Blokker.nl


Online warenhuis met huishoudelijke artikelen, speelgoed, koffiezetapparaten, tuinartikelen en heel meer handige en betaalbare producten voor in huis. Eveneens in de webwinkel van Blokker geschikt voor het vinden van praktische geschenken voor iedere woning en tuin! Lees hier tot slot ook kortingscode acties en nieuws over aanbiedingen van blokker.nl.

Wat is jouw ervaring met kopen bij de Blokker.nl webshop? Deel je reviews hier of lees beoordelingen van andere kopers van de Blokker webwinkel.

Van der Madeweg

Amsterdam



34 beoordelingen

Blokker krijgt 3 van de 5 sterren, gebaseerd op 34 34 ervaringen.

30-06 door Juan Gantois

Niet verwonderlijk dat men in België een 60-tal winkels moet sluiten. Als Blokker een langzame dood sterft dan zullen de klachten daar wel voor iets tussen zitten! Tijd dat zij bekwaam personeel in de verkoop plaatsen zo niet zal het niet meer lang duren...
25-04 door Janna

Prima ervaring!
08-10 door PAUL

Op 29 september 2016 koop ik een rijstkoker bij de Blokker in Leidschendam. Deze rijstkoker blijkt niet voorradig te zijn, dus een collega besteld deze via het bestelpunt in de winkel. Hierdoor zou de rijstroker worden verstuurd naar de Weimarstraat. Dit was namelijk een stuk dichterbij, leveringsdatum; eerstvolgende dag. Aangezien Maurits vrij nieuw was met het bestelpunt besloot ik hem te helpen met mijn bestelling, wat ik zelf al raar vond, maar goed. Tot mijn verbazing moest ik direct betalen, nav hiervan ontvang ik een reguliere bon zonder extra opschriften, dit zou mijn afhaalbewijs moeten zijn. Een aantal dagen later leg ik een bezoek af aan de Blokker op de Weimarstraat, hier wordt ik te woord gestaan door ene Maxim, waarschijnlijk de bedrijfsleider. Hij heeft tot mijn verbazing geen rijstkoker op voorraad. Hij belt vervolgens het filiaal in Leidschendam op en komt tot de conclusie dat de verkoper uit Leidschendam niet aanwezig is. Hierdoor leek het net of ik de rijstkoker al in bezit had, dus een leugen vertelde. Of dat er een fout is gemaakt die niet direct te achterhalen was. Een half uur later sta ik nog steeds in de winkel, Maxim vertelt mij het volgende; ik bel je morgen middag met een concrete oplossing, maar doet nog geen toezeggingen. De volgende dag wordt ik niet teruggebeld en besluit zelf te bellen naar het filiaal op de Weimarstraat. In dit gesprek wordt ik doorverbonden met Maxim, hij geeft aan de zaak te zijn vergeten, wat een zeer kwalijke zaak is voor een trouwe Blokker klant. Hij belt het filiaal op in Leidschendam en belt mij vervolgens terug met het volgende nieuws; de situatie is opgehelderd, je hebt inderdaad een aankoop gedaan in Leidschendam, je rijstkoker ligt in dat filiaal.. Je kunt hem ophalen of laten bezorgen. Vanwege een overvolle werkweek is bezorgen geen optie, dus ik heb besloten om te kiezen voor de ophaalmogelijkheid. Anno nu, een aantal liters benzine verder, een aantal dagen/maaltijden later, zit ik nog steeds zonder rijstkoker, een product waar ik nota bene al langer voor heb betaald. Ik bel vervolgens met het filiaal in Leidschendam, op de hoop een dubbele bevestiging ontvangen voor ik nog meer kosten maak voor deze fout van Blokker. Een persoon neemt op, Goedemiddag Blokker, ik stel mij mezelf voor en vraag nav de voorgaande situaties met wie ik het genoegen heb. Deze meneer wou echter geen naam verstrekken en bleef maar volhouden dat hij dit niet verplicht is. Hij bleef maar vragen stellen zoals waarom wil je me naam weten, waar ik als antwoord opgaf; ik heb een langlopende zaak en wil graag weten met wie ik spreek. Na en hele verklaring en discussie verstrekte Lars zijn naam. Hij had totaal geen medeleven, dit hebben de nodige irritaties opgewekt. Lars bleek slechts een medewerker te zijn, dit verklaart veel, maar toch. Lars is de finale reden geweest om dit verhaal te delen. Het is schandalig om te denken dat ik weer naar Leidschendam moet reizen voor een rijstkoker die ik al een week bezit kon hebben. Het communicatieniveau van de Blokker ligt aanzienlijk laag, van filiaalbeheerder tot medewerker. Van een bestel punt waar men niet mee weet te werken tot medewerkers die klanten niet te woord weten te staan. Hier is de klant uiteindelijk de dupe van. Ik ben zeer ontevreden, één keer, nooit meer.
21-10 door Natascha

Er wordt je gegarandeerd dat als je voor 22:00 uur iets online besteld deze de volgende dag arriveerd. Nou werken zij samen met POST NL (wat echt een AFRADER is) en die stuurt vervolgens een mail dat de bestelling tussen 9:00 uur en 11:00 uur thuis geleverd wordt. Het is nu momenteel 13:32 uur en mijn pakketje is nog steeds niet geleverd. Je wordt niet op de hoogte gesteld van de status van je bestelling wat natuurlijk ECHT niet door de beugel kan. Vervolgens bel je met de klantenservice van Blokker en mevrouw geeft aan dat dit vaker gebeurd. WAT NATUURLIJK NIET ZOU MOETEN ANDERS MOETEN JULLIE NIET GARANDEREN DAT HET DE VOLGENDE DAG IN DE OCHTEND AAN HUIS wordt bezorgd. Mijn mening of Blokker.nl stopt met de samenwerking PostNL of jullie zullen op deze manier vele vaste klanten kwijtraken die gebruik willen maken van jullie online service/aankoop. Geen aanrader dus. En mocht de bezorger als nog komen mag hij zijn pakketje weer mee nemen! Ik zal met mijn factuur langs een Blokker vestiging gaan om persoonlijk mijn geld op te halen.
23-06 door Joyce

Mijn ervaring met Blokker webshop en de klantenservice is ronduit slecht. De service laat te wensen over, er wordt slecht gecommuniceerd, gemaakte afspraken worden niet nagekomen en de dames en heren die je aan de telefoon krijgt van de klantenservice zijn onvriendelijk, niet behulpzaam en ongeïnteresseerd. Ik zal werkelijk nooit en te nimmer meer iets kopen via de webshop en zal het ook een ieder sterk afraden.
22-04 door Maarten

Ik heb bij Blokker.nl een waterkoker gekocht van de folderaanbieding omdat ze in de lokale Blokker-winkel geen voorraad hadden. Op internet hadden ze hem wel en ik kon hem zonder verzendkosten laten opsturen naar de Blokker-winkel. Dinsdagavond besteld, woensdag bezorgd en opgehaald. Netjes verpakt ook. Prima shop. Klantenservice heb ik (nog) niet nodig gehad.
19-12 door Janssen

Actie artikel niet bekend in de webshop. Naar aanleiding van mijn mail wordt dat aangepast. Bestelling wordt niet bezorgd. Naar aanleiding van mijn mail: oeps er is iets fout gegaan bij de bestelling, de bestelling wordt door hun handmatig ingebracht. 3 artikelen besteld maar bij hun staan er maar 2 op de bestelbon. Er worden 2 artikelen geleverd. Naar aanleiding van mijn mail krijg ik het bericht dat het wordt uitgezocht. Na 3 weken komen ze tot de ontdekking dat het artikel niet meer op voorraad is. Ik krijg het geld terug, maar 0,75 euro te weinig. Nu heb ik er wel genoeg van. Ik dien een klacht in via klachtenkompas.nl. Ik krijg antwoord dat ik korting heb gekregen en daarom die 0,75 euro niet terug krijg. Wat een onzin. Ik heb helemaal geen korting gekregen op dit artikel. Ik stel voor om hun voor de tweede keer mijn bestelling en factuur toe te zenden. Uiteindelijk het hele bedrag betaald gekregen. Blokker maakt keer op keer fouten en doet alsof de klant het zelf schuld is. Bij ieder mail sluiten ze af met de zin: onze welgemeende excuses voor het ongemak. Of het zo welgemeend
18-12 door

Vanmiddag had ik telefonisch tegen 16.00 uur een zeer slechte ervaring met een medewerker in het filiaal Stationsstraat in Ermelo. Ik wilde informeren of de gratis kerstsingle van Gerard Joling nog was binnengekomen, zoals een kassamede- werkster woensdagmiddag adviseerde. Hij zei: ze zijn op en ik vroeg steeds of de nieuwe zending als was binnengekomen. Dit bleef zo een paar keer doorgaan. Geen echt antwoord op mijn vraag. Toen ik naar zijn naam vroeg bleef hij zich medewerker noemen. In een gesprek is het m.i. belang-rijk te weten met wie men spreekt. Blokker is een samenwerking aangegaan met De Tele- graaf en ik verneem graag uw reactie, want het voorval verdient geen schoonheids- prijs.
23-08 door smevanhetschip

Een tuinschommelbank gekocht waarvan de bekleding binnen enkele maanden was doorgerot. Na contact met de klantenservice de gevraagde gegevens VIJF MAAL per email verzonden en geen enkele reactie meer gekregen. Een brief aan de directie van Blokker op 6 augustus verzonden: geen enkele reactie gekregen. Schandalig dat Blokker dit "klantenservice" durft te noemen. Eén brief met bijlagen als bewijs en ca 10 emails vanaf juni 2014.
07-08 door Sophie

Super goed! Ga zo door zou ik zeggen!
10-07 door Liesbeth Ruigrok

Ben al een tijdje op zoek naar een waterkoker van Janneke Brinkman, omdat hij in de winkel niet meer voorradig is dacht ik hem online te bestellen. Hij staat wel bij jullie op de site maat hij is niet meer te bestellen. Iemand blij maken met een dooie mus vind ik dat!!!!!
03-07 door Ana Loncaric

e denkt soms dat je bij een betrouwbaar en bekend bedrijf beter af bent als klant, dit is bij blokker absoluut niet waar. De service is barrrrr slecht en van het kastje naar de muur heeft een heel nieuw level bereikt hier. Levering te laat, vervolgens het product teruggestuurd en na ruim een maand heen en weer mailen nog geen terugbetaling van het aankoopbedrag. Allemaal verschillende mensen die lang elkaar heen werken. Nu, 10 mailtjes verder, een klacht bij klacht nl en 2 keer een half uur telefoongesprek verder, eindelijk voor elkaar gekregen dat IK MIJN geld terugkrijg. Excuses? tegemoetkoming? DRAMA, nooit weer!!
28-03 door Tijmen

mijn Slecht de reclame klopt van geen kant. Wij wachten al 6 dagen op een droog molen. Na verschillende telefoontjes , net nog naar de service in Amsterdam gebeld wie betaald dat???? Kregen we te horen dat ze niet voorradig zijn. Hadden ze dat niet even kunnen melden. De droog molen was ook al betaald . Toen wij vorige wek de molen bestelden, waren er nog genoeg op voorraad, dus daar ligt het niet aan.
25-02 door Dyan

Uitstekende shop, punt!
02-02 door Elida

Klikocover gekocht via de site van de blokker. Best bizar dat internet want zonder web zou ik niet meteen aan denken om de blokker binnen te lopen voor een klikoombouw. Elida
08-01 door De grooth

Tuinmeubelset door vrachtwagen van Beers netjes bij ons gelost. Wel heel veel verpakkingsmateriaal.
06-12 door chantal

ik koop er graag, makkelijk en snel voor ons kantoor spulletjes bestellen via hun site.
07-11 door Lia

Allemaal goed, blij met alles
21-06 door Karine Verhoeven

Jammer dat Blokker geen Belgische klanten wil! Had graag een tamelijk grote bestelling geplaatst, maar aangezien ik niet eens mijn adres ken invullen heb ik het al begrepen! Heeft U iets tegen Belgen Blokker?
08-04 door zita

blokker houd blijkbaar niet van de belgische klanten want wij kunnen niet bestellen via de online shop, had graag tuinstoelkussen gekocht maar blijkbaar niet mogelijk voor belgen want in belgie zijn ze niet te bestellen en de hollandse blokker wil ons niet als klant!
02-01 door Elsemarijn

Kan zich zeker meten met de pure online huishoudwinkels met keurige webshop en dito levering en betaal services.
14-12 door verkerk

Na drie weken nog steeds niet de artikelen ontvangen. Al meerdere keren gebelt en na meer dan een kwartier eindelijk iemand aan de telefoon. Nu tot de conclusie dat het artikel niet meer leverbaar is. Of wij een mail willen sturen dat dat het geval is en dan kunnen ze pas het geld terugstorten. Volgens mij omgekeerde wereld? Deze klant zijn ze in iedergeval kwijt!
01-12 door Kira

In hun speciale kerst folder staan allemaal leuke en betaalbare kerstspulletjes.
29-10 door Olin

nauw geweldig hoor, blokker komt met gratis afhalen in 1 van hun 200 winkels. Maar lieve blokker.nl ik wil niet naar de winkel waar ik weer moet parkeren en inde rij bij de kassa moet staan. Nee, ik wil gewoon bezorgen bij mij op de zaak en daar moet ik dan 2,50 voor betalen. Dat hoort hedentendage toch een gratis bezorgservice te zijn? Hallo blokker? Verder niets dan complimenten voor de gelikte nieuwe webwinkel met alles er op en er aan.
24-10 door Juun

Roxasect mottenval voor kledingmotten hier op de kop getikt, werkt prima.
09-10 door Amber

Prima afhandeling van een artikel die ik achteraf blijkt niet nodig te hebben. Even bellen dat de besteling geannuleert moet worden en een mailtje sturen waar het al voldaande bedrag naar gestort moet worden. Bedrag werdt na 7 dagen (weekend zat ertussen) op mijn rekening terug gestort.
03-10 door Postma

Verwacht niet te veel van de kwaliteit van Blokker producten... mijn elektrische vliegenmepper kostte weliswaar een paar euro maar begaf het ook na 3 weken! Garantie ho maar! Recensie Blokker: matig, 2 sterren
21-09 door S. Bakker

Blokker heeft met de webshop echt een inhaalslag gemaakt de laatste 2 jaar. Ik heb een tuinset in de uitverkoop gekocht en deze is via Beers transport zorgvuldig afgeleverd.
10-08 door Billy

Blokker is op de juiste weg met hun online shop! Ik kan af en toe bij ze uit als ik zoek op producten waarvan ik niet eens wist dat ze ze hadden. Nu al 2x besteld en dat is super.
26-05 door sonja

zowel 4 houten stoelen en 1 buitentafel zijn keurig bezorgd. ik werd netjes gebeld door de chauffeur voor een leveringsafspraak. dit heeft de blokker goed voormekaar zo.
18-01 door Samara Post

Uitstekende webwinkel, ga zo door Blokker!!
15-01 door gerben

Koffiezetapparaat gekocht via Blokker.nl, blij mee!
07-01 door ine

geprobeerd kerstverlichting te ruilen met bon en in originele verpakking binnen 2 weken dus ruim binnen de 30 dagen maar het werd niet geruild...terwijl op de site staat dat je geen eens een reden hoeft op te geven als je iets terugbrengt. vind ik vreemd en als je geen seizoenartikelen ruilt zet dat dan op de bon. bij aankoop werd nog gezegd dat je het terug kon brengen. maar dat is dus kennelijk niet zo....niet netjes en blokker is een klant kwijt ( en wellicht meer)
02-08 door h. hendriks

Tuinmeubelen zijn nu in de uitverkoop Onze tuinset werd keurig thuisbezorgd binnen de levertijd.

Jouw Blokker.nl review




(wordt niet geplaatst)






Betaalmogelijkheden & keurmerken



Populaire producten van Blokker.nl


Webshops vergelijkbaar met Blokker.nl

Blokker.nl vind je in de volgende categorieën