brillen24, maar kreeg de volgende dag een geautomatiseerd mailtje waarin stond dat ze stock problemen hebben en dat ze de bril niet kunnen leveren. Ik kon kiezen of ik 2-4 weken wil wachten of mijn geld terug. Vervolgens de klantenservice gebeld maar deze zetten je in de wacht met het meest neurotische irritante toontje ever zodat je na 10 minuten ophangt met een knallende koppijn. Ik heb vervolgens per email aangegeven dat ik een soortgelijke bril geleverd wil krijgen die wel leverbaar is en heb ze gevraagd om telefonisch contact met mij op te nemen om hierover te overleggen. Vervolgens geen reactie meer ontvangen. Brillen24 lijkt een oplichtingspraktijk. Pas dus op met bestellen bij Brillen24. Nooit doen!!!!
02-05 door Kitty

Bril op 31 maart besteld en betaald ... nog steeds niet ontvangen. Inloggen op website om de status van mijn bestelling te volgen lukt niet meer, wachtwoord reset werkt niet. Telefoon is onbereikbaar.
12-04 door martine BOGAERT

SINDS DAGEN PROBEREN TE BELLEN TELKENS HET BANDJE VERVELEND EN ELLENLANGE TELEFOONS !!!!!!
04-04 door Wim

Na de nodige recensies te hebben gelezen begon ik hem al te knijpen. Had een zonnebril van Boss besteld en had niet verwacht dat de bril uberhaupt geleverd zou worden. Telefonisch niet bereikbaar, reageren niet op mail pfff niet zo slim van me. En wat ligt er de volgende dag op mijn deurmat al na anderhalve week, mijn bestelde zonnebril geheel compleet afgeleverd op het juiste adres en jawel ook de juiste zonnebril.
03-03 door Ferdinand

Bij Brillen24 kun je beter geen bril bestellen. Een bril besteld sterker dan mijn oude bril, maar iets minder sterk i.v.m. cilindrische ogen (als je exacte sterkte neemt krijg je dan hoofdpijn). Bril ontvangen en kan de overkant van de straat niet eens zien.. dat kan ik zelfs met mijn oude minder sterke en geheel versleten bril nog zien! En dan de schuld bij mij leggen, dat ik verkeerd heb besteld, zodat ik geen aanspraak kan maken op de garantie. Goed uitkijken, deze zaak licht mensen op!!!
02-03 door Herman

Bereikbaarheid is dramatisch.......
17-02 door Monique van Lansen

VERSCHRIKKELIJK SLECHT BEDRIJF. Een bril besteld begin januari. Ik ga volgende week skiën en heb nog niets ontvangen. Een paar keer gebeld en nadat ik x-keer werd weggedrukt uiteindelijk de verbinding verbroken. meerdere malen. Woest word ik daarvan. Geen reacties op mijn mails. Geen idee maar ik heb 80 euro betaald. En aangezien niemand reageert van dit bedrijf ga ik nu kijken of ik met een advocaat iets kan gaan doen. mijn advies is: betaal ietsje meer en bestel bij een gerenommeerd bedrijf. Ik heb zware spijt.
11-01 door Donna

Na eerdere goed bevallen aankopen bij Brillen24 opnieuw een bril besteld begin oktober. Eind november nog steeds geen bril. Contact opgenomen met als antwoord, heeft u de bril nu ontvangen? Als antwoord nee helaas gegeven, vervolgens niets meer gehoord. Er word niet gereageerd op email, half december nog via Paypal geprobeerd te communiceren, maar wederom geen reactie. Dank Paypal heb ik wel mijn geld terug gekregen, hulde voor Paypal.
03-01 door Mars

Ik heb op 09December2016 een bril besteld, met bestelnummer 700072636. Ik heb met Paypal betaald, wat op dat moment een verkeerd bezorgadres had (bij andere sites moet men zelf het adres invullen, dat gaat niet automatisch via Paypal), het was een oud adres. Onmiddelijk een email gestuurd naar de klantenservice (support@brillen24.nl), maar geen ontvangstbevestiging ontvangen. Een week later heb ik gebeld om te vragen wat de status is en of de email was aangekomen, de bril was op dat moment al verstuurd (naar het verkeerde adres)! Ik kreeg toen de optie om mijn geld terug te krijgen, maar gezien ik de bril nodig had heb ik - achteraf gezien heel dom- gezegd dat ik wilde wachten op de bril. Dit werd mij ook aangeraden door de klantenservice, die zeiden dat het de snelste optie was. Ik moest dus wachten tot de persoon op het verkeerde adres de levering weigerde en de bril teruggestuurd zou worden. Ik nogmaals nagevraagd of ik een emailbevestiging kon krijgen van het gesprek en van de correctie naar het juiste adres, maar dit heb ik nooit ontvangen. De persoon aan de line probeerde zich noch te excuseren over het feit dat hij slecht getrained was en dat daarom de email van 09Dec2016 niet verwerkt was. Fast forward na de feestdagen, ik heb vandaag 03Dec2016 eindelijk iemand een de lijn kunnen krijgen (de dagen daarvoor was de lijn áltijd bezet) en werd geïnformeerd dat het nog een maand kon duren- ze wisten namelijk niet waar de bril was. Heeft de persoon van het verkeerde adres dus de bril aangenomen, dan 'is het inderdaad jammer maar dan kunnen wij niets voor u doen' - aldus Brillen24. In dit geval wilde ik dus mijn bestelling annuleren en mijn geld terugkrijgen, zonder dat ik er een maand op moet wachten. Ik heb ze er op gewezen dat ik onmiddelijk een email had verstuurd met correctie van het adres, alles wees er op dat deze email nooit verwerkt is, omdat de klantenservice er pas na een tijd zoeken achter kwam dat deze email inderdaad bestaat. De heer aan de telefoon wilde mij er ook nog eens op wijzen dat 'het mijn mening tegen de zijne is', het is natuurlijk geen kwestie van een mening, ik heb zowel ge-e-maild als gebeld en daar is ook bewijs van. Als ik een oplossing wilde, moest ik maar wachten op het terugsturen, mits dit ooit gebeurd. De lijn werd ineens verbroken.
23-12 door Saeed Asgari

Een scam website!!!!!! Ik heb een bril bij deze website gekocht. ze hebben een bril met de verkeerde sterkte naar mij gestuurd. na 2 weken proberen om de bril naar hun terug te sturen. Vanaf het moment dat ik bewees dat de sterkte niet de juiste sterkte is, hebben ze mij nooit meer terug geantwoord en als ik bel wordt er niet opgenomen. vandaag heb ik met een ander nummer gebeld en hebben ze eindelijk opgenomen. de person achter de lijn direct me bewees dat ze het niet terug willen krijgen. Ik ga zeker een aangifte doen voor oplichting.
09-12 door

Ik had een multifocale bril besteld volgens voorschrift van de opticien. Ik heb al 2 brillen met dit voorschrift en zie daar prima mee. De bestelde bril bij brillen24 was een zonnebril. Toen ik de bril na 2 weken ontving waren de glazen zeer vertekenend: mijn Ipad was trapeziumvormig! Na diverse mails en 2 telefoontjes mocht ik de bril retourneren met een kialavoucher. 10 dagen later kreeg ik een mail dat ik mijn geld niet terugkrijg omdat ik geen brilvoorschrift had bijgevoegd: geen bril en € 150 armer. Typisch geval van oplichting. Hier dus nooit iets kopen of bestellen!
18-11 door Henk

WAARSCHUWING Koop hier niets!!! Gewoon bedrog oplichting Klanten service per telefoon bestaat niet, alleen een bandje Email wordt niet opgereageerd Bril niet geleverd, mijn 200 euro kwijt ! Ben gaan zoeken naar Johannes Korves ceo brillen24 Johannes.korves@me.com Tel. 00491721531376 Kantoorhoudende in Oldenburg Duitsland ritterstrasse 14-15
24-10 door Inez

Klantendienst totaal onprofessioneel. Mijn bril ging na enkele maanden stuk, nog in garantie. Ik mocht de brul gratis terugsturen via kiala. Meer dan een maand later hebben ze mijn bril nog niet ontvangen???? Na vele mails met de klantendienst geprobeerd te bellen, hang nu al meer dan half uur aan de lijn ... al onze lijnen zijn in gesprek ... ja ja geloof er niets van!
10-08 door Jos Honselaar

Op 31 juli j.l. heb ik een recensie geschreven over Brillen24 en daarin vermeld dat ik terug zou komen over mijn ervaring na het retour sturen van een garantie geval. Welnu, ik kan U vertellen dat alles naar volle tevredenheid is opgelost en dat ik een volledig nieuwe bril heb ontvangen binnen 3 weken na mijn retournering. Met alleen een reparatie was ik ook al heel tevreden geweest, maar opnieuw opsturen zal de procedure zijn. Ik ben en was dus nog steeds zeer tevreden met deze firma en betreur het dat het schijnbaar niet altijd het geval is.
08-08 door RR

1- onbereikbaarheid van klantenservice in Nederland en Belgie. Ik heb op maandag 8 augustus 1 uur lang gebeld met het Nederlands en Belgisch nummer: alleen een antwoordbandje. 2- klantenservice reageert niet op emails. Ik wilde een bestelling annuleren. Ik heb dit gedaan voordat Brillen24.nl de bestelling bevestigde per email. Desondanks voert Brillen24.nl de bestelling door.
31-07 door Jos Honselaar

In de achterliggende jaren zeker zo'n 25 brillen besteld bij Brillen24. Er is eigenlijk nooit iets mis gegaan, de kwaliteit van de brillen en de glazen zijn zeker niet minder dan die van de opticien. Uiteraard moet je geen appels met peren vergelijken, de prijs die je betaald bij Brillen24 is bijzonder scherp, alhoewel Specsavers ook leuke aanbiedingen hebben. Na alle goede ervaringen die ik heb vind ik het jammer te moeten vernemen dat er toch ook best wel wat mensen zijn die niet zo'n goede ervaring hebben, en dan met name de service. Ik heb nu voor het eerst een garantie gevalletje opgestuurd en ben bijzonder benieuwd naar de afloop. Ik houd dit forum daarvan op de hoogte. Tot nu toe ben ik i.i.g. bijzonder tevreden en aangenaam verrast geweest over de geleverde kwaliteit. (wordt vervolgt)
10-06 door Peter

Bestelde bril nooit geleverd,mailtje gestuurd kreeg snel antwoord met verzoek de 30 dagen termijn te wachten (30 dagen na bestelling) Na 30 dagen wachten nog niets ontvangen hier een mail over gestuurd en zoals ze op hun site vermelden vrij snel het geld terug gekregen. Ontduidelijk waarom er niet geleverd is.
07-12 door Frans

Beste Lezers, als ik u een advies mag geven, stuur uw montuur naar Brillenglazen.net, zijn zijn een Nederlands bedrijf. Dat bedrijf communiceert goed en levert uitstekende glazen. Het is dus wél goed mogelijk om via internet een bril te voorzien van glazen op sterkte zónder teleurstellingen. Lees hún reviews maar eens voor een objectief beeld.
21-08 door R.Diender

Alle waar naar zijn geld. Verwacht geen wonderen. En al zeker geen nette behandeling. Je hebt betaald en kan verder diverse bomen in.
17-08 door Michael

Pas op! Dit zijn boefjes. Ondanks hun belofte van 'Niet goed geld terug' vervalt je garantie als je niet een oogmeting van een of andere opticien kunt tonen. Je kan mazzel hebben en een goede bril krijgen, maar het is rommel uit China, duurt een eeuwigheid voor het binnen is en gezien de vele vergelijkbare ervaring gaat het met regelmaat mis. Mijn bril werkte als een soort lachspiegel, joost mag weten wat die prutsers met die glazen hebben gedaan, maar ze weigeren hem terug te nemen. Waardeloze service, niet bij kopen! U bent gewaarschuwd.
29-07 door Dekker

Ook ik was sceptisch over de prijs. Dus eerst maar eens een zonnebril op sterkte besteld. Na 4 weken de bril netjes in een harde brillenkoker met poetsdoekje ontvangen. Bril voelt degelijk aan. Ik lees veel reacties van mensen dat de bril te groot of te klein is, raar want de afmetingen staan er netjes bij. Meet gewoon even een oude bril van jezelf op en vergelijk dit met de waardes die op de site bij het door jouw gekozen montuur staan. Wijkt dat meer dan 5mm dan niet doen. Laat je pupil afstand bij een opticien opmeten en onthoud deze waarde voor de toekomst. Dit voorkomt problemen met sterkte en hoofdpijn. In het fototje met bankpas heb ik geen vertrouwen. Zonnenbril is perfect. Ik heb nu een gewone bril besteld. Is die ook goed dan ben ik de volgende vaste klant.
28-06 door David

ZonneBril is op 22 mei besteld, op 4 juni verzonden en tot vandaag nog niets ontvangen. Helpdesk heeft geantwoord dat ik hen niet moet contacteren voordat er 30 dagen verstreken zijn na verzenddatum (4juni +30 dagen=44 dagen na bestelling in dit geval! ) Nog 14 te gaan maw... Ik hoop dat de zomer niet voorbij is voor ik mijn zonnebril heb! Als klap op de vuurpijl kreeg ik de voorbije week een mail van brillen24 met als titel: "Tevreden met uw bril David?" En verder de vraag in de mail of ik een recensie wou achterlaten. Wel bij deze is dat gebeurd. Op mijn laatste mail naar de helpdesk op 11 juli heb ik eveneens nog geen antwoord ontvangen. Helpdesk indien je details wil, mijn ticket is #2015061110000538. Ik hoop echt dat ik een uitzonderlijk pechgeval ben en dat ik mijn bril snel mag ontvangen!
11-02 door Erwin

Begin januari een sportbril op sterkte besteld. Na een week nog geen bevestiging en gebeld. Was een foutje in systeem en werd direct hersteld. Kreeg daarna alsnog de bevestiging. Duurde ca 4 weken voor ik de bril thuis heb ontvangen. Goed verpakt en datgene gekregen wat ik had besteld. Als je dus niet je bril binnen een week wilt, dan aan absolute aanrader
22-01 door Joke

Slecht. Helaas al een tijdje aan het mailen en het vandaag opgegeven. Ik dacht leuk een bril niet te duur. Maar ik wilde via de site niet de gegevens zelf invullen met het risico dat ik het fout invul. Dus een bijlage erbij met de maten die gemeten waren bij opticien. Maar door deze sterkte weet ik dat ik dunnere glazen nodig heb. Tijdens de bestelling al gelijk gevraagd of ik wel dunnere glazen kon krijgen en het bedrag niet zou overmaken voordat ik reactie had. Helaas na een week nog niets van ze gehoord. Dus zelf een mailtje gestuurd. Nou om het verhaal kort te maken heel wat gemaild maar steeds 1 regeltje krijg je terug. Erg kort door de bocht. Ik moest een nieuwe bestelling plaatsen. Maar dat betekend dat ik verplicht wordt om de gegevens van cilinder enz. allemaal zelf in te moeten vullen. Want met de bijlage en het laten invullen door brillen24 wordt er niet gevraagd of je dunnere glazen wil. Helaas gemiste kans voor brillen24. Ik heb de moed opgegeven ga wel gewoon weer naar de opticien. Dan maar een dure bril.
02-01 door G.J. de Haas

Brillen goed, klantenservice cq klachtafhandeling ZEER slecht. Zij blijven weigeren mij een bestelde en betaalde bril (geretourneerd op hun verzoek) te leveren cq mijn geld terug te geven. Dus gewoon ordinaire (internet)OPLICHTERS.
30-09 door Hannes

Opgelet mensen!!!!!! zij geven garantie......maar opgelet ik wil mijn bril terug sturen,het gaat hier over een multifocale en ze weigeren deze terug te nemen. Ben ondertussen met mijn advocaat bezig,ik zal vechten uit principe !
30-09 door Hannes

Opgelet mensen!!!!!! zij geven garantie......maar opgelet ik wil mijn bril terug sturen,het gaat hier over een multifocale en ze weigeren deze terug te nemen. Ben ondertussen met mijn advocaat bezig,ik zal vechten uit principe !
07-07 door frank wolkorte

Zeer slecht bedrijf niet mee in zee gaan Ik heb een bril bestelt , 6 weken later pas een mailtje bril is er niet meer , we boeken u het geld terug binnen 2 weken. weken later nog steeds geen geld terug ze beweren daar gewoon dat ze het hebben teruggestort terwijl dat helemaal niet zo is.
30-06 door Michiel

Brillen goed, klantenservice slecht en onprofessioneel. Was vergeten een kortingscode in te voeren en had een email gestuurd(binnen een uur na de bestelling) om te vragen of ze die nog konden verrekenen. Zeer kort emailtje terug "dat dat niet kon want het had ingevoerd moeten worden tijdens de bestelling"en verder werd er even bijgezegd dat annuleren niet meer mogelijk was aan gezien de bril al in porductie was. Terwijl er gewoon onderaan de bestelbevestiging staat "U heeft het recht om de overeenkomst binnen de 7 werkdagen te ontbinden. U kunt dit doen door een email te sturen naar support@brillen24.nl." Maar ze proberen het toch maar even. Zeer inflexibel en pogen de klant om het tuintje te leiden. Dat laatste vond ik het vervelendst, ik had gezegd in mijn mail dat ik de bestelling eventueel kon annuleren en dan weer opnieuw invoeren met de kortingscode, naar dat proberen ze dus met dat leuterpraatje tegen te houden. Jammer! Meteen geannuleerd. HUn brillen waren altijd wel goed. Tijd voor een concurrent!
04-06 door Hans

Ik lees (helaas te laat) bekende ervaringen. Levering duurt erg lang en bestelde PC bril blijkt een gewone leesbril te zijn. Klantenservice zegt achteraf dat bij een dergelijke bril een speciale meting nodig is en omdat ik geen oogmetingsformulier meegestuurd heb (???) vervalt de garantie. Dat wordt op een zeer duidelijke, onaardige manier meegedeeld. In plaats dat men dat tijdens de bestelling doet? Maar nee, dan wordt de klant lekker gemaakt met "100% tevreden of geld terug" garantie. Mooi niet. Overigens is er op de site "ineens" niets meer te vinden over een computerbril.... Ik houd er een heel raar gevoel aan over.
14-04 door van Altena

Reeds 3 brillen besteld en keurig geleverd zoals beloofd,glazen altijd keurig op sterkte en degelijke monturen. Ja je moet zelf je bril afstellen natuurlijk en bij de de opticien het gratis laten doen vind ik paardelef als je bril daar niet gekocht is. Kortom voor deze prijs en als je een beetje wakker bent met juist bestellen krijg je nergens anders zo'n net product.
03-04 door herman schrage

Het wordt tijd dat een consumentenprogramma deze gang van zaken gaat aanpakken. Ook ik heb een bril besteld op sterkte met gegevens erbij en foto's zowel van de oogmeting etc. De sterkte van de bril slaat echt nergens op. Eerste reactie was: u heeft geen leessterkte doorgegeven, kunt de bril niet terug sturen. Ik heb daarop copy mail met sterkte teruggestuurd. Kan tegoed bon krijgen eerst van 10 euro dan van 15 euro. Ik geef u alvast het advies ga niet in zee met dit bedrijf.
01-04 door Robert Betonal

Anderhalf jaar geleden een eerste enkelvoudige bril op sterkte gekocht,na een paar weken verscheen er een krasje op 1 glas,na contact bril terug gestuurd en na 3 weken een nieuwe bril die ik nu nog altijd tot grote tevredenheid draag. Begin dit jaar een leesbril besteld en na 3 weken geleverd en opnieuw prima in orde! Ga nu een zonnebril met meekleurende glazen bestellen.
17-03 door Julie

Ik ben helemaal niet tevreden van mijn aankoop. Ik zou het dan ook niet aanraden aan anderen. Ten eerste ben ik niet tevreden van de service. Ik heb de bril op 23 februari aangevraagd, en pas op 14 maart heb ik de bril ontvangen. Dat is veel langer dan men belooft. Maar dergelijke zaken kan ik wel begrijpen. De bril zelf is helemaal niet goed van sterkte. Ik heb enorme hoofdpijn van zodra ik de bril nog maar 10 minuten draag. Bovendien maakt het mij helemaal duizelig. Er is iets zeer vreemd met deze glazen. Nochtans heb ik wel de juiste sterkte doorgegeven. Ik had bovendien alles gedaan wat men vroeg: een foto genomen, een foto genomen met een bankkaart, de sterkte doorgestuurd etc. Aangezien ik geen brillenvoorschrift heb opgestuurd, krijg ik mijn geld niet terug. Ik mag zelfs de bril niet terugzenden. Ik ben hier helemaal niet over te spreken, aangezien het op voorhand niet duidelijk was dat een brillenvoorschrift zo belangrijk was voor de garantie. Men lokt mensen onder het motto 'niet tevreden, geld terug'. Ik vind dit zeer misleidend.
27-02 door Ron gulicher

Ik heb mijn bril nu 1 maand , verf laat al los een pot was al lam ( zelf kunnen reparen, ) denk niet nog eens een bril te bestellen
06-02 door jacqueline

Ik ben zeer tevreden! Precies 9 (werk-)dagen geleden heb ik bij brillen24 een zonnebril op sterkte besteld en vandaag werd hij al afgeleverd. Dat is sneller dan de opticien!Keurig in een brillendoosje,poetsdoekje erbij,extra schroefjes en neussteuntjes.. Perfect! Ook de sterkte is prima,dus...voor 40,- incl.verzenden een complete bril..?? Onwaarschijnlijk,maar het kan!
30-01 door Summer88

afgelopen jaar een bril besteld en nog altijd zeer tevreden. Ik heb er net twee bijbesteld en als deze net zo goed zijn ben ik helemaal fan. de levertijd was inderdaad lang, maar niet langer dan zij zelf al hadden aangegeven. Gewoon goed lezen en de juiste informatie doorgeven dan is het helemaal prima!
29-01 door Simone

Na 3 weken nog geen bestelling mogen ontvangen. Ik heb via e-mail contact gezocht met Brillen24. Ik heb een vriendelijke mail gestuurd waarin ik vroeg hoelang het nog duurde voordat ik de bestelling binnen kreeg. Als reactie kreeg ik een mail waarin ze geen As waarde van me zouden hebben ontvangen, ik stuurde nogmaals de bevestiging die ik van hen heb ontvangen waarin de as waarde vermeld staat en ik gaf aan dat ik het jammer vond dat ik van hen daar zelf niks heb mogen vernemen. Wat krijg ik als reactie: Dat is wat we al reeds hebben! We vragen uw aswaarde! En wij hebben u wel gecontacteerd,maar u heeft nooit geantwoord Sorry maar dit is geen correcte reactie van een 'klantenservice' medewerker. Daarbij heb ik nooit een e-mail mogen ontvangen of een telefoontje. Ik heb vervolgens telefonisch contact gezocht en ook daar werd ik afgesnauwd. Van klantvriendelijkheid is bij dit bedrijf geen sprake. jammer dat ik mijn bestelling niet kan annuleren en moet nu nogmaals 2 weken wachten (5 WEKEN TOTAAL)
09-12 door Nicole

Heb een bril af besteld bij brillen24.nl deze wilde ik niet meer. Ik heb een verzoek tot terugstorten van mijn geld aangevraagd. De eerste keer was het geld op iemand anders rekening gestort. Ik wacht al 3 weken op het geld. Ook de klantenservice met name de chat, is zeer slecht en kan stukken beter. Ik werd midden in de chat gebeld door een medewerker. Die vertelde me dat het binnen 2 dagen op de rekening komt te staan.
06-09 door Vicky

Ik heb net mijn bril ontvangen, binnen de 9 werkdagen, dus heel tevreden over de levertijd. Wil je hem sneller moet je maar naar de opticien, al betwijfel ik of zij het veel sneller kunnen doen. Heel tevreden van het montuur, en voorlopig van de glazen ook. Misschien wel nog wat afwachten wat de tijd zegt over de kwaliteit, maar ik ben zeer tevreden!
23-05 door Rob van Doorn

Prima kwaliteit monturen en glazen. Bestel nu mijn 3e bril en ben zeer tevreden. Veel,vaak onterechte, klachten zijn te voorkomen door de website info goed te lezen en de juiste gegevens door te geven. Enig nadeel, de levertijd is wat lang. Maar hoe lang moet je wachten bij je eigen opticien?
16-05 door M

Meerdere brillen besteld. Leesbrillen waren prima. Levertijd is erg lang maar voor mij het wachten waard voor die prijs. Moest maanden wachten op mijn geld van de retour gestuurde bril. Dacht dat ik opgelicht was en heb er diverse mails over gestuurd maar is uiteindelijk goed gekomen. Voor leesbrillen is brillen24 in ieder geval echt aan te raden. Een leesbril is eigenlijk altijd goed en de prijs is prima.
07-05 door T.Fortgens

Als je bril wil passen let op op linkerkant van de website staat formaat bril Groot-Medium-Small dus let er op als je bril besteld goed lezen voorkomt dat mensen gaan lopen mekkeren!
07-05 door T.Fortgens

Ben zeer tevreden,mooie bril op sterkte met rood getinte glazen besteld recept van oogmeting erbij gestuurd binnen 3 weken keurig binnen gekregen in brillenkoker met extra neusvleugels compliment,gewoon goed bestel voortaan mijn brillen hier,ook vanwege dat je hier glazen in alle kleurtinten kunt bestellen en alle andere brillenzaken deze niet meer leveren!
07-05 door T.Fortgens

Ben zeer tevreden,mooie bril op sterkte met rood getinte glazen besteld recept van oogmeting erbij gestuurd binnen 3 weken keurig binnen gekregen in brillenkoker met extra neusvleugels compliment,gewoon goed bestel voortaan mijn brillen hier,ook vanwege dat je hier glazen in alle kleurtinten kunt bestellen en alle andere brillenzaken deze niet meer leveren!
03-05 door Stella

De brillen zijn mooi. Maar PAS OP! Wat er niets wordt gezegd is dat sommige zorgverzekeraars (ook als je zoals ik aanvullend extra super plus verzekerd bent) alleen de materiaalkosten vergoeden, en niet service-en verzendkosten. Ik krijg dus maar 60 van mijn 120 euro terug. Ik had beter naar een opticien kunnen gaan en ik ben ontevreden met de service die Brillen24 me bij dit probleem geboden heeft; ze zeggen eigenlijk alleen maar "Goh jammer, dat hebben we anders nooit. Jouw probleem". Dus bestel alleen een bril als je bereid bent de prijs zelf te betalen!
20-04 door Ben

Zelfs geen ster waard , na een maand en half wachten op 2 brillen nog niets . verschillende keren gebeld en maar zeggen het komt en altijd maar het zelfde liedje . Vorige week bel ik weer eens voor de zoveelste keer , daar heb ik hun gezegd dat ze hun 2 brillen mochten houden en dat ze mijn geld terug moeten storten op de rekening , dat was al te veel gezegd , heb ik hun gezegd dat ik een klacht ga neerleggen bij de politie en zal ik ook doen want tot op heden heb ik nog mijn 2 brillen nog mijn geld niet .
16-04 door Roggeveen

Zeer lange levertijd
14-04 door A de Groot

Ben zeer tevreden met de bril.
25-03 door Opgelicht

Als de glazen goed waren geweest was er geen klacht. Maar hierdoor kon de bril teruggestuurd worden, er werd een retourticket gestuurd en de bril werd retour gezonden. Nu 2 maanden verder geen geld terug. Na ieder telfoontje waar m'n geld blijft weer een andere smoes cq leugen. Wat voel ik mij bedrogen en opgelicht. KOOP NOOIT IETS BIJ BRILLEN24
13-03 door Patrick

Was zeer sceptisch: een volledige bril voor 44 euro. Dit leek te goed om waar te zijn. Maar tot mijn grote verwondering: bril op tijd geleverd en prima kwaliteit. Ik heb me ondertussen ook een zonnebril besteld. Een tevreden klant!
10-03 door anoniem

de bril was wel goed maar de klantenservice was gewoon niet te doen.
03-03 door Julia

.24 riep bij ons argwaan op, kijk eens bij sport24 en alle aanverwante sites. Groot drama. Zou brillen.24 de zelfde groep zijn....?
02-03 door Annemieke

KOOP NIET BIJ BRILLEN24! SLECHTE KWALITEIT, SLECHTE SERVICE. Van mijn bril is na een paar weken niets meer over. Neusvleugeltjes eraf, pootje eraf, krassen op het glas. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. U BENT GEWAARSCHUWD. NIET DOEN!
28-02 door peti

Slechte service, bij vragen krijg je een zeer onfatsoenlijk weinig professioneel antwoord. De klant is een nummer. Niet tevreden garantie stelt niets voor.Je wordt gewoon belazerd.
17-02 door Maarten

Plaatst op hun eigen site alleen de positieve reacties. Kritiek wordt gecensureerd. En kritiek had ik, late levering, slechte kwaliteit. Ik heb langer op de bril gewacht dan dat ik 'm gedragen heb.
16-02 door Bastiaanse

Bril binnen 2 weken geleverd, een prima sterkte (had een eigen oogmeting laten doen) De bril op zichzelf is zoals verwacht van supermarkt kwaliteit maar een uitstekende kwaliteit voor de 40 euro die ik ervoor betaalt heb. Ik heb ze een mailtje gestuurd omdat de mails die ik kreeg en de info op de website een beetje onduidelijk was en daar kreeg ik binnen een dag een vriendelijk (informeel) mailtje op terug. Ik raad mensen die niet veel geldhebben of graag een tweede/derde etc bril willen hebben zeer aan hier brillen te kopen voorop gesteld dat je zeker weet wat je sterkte en pupilafstand is.
01-02 door H

Wat een ontzettend onbeschofte en klantonvriendelijk bedrijf. Ik heb een e-mail van hen ontvangen waarin een woordkeuze wordt gebruikt...ik ben nog nooit als klant zo behandeld! Nooit hier bestellen!
22-01 door Willems

Bril besteld, snel ontvangen, maar helaas niet juiste montuur voor mij. Terug gestuurd en wacht nu al ruim 2 maanden op mijn geld terug. Excuses als: dat de bril aangekomen was maar dat iemand van brillen24 de bril naar huis genomen had om te verwerken, daarna was bril toch niet aangekomen, daarna weer wel, toen was het vakantie en kon het niet overgemaakt worden, nu is de persoon die het geld kan overmaken ziek. Te gek voor woorden!
20-11 door van de water

beloven alles maar nu de smoes licht bij de duane vast extra kosten die op u naam berekend worden betaalen wij jaja
05-11 door Geert Jaspers

Net een zonnebril gekocht. Scherpte van de glazen is niet goed, terwijl ik de gegevens van een oogmeting van een opticien heb gebruikt. Gevraagd of ik de bril terug kan sturen. Klantenservice reageert onvriendelijk en mailt mij: 'Uw ogen zijn dus achteruit gegaan? Omdat de fout bij u ligt, vervalt eigenlijk de garantie en kunnen wij geen terugbetaling doen.'Dit is flauwekul omdat ik met mijn gewone bril wel scherp zie. Bestel dus nooit een bril bij Brillen24.nl, je krijgt niet wat je vraagt en ze maken hun slogan '100% tevreden of geld terug’ zeker niet waar.
04-11 door Matthijs

Bestellen gaat makkelijk en levering is op tijd. Maar bril zit niet goed, is te klein voor mijn hoofd. Dit is iets wat je niet opgelost krijgt met online bestellen. Dus voor een bril er bij (reserve/nood) is dit OK, zeker prijs/kwaliteit verhouding. Een aankoop is een redelijke gok als het gaat om een bril die je continu op wilt hebben.
01-11 door Kees Bijvoet

Heb ook een bril besteld bij brillen 24. Ben er zeer tevreden over. Ga er nog eentje bijestellen.
10-10 door mariette

net bril besteld afwachten maar hulp was prima tot zover
04-10 door J. Harkema

iemand ervaring met ruilen en garantie bij brillen24?
25-08 door Regien

Communicatie wat moeilijk. Mails komen in de map spam., Bril ig GEWELDIG!,, Ben er erg blij mee en ga zeker in de toekomst neer brillen daar bestellen
23-08 door Kloosterman

Telefonisch word je goed geholpen en gaf mij vertrouwen een zonnebril te bestellen. vertrouwen is volledig waargemaakt.

Jouw Brillen24.nl review




(wordt niet geplaatst)






Betaalmogelijkheden & keurmerken


Webshops vergelijkbaar met Brillen24.nl

Brillen24.nl vind je in de volgende categorieën